home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik  (Læst 123234 gange)
Shaft
Manager

Sv: #130 Den hollandske talentfabrik
« Svar #330: 12 Feb 2013, 20:24 »

Vinterpause med en god følelse

Ajax må overvintre på anden pladsen i Eredivisie, men det er kun fordi de ikke har en bedre målscorer end rivalerne PSV. De forsvarende mestre har nemlig +1 i bedre målscore end Ajax, og det gør at PSV altså har pladsen som førerhold efter 19 kampe.
Det med 44 point, det samme som Ajax. Også Feyenoord er helt inde i kampen med 43 points.

Det er ellers Spartas Roberto de Koning som er topscorer i Eredivisie med helt fantastiske 20 mål. Det er seks mere end PSVs Donizete. Ajax har både Nabil Wattimury og Carlos de Boer på fjerde pladsen, efter de har nettet flotte 10 gange.

Det er stadigvæk Eliandro som har leveret flest oplæg af alle i Eredivisie. Han har præsteret flotte 14 stykker, hvilket er fire mere end nummer to Yvon Nicolas fra PSV. Her ligger både Nabil Wattimury og Magnus Nielsen fra Ajax på en 10 plads med seks oplæg.

Det er Roberto de Koning som har spillet bedst af alle i Eredivisie. Helt utrolige 8,09 siger hans bedømmelse, som holder ham foran Eliandro på anden pladsen. Her har Eliandro 7,95 og er foran Pascal Wattimury fra Feyenoord på tredje pladsen med 7,91.

Ajax lever også i pokalturneringen hvor man slog FC Groningen ud. Det skete efter straffespark, hvor det var Zumbi som med det sjette forsøg for Ajax scorede, mens Marcel Grim fra FC Groningen brændte. I alt brændte FC Groningen to gange, mens Ajax, ved Björn van der Wal brændte en enkel gang. I næste runde skal de op imod Sparta, hvor det er Sparta som har hjemmebanefordel.

Ajax 4-2 Vitesse
Ajax 3-1 Fortuna Sittard

FC Groningen 2-2 Ajax
Willem II 2-5 Ajax
AZ 2-1 Ajax
Feyenoord 1-1 Ajax
Ajax (p)1-1 FC Groningen (pokal)

Ajax 4-1 Roda

Shaft
Manager

Sv: #131 Den hollandske talentfabrik
« Svar #331: 13 Feb 2013, 01:45 »

En enkel udskiftning i vinteren

Selvom Ajax de lagde ud med at tabe den første kamp imod PSV, så er stillingen er uændret, da PSV har fået et nederlag til Feyenoord siden.
Derfor fører PSV stadigvæk kun Eredivisie på målscoren, og Ajax ligger altså lunt i svinget om at tage teten som det bedste hold i Holland.

Ajax er også videre til semifinalen i pokalturneringen, efter man på Spartas hjemmebane slog Sparta rimelig sikkert. Det var ellers hjemmeholdet som kom foran efter 10 minutter, men herefter scorede Ajax fire gange, og derfor var der ingen fare på færde, da Sparta i det 91 minut fik reduceret. Ajax skal nu møde Vitesse, i en kamp som vil blive spillet på deres hjemmebane. Dermed er det Vitesse som har de bedste betingelser, for at komme hele vejen til finalen.

Der har været to handler denne vinter, hvor Ajax har købt en, men også solgt en spiller. Fløjen Güven Kücük nåede aldrig at imponere Lars Aanæs, og var også ofte skadet. Derfor blev han solgt til Braunschweig for 10.000.000. Han nåede at spille 41 kampe for Ajax, og scorede fire mål. Han vil nu skulle forsøge at dominere i den bedste tyske række, hvor Braunschweig er et bundhold.

Hans erstatning har Ajax fundet i Red Bull Salzburg hvor man har hentet serbiske Dragan Brkic ind. Brkic kostede Ajax 46.000.000. Fløjen har fået en kontrakt til 2026 og får 162.500 i løn. Han er 23 år gammel, og er kendt for at levere et godt indlæg, samt at have et hurtigt antrit på de første par meter, sådan at han ofte kommer foran sin direkte oppasser. Han scorede i sin debutkamp mod Sparta i pokalturneringen, og har generelt leveret et godt indtryk, i hans første tid i klubben.

Ajax 4-0 Volendam (venskabs)
Ajax 10-0 Hellas Sport (venskabs)
Ajax 5-0 Oss ’20 (venskabs)

PSV 3-0 Ajax
Sparta 2-4 Ajax (pokal)
Heerenveen 1-2 Ajax
Ajax 3-1 FC Utrecht

Batigol
Manager

Sv: #132 Den hollandske talentfabrik
« Svar #332: 13 Feb 2013, 02:40 »

Late night blogging holder 100!

Jeg har lige siddet og kigget de fleste af dine updates igennem, og det der imponerer mig mest er egentlig at du har bevaret entusiasmen hele vejen igennem. Det er tydeligt at du er grebet af spillet i din måde at skrive på, og det smitter af på læseren. Og så er det jo i øvrigt også bare imponerende at du allerede har spillet så mange sæsoner. Jeg håber da at du fortsætter længe endnu, for så kan det snildt ende med at være en af de mest legendariske blogs her på siden.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Shaft
Manager

« Svar #333: 13 Feb 2013, 03:33 »

Late night blogging holder 100!

Jeg har lige siddet og kigget de fleste af dine updates igennem, og det der imponerer mig mest er egentlig at du har bevaret entusiasmen hele vejen igennem. Det er tydeligt at du er grebet af spillet i din måde at skrive på, og det smitter af på læseren. Og så er det jo i øvrigt også bare imponerende at du allerede har spillet så mange sæsoner. Jeg håber da at du fortsætter længe endnu, for så kan det snildt ende med at være en af de mest legendariske blogs her på siden.

Det gør det nemlig! Thumbs Up

Mange tak for den store ros. Jeg er fanget af spillet, så er dejligt at høre det smitter af!

Tak for de flotte ord til sidst. Det ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige til, udover tak...  Forlegen

Shaft
Manager

« Svar #334: 13 Feb 2013, 04:43 »

Skader spolerer det hele

Den ene skade efter den anden har for alvor ødelagt Ajax’ sæson. Magnus Nielsen rev sit korsbånd over i midten af februar, og var tabt for sæsonen.
I starten af marts skete noget af det værst mulige for Carlos de Boer, som brækkede sit ben og er ude i syv måneder. Samtidig var der også ugelange skader til Nabil Wattimury, Frederik Færgemand og Eliandro, hvilket gjorde at Ajax’ offensiv slet ikke hang sammen, og det kostede i den lange ende.

Af den årsag, så er løbet også kørt i Eredivisie, hvor Ajax skal være mere end heldige for at indhente Feyenoord på anden pladsen, som giver Champions League deltagelse. Ajax ligger rimelig isoleret på deres tredje plads, med fem point op til Feyenoord og seks point ned til Vitesse. Det er ikke umuligt at rykke op, eller ned, men det ligner en kedelig tredje plads for Ajax i år.

Der er dog også lidt godt nyt til Ajax fans. Holdet er klar til pokalfinalen, efter de slog Vitesse 3-2 i et dramatisk opgør. To gange kom Ajax foran, og to gange udlignede Vitesse som var det bedste hold på dagen. I det 73 minut scorede Nabil Wattimury dog det afgørende mål, som gør at Lars Aanæs’ mandskab kan vinde en titel i år. De to andre mål stod Dennis Brinckman for. I finalen skal Ajax op imod deres ærkerivaler Feyenoord, i et opgør som bliver intens, og hvor de to holds fans vil gøre alt for at vinde på lægterne.

Ajax skal i deres resterende fire kampe i ligaen møde SC Cambuur, Feyenoord og FC Groningen på hjemmebane imens man også skal gæste Fortuna Sittard.

Ajax 3-1 SC Veendam
FC Twente 2-1 Ajax
Ajax 4-1 Sparta
Genoa 2-1 Ajax (EHL)
ADO Den Haag 2-2 Ajax
Ajax 1-1 Genoa (EHL)

Ajax 1-3 AZ
NEC 2-4 Ajax
Vitesse 2-1 Ajax
Ajax 8-0 NAC Breda
Vitesse 2-3 Ajax (pokal)

Shaft
Manager

Sv: #133 Den hollandske talentfabrik
« Svar #335: 13 Feb 2013, 13:08 »

En pokal kom hjem

Der var lagt op til en spændende kamp om anden pladsen, men da Ajax skuffede på udebane mod Fortuna Sittard var løbet næsten kørt, selvom Ajax fik en 1-0 sejr over Feyenoord. Det lykkedes også, helt som ventet, for Feyenoord at holde fast på deres andenplads, og skal derfor forsøge at kvalificere sig til Champions League næste år, mens Ajax på tredje pladsen må nøjes med Europa League i næste sæson.

Der var dog et andet højdepunkt ved Ajax’ sæson, og det var at de kom til pokalfinalen. Her skulle de også op imod ærkerivalerne Feyenoord. I en hårdt spillende kamp, hvor der endte med at blive uddelt otte gule kort. Feyenoord bragte sig allerede i det tredje minut foran ved Pascal Wattimury, og havde i det syvende minut chancen for at komme foran 2-0. Iwan Ramadhan reddede dog et godt sparket straffespark, og derfor førte Feyenoord kun 1-0 ved pausen. I anden halvleg fik Nabil Wattimury udlignet, og derfor skulle kampen i overtid.

I overtiden bølgede kampen frem og tilbage, indtil Ajax i det 105 minut fik straffe. Nabil Wattimury skud ramte stolpen, men returen faldt ned foran ham, som han nemt kunne sende i det tomme mål til en 2-1 føring. Tre minutter før tid fik Feyenoord en friløber, men Ramadhan havde en god dag, og reddede bolden. Dermed vandt Ajax pokalfinalen 2-1, og fik altså en titel i år.

Max Bosma var den eneste spiller som stod med kontraktudløb til sommer, som ikke havde fået en ny kontrakt. Da flere spillere var skadet fik Bosma dog hele 42 kampe i år, hvor han stod for fem mål og 15 oplæg. Derfor fik han en ny et årig aftale, så han også er på kontrakt med Ajax næste år.

Ajax 4-2 SC Cambuur
Fortuna Sittard 1-1 Ajax
Ajax 1-0 Feyenoord
Ajax 2-1 Feyenoord (pokal)
Ajax 3-0 FC Groningen

Shaft
Manager

Sv: #134 Den hollandske talentfabrik
« Svar #336: 13 Feb 2013, 14:49 »

Sådan gik året

PSV formåede for andet år i træk at blive mestre i Holland, og det med flotte 82 point og hele 102 mål scoret. Herefter fulgte Feyenoord mens Ajax fik den sidste plads på podiet. Vitesse, FC Twente og ADO Den Haag endte også med at komme i europæisk fodbold næste år.

I bunden rykker SC Veendam ned, og tager meget overraskende Roda med sig. I stedet vil de blive afløst af VVV og FC Oss som rykker op fra Jupiler League.

Ligaens topscorer blev Spartas Roberto de Koning som nettede utrolige 31 gange, og vandt med to mål ned til Donizete fra PSV. Ajax’ bedste blev den offensive midtbaneprofil Nabil Wattimury, som fik scoret 14 gange i år.

Det blev en PSVer i Yvon Nicolas som leverede flest oplæg i år. Hele 28 stykker lagde han op til, og det var otte mere end Eliandro fra Ajax kunne klare. Han havde med 20 stykker dog et forspring på fem ned til Marco Davide Faraoni fra Feyenoord.

Det var også Yvon Nicolas som klarede sig bedst i Eredivisie. Han fik en flot bedømmelse på 8,07 og var foran sin holdkammerat Donizete som fik 7,86. Derefter fulgte to spillere fra Ajax. Nemlig Marcel van der Pluijm med 7,79 og Eliandro med 7,77.

Europa League vandt Genoa som slog Ajax ud. Det gjorde de efter en 2-1 sejr over Tottenham i finalen. Det blev Mason Bennett fra Tottenham der blev topscorer i turneringen med 13 mål. Et mere end Jesús Sáenz fra Betis og et mere end Amedeo D´Errico fra Genoa.

Champions League endte Paris SG med at vinde 2-0 over italienske Juventus. Topscoreværdigheden skulle deles mellem tre spillere, som alle nåede ni mål. Det var Nicky Dickinson fra Liverpool, Lucas Moura fra Paris SG og Joseph Diallo fra Arsenal.

Shaft
Manager

Sv: #135 Den hollandske talentfabrik
« Svar #337: 13 Feb 2013, 23:02 »

Store ændringer hos Ajax

Efter sidste års dårlige sæson, så valgte Lars Aanæs at det var på tide at starte på en frisk. Derfor blev fire af holdets startere solgt, og kun to spillere købt ind, mens nogle talenter kom op i førsteholdstruppen. Dermed går Ajax en yderst spændende sæson i møde, hvor holdet enten kan overraske alle, eller skuffe fælt.

Det første salg som Ajax lavede, var at sende den østrigske landsholdsspiller Eugen Rausch til England. Midtbanespillere blev solgt for 150.000.000 og fortsætter karrieren hos Huddersfield, som sidste år blev nummer 17 i Premier League. Rausch var et af Aanæs første indkøb, da han i 2013 kostede Ajax 7.500.000.

Holdets højre back, Thom Maas er også fortid i Ajax. Maas blev solgt for 120.000.000 til engelske Norwich, som sidste år blev nummer 16 i Premier League. Maas er et af Ajax egne talenter, og beviser altså at ungdomsafdelingen stadigvæk fungerer i Holland.

Holdets kaptajn er også blevet solgt. Den defensive midtbanespiller Branco van den Boomen er blevet solgt for 100.000.000 og fortsætter karrieren hos spanske Sevilla, som vil nyde godt af hans berøringer med bolden. Branco van den Boomen var også en af spillerne fra Ajax egen talentafdeling.

Til sidst er det midterforsvaren Marcel van der Pluijm som er blevet solgt. Han fortsætter karrieren hos Aston Villa, som gav 95.000.000 for ham. Dermed nåede han fire år i Ajax, som tilbage i 2019 købte ham for 70.000.000 hos Sparta.

Ajax har også lavet to indkøb. Det første var Glenn Hornby, som er en offensiv midtbanespiller med gode tekniske evner, samt en målfarlighed på hovedstod. Han har kostet Ajax 35.000.000 og kommer fra PAOK. Han har spillet 19 kampe for Australien i en alder af 24 år. Hans kontrakt løber til 2026 og giver ham 160.000 i ugen i løn.

Den sidste spiller er portugisiske Hugo Silva, som er kommet til holdet på en fri transfer, efter hans kontrakt med AEK Larnakas udløb. Den 25 årige midtbanespiller nåede at spille ni U-21 landskampe for Portugal, men har endnu ikke fået debut på A landsholdet. Han har fået en kontrakt til 2027 og får 325.000 i løn.

Fire spillere fra holdets ungdomsafdeling er også blevet rykket op til førsteholdet. Der er her tale om tre forsvarer og en midtbanespiller. Venstre backen Wijnand Aalbers er blot 17 år gammel, men har allerede fået debut på Hollands U-21 landshold. Han skal agere backup til Björn van der Wal, og med tiden afløse ham. Midterforsvaren Ad Kuijt er en fysisk stærk forsvarer som med sin højde på 193 centimeter gør godt i luftrummet. Samtidig er den offensive back Hyun Kyung-Min blevet rykket op. Den 20 årige forsvarer var sidste år lejet ud til Cercle Brügge i Belgien. Her blev han kåret til årets unge spiller. Den sidste spiller er den offensive profil Philip Weihrauch, som har spillet 15 U-21 landskampe for Danmark. Den 19 årig spiller, har sin styrke i hans hurtighed.

Med salget af Branco van den Boomen og Thom Maas skulle Ajax udvælge nye anfører og viceanføre. Det blev tyskeren Leon Kaffenberger der er holdets nye kaptajn, mens Nabil Wattimury er holdets nye viceanføre.

Bookmakerne tror på, at Vitesse leverer et comeback igen i år, og har dem som store favoritter til at vinde ligaen. De giver blot 2,75 igen, mens PSV og Ajax giver 7,00 igen. Feyenoord er lige efter dem med 11,00 mens FC Twente til 26,00 og ADO Den Haag til 41,00 runder feltet af.

Shaft
Manager

Sv: #136 Den hollandske talentfabrik
« Svar #338: 14 Feb 2013, 03:43 »

Eliandro - Den store stjerne i Amsterdam

Igennem de seneste mange sæsoner, så har Eliandro domineret sine modstandere. Uanset om det er i Eredivisie eller i de europæiske turneringer, så har fløjen scoret og lagt op til masser af mål for sit hold. Han har spillet 16 landskampe for Brasilien og har scoret fire mål. Bold.dk har fået fornøjelsen af et interview med ham.

Mange tak for din tid Eliandro. Du forlod allerede som 17 årig Brasilien for at spille for Hajduk. Hvor stor en betydning har det for din udvikling, at du forlod Brasilien så tidligt?

”Det betød rigtig meget, for jeg indså at jeg skulle blive meget bedre rent fysisk, hvis jeg ville blive til noget i Europa. Så derfor betød det skifte rigtig meget for mig og min karriere”

Du er nærmest blevet en legende i Ajax med dit flotte spil. Hvor længe tror du, at du fortsætter her i Holland?

”Jeg har det rigtig godt i Ajax, og er på et fantastisk hold. Jeg er stadigvæk kun 25 år gammel, og har mange år foran mig. Jeg kunne godt tænke mig at vinde nogle pokaler mere, men jeg vil også gerne prøve mig af i enten England eller Spanien inden jeg trækker mig tilbage”

Hvad er din største bedrift i din karriere indtil videre?

”Det var, da jeg fik debut for Brasilien. Det var godt nok i en venskabskamp mod Schweiz, men det var begyndelsen på min stamplads på landsholdet. Det er jeg meget stolt af. Jeg er selvfølgelig også meget stolt af de titler jeg indtil videre har vundet med Ajax”

Mange ser jeres hold som et dårligere hold end sidste år, grundet jeres mange salg. Sidste år blev i kun nummer tre. Hvordan kommer det til at gå jer i år?

”Jeg tror, at vores hold er blevet stærkere i år. Flere af de spillere som er blevet solgt var blevet for selvtilfredse, så jeg tror at vores mange salg kun gavner holdet. Samtidig har vi fået nogle spændende talenter, og indkøb tilført til holdet, så vi er stadigvæk blandt de bedste hold i Holland”

Tiden løber fra os. Du er en stor profil i Danmark, hvor din succes med Lars Aanæs har fået meget anderkendelse. Har du et sidste ord til dine danske fans?

”Mange tak for jeres fantastiske støtte. Det kan jeg mærke helt her i Holland. Håber at vi (Brasilien) møder jer i VM finalen, hvor i dog får jeres fortjente nederlag”

Eliandro har spillet 217 kampe for Ajax, scoret 80 mål og leveret 126 oplæg. Han kostede Ajax 45.000.000 da de købte ham i Hajduk i 2017.

Shaft
Manager

Sv: #137 Den hollandske talentfabrik
« Svar #339: 14 Feb 2013, 14:03 »

Holdet der står overfor en stor prøve

Med de store salg i optakten til denne sæson, så skal Lars Aanæs forsøge at vinde mesterskabet hjem, med nogle uprøvet profiller i startopstillingen. Det er dog et yderst talentfuldt hold, som med lidt mere erfaring kan blive yderst farligt for alle hold, i hele Europa. Derfor er det også et hold, som man slet ikke må afskrive i år.

På målmandsposten er det stadigvæk det store talent Iwan Ramadhan, som er blevet belønnet for sit spil med en plads på det hollandske landshold. Han har stadigvæk den rutinerede Alain Cornelissen som backup, og det ligner en klar rollefordeling.

I forsvaret er der derimod kommet store ændringer. David Sackey har længe vist sit store talent, og at han mere eller mindre var klar til at overtage for Thom Maas. Ron Tuinstra har kun vokset imens han har været i Ajax. Spørgsmålstegnet kommer når man skal finde Tuinstras makker. Det store portugisiske talent Hélder Barros får chancen som starter, mens Peter Spandeel presser hårdt på, i en duel som er meget tæt. Björn van der Wal sidder stadigvæk sikkert på sin starterplads på venstre back.

På midtbane overtager Leon Kaffenberger og Zumbi starterpladserne, og det efter de har set langt bedre ud en Branco van den Boomen og Eugen Rausch gjorde sidste år. Samtidig er der spillere som Hugo Silva og Glenn Hornby til at afløse dem, og de to nye spillere kommer altså med masser af talent og niveau, samt en smule erfaring.

På de offensive pladser er der ikke de store ændringer, og det er stadigvæk Wattimury og Eliandro som er holdets største profiller. Der er masser af ungdom til at give dem pauser i ny og næ, og generelt er det et bredt hold som Ajax kan præstere.

Helt i front er Carlos de Boer ved at vende tilbage efter hans brækket ben. Både Dennis Brinkman og Eric Dekker viste dog deres værd i hans fravær, og det er kun stabiliteten de to unge talenter mangler, før de er værdige starter på et tophold i Holland.

Det er et ungt og yderst talentfuld hold som Lars Aanæs står i spidsen for i år.

”Vores hold er på højeste niveau, hvis vi ser på talentet. Nu skal vores unge spillere levere, og så går vi hele vejen i år”

Shaft
Manager

Sv: #138 Den hollandske talentfabrik
« Svar #340: 14 Feb 2013, 17:22 »

Problemer på udebane

Ajax har på ingen måde startet sæsonen som forventet. Et par yderst usikre kampe på udebane, gør at man blot har seks point efter fire kampe.
Det er dog stadigvæk tidligt i sæsonen, og flere spillere har problemer med deres form. Samtidig så er Carlos de Boer blevet skadet i syv uger, som følge af en ankelskade. Dermed er Ajax også uden deres bedste angriber.

Ajax havde dog muligheden for at sælge to af deres spillere, da både Ron Tuinstra og Dennis Brinkman havde bejlere. Ajax valgte dog at de ikke ville sælge flere, og derfor er de stadigvæk en del af holdet. Dermed er der ikke sket nogle ændringer på holdet siden sidst.

Inden sæsonen mødte Ajax deres rivaler PSV i et opgør om Super Cuppen. Ajax var uden flere spillere som Leon Kaffenberger, Eliandro og Ron Tuinstra som ikke var i god nok form. Derfor var der heller ikke den store konkurrence fra Ajax side af, og dermed endte PSV med en klar, og fortjent 2-0 sejr i årets hollandske Super Cup.

Med tredje pladsen sidste år, så skulle Ajax kun spille en enkelt europæisk kamp for at kvalificere sig til gruppespillet i Europa League. Steaua blev slået ud samlet 4-2, efter Ajax på hjemmebane havde taget en sikker 3-0 sejr. Derfor var der også mange reserver på spil i returopgøret, og den videre deltagelse var aldrig i fare for Lars Aanæs’ mandskab, på trods af et 2-1 nederlag i Rumænien.

Ajax vandt sidste år pokalturneringen og skal nu forsøge at forsvare den titel. Det gør de, når de i anden runde møder HBS på hjemmebane. HBS er et amatørhold i Holland.

Zwolle 1-2 Ajax (venskabs)
Hvidovre 0-1 Ajax (venskabs)
Locarno 0-4 Ajax (venskabs)
Ajax 4-1 STVV (venskabs)
Ajax 1-0 Braunschweig (venskabs)
Ajax 1-0 Everton (venskabs)

PSV 2-0 Ajax (Super Cup)
Ajax 5-2 VVV
FC Twente 2-1 Ajax
Ajax 1-0 Heerenveen
Ajax 3-0 Steaua (EHL)

NEC 3-2 Ajax
Steaua 2-1 Ajax (EHL)

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

Sv: #139 Den hollandske talentfabrik
« Svar #341: 14 Feb 2013, 17:48 »

Må man se et ss af din økonomi? Smiley

Shaft
Manager

« Svar #342: 14 Feb 2013, 19:51 »

Må man se et ss af din økonomi? Smiley

Er nogle år længere fremme.

Men kan fortælle at der er omkring 1,8 mia i klubkassen, og jeg må bruge 2,2 mia til transfer

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #343: 14 Feb 2013, 20:45 »

Kan du ikke købe nyt stadion eller sådan noget? Går ud fra du har de bedste faciliteter..

Shaft
Manager

« Svar #344: 14 Feb 2013, 22:05 »

Kan du ikke købe nyt stadion eller sådan noget? Går ud fra du har de bedste faciliteter..

Jo, men hvorfor skulle jeg?

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010