home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Dansk Lower League
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Dansk Lower League  (Læst 43775 gange)
Manager123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #105: 27 Feb 2013, 13:26 »

Respekt til alle jer der har tålmodighed til at starte i så lave række. Personligt synes jeg hurtigt det bliver kedeligt. Det er simpelthen FOR besværligt, når man ikke har en rød reje. Jeg holder mig til klubber med et uforløst potentiale, der enten ligger langt nede i rækken eller er rykket ud af den bedste liga.
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #106: 04 Mar 2013, 23:40 »

Håber virkelig der er en der kan være mig behjælpelig med at finde den database der virker?
Den jeg selv har fundet, kommer nemlig med et pop-up vindue hvor der står noget med en fejl i op- og nedrykninger . Men som jeg har kunnet forstå i denne tråd, så er der en venlig sjæl der har rettet de ting . Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #107: 05 Mar 2013, 08:52 »

den jeg har på min virker fint... jeg kan lige prøve på at finde den når jeg kommer hjem om 2-3 timer
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #108: 05 Mar 2013, 11:25 »

Det må du meget gerne peast . Wink
Logged

JonasKlindt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #109: 05 Mar 2013, 12:33 »

den jeg har på min virker fint... jeg kan lige prøve på at finde den når jeg kommer hjem om 2-3 timer

Jeg vil også meget gerne have den!, Jeg spiller med barndomsklubben Aarslev BK og rykkede op fra serie 1 i første sæson, men der er fejl, da jeg nu er gået fra serie 1 på fyn og burde i albani serien. Er jeg røget over i jyllandsserien Skuffet
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #110: 05 Mar 2013, 12:36 »

Jeg har heller ikke kunnet finde den DB der virker.. Vil virkelig gerne prøve at starte fra bunden.. Smiley Så hvis der er nogen der finder "Den rigtige" så sig endelig til Smiley
Logged

JonasKlindt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #111: 05 Mar 2013, 12:39 »

Der er ikke nogle som ved hvordan man fixer det med oprykningen? Det er den eneste fejl der er i mit Smiley

Altså i Editor?  Grin Grin Grin
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #112: 05 Mar 2013, 14:36 »

Jeg havde en selv på et tidspunkt, hvor jeg selv spillede med min barndomsklub Herlufsholm fra Sjællandsserien . Den virkede fint uden problemer med oprykninger eller noget . Men da jeg så senere hen vil starte et nyt spil i de lavere rækker, begynder den med at sige der er fejl i det med oprykninger, også selvom det var nøjagtig den samme fil jeg brugte .
Håber virkelig meget der er en der har noget eller ved noget om en sådan fil! Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #113: 06 Mar 2013, 08:40 »

sorry at jeg lige glemte at svare igår... men jeg har hentet den DB der er linket til inde i download sektionen og den virker foreløbigt fint nok...
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #114: 06 Mar 2013, 11:49 »

Det var også den jeg hentede forleden dag, men der kom det der pop up med fejl i op og nedrykninger? :/
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #115: 06 Mar 2013, 11:57 »

sorry at jeg lige glemte at svare igår... men jeg har hentet den DB der er linket til inde i download sektionen og den virker foreløbigt fint nok...

Har du ændret noget i Danish LLM databasen via din editor, for at få den til at fungere?
Logged

Hertzinh0
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #116: 06 Mar 2013, 12:24 »

Heysan Smiley

Jeg har ikke lige fået seriebolden til at fungere i mit FM, men jeg har tilgengæld et andet spørgsmål som omhandler LLM i DK.

Jeg har startet et spil med B1908 (Barndomsklubben).
Min første sæson er gået forrygende med et splinternyt ungt mandskab.
Med andre ord er jeg nylig oprykker til 1. division.

Jeg har et problem.
Der er absolut ingen "nye" spillere der vil signe med klubben efter jeg rykkede op.
dvs. jeg kun kan signe amatørspillere, men på deltidskonkrakt.
Ikke engang en 1. divisionsklub's reserveholds-spiller under 21 vil på låns hos mig, fordi de mener ikke at klubben spiller på højt nok niveau?

Nogle der har oplevet det samme eller i bedste tilfælde har nogle gode fif/råd?

Med venlig hilsen en garvet FM'er, som aldrig har prøvet kræfter af med 2. Division Øst hold før :-)
Logged

'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.'

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #117: 06 Mar 2013, 12:39 »

Har du ændret noget i Danish LLM databasen via din editor, for at få den til at fungere?

nej ikke andet end nogle Klub informationer til min barndomsklub så stadion osv passer bedre
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #118: 06 Mar 2013, 14:51 »

Heysan Smiley

Jeg har ikke lige fået seriebolden til at fungere i mit FM, men jeg har tilgengæld et andet spørgsmål som omhandler LLM i DK.

Jeg har startet et spil med B1908 (Barndomsklubben).
Min første sæson er gået forrygende med et splinternyt ungt mandskab.
Med andre ord er jeg nylig oprykker til 1. division.

Jeg har et problem.
Der er absolut ingen "nye" spillere der vil signe med klubben efter jeg rykkede op.
dvs. jeg kun kan signe amatørspillere, men på deltidskonkrakt.
Ikke engang en 1. divisionsklub's reserveholds-spiller under 21 vil på låns hos mig, fordi de mener ikke at klubben spiller på højt nok niveau?

Nogle der har oplevet det samme eller i bedste tilfælde har nogle gode fif/råd?

Med venlig hilsen en garvet FM'er, som aldrig har prøvet kræfter af med 2. Division Øst hold før :-)
Jeg er NB Bornholm, rykkede også op i første sæson, dog omvendt dig med et meget erfarent hold, og en gennemsnitsalder på 28 år. I anden sæson når jeg kom op i 1. division havde jeg samme problem som dig, og det er endt med at jeg var nød til at tilbyde kontrakter til spillerne fra sidste sæson, og spille med holdet. Ind til videre går det glimrende, og her i vinterpausen lægger jeg nr. 1 i 1. division, og de eneste jeg har kunnet fået til klubben er noget bredde fra 2. divisions klubber.
Logged

Hertzinh0
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk Lower League
« Svar #119: 06 Mar 2013, 16:07 »

Jeg er NB Bornholm, rykkede også op i første sæson, dog omvendt dig med et meget erfarent hold, og en gennemsnitsalder på 28 år. I anden sæson når jeg kom op i 1. division havde jeg samme problem som dig, og det er endt med at jeg var nød til at tilbyde kontrakter til spillerne fra sidste sæson, og spille med holdet. Ind til videre går det glimrende, og her i vinterpausen lægger jeg nr. 1 i 1. division, og de eneste jeg har kunnet fået til klubben er noget bredde fra 2. divisions klubber.

Det er da noget af en succeshistorie! Godt spillet!
- og tusinde tak for lidt sparring Smiley

Jeg har nu spillet min første kamp mod oprykkerne fra D2 Vest - Aarhus Fremad og fik en lille sejr på 1-0.
Jeg håber at gøre det ligeså godt som du.
Men det kræver nogle pragt kampe mod AGF og SønderjyskE som er nedrykkere.
Lad mig endelig høre hvad du gør dig af transfers i vinterpausen (om der bliver åbnet op for noget dér) eller sågar en eventuel oprykning til Superligaen! Smiley
Vil meget gerne kende mulighederne der fra.  Opstemt

/Hertz
Logged

'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.'

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010