home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Mansfield Town FC - Videregivende spil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Mansfield Town FC - Videregivende spil  (Læst 21362 gange)
Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #30: 23 Jan 2013, 19:57 »

Vi er blevet tilbudt jobbet som manager for vores tidligere moderklub MK Dons. Jeg takkede pænt nej tak Smiley
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #31: 24 Jan 2013, 21:22 »



Mansfield Town FC


2. Februar

Vintertransfervindu et er overstået og Mansfield har slået 2 rekorder, højeste modtagne beløb og højeste betalte beløb for en spiller. Det er Mark "Judas" Beevers der har forladt klubben for 1 mio pund til Leicester. Vil gerne have haft mere for ham, men da jeg forlængede hans kontrakt insisterede han på en frikøbsklausul på 1 mio. Men gør ham til stamspiller og kaptajn og det her er takken...
Har dog også været aktiv på transfermarkedet. Allerede i Oktober hentede jeg en ny målmand på fri og i vinter transfervinduet blev der hentet 2 nye ind.
Målmand: Sam Johnstone
Forsvarsspiller: Jack O'Connell, spilleren der skal erstatte Judas, hentet for 650 kk pund.
Venstre Midtbane: Robbie Brady, hentet på en fri transfer, kvitterede med at blive skadet i 4 måneder.

Ellers er det gået fremad for Mansfield, klubben ligger på en flot 13. plads i Tabellen efter en tætpakket program. Mansfield nåede til semifinalen i Johnstone's paint trophy, hvor de røg ud på straffespark og til fjerde runde i FA cup hvor de blandt andet slog Birmingham ud på vejen, men blev så overvundet af Leeds. Kampene kan ses her og her

Taktikken er ændret lidt siden jeg startede, men holdet spiller bedre og bedre jo mere de vænner sig til taktikken. Spillernes rating kan ses her, jeg vil særlig fremhæve Obika der har gjort det fantastisk som enlig angriber, og Wagstaff der har spillet 41 kampe uden problemer og med et stabilt højt niveau.

Afsluttende kommentarer vil jeg bare sige at vi har et hold der på sine bedste dage kan vinde over selv Championsship hold, problemet er bare at de ikke er helt så stabile i deres præstationer. Men holdet er også meget ungt og har en lys fremtid. Nu arbejder jeg bare på at fastholde vores plads midt i tabellen og få udviklet spillerne mest muligt til næste sæson.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2013, 10:34 af Heraklit » Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #32: 24 Jan 2013, 22:47 »

Meget ærgerligt med Mark! Skuffet Øv.

Men ellers ser det jo meget godt ud, Heraklit! Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #33: 26 Jan 2013, 22:27 »



Mansfield Town FC


1. Juni

Nu har jeg siddet og bakset med Steams nye screenshot system i en time og skidtet virker ikke! Tror det har noget at gøre med adgang til serveren. Så det bliver en update uden screenshots.

Mansfield endte på en flot 14. plads i deres første sæson i npower league 1, efter en mindre heldig afslutning på ligaen med 6 uafgjorte, 4 tab og 2 sejre i de sidset 12 kampe. Klubben kan dog være stolte over deres unge hold der var seede til en 23 plads og nedrykning.
Spillere der har gjort det særlig godt har været:
Abdi Ibrahim der har udviklet sig meget på den centrale midt og er blevet en solid styrmand for Mansfield.
Jonathan Obika der har scoret 21 mål i 36 liga kampe og er derfor den tredje mest målscorende spiller i ligaen.
Sean McGinty der har overtaget posten som forsvarsgeneral efter Beevers og har opnået en gennemsnitsrating på 7.38 i 33 kampe
 
Mansfield har offentliggjort 2 nye sponsorater og efter en mindre kapital indsprøjtning fra formanden, ligger klubbens balance på 1.1 mio pund.

Det var alt fra mig, tak for denne gang glæder mig til at se hvordan Lasse Jatta fører vores dejlige hold endnu længere frem Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #34: 28 Jan 2013, 09:10 »

Så har jeg overtaget fra Heraklit efter mig og LasseJatta bytte sæson, så der vil komme en update senere på dagen med eventuelle spillerhandler osv.
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #35: 28 Jan 2013, 09:45 »

Så har jeg overtaget fra Heraklit efter mig og LasseJatta bytte sæson, så der vil komme en update senere på dagen med eventuelle spillerhandler osv.

Super Smiley
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #36: 28 Jan 2013, 10:59 »

Så har jeg overtaget fra Heraklit efter mig og LasseJatta bytte sæson, så der vil komme en update senere på dagen med eventuelle spillerhandler osv.

Godt det virker, bliver spændende at se Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #37: 28 Jan 2013, 11:15 »

Så er første store signing i hus.. Didier Drogba er hermed i Mansfield trøjen... desværre kun som træner.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #38: 28 Jan 2013, 21:01 »

Tiden løb sgu fra mig så update omkring transfers kommer først imorgen engang. Kan dog afslører at det mest er blevet til kontraktforlængelse r da over halvdelen af alle spillere i klubben stod til kontraktudløb efter sæsonen, hvilket har betydet at jeg måtte finde mit jysk krejler gen frem fra skuffen og tvinge folk til at skrive under på nye kontrakter uden at hæve lønbudgettet alt for meget.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #39: 29 Jan 2013, 19:53 »



Mansfield Town FC


Sommertransfers

Så lukkede transfervinduet endnu engang og det var et travlt et for Mansfield manager Rod Arnold. En del af spillerne fra sidste sæson havde kontraktudløb og der skulle derfor hentes nye ansigter ind. 7 spillere var gået ud og 8 kommet ind da klokken slog midnat den 1. september. Dem der gik ud forsvandt på fri transfer, og jeg vil derfor ikke gå nærmere ind på dem, mens det kostede klubben 3,25 milloner at hente de  8 spillere ind.

Ny mand mellem stængerne er det tidligere Chelsea talent Jamal Blackman, som efter en jagt på 2 måneder endelig overgav sig den 1. september og skrev under på en kontrakt der holder ham i klubben til 2020. Umiddelbart er ham og Sam Johnstone rimelig jævnbyrdige, så det vil nok blive formen der kommer til at afgøre hvem der skal være fast mand mellem stængerne.

Forsvaret er også blevet opgradret og fremtidssikret med indkøb/leje af 4 spillere. Første nye ansigt er højre backen  Matt Doherty som vi har lejet i Wolves ganske gratis og uden at skulle betale løn for ham. Han vil primært blive brugt som indskifter når Freeman skal have en pause eller hvis han bliver skadet.
Mark Rhodes er hentet for 1,4 millioner i Oxford efter at han blev meget højt rost af vores talentspejderteam. Han kan dække både venstre back og central forsvaret, men desværre valgte han at skade sig selv i 2 mdr og han har derfor ikke rigtigt været i kamp for os endnu.
Vi har også fået hentet Milo Sveljkovic ind gratis efter han blev smidt ud af Stevenage som havde haft ham i 2 sæsoner siden han røg ud af Tottenhams u-hold. Umiddelbart er han kun back up, men har et håb om at han vil blive en gevinst for os, og måske omskoles til højre back i løbet af sæsonen. Han har indtil videre været med i en kamp og det klarede han da til 7.00 så det er jo meget fint.
Sidste ansigt nede bagi er hentet for 1,8 millioner kr i Cliftonville i Nordirland. 17 år gammel og allerede fast mand på Nordirlands U21 landshold. Johnny Kelly er navnet på vores nye allrounder som kan dække FC, DMC og MC pladseren, og hvilket talent han er. Han har lidt mangler fysisk, men det kan jo trænes op og med de mentale stats han allerede besidder nu så kunne vi måske have en fremtidig anfører i den unge gut.
Tilgangen af de 4 spillere nede bagved har betydet at jeg har sat nogle af de andre til salg her i blandt Jeremy Helan, som får 34.000 kr i ugen hvilket er en del og med hans nuværende kontraktkrav så må han nok ud og se sig om efter en ny klub til sommer når hans kontrakt udløber. Han afviste desværre et skifte til Barnet på vinduets sidste dag, så vi har ham i hvert fald indtil vinter.

Midtbane er blevet forstærket med 2 spillere nemlig Diogo Rosadol 25 år hentet gratis efter han ikke fik forlænget sin kontrakt med Blackburn. Han kan dække både MV og OMV, og med Robbie Brady ude det meste af sæsonen med en brækket fod som han fik inden den første træningskamp overhovedet var spillet, kunne vi godt bruge en ny spiller på den plads. Den anden spiller kan også dække venstre fløjene, men oveni det kan han også tage sig af højre siden. Michael Jacobs er også hentet gratis og han fik en drømmedebut med en 1 mål og 1 assist.
Også på midten er der blevet sat nogle spillere til salg, men indtil videre var der ingen bud på nogen af dem.

Angrebet blevet forstærket med en lille speedy fyr i form af Derek Docherty. Han er hentet mest som backup, da vi manglede en hurtig angriber til skarpretter rollen i den 4-4-2 jeg har valgt at lægge ud med i denne sæson.

Det var de handler som vi fik lavet, mens jeg mere eller mindre har brugt resten af tiden på at forhandle med de spillere som allerede var i klubben, da der var en 18 stykker som skulle have ny kontrakt inden 30. juni 2016. langt størstedelen af truppen var dejligt nemme at handle med, men vores stjerne på midten i form af Abdi Ibrahim ville have 90.000 i ugen, hvilket ville være godt og vel 3 gange så meget i ugen som han fik. Vi forhandlede længe og over flere omgange, men til sidst overgav han sig og skrev under ligesom de andre, og der skulle derfor gerne være ro på den kant de næste par sæsoner. Personalefronten har også fået en overhaling, og en af vores ungdomstrænere valgte at forlade os, derfor hentede jeg Didier Drogba ind som træner for de unge.

Vi er røget ud af Liga Cuppen efter vi tabte i 2. runde til Wigan fra PL med 2-1 på udebane, efter vi i 1. runde slog Sheffield Utd 4-3 i en ren Jekyll and Hyde kamp. Ved halvleg var vi på 4-0 også faldt vi totalt fra hinanden i 2. halvleg, men heldigvis var vi foran med 4. JPT har indtil videre givet en 3-2 sejr i 1. runde over Birmingham som er rykket ned til League One. Vi skal i næste runde op imod Sheffield Wed.
Ligaen har indtil videre været en fornøjelse med 4 sejre og 1 uafgjort hvilket giver os en foreløbig 1. plads, men der er jo 41 kampe endnu.
« Seneste Redigering: 31 Jan 2013, 17:34 af darkalf » Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #40: 02 Feb 2013, 19:39 »

skr der ikke mere her?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #41: 02 Feb 2013, 19:58 »

skr der ikke mere her?

Har jeg også tænkt, hvis han ikke gider mere, eller ikke har tid, kunne han da sende spillet videre
Logged

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #42: 02 Feb 2013, 20:11 »

Har jeg også tænkt, hvis han ikke gider mere, eller ikke har tid, kunne han da sende spillet videre
Han har snart haft det en uge, har han ikke?
Logged

...

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #43: 02 Feb 2013, 20:53 »

Jeg fik det mandag. Og eftersom vi aftalte at man har en 7-10 dage til at gøre en sæson færdig har jeg til onsdag eller torsdag i næste uge til at gøre sæsonen færdig.. skulle det ikke være hurtigt nok for de herre som har for travlt til at kommentere på den seneste update kan i jo sige til så smider jeg linket op Imorgen tidlig så i kan komme videre.
Logged


Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #44: 02 Feb 2013, 21:14 »

Jeg fik det mandag. Og eftersom vi aftalte at man har en 7-10 dage til at gøre en sæson færdig har jeg til onsdag eller torsdag i næste uge til at gøre sæsonen færdig.. skulle det ikke være hurtigt nok for de herre som har for travlt til at kommentere på den seneste update kan i jo sige til så smider jeg linket op Imorgen tidlig så i kan komme videre.
Ikke fordi jeg skulle være på tværs, og ja det gjorde vi jo Smiley

Hvor langt er du kommet?
Logged

...

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010