home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #3 Den Blå Hær
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #3 Den Blå Hær  (Læst 4074 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #15: 18 Feb 2013, 13:45 »

Godt :-D
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #16: 18 Feb 2013, 14:11 »

Rigtig god læsning indtil videre. Fortsæt det gode arbejde! Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Den Blå Hær
« Svar #17: 18 Feb 2013, 14:12 »



De Første Tests


Så er jeg gået i gang med HSV, vi har fået spillet træningskampene og vundet 1. kamp i den tyske pokal turnering, hvilket blev gjort med en sejr på 3-0 og to Van Der Vaart mål, hvilket var dejligt.
Kampprogrammet ser godt ud, og vi har ikke fået de sværeste modstandere i starten hvilket er godt, da det altid er vigtigt at få en god start på sæsonen – vil også rigtig gerne have angriberne i gang så de kan få scoret en masse mål, og eventuelt sendes af sted til overpris på et tidspunkt.
Første kamp er mod Stuttgart som har danske William Kvist i truppen, havde store forventninger til mit hold som gerne skulle nappe point mod dette hold, dette var dog ikke tilfældet og vi blev taget på sengen. 3 dødbolde blev lagt lige i vores mål, og i pausen var vi skuffende bagud hele 3-0. Resten af kampen skulle vise sig at blive et mareridt og min taktik slog fejl, vi tabte hele 6-0.. og der skal helt klart rettes noget taktik.

Kampe spillet, og kommende kampe




Et lille udpluk fra mit interview efter kampen.

I taber hele 6-0 i dagens premiere, hvad skyldes dette?
-   Jamen jeg skylder kun skylden på mig selv, og ikke spillerne. Det var helt sikkert min taktik der fejlede og dette må ikke gentage sig, jeg eksperimenterede men det fungerede ikke.

Hvad skal i gøre for ikke at tabe næste kamp ligeså stort?
-   Vi skal ind og se på hvilke faktorerne der gjorde at det ikke lykkedes i dag også arbejde videre med det som faktisk gik godt.

Men var der overhovedet noget som gik godt i dag ifølge dig?
-   Der vil altid være noget fra kampe som man kan tage med, om det er positivt eller negativt, så er der altid noget at tage med fra en kamp som denne og det vil vi gøre.

Anden kamp var mod Hoffenheim hvor der skulle 3. point på kontoen, ingen undskyldninger! Og da vi fik et straffe i 39 minut. Dette viste sig ikke at være en isbryder for kampen, da Aogo brændte straffespark.
Jeg besluttede mig for at bytte koreaneren ud med Marcus Berg, og dette viste sig at være en god ide. Efter 10 minutter scorer Berg til 1-0, og en 20 minutter efter gør Milan Badelj det til 2-0. 
Logged


MunkKasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #2 Den Blå Hær
« Svar #18: 18 Feb 2013, 16:26 »

Som sagt god blog, men nogle steder må du gerne rette det lidt igennem, da du nogle gange springer lidt i teksten Wink
- Men følger !
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Den Blå Hær
« Svar #19: 18 Feb 2013, 16:56 »

Okay, tak!

skal nok prøve at få det sat helt rent op :-) tak.
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Den Blå Hær
« Svar #20: 18 Feb 2013, 18:14 »



God Start


Vi har fået en god start på sæsonen og dette afspejler sig i godt spil og en god udnyttelse af de chancer som vi får lagt for fødderne.

Vi er lidt videre i teksten efter sejren over Hoffenheim, og så stod den på SGL arena og modstanderne fra Augsburg, efter den dejlige sejr over Hoffenheim regnede jeg med at drengene vil hive en nem sejr hjem mod et efter min mening dårligere hold end mit. Dette viste sig også at være tilfældet da vi bare efter 10 minutter kommer på 1-0, på et mål af Petr Jiracek. Efterfølgende scorede Tesche og Jansen, også var den kamp afgjort. En god kamp, hvor vi dog skud og boldbesiddelses massivt var bagud, men vi udnyttede chancerne til en sejr.


Næste kamp stod på Hannover 96, og dette var en meget stille kamp, hvor det ikke blev til mange chancer og mål, det lykkedes os dog at hive en dejlig 1-0 hjem på mål af Robert Tesche, foran 56 tusind tilskuere som havde taget plads på Imtech Arena.


FC Bayern

Så står den på kamp mod Bayern München og dette er selvfølgelig et kæmpebrag i tysk fodbold, hvor det bliver tæt og den står på masse dueller og lækre detaljer på banen. Fc Bayern er favoritter i alle aviser, sportsblade, odds sites og dette skal vi selvfølgelig udnytte, at de måske undervurdere os lidt. En sejr mod Bayern kan betyde at jeg rykker op på 1. pladsen i Bundesligaen, hvilket ikke vil være dårligt. Det bliver dog hårdt, da Bayern har 4 kampe i streg uden nederlag.








Her er mine resultater fra de seneste kampe


Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010