home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Dansk Lower League
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Dansk Lower League  (Læst 46352 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Dansk Lower League
« Svar #90: 25 Jan 2013, 23:58 »

Når jeg prøver at hente det, skal jeg gøre det over uTorrent og så dukker det her op.

Nogen råd? Smiley

Edit: er ordnet.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2013, 00:21 af Sir Jeppe » Logged

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #91: 30 Jan 2013, 16:11 »

Er der ikke nogen der vil fortælle om deres oplevelser med et af de mindre hold? Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 30 Jan 2013, 16:28 »

Jeg er nået halvejs i 2 sæson med Hilerød.

1.Sæson - Serie 3 blev vundet sikkert

2.Sæson - Serie 2, ligger nr.2 ved vinter pausen. Holdet er forhåbentligt blevet godt nok til at hente de 4p som der er op til nr. 1!

Skriver igen, når jeg er færdig med 2.sæson.

Kan sige at min økonomi ligger stabilt på 200-250k

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #93: 30 Jan 2013, 16:31 »

Har du hentet nogle spillere, som bare er klasser over de andre? Som ikke er regens Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 30 Jan 2013, 16:42 »

Dem der har gjort det bedst for mig indtil videre er nok:
Mikkel Hasling MM
Jannik Zimling MC
Kenneth Knudsen BO
Thomas B. Neilsen BO
David Wagner BO

Jeg scorer en del mål, og eftersom at de andres angreb er så tilpas dårlige lukker jeg faktisk ikke så mange ind. Men for at være sikker har jeg hentet en FC og en MC mere af super spillere i de her rækker. Ellers er resten af holdet ikke værd at snakke om. Da jeg blev halvtid prof. da jeg rykkede op i serie 2. Så har kun lige råd til at skrive kontrakter med en kerne af spillere. EDIT: Som pt. er på 9 spillere.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2013, 17:01 af SkjoldManden » Logged

Kabbo
Lilleputspiller
*

« Svar #95: 03 Feb 2013, 16:06 »

Hos mig siger den der er fejl i op og nedrykker?

svanemuss
Lilleputspiller
*

« Svar #96: 06 Feb 2013, 11:33 »

Mit spil døde i 3 sæson. DB virker ikke

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #97: 11 Feb 2013, 16:03 »

Nogen der har en database, hvor den ikke siger fejl i mellem nedrykker fra serie 2 til oprykker i serie 3?

Risom
Manager

« Svar #98: 11 Feb 2013, 19:24 »

Har først set det nu, og det er jo meget fedt Smiley

Hvis det skal være interessant skal jeg i hvert fald have lavet navnene om i klubben i editoren og samtidigt have tilføjet mig selv på ungdoms- eller reserveholdet, hvor jeg jo spiller IRL Opstemt

Jeg kunne faktisk godt finde på at spille med hjerteklubben, Aulum IF Smiley
« Seneste Redigering: 11 Feb 2013, 19:25 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DaSiimM
Lilleputspiller
*

« Svar #99: 11 Feb 2013, 19:42 »

Hey drenge,

Jeg har netop i dag set denne tråd, lidt ved et tilfælde, og efter at have læst jeres begyndene glæde for arbejdet, og efterfølgende ærgelse over at det ikke virkede, har jeg besluttet mig for at lave en bruger herinde. Det viste sig så, at jeg allerede havde en, men skidt pyt med det, så sparede jeg lidt tid.

Men først og fremmest, så ja, det er mig som har lavet den diskuterede database. Jeg lavede den faktisk også sidste år, kun så jeg kunne være min egen lokale klub, Hvalsø. I år valgte jeg så at gøre det i et noget større omfang, og resultatet er så dette.

Jeg er godt klar over problemet med op- og nedrykker, det opstod efter en opdatering i slut december. Det har jeg nu fikset. Det viste sig at jeg havde glemt at angive oprykker division for Jyllandsserien serie 3 pulje 18, og det fik spillet til at gå helt amok efter opdateringen, ups. Men det er som sagt fikset, og op- og nedrykningerne virker nu så godt som muligt, og efter de officielle regler på de forskellige boldunioners hjemmesider.

Som det ser ud lige nu, så virker min nye fil fint, den er bare ikke uploadet på siden her. Den virker i al fald fint indtil tredje sæson, hvor pokalturneringen ryger kaput. Jeg har prøvet nogle forskellige ting for at få det til at virke, og hvis spillet ikke vil få det til at fungere, så må jeg jo bare lave pokalturneringen selv, det kan ikke tage så lang tid. Jeg har researchet lidt på reglerne, og det ser ikke så svært ud.

Så ja, jeg forventer at have en fuldt ud funktionel data base klar i løbet af denne uge, senest weekenden. Jeg håber stadig der er folk derude som har lyst til at benytte sig af den.
Og hvis det ender med at denne virker fint til sidst, så kan det godt ende med at blive noget jeg gør hvert år, da vi vel alle har lyst til at spille med vores lokale helte.

- DaSiimM

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 16 Feb 2013, 15:01 »

Alt for nice Smiley

Vil helt sikkert spille med den, når den er færdig Smiley

AaB-ern
Ynglingespiller

« Svar #101: 20 Feb 2013, 22:18 »

Godt arbejde, men lidt ærgerligt, at de Superliga- og divisionshold, der har reservehold i serierne mister deres reservehold i reserveholdsturneri ngen eller deres U/19-hold.

Hvis du har tid og lyst kan det fixes ved at oprette amatørafdelingerne for de relevante ligaklubber som separate klubber og så lave en tilknytning mellem amatørafdelingen og førsteholdet som "C-hold". Det tager tid, men vil løse problemet (gjorde det i hvert fald da jeg prøvede i FM12).

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #102: 20 Feb 2013, 22:36 »

Godt arbejde, men lidt ærgerligt, at de Superliga- og divisionshold, der har reservehold i serierne mister deres reservehold i reserveholdsturneri ngen eller deres U/19-hold.

Hvis du har tid og lyst kan det fixes ved at oprette amatørafdelingerne for de relevante ligaklubber som separate klubber og så lave en tilknytning mellem amatørafdelingen og førsteholdet som "C-hold". Det tager tid, men vil løse problemet (gjorde det i hvert fald da jeg prøvede i FM12).
Men er det ikke fint nok at ens u19 spillere, så får kamp erfaring i en normal liga? Hvis de er gode kan de jo rykke op og spille mod bedre hold.

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 21 Feb 2013, 08:27 »

Godt arbejde, DaSiimM Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

AaB-ern
Ynglingespiller

« Svar #104: 21 Feb 2013, 14:46 »

Men er det ikke fint nok at ens u19 spillere, så får kamp erfaring i en normal liga? Hvis de er gode kan de jo rykke op og spille mod bedre hold.
Korrekt, men realismen forsvinder ved det. Smiley
Du mister jo hele ungdomsafdelingen.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2013, 17:17 af AaB-ern » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010