home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Anfield Roads fodboldskriverier
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Anfield Roads fodboldskriverier  (Læst 23980 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anfield Roads fodboldskriverier
« Svar #135: 18 Mar 2013, 23:38 »

Jeg ville i hvert fald se dem som et hold der ville kunne spille godt op med SønderjyskE ja.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Svartovich
Gæst
 
Sv: Anfield Roads fodboldskriverier
« Svar #136: 18 Mar 2013, 23:46 »

Jeg ville i hvert fald se dem som et hold der ville kunne spille godt op med SønderjyskE ja.
På en virkelig, virkelig god og heldig dag måske, men rent trupmæssigt overhovedet ikke. Ved godt at SønderjyskE ikke er videre imponerende, men prøv engang at tage et ekstra kig på trupperne, så tror jeg vidst nok det er ret tydeligt at der dog er klasseforskel. Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anfield Roads fodboldskriverier
« Svar #137: 19 Mar 2013, 10:16 »

De er ikke langt fra, mener jeg ikke, nej. Ingen tvivl om at SønderjyskEs trup er stærkere, men jeg tror faktisk ikke de er så meget mere stærke end folk går og tror Smiley Det samme gør sig gældende omkring Vejle. Men måske er det så i virkeligheden der den ligger.....
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anfield Roads fodboldskriverier
« Svar #138: 19 Mar 2013, 10:32 »

At det er latterligt, at der skal kunne være 10.000 tilskuere giver jeg dig ret i. Det jeg frygter mest når vores nye stadion står færdigt i 2016 er at det kommer til at virke fantastisk tomt. Hvem siger vi overhovedet spiller i Superligaen i 2016? Som det også er blevet beskrevet før, så er den eneste grund til at det nye stadion vi får kommer til at rumme 10.000 tilskuere er fordi det er et krav. Den oprindelige plan var på 7.000 eller 8.000 tilskuere, hvilket ville passe langt bedre, da chancen for vi når op på det er meget lav i forvejen og den bliver næppe bedre i fremtiden.

Alt det andet du så skriver jeg dybt uenig i. Der skal ikke pilles ved den danske ligastruktur overhovedet. Man kan snakke om hvorvidt det er optimalt som det er nu, men vi må bare se i øjnene at det ikke kan være anderledes. Det vil være. Om vinteren kan der ikke spilles fodbold og derfor vil 4 kampe mod hinanden altså ikke fungerer optimalt. Ligeledes er det fuldstændig tåbeligt, idiotisk og torske dumt (Ja jeg kunne blive ved) At overhovedet tænke på at udvide ligaen til 16 hold. Kvaliteten er der simpelthen ikke. Viborg kan da langt fra hamle op med SønderjyskE. Jeg ved ikke hvor du har den ide fra. Der er altså en stor forskel på de hold i 1 division pt, og så dem i superligaen.
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010