home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 335 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Dansk Lower League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Dansk Lower League  (Læst 43768 gange)
The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #120: 06 Mar 2013, 20:01 »

nej ikke andet end nogle Klub informationer til min barndomsklub så stadion osv passer bedre

Okay, så ved jeg ikke hvorfor min bliver ved at at brokke sig over, at der er noget galt med op/nedrykninger Skuffet Kan det mon være fordi jeg har Windows 8? Kan dog ikke forestille mig, at det kan være problemet...
Jeg har downloaded filen fra FMFreaks download site, derefter lavet en mappe der hedder "date editor", lagt filen derind, startet FM, sat flueben ved ændre, og så går det galt. Det er ikke sikkert at nogen kan svare mig på, hvorfor det går galt, men tænkte jeg lige så godt kunne skrive, hvad jeg har gjort (og som nok er forkert siden det ikke virker) Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #121: 06 Mar 2013, 21:08 »

Det er da noget af en succeshistorie! Godt spillet!
- og tusinde tak for lidt sparring Smiley

Jeg har nu spillet min første kamp mod oprykkerne fra D2 Vest - Aarhus Fremad og fik en lille sejr på 1-0.
Jeg håber at gøre det ligeså godt som du.
Men det kræver nogle pragt kampe mod AGF og SønderjyskE som er nedrykkere.
Lad mig endelig høre hvad du gør dig af transfers i vinterpausen (om der bliver åbnet op for noget dér) eller sågar en eventuel oprykning til Superligaen! Smiley
Vil meget gerne kende mulighederne der fra.  Opstemt

/Hertz
Nu er sæsonen færdigspillet, og fik en 3. plads. Det eneste jeg købte i vinterpausen var nogle fine spillere fra 2. division, og så Edo Sarajcic som scorede 6 mål i sine 10 kampe.

Her op til 3. sæson har det ikke rykket sig en meter på transferfonten, og spillere fra toppen af 2. division vil stadig ikke til mig, selvom vi er en topklub i 1. division...
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #122: 07 Mar 2013, 00:50 »

@ The Undertaker - Jeg har præcis samme problem som dig! :/ jeg har Windows 7, så det er altså ikke fordi du har 8'eren, der er problemer . Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #123: 07 Mar 2013, 08:17 »

Okay, så ved jeg ikke hvorfor min bliver ved at at brokke sig over, at der er noget galt med op/nedrykninger Skuffet Kan det mon være fordi jeg har Windows 8? Kan dog ikke forestille mig, at det kan være problemet...
Jeg har downloaded filen fra FMFreaks download site, derefter lavet en mappe der hedder "date editor", lagt filen derind, startet FM, sat flueben ved ændre, og så går det galt. Det er ikke sikkert at nogen kan svare mig på, hvorfor det går galt, men tænkte jeg lige så godt kunne skrive, hvad jeg har gjort (og som nok er forkert siden det ikke virker) Wink

er det det der hvor den siger der er problemer inden du overhovedet starter et spil eller er det efter første sæson når op og nedrykninger skal til at ordnes?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #124: 07 Mar 2013, 09:15 »

er det det der hvor den siger der er problemer inden du overhovedet starter et spil eller er det efter første sæson når op og nedrykninger skal til at ordnes?

Det går allerede galt når jeg prøver at starte et spil. Jeg når ikke ind i det pågældende spil før der kommer et vindue, hvor den siger, at der er en fejl med op/nedrykker forholdene. Det skal lige nævnes at jeg prøver at starte et karriere spil.. Ved ikke om det måske er det?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #125: 07 Mar 2013, 10:25 »

Okay, så ved jeg ikke hvorfor min bliver ved at at brokke sig over, at der er noget galt med op/nedrykninger Skuffet Kan det mon være fordi jeg har Windows 8? Kan dog ikke forestille mig, at det kan være problemet...
Jeg har downloaded filen fra FMFreaks download site, derefter lavet en mappe der hedder "date editor", lagt filen derind, startet FM, sat flueben ved ændre, og så går det galt. Det er ikke sikkert at nogen kan svare mig på, hvorfor det går galt, men tænkte jeg lige så godt kunne skrive, hvad jeg har gjort (og som nok er forkert siden det ikke virker) Wink
Jeg håber sgu ikke, at du har stavet det på den måde.. Wink Det skal i hvert fald være "data" og ikke "date" Peace
Logged

Aldrig alene!

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #126: 07 Mar 2013, 10:51 »

Jeg håber sgu ikke, at du har stavet det på den måde.. Wink Det skal i hvert fald være "data" og ikke "date" Peace

haha nej, det var heldigvis kun en tastefejl i dette indlæg Smiley Men mappen "editor data" findes jo ikke forvejen, så det er jo en jeg opretter... Jeg søger virkeligt med lys og lygte efter problemet Smiley
Logged

Hertzinh0
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #127: 08 Mar 2013, 11:11 »

Nu er sæsonen færdigspillet, og fik en 3. plads. Det eneste jeg købte i vinterpausen var nogle fine spillere fra 2. division, og så Edo Sarajcic som scorede 6 mål i sine 10 kampe.

Her op til 3. sæson har det ikke rykket sig en meter på transferfonten, og spillere fra toppen af 2. division vil stadig ikke til mig, selvom vi er en topklub i 1. division...

Fedest med en 3. plads! alligevel ret godt gået.
Jeg er nu "næsten" halvvejs i sæsonen og ligger pt. 2'er i 1. division (har været ualmindelig heldig).
Jeg håber (og tror) at det kræver en oprykning til SL for endeligt at blive en prof klub.
- Og dermed håber jeg så sandelig at det giver nogle læmpelser. Opstemt

Sig endelig til hvis nu du når SL før mig Smiley

/Hertz
Logged

'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.'

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #128: 08 Mar 2013, 11:30 »

Det går allerede galt når jeg prøver at starte et spil. Jeg når ikke ind i det pågældende spil før der kommer et vindue, hvor den siger, at der er en fejl med op/nedrykker forholdene. Det skal lige nævnes at jeg prøver at starte et karriere spil.. Ved ikke om det måske er det?

det er det der er fejlen... du skal sikre dig at dit FM13 er fuldt opdateret og så downloade den nyeste version af denne DB
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #129: 08 Mar 2013, 11:46 »

det er det der er fejlen... du skal sikre dig at dit FM13 er fuldt opdateret og så downloade den nyeste version af denne DB

Jeg har FM13 på Steam, så den skulle gerne være fuldt opdateret. Men du mener at fejlen er, at jeg prøver at starte et karriere spil?
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #130: 08 Mar 2013, 13:06 »

Jeg har FM13 på Steam, så den skulle gerne være fuldt opdateret. Men du mener at fejlen er, at jeg prøver at starte et karriere spil?

nej mente at fejlen ligger nok i DB'en fordi når der kommer updates til FM så er det ikke altid sikkert at du har den sidste nye opdatering af DB'en...

EDIT: følg linket på i første indlæg i denne tråd og tjek om det er den nyeste DB du har
« Seneste Redigering: 08 Mar 2013, 13:08 af PEAST » Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #131: 08 Mar 2013, 13:39 »

Fedest med en 3. plads! alligevel ret godt gået.
Jeg er nu "næsten" halvvejs i sæsonen og ligger pt. 2'er i 1. division (har været ualmindelig heldig).
Jeg håber (og tror) at det kræver en oprykning til SL for endeligt at blive en prof klub.
- Og dermed håber jeg så sandelig at det giver nogle læmpelser. Opstemt

Sig endelig til hvis nu du når SL før mig Smiley

/Hertz
Håber for dig at du kan holde den, for synes det bliver sværere jo længere man kommer uden at få styrket truppen. Her i den nye sæson er jeg i vinterpausen, og lægger på en 8. plads. Jeg gør meget ud af min taktik, og spillet fungere også fint, men jeg scorer ikke nok mål når jeg har chancer, og mit forsvar er virkelig, virkelig usikkert. Det har også noget at gøre med at det er meget yngre hold end sidste år. Men må bare kæmpe videre. Smiley
Logged

Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #132: 11 Mar 2013, 21:58 »

Jeg har nu downloadet den nyeste DB , men når jeg skal starte et spil, kan jeg ikke vælge de danske ligaer.. Jeg har installeret mit spil via. steam så den burde være fuldt opdateret. Min opdatering hedder i hvert fald: 13.3.2 ? Smiley
Nogen der kan hjælpe?
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #133: 24 Mar 2013, 19:50 »

Satme nedern at man downloader den seneste database, får startet op og kommer igang og spiller tre sæsoner . Men når vi så skal igang med 4. sæson sker der intet . Vi har nu passeret den 20. juli og ligaerne står stadig som om sæsonen lige er afsluttet og der er ingen nye kampprogrammer .
Det er sgu skuffende, når man har brugt så mange timer . :/
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #134: 28 Mar 2013, 18:37 »

Jeg har samme problem med ikke at kunne starte spillet pga. problemer med oprykning, nogle der kan hjælpe? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010