home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Mansfield Town FC - Videregivende spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Mansfield Town FC - Videregivende spil  (Læst 21361 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #45: 02 Feb 2013, 21:20 »

Starten af oktober, desværre har tiden til manager ikke været der de sidste par dage da jeg har en syg søn. Forventer at komme igennem resten af sæson engang i løbet af mandagen.
Logged


Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #46: 02 Feb 2013, 21:48 »

Starten af oktober, desværre har tiden til manager ikke været der de sidste par dage da jeg har en syg søn. Forventer at komme igennem resten af sæson engang i løbet af mandagen.
Det er bare i orden Smiley
Logged

...

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #47: 04 Feb 2013, 15:14 »



Mansfield Town FC


Halvvejs

Vi skriver nu den 16. februar 2016 og vi er snart igennem sæsonen. Vi har haft en god sæson indtil videre, med deltagelse i Liga Cup (2. runde blev endestationen), FA Cuppen ( 3. Runde blev endestation mod Man City selvom vi var foran med 1-0 efter 15 min, endte vi med at tabe 1-3 i en kamp hvor vores reservekeeper Johnstone stod fremragende på trods af at han lukkede 3 mål ind eftersom City havde 13 skud indenfor rammen. Desværre var Jamal Blackman netop rendt ind i en skade som holdt ham ude i 2 mdr, hvilket kunne ses på resultaterne i december og starten af januar), ligaen hvor vi ligger suverænt i spidsen Tabellen også endelig vans pokalen, hvor vi netop har overvundet Peterborough i nord finalen, og dermed er klar til finalen mod en endnu ikke afgjort modstander fra syd rækken.


Der mangler 12 kampe endnu i ligaen, men meget skal da gå galt hvis ikke vi skal sikrer os oprykning til Npower Championship, hvilket sikkert vil skabe mere opmærksomhed om vores lille klub, samt skæppe godt i klubkassen som er lidt slunken pt på trods af salget af Jeremy Helan for 1,2 millioner til Sheffield Wed. hvilket er en fin pris for en spiller som de kunne have fået gratis til sommer. Af andre salg i vintervinduet kan nævnes vores landsholdspiller fra Tanzania, som skiftede til Bury for 10 kr, mens Reice Charles-Cook skiftede til TNS for 180.000 kr.

Ind er kommet Jed Steer på leje for resten af sæson, hvilket ikke har kostet os noget da Norwich ikke ville have han løn dækket mens han er ved os. Han har vist sig at være en ganske habil målmand, og kunne måske være et fremtidig target til næste sæson. Næste levende billede er hentet i irsk fodbold ved Shamrock Rovers. Martin Thornton er navnet på den nye alt mulig mand i forsvaret og han kostede os den nette sum af 1,3 millioner kr. Han har i følge vores talentspejder team talent nok til at blive en ledende stjerne på et PL hold, så ham har jeg store forhåbninger til. Sidste spiller er hentet helt gratis til klubben fra Arsenals ungdomshold, og der er tale om en angriber ved navn Philip Roberts. Han fik næsten omgående chance fra start, da vi i december og januar har været meget hårdt ramt af skader på alle pladser næsten, og han har da fået vist lidt af hvad han kan, så der er da håb for at han kan blive en god mand for os i næste sæson.

Nu er der sådan set kun tilbage og håbe på at vi får nogle spændende ungdomsspillere til klubben her i marts, men nu må vi se hvad der sker.


Edit - nu har Plymouth fra league two så lige vundet deres sydfinale i Vans Pokalen og vi skal derfor op imod dem i den samlede finale.

« Seneste Redigering: 04 Feb 2013, 15:17 af darkalf » Logged


Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #48: 04 Feb 2013, 15:58 »

Ser rigtig godt ud darkalf Thumbs Up
Så gode nyheder er værd at vente på Kys
Logged

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #49: 04 Feb 2013, 16:30 »

Fantastisk stykke arbejde darkalf. Stor respekt herfra Smiley
Logged


Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #50: 04 Feb 2013, 16:51 »

Fantastisk stykke arbejde darkalf. Stor respekt herfra Smiley
+1  Thumbs Up
Logged

...

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #51: 04 Feb 2013, 17:19 »

Jo tak skal I have. Mangler ikke ret meget mere af sæsonen, så regner med at blive færdig i løbet af i aften eller senest i morgen aften, og der er lagt op til store nyheder fra vores lille klub.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #52: 05 Feb 2013, 19:34 »



Mansfield Town FC


Sæsonafslutning

1. juni er viser datoen på kalenderen, og endnu en sæson for Rob Arnold og hans drenge er gået. I starten af sæsonen var Mansfield Town dømt til en midterplacering, men spillerne ville det anderledes og med en fast taktik 4-4-2 som er blevet brugt i alle kampe uanset modstander gik man i starten fra sejr til sejr, godt hjulpet på vej af et fantastisk sammenhold på holdet, dog var der især 3 spillere som gik allerforrest. Endelig Ligastilling

Scott Wagstaff er denne sæsons helt store assistkonge med 21 af slagsen, og samtidig har han også scoret 14 mål alt sammen fra hans plads som MH. Til min skræk opdagede jeg at jeg havde glemt at forlænge hans kontrakt, men heldigvis var der ingen andre klubber som ville have ham så fik ham heldigvis til at forlænge til 2020 ligesom alle de andre.

Abdi Ibrahim - Midtbaneslideren som jeg i denne sæson har spillet som fremskudt playmaker på MCH, hvilket har kastet 3 mål og 10 assists af sig og en samlet gennemsnits bedømmelse på 7,76 i 42 kampe. Dette var også nok til titlen som årets spiller i League One, og han har også været med inde omkring Norges A-landshold, så virkelig en stor spiller vi der har fået fat i.

Jonathan Obika 26 mål og 10 assists i 39 kampe blev det til for vores topangriber, med en fortid i Tottenham. Han fortsatte altså succes fra sidste sæson, denne gang som komplet angriber ved siden af 3 forskellige spillere der har været brugt som skarprettere. Det var desværre ikke nok til at blive topscorer i League One men en flot 2. plads blev det da til.

Truppen
Udover de 3 spillere har alle andre spillere i klubben virkelig vist deres værd, nogen selvfølgelig mere end andre, men sådan må det jo nu engang være. Det flotte spil sikrede os en flot 1. plads og direkte oprykning til Npower Championship i næste sæson, hvor vi skal op imod hold som Brighton, Fulham, Swansea og Stoke så der skal nok hentes nogle stærkere breddespiller ind end hvad tilfældet er lige pt. Det blev sågar til en slags "Double" idet vi også vandt Vans Pokalen efter forlænget spilletid og straffe mod Plymouth fra League Two. I Liga Cuppen røg vi ud i 2. runde mod Wigan, mens Man City som bekendt blev vores banemænd i 3. runde af FA Cuppen. Alt i alt en fremragende sæson som også indbragte personlig hæder til manager Arnold, idet vi fik titlen som Årets manager i League One, samt fik 4 spillere på Årets Hold, nemlig de 3 allerede fremhævede spillere også Jamal Blackman, som på trods af 2 måneder på skadeslisten alligevel blev valgt som målmand på årets hold. Statistik

Bestyrelsen har også været gavmilde efter sæsonens store succes, og har valgt at give os en ny kontrakt, desværre kun for 1 år, ssamt lånt 32 millioner kr i banken til at udvide stadionet med små 3000 pladser. Da dette gav en fremtidig balance på minus 32 millioner i klubkassen, valgte bestyrelsesformande n at smide 47 millioner i kassen så der nu er 39,4 millioner kr i skattekisten. Vi har samtidig fået lov til at bruge 17,34 millioner på spillere og et samlet lønbudget på 826.000 hvor af vi pt bruge 507.000 så der burde da være mulighed for at forstærke truppen lidt. Økonomi

Ja så skal jeg sådan set bare have at vide hvem jeg skal sende spillet videre til så sender jeg et link til vedkommende, og vil sætte mig til at vente på en spændende ny sæson i den næstbedste række.

Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #53: 05 Feb 2013, 19:37 »

Monster fedt med oprykning! Smiley

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=35186.msg1078734#msg1078734
Dette skulle være vores snakketråd. Byttede du med Lasse Jatta, for så må det være hans tur?
Jeg vil helst vente lidt, da mit internet endnu ikke er sådan oppe og køre (er igang med en flytning).

Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #54: 05 Feb 2013, 19:39 »

Ja ham byttede jeg med så jeg smider da bare linket til ham så når den engang er færdig med at uploade.
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #55: 11 Feb 2013, 15:09 »



Mansfield Town FC - Fællesspil


Sæsonstart - Transfers - Startopstilling
Så er det altså blevet min tur til at overtage vores lille fællesspil med Mansfield Town.
I sidste sæson rykkede vi op i den næstbedste engelske række. Derfor havde jeg forventet at vi ville få det svært i den nye sæson, men i stedet har vi haft en rigtig god sæson indtil videre.
Efter de første 11 kampe indtager vi en flot 5. plads i ligaen. Den eneste ringe kamp vi har spillet var imod Manchester United i Capital One Cuppens 3. Runde, hvor vi led et pinligt nederlag på hele 10-0!
I anden runde af turneringen viste vi flot spil og slog Premier League holdet West Ham med 2-1.


- Ligaen - Kampprogram -

Der er kommet hele 7 nye spillere ind på vores førsteholdstrup til denne sæson. Dette har selvfølgelig også betydet at vi er kommet af med en del spillere.
Det første indkøb var allerede lavet inden jeg fik spillet. Den 26 årige defensiv midtbanespiller Tom Taiwo var blevet hentet ind på en fri transfers.
Så mit første køb blev angriberen Martyn Waghorn fra Sheffield United.
Mit andet køb blev et ungt talent i form af Marc Zetzmann, som er blevet hentet ind for at styrke bredden på vores centrale midtbane.
Den tredje spiller er en ung forsvare ved navn Isaac Arthur, der både kan spille centralt og på venstre back. Jeg har hentet ham, da jeg ser et stort potentiale i ham og derfor har jeg også valgt at sætte ham i startopstillingen på venstre back, og så har jeg rykket Thornton over på højre back.
Så har jeg også hentet et ungt talent til kanten, som skal agere som reserve for Brady. Samir Tusha tror jeg på længere sigt vil kunne blive en yderst værdifuld spiller for os.
Jeg valgte også at hente vores lejesvend fra sidste sæson Matt Doherty til klubben, noget jeg dog senere har fortrudt.
Mit sidste køb blev den japanske angriber Morimoto fra Cesena.


- Transfers - Startopstilling -
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #56: 11 Feb 2013, 16:01 »

Doherty har da spillet til 7.32 så helt dårlig har han vel ikke været.. Taiwo er da tilgengæld lige til at lukke op og dytte i ser det ud til, men jeg lavede nu også mest den handel for at komme af med Osman som var sur over at han ikke spillede fast. Ellers ser det jo meget godt ud altsammen. Hvordan klarer Kelly sig??
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #57: 11 Feb 2013, 16:07 »

Doherty har da spillet til 7.32 så helt dårlig har han vel ikke været.. Taiwo er da tilgengæld lige til at lukke op og dytte i ser det ud til, men jeg lavede nu også mest den handel for at komme af med Osman som var sur over at han ikke spillede fast. Ellers ser det jo meget godt ud altsammen. Hvordan klarer Kelly sig??

Det er heller ikke fordi jeg kan klage over Dohertys spil, men har han brokket sig en del og så er han alligevel ikke fast mand længere, da jeg har valgt at satse på Thornton på højre back og så bruge Arthur på venstre, så han er en lidt dyrt lønnet backup.

Kelly har gjort det godt Smiley

Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #58: 11 Feb 2013, 16:41 »

ja ingen er større end klubben så han må stikke piben ind eller pakke sine ting. Hvordan ser økonomien ud nu efter vi er rykket op?
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #59: 11 Feb 2013, 16:46 »

ja ingen er større end klubben så han må stikke piben ind eller pakke sine ting. Hvordan ser økonomien ud nu efter vi er rykket op?

Vi har 31 mio. kr. på kontoen Wink

men vi er igang med at planlægge en opgradering af både ungdomsfaciliteter og træningsfaciliteter
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010