home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Anfield Roads fodboldskriverier
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Anfield Roads fodboldskriverier  (Læst 23982 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Anfield Roads fodboldskriverier
« : 21 Nov 2012, 12:51 »

Intro
Jeg har faktisk gået og tænkt på en ting den sidste tid. Siden jeg startede på siden, har siden efterhånden bevæget sig mere og mere i en retning, hvor det i højere grad er forummet ”Fodbold” der fylder på siden. Størstedelen er selvfølgelig stadig omkring FM, hvilket den også burde være, men ”Fodbold” fylder stadig mere. Men inde i selve fodboldsektionen foregår snakken ligesom bare i klubtrådene hvor det handler om den enkelte klub. Nogen tråde er der sågar kun en eller højst to brugere der benytter, og det er altså lidt kedeligt at diskutere med sig selv. Og er der ikke en tråd om klubben er det bare ærgerligt, eller også opretter man en tråd, hvor man kommer til at sidde mutters alene. Jeg tror ikke jeg er den eneste herinde der elsker en rask lille debat, og siden er heldigvis velsignet med nogen der mestrer kunsten.

Derfor har jeg tænkt mig at starte denne blog hvor vi kan få os en god diskussion om blandt andet alt det der ikke kommer ind i nogen klubtråd. Jeg har derfor valgt at gøre det sådan, at jeg når jeg føler der er et passende emne tager jeg det op i denne tråd og laver en slags debatindlæg, og så kan i ellers debattere ud fra det, hvis i har lyst. I må selvfølgelig også gerne tage ting op umotiveret. Måske jeg også vil komme til at berøre ting der er inde i klubtrådene, men så tror jeg, jeg vil flytte mit indlæg ind i tråden, og så skrive at den ligger der. Indlægene bliver lange, så i bliver nok nødt til at finde en del tid eller have god tålmodighed hvis i vil igennem det hele.

Men så vidt muligt vil jeg forsøge at ramme de mere generelle ting i fodbolden. Her mener jeg selvfølgelig FIFA, UEFA, fair play, tv, penge, tilskuertal osv. osv. Med andre ord, meget af det der ikke kan komme med ind i klubtrådene. Det kan også være relevante ting, der lige er sket, og som lige skal have et par ord med på vejen. I første omgang er planen at jeg kører indtil Jul, og hvis jeg så har mod på mere fortsætter jeg derefter. Jeg håber i vil bakke op om projektet, og være med på en god debat Smiley

NB: Dette er ikke en klassisk FMF-Blog så indlæg med” Jeg følger” er ikke nødvendige. Af samme grund vil der ikke være nogen form for grafik, men bare en masse kedelige hvide bogstaver. Så må i læse eller lade være.  Smiley
« Seneste Redigering: 03 Feb 2013, 11:42 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #1: 21 Nov 2012, 22:01 »

Fair Play – En døende disciplin?
Debatten raser lige nu på alverdens sider. Debatten raser måske oven i købet i landets små hjem. Det sidste døgn har alle nyheder og artikler på internettet handlet om det samme emne. Nemlig Luiz Adrianos mål i går, da han på uimponerede vis, gik gennem hele FC Nordsjælland forsvaret, uden om Jesper Hansen, og lagde kuglen i kassen i en situation hvor alle mennesker i hele europa, på nær Luiz Adriano selv forventede fair paly. Fair play er altså noget de fleste lærer som 5-årige men Hr. Adriano havde åbenbart glemt alle sine manerer og hele sin moral hjemme i Donetsk.

Jeg vil først lige gennemgå situationen kort, så alle ved hvorfor jeg mener som jeg gør. Der bliver dømt et dommerkast, og dommeren lader bare bolden falde til en Shakhtar spiller, da man jo forventer en normal procedure med et los, og Nordsjælland på bolden igen. Bolden bliver losset afsted, men Adriano går efter den og afbribler målmanden, hvorefter han sparker 1-1 målet i kassen. Så har man efterfølgende analyseret på TV-billederne og set at Adriano først vender sig om, lige da dommerkastet tages, så han måske ikke har den store chance for at se at der skal spilles fair play.

Først og fremmest ser det i min bog ud som om at han vender sig om lang tid inden dommerkastet bliver taget. Derudover kan han vel både høre fløjten og se på sine omgivelser at spillet er stoppet. Der burde altså ikke være det store grundlag for ikke at have opdaget det. Den holder ikke i min bog. Han må da også kunne se at hele Nordsjælland forsvaret er stoppet op, og bare venter på bolden. Selv for David Luiz er det altså ikke normalt bare at stoppe op midt på en fodboldbane. Jeg køber ikke alle de bortforklaringer. Bortset fra det synes jeg han ser oprigtigt overraket ud, da han ser at hans medspillere ikke jubler med, og hvordan Nordsjælland reagerer. Jeg synes det så meget, meget underligt ud.

Efter kampen står Kasper Hjulmand, som er en af de mest diplomatiske trænere du kan finde, og raser over opførsel og ansvar. Det synes jeg kendetegner situationen meget godt. Bortset fra det har man spurgt Gud og hver mand der findes om hvad de synes om det.

Det var måske også lige så meget reaktionerne bagefter der satte sindene i kog hos FCN. For det første står træneren bare og kigger passivt til, mens hans spillere diskuterer kompensation eller ej. Der må træneren og anføreren også træde mere i karakter og lave en fælles beslutning. Det er jo ikke for smart at halvdelen af holdet går og diskuterer, hvordan og hvorledes. Der skal træffes en fælles beslutning, og det er der to der gøre. Nemlig træneren og anføreren. Jeg synes personligt også at træneren skulle have taget Adriano ud. Det er skammeligt for fodbolden at have sådan en mand løbende rundt på en bane der er fuldstændigt overtapet med ”respect” overalt. Der skal man vise spillet respekt, og tage ham ud. Når han så oven i købet laver yderligere to mål, forværres situationen jo yderligere. Han fik lov at hælde lidt ekstra salt i såret, og formåede bare at gøre stemningen endnu mere ond. Det kunne have været undgået og det synes jeg Shakhtar-træneren burde have taget højde for. Ikke kun fordi jeg er dansker, men jeg synes situationen fik lov at eskalere i en nærmest tåbelig grad.

Efter kampen vælger UEFA nok en gang deres ”stikke hovedet i jorden” taktik, ved at de i deres officielle kampsammendrag, bringer målene til 2-1, 2-2, 2-3, 2-4 og 2-5. Ingen 1-0 eller 1-1 mål. Alle klippene på Youtube var blevet fjernet på grund af opretshavskrav fra UEFA. Altså gælder det om at have så få videoklip som overhovedet muligt ude på nettet. Nu ved jeg godt at de for et par timer siden har åbnet sag mod Adriano, men inden da så jeg INTET fra UEFAs side. Ingenting. Jeg synes de gør det så tit.

At de så senere åbner sag, synes jeg også er dybt latterligt. Man kan ikke åbne en sag mod nogen for at have brudt en uskreven regel. Det er jo lige præcis derfor den er uskreven! Jeg håber som sådan ikke på at han bliver straffet, for det må ikke blive et spørgsmål om karantæner ikke at udvise fair play. Fair play skal udvises i spillets ånd, og fordi man respekterer modstanderen snarere end reglerne. Hvorfor de åbner sagen forstår jeg faktisk ikke helt. Måske det bare er for at gøre op med ryet om passivitet?Jeg ved det ikke.

Så kan vi jo gå tilbage i tiden og se at lige præcis FC Nordsjælland blev anklaget for ikke at have vist fair play ved indkast. Her synes jeg dog at situationen er en lidt anden, da det at sparke den ud jo er frivilligt om man så må sige. Jeg mener nu at man skal sparke bolden tilbage uanset hvad, men jeg synes egentlig at sagen i går er en ganske anden. For det første fordi situationen er en anden, og for det andet fordi det gik hele Europa rundt i går.

Fodbolden er på visse punkter blevet mere kynisk og resultatorienteret end før. Både på det taktiske plan, hvor vi to gange har set bussen blive parkeret på Camp Nou og blive holdende der. Pengene skal også ind i højere grad end tidligere. Blandt andet derfor vi har set at små hold som Famagusta nedprioriterer Champions League frem for den hjemmelige liga!! Hvis man vandt der kunne man jo komme med igen. Men hvis denne kynisme også kommer til at gå ud over fair play, så er vores sport på vej i en forkert retning. Spørgsmålet er så nu: Er fair play en døende disciplin?

Jeg kunne tale meget længere om emnet, men så ville i nok ikke læse det, så jeg holder her.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2012, 22:45 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #2: 21 Nov 2012, 22:39 »

Rigtig spændende emne!!!  Wink

Mht. igår er der ingen tvivl om at det på ingen måder er hverken respektfuldt eller fair-play at han løber ned og scorer på den. Det er helt til grin, at man har så lidt/ingen respekt over for fodboldspillet!! En ting jeg dog undrer mig over er, at der ikke bliver snakket/skrevet særlig meget om at Nordsjælland ikke fik lov at løbe ned og score bagefter. Et eller andet sted syntes jeg netop dét er det værste!! At man scorer er selvfølgelig vildt dårlig stil, men der havde jo ikke været nær så meget snak om det hele idag (IMO) hvis Shaktar spillerne havde stået stille og lod FCN stille og rolig drible ned og lave et mål.

Der må Shaktar's træner og anfører, som du skriver, træde frem og sige "Værsgo Hr. Stokholm, der er frit mål".

Dette er da et klasse eksempel på hvad der skulle være sket:

<a href="http://www.youtube.com/v/yJ-Xx12SfY0?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/yJ-Xx12SfY0?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #3: 22 Nov 2012, 15:38 »

Rigtig spændende emne!!!  Wink

Mht. igår er der ingen tvivl om at det på ingen måder er hverken respektfuldt eller fair-play at han løber ned og scorer på den. Det er helt til grin, at man har så lidt/ingen respekt over for fodboldspillet!! En ting jeg dog undrer mig over er, at der ikke bliver snakket/skrevet særlig meget om at Nordsjælland ikke fik lov at løbe ned og score bagefter. Et eller andet sted syntes jeg netop dét er det værste!! At man scorer er selvfølgelig vildt dårlig stil, men der havde jo ikke været nær så meget snak om det hele idag (IMO) hvis Shaktar spillerne havde stået stille og lod FCN stille og rolig drible ned og lave et mål.

Der må Shaktar's træner og anfører, som du skriver, træde frem og sige "Værsgo Hr. Stokholm, der er frit mål".


Helt klart. Alene det at man  ikke kan blive ordentligt enige om, viser vel bare at anføreren og Træneren ikke har haft nok respekt blandt de andre spillere. Hvis de to anførere bliver enige om at det ene hold skal have et mål, så skal resten bare makke ret, og gøre som der bliver sagt. En anførers job indebærer altså mere end bare at lave en simpel lodtrækning!
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #4: 22 Nov 2012, 15:43 »

Hvis jeg havde været på Shaktar holdet havde jeg nægtet at spille kampen færdig, det er bare ikke i orden.

For efterhånden mange år siden, bedte vores træner os om at tabe en kamp med vilje for at få en bedre lodtrækning og hvor havde jeg det dårligt, selvom jeg i den kamp var udskifter.

EDIT:

En ting er hvad Adriano gør der er forkert, men Lucescu ikke har nosser til at kalde holdet ud og fortælle hvad der skal ske er det værste i min bog. Han var bare passiv og lod stå til.
Kan blive så vred hver gang jeg tænker på den episode!
« Seneste Redigering: 22 Nov 2012, 15:52 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #5: 22 Nov 2012, 15:56 »

Jeg håber der falder en straf til Adriano. Og den skal slå hårdt. For der skal sættes en tyk streg under at det ikke er i orden at score på den måde. Det gør man bare ikke.

Når det så er sagt så vil jeg mene at fairplay er en død race i fodbold. Spillere saver hinanden over med lyst og begær, spillere trækker tiden så det basker, diver konstant, hiver i trøjer, short, spiller skadede, nikker skaller, slås indbyrdes og med modstanderen, og generelt er fodbold faktisk en utrolig svinsk sportsgren. Heldigvis for det.

Jeg ville ikke give fodbold væk som det er, for fairplay. Som ofte før, vil jeg gerne fremhæve George Orwell og hans fremragende citat som rammer totalt plet på sport generelt i dag
" Serious sport has nothing to do with fair play. It is bound up with hatred, jealousy, boastfulness, disregard of all rules and sadistic pleasure in witnessing violence. In other words, it is war minus the shooting.”

Jeg er ganske enig. Det handler om at vinde, og hvis midlet er at du skal lemlæste din modspiller så er det sådan det må være. Tilskuerne jubler jo også hvis en spiller får en knaldhård tackling så han flyver op på 13.række.

Fairplay i den forstand findes ikke, dertil er fodbold blevet en for brutal og økonomisk vigtig sport. Men lige her træder Adriano bare udenfor det udskrevne regelsæt som trods alt findes i fodbold i dag.

Det er totalt uacceptabelt, og skal straffes med karantæne og en MASSIV bøde.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #6: 22 Nov 2012, 16:19 »

Hvis jeg havde været på Shaktar holdet havde jeg nægtet at spille kampen færdig, det er bare ikke i orden.

For efterhånden mange år siden, bedte vores træner os om at tabe en kamp med vilje for at få en bedre lodtrækning og hvor havde jeg det dårligt, selvom jeg i den kamp var udskifter.


Det er klart at fair play er et enormt stort begreb indenfor fodbold, og jeg mener da også at dit eksempel går ind under fair play. På den negative side desværre...
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #7: 22 Nov 2012, 16:30 »

Jeg håber der falder en straf til Adriano. Og den skal slå hårdt. For der skal sættes en tyk streg under at det ikke er i orden at score på den måde. Det gør man bare ikke.

Når det så er sagt så vil jeg mene at fairplay er en død race i fodbold. Spillere saver hinanden over med lyst og begær, spillere trækker tiden så det basker, diver konstant, hiver i trøjer, short, spiller skadede, nikker skaller, slås indbyrdes og med modstanderen, og generelt er fodbold faktisk en utrolig svinsk sportsgren. Heldigvis for det.

Jeg ville ikke give fodbold væk som det er, for fairplay. Som ofte før, vil jeg gerne fremhæve George Orwell og hans fremragende citat som rammer totalt plet på sport generelt i dag
" Serious sport has nothing to do with fair play. It is bound up with hatred, jealousy, boastfulness, disregard of all rules and sadistic pleasure in witnessing violence. In other words, it is war minus the shooting.”

Jeg er ganske enig. Det handler om at vinde, og hvis midlet er at du skal lemlæste din modspiller så er det sådan det må være. Tilskuerne jubler jo også hvis en spiller får en knaldhård tackling så han flyver op på 13.række.

Fairplay i den forstand findes ikke, dertil er fodbold blevet en for brutal og økonomisk vigtig sport. Men lige her træder Adriano bare udenfor det udskrevne regelsæt som trods alt findes i fodbold i dag.

Det er totalt uacceptabelt, og skal straffes med karantæne og en MASSIV bøde.

På mange måder er jeg enig. Fair play, er ikke det samme som det var engang og den der romantiske tankegang om at sporten er en af de mere pæne, kan man godt droppe. Ting som tidsudtræk er jo i høj grad også usportsligt. Nej fodbolden er fuld af sådanne ting. Jeg tror heller ikke at fodbolden er ren, hvad angår doping som jo i høj grad må siges at være det stik modsatte af "fair play".

Hvad jeg så ikke er enig i er at Adriano skal straffes. Det skal han ikke fordi det jo netop er uskrevne regler og ikke regler der bliver dømt for. Hvis man lavede regler om den slags, ville det blive for svært at håndhæve og begrebet "fair play" ville virkelig tage en ganske anden drejning end den betydning det har i dag.

Til gengæld findes der også spillere der har en utrolig moral. En klassisk eksempel er selvfølgelig Miroslav Klose. Han havde scoret et mål som blev underkendt hvorefter han så går hen til dommeren og siger at der faktisk var offside. Målet blev derefter underkendt. Sådan nogle eksempler aftvinger kæmpe respekt herfra, selvom det helt sikkert var torskedumt. Jeg er heller ikke sikker på at træneren var helt begejstret, men synes det er fantastisk at der også er sådan nogen i sporten.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #8: 22 Nov 2012, 16:34 »

.

Til gengæld findes der også spillere der har en utrolig moral. En klassisk eksempel er selvfølgelig Miroslav Klose. Han havde scoret et mål som blev underkendt hvorefter han så går hen til dommeren og siger at der faktisk var offside. Målet blev derefter underkendt. Sådan nogle eksempler aftvinger kæmpe respekt herfra, selvom det helt sikkert var torskedumt. Jeg er heller ikke sikker på at træneren var helt begejstret, men synes det er fantastisk at der også er sådan nogen i sporten.

Det er jo bare det dummeste jeg nogensinde har hørt. Hold kæft hvor ville jeg fyre ham på stedet hvis jeg var træner crazy Grin

Men angående Adriano vs karantæne, er det set i det lys at det så vil afskrække andre fra at gøre det samme. Så vidt jeg har læst så har UEFA også åbnet en sag mod ham.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #9: 22 Nov 2012, 16:34 »

Men lige her træder Adriano bare udenfor det udskrevne regelsæt som trods alt findes i fodbold i dag.

Formoder du har lavet tyrkfejl og skrevet udskrevne fremfor uskrevne, for der er en stor forskel i det. Og det er sidstnævnte der er rigtig, hvorfor Luiz Adriano selvfølgelig ikke skal straffes på nogen som helst måde.
Jeg er dog bare ikke i tvivl om, at han får en bøde, da Uefa er mere pengegriske end von And.

Fair play er ikke en uddød race - den er helt død. VK nævner bl.a. hvorfor, dertil kan også lægges DBUs fairplay gøgl overfor fansene. At Horsens' fans kan få karakteren 2 (på en skala fra 1-5) for udelukkede at buhe af Tørnes, hver gang han havde bolden, var det dens endelige død.
Så stop det heksejageri på Adriano og kom videre i livet. Der er heller ingen der tuder i dag, over at Spanien stjal vores billet til VM94.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #10: 22 Nov 2012, 16:40 »

Selvfølgelig er det det jeg mener Tunge Kan bare ikke stave ordentligt Opstemt

Tilgengæld er jeg meget uenig i dit eksempel med Bakero vs Schmeichel. Det er bare en klokkeklar fejl af dommeren og noget som foregår konstant ved hjørnespark.

Adrianos situation er jo noget helt andet. Her bør der konstant være enighed om at sådan en bold skal ned til målmanden, og det er indiskutabelt. Det er en helt anden situation, som jeg mener slet ikke kan sammenlignes. Synes det er så klamt.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #11: 22 Nov 2012, 16:44 »

Selvfølgelig er det det jeg mener Tunge Kan bare ikke stave ordentligt Opstemt

Tilgengæld er jeg meget uenig i dit eksempel med Bakero vs Schmeichel. Det er bare en klokkeklar fejl af dommeren og noget som foregår konstant ved hjørnespark.

Adrianos situation er jo noget helt andet. Her bør der konstant være enighed om at sådan en bold skal ned til målmanden, og det er indiskutabelt. Det er en helt anden situation, som jeg mener slet ikke kan sammenlignes. Synes det er så klamt.

Tror ikke der er nogen herinde der ikke synes det er klamt, spørgsmålet er vel bare hvor vidt der skal gives bøde.  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #12: 22 Nov 2012, 16:47 »

Syntes heller ikke han skal straffes med karantæne, da han jo reelt set ikke har overtrådt nogen nedskreven regel. Det er hamrende usympatisk det han laver, men syntes klart det værste er at de ikke lader FCN løbe ned og score på frit mål!! Kan slet ikke forstå hvordan man som træner ikke trækker HELE sit hold til siden og siger, "nu står i bare f***ing stille og lader dem score".
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #13: 22 Nov 2012, 17:24 »

Misforstå mig ikke, når jeg siger at Luiz Adriano ikke skal straffes.

Jeg synes sagtens, at man kan forsvare angriberen i situationen. Han kigger væk indtil at han ser en "stikning", og gør det som enhver angriber ville gøre en "normal" situation. Fejlen ligger ene og alene hos træner Lucescu, at han ikke er storsindet nok til at forære FCN et mål. Den usportslige del som jeg ser det, ligger helt og aldeles hos træner Lucescu. 
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #14: 22 Nov 2012, 17:26 »

Selvfølgelig er det det jeg mener Tunge Kan bare ikke stave ordentligt Opstemt  

Godt så, skulle lige være sikker på, hvor jeg havde dig. Kender dig jo godt nok til at vide, hvor man aldrig har dig. Wink

Jeg ved godt at eksemplet ikke er det bedste som sådan, men alligevel synes jeg det er et fint et, hvor fair play heller ikke kommer til Schmeichel og Danmark til gode, ligesom mange af de eksempler du selv kommer med, med tidsudtrækning, dives osv. Det er der jo ingen der tuder over i dag, hvorfor gøre det med Adriano?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010