home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:33 warmon Blogkonkur... [7] Journeyman - Offic...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  3 Brugere, 117 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [13] The Year I Just Don't Give a Fuck
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: [13] The Year I Just Don't Give a Fuck  (Læst 13470 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
[13] The Year I Just Don't Give a Fuck
« : 19 Nov 2012, 23:13 »


The Year I Just Don't Give a Fuck


At årets udgave af FM er ekstra ordinært ringe er ikke gået manges næser forbi. Heller ikke min. Jeg sejler normalt til FM, men i år sejler jeg til FM, selvom mit hold spiller godt. Så er den altså helt gal. Min målmand sejler konstant, mit spil er skide godt, men alligevel taber jeg kampe. I år giver jeg spillet skylden. Kampmotoeren er i år mere elendig end Brøndby er i virkeligheden. Og det siger ikke så lidt.

Derfor har jeg også bestemt mig for at året i år skal være året, hvor jeg er pisse ligeglad med hvordan det går. Jeg spiller på det samme savegame uanset om jeg bliver fyret og uanset om det går af helvede til. Jeg giver ikke op. Jeg er ligeglad med om jeg så skal være i 10 forskellige klubber på en sæson. Jeg fortsætter med det samme savegame.
Dette er: The Year I Just Don’t Give a Fuck.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2012, 20:27 af TheX » Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #1: 19 Nov 2012, 23:14 »

« Seneste Redigering: 09 Dec 2012, 20:28 af TheX » Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #2: 19 Nov 2012, 23:16 »

Flot blog. Måske årets blog.
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #3: 19 Nov 2012, 23:17 »

Det her skal nok blive godt  Grin

Jeg er med..
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #4: 19 Nov 2012, 23:17 »

Fedt!
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #5: 19 Nov 2012, 23:18 »

Jeg er fan, X.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #6: 19 Nov 2012, 23:18 »

Fordi jeg selv har lagt FM13 på hylden indtil vi rammer nytår (så må de da have banket nogle patches sammen), men stadig er nysgerrig efter om du får knækket koden på FM13, vil jeg følge din blog som den første i årevis!

Ser frem til det Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #7: 19 Nov 2012, 23:20 »

Han holder ikke to dage  Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #8: 19 Nov 2012, 23:49 »

Jeg føler mig godt hjemme i konceptet med en uendelig ligegyldighed overfor hvor ringe det går i FM. Modsat dig stikker det lidt dybere, vel tilbage til 2009-versionen, som for alvor beviste overfor mig at mine evner med hensyn til FM var i omegnen af ikke eksisterende.

Hvad du dog vil opleve er en anden form for spilleglæde. Modsat tidligere, hvor du tænker i mesterskaber og pokaler, så vil du nu tænke i de små ting. Nu vil du kunne slukke computeren om aftenen, fordi du lige har formået at samle 2 sejre i træk, og føle dig som KONGEN. Du vil slet ikke kunne vente med at få tændt spillet igen, fordi det kører så pisse godt og når du så taber 5 i streg, så fordufter følelsen lidt igen, indtil du så igen vinder 2 kampe og dermed føler dig ovenpå igen. Du vil også opdage hvilke lande der virkelig tiltaler dig. Fx er det aldrig lykkedes mig at få en god sæson i Sydeuropa i de sidste 3-4 spil. Derimod er jeg blevet glad for at spille i England, Danmark og sågar dele af Østeuropa, fordi man der stadigvæk kan bruge en 4-4-2, uden at blive rundbarberet i hver kamp.

Nyd dit spil. Det bliver det bedste du nogensinde har haft (hvis du vel og mærket kommet ud over de første 2-3 sæsoner).
Logged

Build Me Up Buttercup!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #9: 19 Nov 2012, 23:59 »


The Year I Just Don't Give a Fuck


Jeg har lige startet spillet op. Kaffen er lavet og spændingen er enorm! Jeg har valgt at have en ordentlig røvfuld europæiske lande med, for ligesom at have muligheden for at sutte i så mange lande som muligt, og for ikke at løbe tør for klubber at være manager for. Jeg har kun taget europæiske lande med fordi vi alle ved at alle andre verdensdele ikke er noget ved. Plutonium skrev i øvrigt en fin lille kommentar, hvor han skriver at han er spændt på om jeg får knækket koden til succes i FM13. Ja lol much… Hvis du tror der er den mindste chance for det, så er du kommet til the wrong neighborhood. Chancen for succes er mindre end chancen for at Medina laver noget ordentligt musik.


Som i kan se har jeg taget en masse dejlige lande med. Min ydeevne får 5 stjerner, men nu får min spilhastighed kun 1½ stjerne. Det er dog fint nok, for det system har aldrig fungeret særligt godt i FM. Men det kan da muligvis være at de har fået styr på det i år. Noget må de da have fokuseret på hos SI. Min manager hedder Demi Lovato. Ja det er fucking swag, det er jeg godt klar over. Hun er amerikaner og har tidligere erfaring som professionel fodboldspiller. Hun starter uden job fordi vi selvfølgelig ikke starter med kagekrukken i hånden. Vi skal sgu arbejde for kagen her. Jeg kan fra start se at jobbet i Blackburn er ledigt. Jeg overvejer at søge det. Mon de vil have mig? Men så alligevel. Blackburn er fandme noget lort. Jeg tror faktisk jeg venter lidt og ser om der ikke kommer nogle jobtilbud til mig. Så virker man mere vigtig!

« Seneste Redigering: 20 Nov 2012, 00:02 af TheX » Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [1] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #10: 20 Nov 2012, 08:06 »

Godt at se at du endelig - ligesom mig - har indset at du sucks. Det er også så dejligt afslappende at spille uden det forventningspres.
Logged



JKJ
Gæst
 
Sv: [1] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #11: 20 Nov 2012, 12:47 »

Spændene og anerledes blog, den udskiller sig totalt fra de andre.

Med andre ord, jeg er med her  Thumbs Up
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [1] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #12: 20 Nov 2012, 12:50 »

Underholdende start - uden tvivl. Jeg følger med.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #13: 20 Nov 2012, 13:13 »

Det er genialt det her Opstemt
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [1] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #14: 20 Nov 2012, 13:14 »

haha. Synes ligeledes bloggen er ekstrem underholdende. Glæder mig til at høre mere.
Logged

LFC & OB!!!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010