home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1287 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [13] The Year I Just Don't Give a Fuck
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: [13] The Year I Just Don't Give a Fuck  (Læst 14481 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Sv: [1] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #15: 20 Nov 2012, 14:21 »

Kigger med... Demi er dejlig!

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

« Svar #16: 20 Nov 2012, 14:34 »

haha, det her skal nok blive godt!

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Ariana Grande
Manager

« Svar #17: 20 Nov 2012, 16:44 »

Tak for alle kommentarene.

Der har været mere interesse omkring det her end jeg havde troet og håbet på crazy

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 20 Nov 2012, 17:04 »

Det her bliver højst sandsynlig en af de sjoveste blogs længe Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #19: 20 Nov 2012, 17:44 »

Ich bin, du bist, op I røven med det sidste

Så kom der sgu et job til Demi Lovato. Jeg ventede egentlig på et jobtilbud, men på grund af min elendige tålmodighed opgav jeg ellerede det ret hurtigt, og begyndte at erklærer mig interesseret i diverse jobs. Der sker så det at jobbet i Cottbus bliver ledigt. Cottbus er åbenbart en Tysk klub som spiller i 2. Bundesliga. Jeg hader egentlig tysk fodbold, men som sagt giver jeg ikke en fuck i år, så derfor tog jeg jobbet. Demi kommer til at tjene 60.000 spir om ugen. Ikke meget for en kvinde som hende, men hun giver ikke en fuck. Forventningerne fra bestyrelsen lyder på at vi skal ende i toppen af tabellen. Efter 6 kampe ligger klubben i den nederste halvdel. Det er da ikke så skidt, men alligevel fyrede de deres tidligere manager. Det betyder altså, at jeg allerede nu ved at Cottbus’ bestyrelse heller ikke giver en fuck. Det skal nok blive godt! Mine personlige forventninger er at vi, vinder så mange kampe som muligt, med en taktik som jeg forsøger at skrue sammen her om lidt. Vi har ingen penge, så vi køber ikke noget nyt. Vi bruger det hold vi har.

I næste opdatering får i min taktik at se og jeg fortæller lidt om de mindst elendige spillere på holdet.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: [2] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #20: 20 Nov 2012, 17:54 »

funny

Bare fortsæt i samme stil, så bliver det en mindeværdig blog!

Anfield Road
Manager

« Svar #21: 20 Nov 2012, 18:02 »

Sgu fedt, når nogen laver en blog der egentlig bare underholder frem for at lave den sædvanlige omgang seriøse gammelmandssnak. Jeg har ventet på det her  Opstemt Personligt kan jeg desværre ikke lave den slags, da selv min lærer kalder min humor for tør  Ubeslutsom  Grin Siger lidt om hvad mine venner synes om min humor...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #22: 20 Nov 2012, 20:00 »

Taktikken til verdensherredømmet

Nå drenge. Jeg har strikket en lille taktik sammen her. Den er faktisk skide simpel. Jeg vælger at spille en smal 4-1-2-1-2, og det gør jeg fordi jeg gerne vil sikre mig at folk ikke kommer igennem mit forsvar, men at jeg ligeledes kan lave et godt angreb, hvor min offensive midt er med. Og ja. Så kan man diskutterer om det er smart ikke at have wings. Svaret er sikkert nej, men wings er overvurderet og det passer ikke til holdet med wings. Den defensive midtbane og den offensive midtbane, skal fungerer ganske normalt. Det vil sige at de ikke skal være alt muligt smart på banen, for det tror jeg slet ikke de er tekniske nok til. Jeg prøver at holde det simpelt. Mit angreb består af en advanceret angriber og så en skarpretter. Jeg bruger altid skarpretter fordi ALLE kan spille fucking skarpretter. Det eneste en skarpretter skal kunne er at løbe og så skyde på mål. Det er ikke så skide svært. Jeg spiller kontrollerende og med direkte afleveringer. Det gør jeg fordi jeg aldrig har haft succes med korte, og fordi jeg gerne vil dominerer kampene. Vi spiller med normal bredde og lidt hurtigt, men ikke for hurtigt, for mine spillere skal helst kunne følge med.

Jeg har kigget lidt på mit hold, og der er sgu ikke rigtigt nogle der skiller sig ud. Altså vi har Stivin Rivic som rent faktisk er wing, men ham bruger vi som offensiv midt. Det kommer han til at fungerer ganske udmærket som. Derudover har vi Martin Fenin som egentlig skulle være vores skarpretter. Men fordi idioten er skadet, så kan vi ikke bruge ham i nu. Derfor er det faktisk en langsom skarpretter vi kommer til at spille med da det nok bliver Glanser, der kommer til at spille den position, fordi han har en god afslutning. På midtbanen har vi Takyi, som nok er den bedste spiller på den position. Vores defensive midtbane mand er Kruska, som også er en ganske habil spiller. I forsvaret har vi faktisk ikke nogle der skiller sig vanvittigt meget ud. Vi har faktisk et ret suttende forsvar. Vi har også en Dansk spiller som hedder Dennis Sørensen. Jeg aner ikke hvem han er, men han er også pænt dårlig så det er nok derfor.

Og til de retarderede og Brøndby fans, skal det lige siges at man kan trykke på spillernavnene for at se profilen for den pågældende spiller. Dog regner jeg med det er en selvfølge, men man ved aldrig. Næste gang jeg vender tilbage er når der er blevet spillet nogle kampe og jeg kan berette om mine resultater.

bobbefar
Gæst

Sv: [3] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #23: 20 Nov 2012, 20:11 »

Genial blog, følger helt klart med!  Grin

Ariana Grande
Manager

Sv: [3] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #24: 21 Nov 2012, 21:44 »

Spillet sejler, Men Demi er Lovatastisk

Jeg er åbenbart ikke den eneste der ikke giver en fuck. Luiz Adriano gav ikke en fuck i går da han scorede til 1-1 mod FCN, med et finurligt og snedigt mål, som fik hele Danmark op at ringe. Ligeledes gav den dejlige russer, Roman Abramovich, Matteo sparket i Chelsea fordi lugten i bageriet ikke lige passede herren længere. Hvad skal man da også med Football Manager når man kan ødelægge en klub i virkeligheden? Man får kun det sjov man selv laver jo.

Jeg har desværre ikke min egen klub i nu, selvom det kunne være fantastisk. At give Demi Lovato kassen i virkeligheden, for at stå i spidsen for en topklub kunne ellers var klasse underholdning. I Football Manager er jeg derimod ansat i en klub som hedder Cottbus. Her går det skide godt. Jeg har stået i spidsen for klubben i 5 kampe, og jeg har spillet 4 uafgjorte og tabt 1. Dog kan jeg ikke undgå at føle spillet fister mig dybt analt, gang på gang. Jeg føler i samtlige af de 4 kampe jeg spillede uafgjort at jeg fortjente at vinde. Men jeg må simpelthen ikke.

Første kamp var mod Bochum som holder til i toppen. Og så fantastisk som det var kommer vi foran efter 8 minutter. Jeg er i chok, jublen vil ingen ende tage. Men så sker det der ikke må ske. Kort inde i 2 halvleg får Bochum en udvisning. Og i ved det ikke, men i FM er der en funktion der gør at så snart modstanderen får et rødt kort, bliver resten af holdet det rene dreamteam af Messi’er. Jeg mister det overtag jeg havde haft og de bomber løs mod os og scorer også til 1-1 midti  halvlegen. Da de scorer er vi med igen og tiden løber ud. KLASSISK!

Jeg gider ikke fortælle for meget om næste kamp mod St. Pauli. Men tegnene er tydelige. Vi kommer foran, de udligner. Vi kommer foran igen. Denne gang sidst i kampen, efter 78 minutter. De giver bolden op og løber op og scorer! Job well fucking done. 2-2. Næste kamp var igen uafgjort. Denne gang 0-0 mod Sandhausen som er et hold der virkeligt sutter. Vi bombede også deres mål, men scorer gør vi ikke. Ligeledes rammer vi forbi mål så mange gange at man skulle tro vi havde hyret Brøndby’s angreb.  Vi fortsætter i samme stil mod Union Berlin, som i øvrigt også sutter. Dem spiller vi 1-1 med. Denne gang kom de utroligt nok foran hvorefter vi udlignede, men alligevel skraber mine løg jorden når jeg tænker på, hvor dominerende vi var i kampen.

Sidst men ikke mindst kom der en patch! Yay! Efter patchen spillede jeg kamp mod Paderborn. Vi taber 2-0, vi sejler så meget at de selv ville grine i Liverpool over vores elendighed. Hvad sker der her? Skal jeg nu til at lave min taktik om fordi der er kommet en patch? Stop nu med at tage livet af mig SI. Jeg er spændt på hvor længe jeg holder i klubben, for allerede nu er bestyrelsen utilfreds med at vi ligger i bunden og ikke i sub-toppen.

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: [4] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #25: 21 Nov 2012, 21:55 »

Fremragende  Thumbs Up

Anfield Road
Manager

« Svar #26: 21 Nov 2012, 22:06 »

Du hader bare mig og vk ikke?  Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #27: 21 Nov 2012, 23:14 »

Du hader bare mig og vk ikke?  Grin

Selvfølgelig ikke.
Men Liverpool og Brøndby er glimrende eksempler på hold der ikke ved hvad fodbold er.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #28: 22 Nov 2012, 17:44 »

Selvfølgelig ikke.
Men Liverpool og Brøndby er glimrende eksempler på hold der ikke ved hvad fodbold er.

Thumbs Up

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Ariana Grande
Manager

« Svar #29: 22 Nov 2012, 18:05 »

RAUS!

Den gamle manager i Cottbus fik 6 kampe i denne sæson. Så tog Demi Lovato over. Vandt 1 kamp, spillede 4 uafgjort og tabte 4. Og så kom der en fyreseddel. 9 kampe var hvad jeg nåede før jeg blev fyret i Cottbus. Der er ingen tvivl om at klubben sejler fuldstændigt og de ikke venter på noget som helst. Vi var da også endt helt nede i bundstriden og min smalle taktik fungerede ikke helt optimalt.

Jeg vandt ellers en kamp mod Braunschwich som også ligger i den bedre halvdel. Det var dog også med en anden taktik, hvor jeg forsøgte at få spillet mere bredt ud. Mere om den taktik senere, for jeg forventer helt klart at det også er den som jeg kommer til at tage i brug i den klub jeg skal være manager for næste gang jeg finder et job.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010