home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Årsawards 2012
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan fandt du tråden?
Den stod i senest aktive emner
- 26 (25,5%)
Prøvede mig frem på forsiden
- 69 (67,6%)
Fandt den igennem forummet...
- 7 (6,9%)
Antal Stemmer: 102

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Årsawards 2012  (Læst 22656 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #45: 10 Jan 2013, 00:12 »

Og vinderne skal da også lige have et tillykke herfra - allesammen meget fortjent, synes jeg! Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #46: 10 Jan 2013, 00:12 »

Haha Petur, bedømt ud fra den tråd så er du IKKE kedelig at drikke med Wink Grin

Det skal du satme også tage æren for! Ingen andre har været stiv så tit og derefter besluttet at han da lige skulle på FmF og skrive i den tråd ingen han gik i seng Opstemt Well done! Grenaagenser til det yderste Wink

Drenge altså! Jeg bliver jo helt rørt!

Takker FmF for denne pris!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #47: 10 Jan 2013, 00:13 »

Kys Gør hvad jeg kan, omend det nok er ubevidst Grin Hvis mine hold ikke var så håbløst lort hele tiden, ville det nok være sværere at vinde den pris crazy

Men tillykke med din titel også, den kan der mildest talt nok ikke siges meget i mod  Thumbs Up

Nej, af en eller anden grund er der ingen der vil kommentere på den Skuffet

Men tror nu nok at du kunne tage en fjerde titel på stribe, selvom dine hold kun vandt Opstemt

Så ville du jo juble helt vanvittigt, og jeg har set dig når du er høj på fodbold crazy

Det bliver du ikke kedeligere af Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #48: 10 Jan 2013, 00:15 »

Og selvfølgelig tillykke til alle med de velfortjente priser! Især TheX's synes jeg var vanvittigt fortjent. Aldrig har verden hørt så fesen en musiksmag fra en begge knægt der forsøger at virke gangsta.

Fuldt fortjent pris til dig også VK, men du har nu nok ret i at du ville være knapt så underholdende hvis dit hold hele tiden vandt - men stadig underholdende i positive indlæg. Men mon dog det kommer til at ske..

Pluto, du har om nogen fortjent prisen. ROS til dig! Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #49: 10 Jan 2013, 00:16 »

Stort tillykke til alle jer vindere i fortjener det...  Thumbs Up
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #50: 10 Jan 2013, 00:19 »

Nej, af en eller anden grund er der ingen der vil kommentere på den Skuffet

Men tror nu nok at du kunne tage en fjerde titel på stribe, selvom dine hold kun vandt Opstemt

Så ville du jo juble helt vanvittigt, og jeg har set dig når du er høj på fodbold crazy

Det bliver du ikke kedeligere af Grin
Min løbetur rundt på parkeringspladsen er nok ret sjov ja, men den er svær at vise herinde Grin
Men nu er jeg jo blevet super seriøs prospect så derfor går det ikke med den slags udbrud mere fra min side.

I hvert fald ikke før på søndag  Grin  Djævel

Hawk Kys Bare rolig Liverpool skal nok blive mestre. På et tidspunkt  crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #51: 10 Jan 2013, 00:19 »

Pluto, du har om nogen fortjent prisen. ROS til dig! Tunge

Gosh  Hævet Øjenbryn
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #52: 10 Jan 2013, 00:25 »

Af ALLE de fesne oplevelser i år så vinder min musiksmag!?

FmFreaks er fyldt til bristepunktet med fesne oplevelser!?

I øvrigt er min musiksmag den bedste nogensinde. Disney 4 life!
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #53: 10 Jan 2013, 00:26 »

Synes også det er lidt skidt af X som fmf venner får sådan en omgang mentale bank. Stakkels dreng.
X du skal bare vide at hvis du føler dig mobbet, eller hvis du på anden vis har problemer med livet i sig selv, så kan du altid rette henvendelse til mig Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #54: 10 Jan 2013, 00:28 »

Get a room.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #55: 10 Jan 2013, 00:43 »

Synes også det er lidt skidt af X som fmf venner får sådan en omgang mentale bank. Stakkels dreng.
X du skal bare vide at hvis du føler dig mobbet, eller hvis du på anden vis har problemer med livet i sig selv, så kan du altid rette henvendelse til mig Kys

... for så vil du banne ham for klynk? crazy

Jo, jeg har læst med i crewet-tråden, og det varsler jo ikke godt for X, hvis VK først får magt for alvor xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

El Jefe
Gæst
 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #56: 10 Jan 2013, 00:53 »

Af ALLE de fesne oplevelser i år så vinder min musiksmag!?

FmFreaks er fyldt til bristepunktet med fesne oplevelser!?

I øvrigt er min musiksmag den bedste nogensinde. Disney 4 life!
Jeg synes faktisk, at det er imponerende, at man kan udpege ÉN brugers musiksmag som det mest fesne, der er sket for siden i år. Så vidt jeg husker, har man ikke før ville gå efter manden på den måde, men sådan er det jo. Om nogen er du jo vant til, at folk skyder efter din smag. Ikke at jeg ikke selv har gjort det. Men crewet har vel ment, at du sagtens kan klare at få påklistret den ene negative award på dig uden, at det gør dig noget.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #57: 10 Jan 2013, 00:54 »

Jeg vil faktisk gerne rose Dida for "Grafik til din blog part 1, 2 og 3". De var super gode og en fortjent vinder. Dejlig blanding af en velskrevet tekst, gode eksempler og med en masse små fifs, der kan få enhver til at lave flot grafik.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #58: 10 Jan 2013, 00:55 »

Jeg synes faktisk, at det er imponerende, at man kan udpege ÉN brugers musiksmag som det mest fesne, der er sket for siden i år. Så vidt jeg husker, har man ikke før ville gå efter manden på den måde, men sådan er det jo. Om nogen er du jo vant til, at folk skyder efter din smag. Ikke at jeg ikke selv har gjort det. Men crewet har vel ment, at du sagtens kan klare at få påklistret den ene negative award på dig uden, at det gør dig noget.

Jeg har ikke været så meget inde over afstemningerne, men jeg har på fornemmelsen, som de fleste brugere nok også har, at TheX kan tage stort set alt det pis og drilleri der bliver fyret i retningen af ham. Det hører vel lidt under vores 'højt til loftet' at der kan være plads til den slags spas.

Han ved jo godt at inderst inde elsker vi alle TheXs mor
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #59: 10 Jan 2013, 01:09 »

Jeg synes faktisk, at det er imponerende, at man kan udpege ÉN brugers musiksmag som det mest fesne, der er sket for siden i år. Så vidt jeg husker, har man ikke før ville gå efter manden på den måde, men sådan er det jo. Om nogen er du jo vant til, at folk skyder efter din smag. Ikke at jeg ikke selv har gjort det. Men crewet har vel ment, at du sagtens kan klare at få påklistret den ene negative award på dig uden, at det gør dig noget.

Selvom jeg går meget op i accept af musiksmag og andre folks meninger, så ja.
Og jeg er lige præcis vant til det og har opgivet at få folk til at fatte noget Rullende Øjne
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010