home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Mansfield Town FC - Videregivende spil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Mansfield Town FC - Videregivende spil  (Læst 21359 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #15: 17 Jan 2013, 15:44 »



Så har jeg overtaget spillet og er kommet en smule ind, dato skriver nu 22 november 2013. Efter den massive udskiftning der har været i truppen, som kan ses her transfer ind anno 2013/2014 har jeg valgt at jeg vil tage jer gennem hele truppen spiller for spiller. Grunden til at jeg har valgt ikke at vise transfer ud, er fordi i sikkert alligevel ikke rigtig kender nogen af spillerne og derfor sparer jeg et par ss.

De transfer ender ud med at danne denne start 11 som i kan se har jeg valgt at beholde taktikken fra Heraklit, dog har jeg sat strategien som standard, og den bliver så ændret som kampen skrider frem.

Nu vil jeg vise jer alle vores spiller og bedømme truppen, der er sikkert alligevel ikke mange af jer der kender disse spillere i forvejen.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________________


Målmænd


- Rob Lainton
- Jonathan Mitchell

Jeg synes faktisk at vores målmandspost er fint dækket ind, Jonathan er ikke klar til at tage over, så en mere erfaren back up kunne måske være meget fint, men ellers er Rob en ganske fin målmand, og Jonathan et ganske fint talent.

stjerner i alt = ****

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________________

Backs


- Lee Beevers
- Kyle Connolly
- Jérméy Hélan
- Nathan Thompson

Beevers kan spille alle pladser i forsvaret og er derfor en meget god backup at have, sammen med Kyle som er ung og derfor stiller sig tilfreds med få kampe, han kommer kun i spil ved træthed eller skader. Helan og Thompson, sidder på de to back pladser, og gør det egentlig udmærket. Men det er dog et sted vi godt kunne bruge nogen nye spillere i fremtiden.

Stjerner i alt = ***

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________________

Central forsvar


- Sean McGinty
- George Pilkington
- Mark Beevers
- Tom Flanagan

Her er vi rigtig rigtig stærkt besat, måske for meget. Alle fire er spiller som sagtens kan spille sig til førsteholds fodbold, hvor George nok er den der er længst fra. Det eneste minus er nok at vores 2 bedste er på leje aftaler. Havde de været vores havde forsvaret fået 5 stjerner, men fordi de smutter skal vi ud og forstærkes her også, næste sæson.

Stjerner i alt = **** (kun på grund af leje aftalerne)

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________________

Central midtbane


- Vincenzo Grella
- Gary Roberts
- Scott Rogers
- Josh Payne
- Abdi Ibrahim

Her har vi igen mange spiller til to pladser, dog er der ingen ud over Grella og Ibrahim, som er gode nok til at starte, de andre spiller kun i form af skader og træthed. Jeg ville gerne give dem 4, men synes ikke de kan få det på grund af kvaliteten blandt back'upsne.

Stjerner i alt = ***

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________________

Kanter


- Scott Wagstaff
- Alex Rodman
- Lindon Meikle
- Lee Chun-Soo
- Matty Whichelow

Scott Wagstaff er en af de bedste spiller vi har i Mansfield. Men vores venstre side er ikke noget at råbe hurra for, Matty og Lee må kæmpe om pladsen der oppe. Hvor igen vores back'ups ikke på nogen måde kan true starterne.

Stjerner i alt ***

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________________

Angriber


- Nick Wright
- Matt Green
- Andy Mangan
- Jonathan Obika
- Ibra Sekajja
- Jake Jervis

Nick og Matt, kan begge spiller på kanterne, men hold nu op vi har mange angriber. Obika og Sekajja, er de bedste sammen med Jake. Dog hælder jeg mest til de to første nævnte.

Stjerner i alt = ****


___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ________________

Her til sidst før i lige tre hurtige som jeg ikke kommer så meget ind på nu, men mere når jeg kommer længere ind i sæsonen.
Liga - Kampe - Økonomi
« Seneste Redigering: 17 Jan 2013, 15:47 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #16: 17 Jan 2013, 20:34 »

Hold nu op dette save har fanget mig, har spillet hele dagen da jeg er så heldig ikke at have lektier for Smiley
Så i kan nok regne med endnu en update idag. Plus jeg kan afslører at en af vores centrale forsvar som var på leje, skifter for 500k plus en gammel PL spiller er kommet til på en leje aftale, og en npower Championship spiller er også kommet på leje Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #17: 17 Jan 2013, 21:10 »



Så er vinter vinduet færdigt, og da "mange" af mine leje aftaler var nogen vores sportschef har hentet, gav han dem kun 5 måneder så der er nu kommet nogen nye ind, som i kan se her transfer ind vinter. Det har efterladt truppen rigtig stærk, alle går direkte i start opstillingen. Moussi blev hentet fordi Grella er ude i 5 måneder.

Først kan vi også lige gennemgå cuppene som bestemt ikke er gået godt, jeg har valgt at samle alle her. Da der ikke er meget at snakke om. Det er dog også bedre modstander vi har mødt hver gang, og vi har ikke rigtig haft heldet med os. Se cuppene her

Til gengæld flyver Mansfield bare der ud af i ligaen, det går simpelthen fantastisk. Synes vi får nogen åndsvage uafgjorte og nederlag en gang i mellem. Men ellers er der ikke meget at komme efter. Se ligaen her

Som i kan se på kampene her kamp 1 kamp 2

Her kan i også lige få spiller statistisk værsgo 1 værsgo 2

Undskyld for den korte update, men håber at det går op, med den første Smiley
« Seneste Redigering: 17 Jan 2013, 21:16 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #18: 17 Jan 2013, 21:19 »

Det ser virkelig fornuftigt. Og en fantastisk sæson du har gang i når vi snakker liga sammenhæng Smiley
Logged


Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #19: 17 Jan 2013, 21:24 »

Hold da op hvor det går, sikke et godt arbejde du lægger for dagen Thumbs Up
Bliver svært at overtage efter dig Grin
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #20: 17 Jan 2013, 21:28 »

Hold da op hvor det går, sikke et godt arbejde du lægger for dagen Thumbs Up
Bliver svært at overtage efter dig Grin
Ja har virkelig fået spillet meget idag, har bare haft en af de der dage i sengen da jeg ikke havde nogen lektier for og så bare slappet af. Men bare brug din taktik den er klasse.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #21: 17 Jan 2013, 22:11 »

Kan fortælle at spillet er faldet drastisk. Nu må jeg lige se hvad vi kan få gjort ved det.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #22: 17 Jan 2013, 23:55 »

Så er sæsonen faktisk færdig, og jeg laver en hurtig gennemgang imorgen og giver spillet videre Smiley
Er der nogen som kender en god hjemmeside at gøre det på?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #23: 18 Jan 2013, 14:43 »

Så er sæsonen faktisk færdig, og jeg laver en hurtig gennemgang imorgen og giver spillet videre Smiley
Er der nogen som kender en god hjemmeside at gøre det på?

Hvis det er spillet, så send det videre på mail Smiley
Logged

...

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #24: 18 Jan 2013, 15:43 »



Som sagt er sæsonen færdig spillet, og spillet er sendt videre i rækken.

Mansfield fortsatte efter en lille periode med dårligt spil, så det endte ikke overraskende med at vi kunne løfte trofæet hele 4 runder før.

Ligaen

Spiller statetisk

Spiller statetisk

Spiller statetisk

Undskyld den korte update, men jeg skal til køre time nu Thumbs Up
« Seneste Redigering: 18 Jan 2013, 15:45 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #25: 18 Jan 2013, 20:10 »

Halløjsa.

Har modtaget spillet, er bare lige hjemme ved mine forældre nu, så kan desværre først starte på spillet søndag aften. Men glæder mig til at tage udfordringen op med Npower League 1 Thumbs Up
Logged

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #26: 18 Jan 2013, 20:16 »

Halløjsa.

Har modtaget spillet, er bare lige hjemme ved mine forældre nu, så kan desværre først starte på spillet søndag aften. Men glæder mig til at tage udfordringen op med Npower League 1 Thumbs Up
Held og lykke med det Smiley
Logged


Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #27: 22 Jan 2013, 10:05 »

Hej Drenge.
Er kommet i gang, og det går rigtig godt. Har hentet en masse spændende spillere og er fortrøstningsfuld. Men første update kommer først i aften en gang, da jeg lige skal lave en masse ting her i dag.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #28: 23 Jan 2013, 13:27 »



Mansfield Town FC


Så kom jeg frem til 6. september 2014, og Mansfield har gennemgået et hæktisk Transfervindue med hele 11 transfers! Mansfield er dette år seeded til en 23 plads, og er altså et hold der skal kæmpe for ikke at rykke ned, men disse nye 11 spillere er hentet ind lige netop til at gøre dette. De nye 11 spillere, kombineret med de gamle spillere skaber dette Hold

Truppen
Spillere i Fed + Kursiv er vigtige spillere, der var i truppen i forvenjen
Spillere i Fed er vigtige nye spillere


Målmænd
Rob Lainton
Reice Charles-Cook
Jeg giver målmands posten *** ud af 5 stjerner, da Lainton stadig er ung, men ikke er bundsolid.

Backs
Kieron Freeman
Jérémy Hélan
Nathan Thompson
Adam Nditi

Backsene får også *** ud af 5 stjener, alle backsene er stadig unge og har mulighed for at blive gode spillere for holdet.

Forsvar
Mark Beevers
Sean McGinty
Alex Grant

Forsvaret for **** ud af 5 stjerner, Beevers er nok Mansfield bedste spiller og er også blevet udnævnt til holdets kaptajn. McGinty er det klare andetvalg og er holdets vicekaptajn dog er han ikke helt på niveau med Beevers. McGinty og Grant er dog begge unge spillere der kun bliver bedre. Derudover kan Ash Taylor også bruges i forsvaret hvilket kun hjælper holdets bredde.

Centrale Midtbane
Ash Taylor
Abdul Osman
Vincenzo Grella
Abdi Ibrahim

Midtbanen er nok der hvor Mansfield er bedst dækket ind og derfor for midtbanen ***** ud af 5 stjerner.

Offensiv Midtbane og Wingers
Scott Wagstaff
Lamisha Musonda
Kenji Gorré
Billy Clark
Ashley Harris

Dette er nok Mansfield svage led. Jeg har ikke haft mulighed for at få ordentlige forstærkninger grundet manglende penge og manglende interesse. Derfor har jeg satset på forholdsvis unge spillere. Jeg vil nok give ** ud af 5 stjerner.

Angreb

Alex Gillead
Ibra Sekajja
Jonathan Obika

Angrebet er som sådan gangske udmærket, dog syntes jeg der mangler en rigtig målsøger, men i mangel på mulighed for at hente en stillede jeg mig tilfreds med de spillere vi havde i forvejen. Angrebet for *** ud af 5 stjerner.

Udover transfer markedet har jeg også hentet nye fysioterapeuter og trænere ind, vores trænerstab ser således ud.
Økonomien ser fornuftig ud på trods af de talrige transfers.

Mansfield lider dog i nPower league 1, hvor de ligger på en 24 plads efter 6 kampe. Således ser Tabellen efter følgende Kampe

Jeg er dog fortrøstningsfuld, holdet spiller godt og det er lige det sidste held og marginaler der afgør om vi vinder kampene. Holdet er nede i kulkælderen, men på et tidspunkt for vi hul på bylden og så skal vi nok nå målsætningen sat for bestyrelsen om at ende midt i tabellen.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #29: 23 Jan 2013, 14:46 »

Det ser da spændende ud Heraklit, så håber vi resultaterne vender så vi kan blive i rækken.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010