home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:32:11 warmon Blogkonkur... [8] Journeyman - Den s...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  4 Brugere, 220 Gæster Online.

Indlæg: 1132719 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [13] The Year I Just Don't Give a Fuck
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: [13] The Year I Just Don't Give a Fuck  (Læst 13471 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [5] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #30: 22 Nov 2012, 21:07 »



Demi Lovato flytter til England

Jeg er ikke den eneste der mister jobbet på denne tid af året. Utroligt mange jobs var ledige og jeg valgte efter lidt betænkningstid at søge diverse jobs for at se om jeg havde held med det. Først ansøgte jeg Hibernian i Skotland som havde fået en forfærdelig start og ligger og roder rundt i den nederste del af ligaen. Jeg fik af vide at de var smigrede, men desværre valgte de en anden mand til jobbet.

Jeg gik nogle dage uden at gøre noget, da 3 jobs så pludselig blev ledige. Newcastle, Brighton og Ipswich. Ipswich og Brighton lagde begge nederst i Championship, mens Newcastle havde fået en skidt start på Premier League. Newcastle grinede bare af mig, så de havde tydeligvis fulgt med i hvad der foregik i Cottbus, hvor jeg sejlede. Ipswich var smigret, men ville ikke tage nogle forhastede konklusioner. Brighton derimod var klar. De tilbød mig med det samme en kontrakt på hele 3 år og 50.000 om ugen. De har tydeligvis ikke kontakter i Tyskland. Lønnen er lidt lavere end den Demi skrabte sammen i Cottbus, men alligevel større end hvad Brøndbys hold er værd. I næste opdatering vil jeg fortælle om min nye taktik som bare ikke kan fejle!
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [6] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #31: 24 Nov 2012, 09:44 »



Nyt hold. Ny taktik

Klokken er lige nu 9.30 om morgenen. Jeg stod egentlig op klokken 8, selvom jeg var til julefrokost i går. Jeg kunne ikke sove mere, var tørstig og havde en Avril Lavigne sang til at sidde fast i hovedet. Avril Lavigne kom på højtalerne og jeg fik stenet alt det igennem, jeg nu stener igennem når jeg tænder computeren.

Nu er det så blevet tid til at fortælle om den taktik jeg har valgt til mit Brighton hold. Jeg har skrottet min Cottbus taktik, fordi den ikke fungerede optimalt på nogen måde. Nu har jeg i stedet for gjort det fuldstændigt modsatte. Jeg spiller med en angriber som ikke er skarpretter, selvom jeg fucking elsker skarprettere. Derimod er han avanceret angriber, fordi han er den eneste der oppe. Jeg håber lidt han kan være med til at holde på bolden, hvis der ikke er plads til skud og vente på mine 2 wings som er ”inside forwards”. Jeg har ingen ide om hvad det hedder på dansk, men de er altså angribere fra kanten af. De skal ligeledes kunne krydse ind i banen og scorer mål, eller finde min angriber på toppen, hvis han står i en god position. Min midtbane består af intet mindre end 3 folk. Alle 3 er ganske normale centrale midtbanespillere, dog er den ene defensiv, mens de andre er i en supporterende rolle. I mit forsvar har jeg ganske normale indstillinger og det samme gælder min målmand.

Holdindstillingerne er sat til at vi skal spille kontrollerende fodbold med direkte spil. Vi skal være flydende og flytte os for hinanden, hvis der er brug for det. Jeg har spillet 5 kampe indtil videre i sæsonen, og dem fortæller jeg ikke om i nu. Lige nu vil jeg blot sige at jeg har ændret lidt i det ovenstående i løbet af de 5 kampe. Jeg har sat alle mine spillere til at skyde langskud sjældent og jeg bruger nogle shouts i ny og næ, hvis jeg vil have mine spillere til at spille bolden i det frie rum, eller til at spille bolden igennem modstanderens forsvar. Men mere om det senere.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #32: 24 Nov 2012, 19:50 »



Svingene opstart

Jeg har lige sat på Silkeborg Stadion og været vidne til noget af det ringeste fodboldspil man kan præsterer. Og jeg håber virkelig ikke det er så ringe de hold jeg styrer i FM spiller. For så ville det godt nok være katastrofalt. Jeg har spillet 5 kampe med Brighton og starten har været lidt blandet, men jeg er faktisk tilfreds.

Vi har spillet 4 ligakampe. 1 sejr, 2 uafgjorte og så 1 nederlag. Vi lagde ud med 2-2 mod Bolton, hvilket jeg er meget tilfreds med eftersom Bolton er et tophold. Derefter vandt vi 3-1 over Middlesbrough, hvilket var utroligt fortjent. Næste kamp mod Huddersfield var derimod under al kritik, og det var der det gik op for mig at vi måtte ændre noget. Huddersfield vandt 3-1 og på trods af vi var meget med i kampen, fungerede tingene vi gjorde slet ikke. Derfor fik jeg mine spillere til at skyde få langskud, så vi undgår så mange spildte chancer. Kampen efter mod Crystal Palace endte 1-1. Et udmærket resultat, men vi havde overtaget i spillet og vi kunne sagtens have scoret 1 mål eller 2 mere.

Udover de 4 ligakampe har vi spillet en enkelt kamp i FA Cuppen. Det var mod Q.P.R og hvilken kamp det var. Vi har 12 skud mod deres 6 skud. Boldbesiddelsen siger 55% mod 45% i vores fravør. Og vi vinder kampen 2-0! Will Buckley bringer os foran efter 69 minutter, mens han igen er på pletten sidst i kampen, hvor Q.P.R storsatsede. Will Buckley er en af vores wings og han har en fantastisk speed, der gør han hurtigt kan sætte et angreb i gang og muligvis løbe fra forsvaret.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #33: 24 Nov 2012, 19:56 »

Ja nu er du jo i hjerteklubben så jeg følger da med.
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [8] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #34: 24 Nov 2012, 21:19 »

Det er genialt det der, Hutlihut!
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #35: 25 Nov 2012, 23:18 »



Måger, heste og roser

Nu har jeg lige siden jeg fik jobbet i Brighton undret mig over noget. Hvorfor fanden vælger man at kalde sig ”The Seagulls” og have en fucking måge i sit logo. Det stikker jo næsten Randers og deres ”VI ER HESTENE”-sang. Men også kun næsten for ingen stikker Randers i at være tåbelige. Men helt seriøst. Da klubben blev stiftet i 1901, sad der så nogle skæve gutter, hvor den ene slår i bordet og siger ”Vi laver sgu en fodboldklub!” hvorefter den anden siger ”JA! Og vi skal hedde The Seagulls og have en måge i logoet!”. Det må man da næsten gå ud fra for et eller andet er der da i hvert fald gået galt der. Hvis nogle kan give mig en bedre begrundelse skal de være velkomne. Men ingen ved sit fulde fem giver sin klub kælenavnet ”The Seagulls”. Det er simpelthen for useriøst.

Jeg er gået rimelig meget amok og har spillet sæsonen færdig uden at miste mit job. HURRA! Dog er bestyrelsen stadig ikke tilfreds med min slutplacering, men det er jeg! Jeg sluttede højere end, hvor holdet lagde da jeg overtog dem, så de kan bare sutte pik kan de. Jeg er fucking champen her! Det har dog været en blandet pose bolsjer
det
hele og jeg føler ligesom at jeg har været tæt på en fyring op til flere gange. Efter vores sejr over Q.P.R vinder vi kun 2 ud af de næste 8 kampe i ligaen, mens vi også ryger ud af cuppen til klamme Peterborough. Det virker bare så random at vi taber kampe over lortehold for derefter at vinde 1-0 over Wolves som knepper ligaen fuldstændigt sammen med Blackburn. Blackburn som i øvrigt har en klam rose som logo. Vi kommer dog ind i en god stime på 4 kampe, hvor vi ikke taber, hvorefter vi igen totalt random begynder at sutte. Før kampen mod Bristol City laver jeg min taktik om og flytter en af mine midtbanespillere op på den offensive midt som playmaker. Det ser ud til at virke da vi faktisk får flotte resultater. Desværre er sæsonen slut, men alligevel på grund af vores flotte afslutning ender vi højere end vi startede. Jeg har 2 år i klubben i nu, og jeg ser frem til næste sæson og håber på jeg får en badass killer start og kommer til at være med i den sjove ende, selvom det er højst usandsynligt.
Logged


Rocco
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [9] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #36: 27 Nov 2012, 18:25 »

Jamen det er jo en suveræn blog dette her. Fremragende sprogbrug som vi bruger for lidt :-)
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: [9] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #37: 27 Nov 2012, 18:31 »

Vi vil have flere opdateringer, X!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [8] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #38: 27 Nov 2012, 18:47 »

[size=12pt]Nu har jeg lige siden jeg fik jobbet i Brighton undret mig over noget. Hvorfor fanden vælger man at kalde sig ”The Seagulls” og have en fucking måge i sit logo. Det stikker jo næsten Randers og deres ”VI ER HESTENE”-sang. Men også kun næsten for ingen stikker Randers i at være tåbelige. Men helt seriøst. Da klubben blev stiftet i 1901, sad der så nogle skæve gutter, hvor den ene slår i bordet og siger ”Vi laver sgu en fodboldklub!” hvorefter den anden siger ”JA! Og vi skal hedde The Seagulls og have en måge i logoet!”. Det må man da næsten gå ud fra for et eller andet er der da i hvert fald gået galt der. Hvis nogle kan give mig en bedre begrundelse skal de være velkomne. Men ingen ved sit fulde fem giver sin klub kælenavnet ”The Seagulls”. Det er simpelthen for useriøst.

Stadig en fin blog, men når du undrer dig over noget kunne du jo lige bruge 2 sekunder på Wiki Wink

The first known crest (1946–1975) to be used by Brighton & Hove Albion was the traditional coat-of-arms design of the twin towns of Brighton and Hove. A hybrid design employing the shield of Hove and the dolphin crest of Brighton was also used at times while a calligraphic shield was worn on the team shirts in the latter 1950s. During the 1974/75 season the club became known as 'The Dolphins' and by the beginning of the following season, a new club crest had been introduced. Both this nickname and crest were to prove short-lived, however, following an incident said to have taken place in the Bo'sun public house in Brighton. Prior to a 'derby' fixture with fierce rivals, Crystal Palace, a few away supporters started chanting, "Eagles, Eagles" to which a group of Brighton & Hove Albion fans responded with a chant of "Seagulls, Seagulls". Current club director, Derek Chapman, is said to have been among the group who first christened the club with this nickname. The club has been known as 'The Seagulls' ever since and in 1977 the club crest was changed once again to represent this.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [9] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #39: 30 Nov 2012, 11:01 »

Igen, tak for kommentarerne til alle dem der nu følger med og har kommenteret.

Og g00n.. Selvfølgelig kunne jeg læse på Wikipedia. Jeg overvejede det egentlig også, men jeg var egentlig for ligeglad med den reele grund til jeg gad det. I øvrigt var min grund også en laaaangt mindre tosset grund, end den grund der står på wikipedia.

Hvis fansne selv har fundet på navnet i deres brandert på tribunen i en kamp mod Crystal Palace, hvor de synger Eagles (Som er ret swag), hvorefter en stiv Brighton fan får den geniale ide, at råbe The Seagulls tilbage, så står det sgu skidt til i den engelske havneby. Alle ved at en ørn er sejere end en måge.

I kan se frem til en opdatering senere i dag.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [9] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #40: 30 Nov 2012, 18:31 »



Ny sæson! Ny taktik!

Så blev det fredag. I dag skal vi se nærmere på den kommende sæson, og hvordan jeg har tænkt mig at gribe den an. Jeg har valgt at skifte om til en 4-4-2 taktik, hvilket betyder at jeg skal have fat i nogle angribere. Jeg har skaffet ikke mindre end 4 angribere til truppen. Det er egentlig lidt overkill, men lige pludselig stod jeg med muligheden for at få så mange gratis spillere. Og at sige nej til noget der er gratis er jo tosset. Jeg har signet Vangelis Mantzios fra Baku på fri og Roope Riski på fri, mens jeg har lejet Samed Yesil fra Liverpool. Til sidst men ikke mindst kom der lige pludselig en vanvittig angriber som jeg bare måtte eje.  Juanito Gomez blev købt fra Verona i Italien for intet mindre end 23 millioner kroner. Der røg det transferbudget så. Der bliver ingen julegaver til jul! Udover dem, har vi lejet Jack Robinson i Liverpool til venstre backen, da Wayne Bridges lejeophold sluttede.

Taktikkken! Og hold nu godt fast, for nu bliver det vildt! Er en 4-4-2 som er total standard! Ingen finurlige roller, men blot standard. Direkte spil fremad og vi skal kontrollere det pis! SÅ KØRER VI! Og i får ikke et billede af den eller af spillerne fordi jeg er en doven idiot. Taktikken ændrer jeg nok alligevel på et tidspunkt, så det ville være spild af tid at poste den anyways. Jeg har dog valgt at smide en sej kat ind, fordi den helt sikkert er mere sej end min taktik. Til sidst er der ikke andet at sige, end at i kan forvente en opdatering 1/3 del inde i sæsonen, hvis jeg ikke er blevet fyret inden, og sådan kommer det også til at foregå fremover. Bestyrelsens mål for i år er at vi skal ende i midten af tabellen som minimum. Det mener jeg bestemt vi burde kunne arrangerer.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [10] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #41: 01 Dec 2012, 22:36 »



Indsæt smart titel her

Hvad så der kællinger. Så er jeg sgu igennem 1/3 del af sæsonen og det har ikke været for sjov det kan jeg godt love jer for. Min kærer bestyrelse kræver en midterplacering. Det lever vi ikke helt op til lige nu, men det er mest fordi den taktik jeg nu havde valgt suttede ret så meget pik. Efter de første 4 kampe stod det hurtigt klart at taktikken ikke virkede. 4 kampe og 0 point var ikke bare for dårligt, men det var direkte elendigt. Det duede simpelthen ikke. Derfor skiftede jeg den ud med en 4-2-3-1 taktik, hvilekt betød at jeg havde købt alt for mange angribere. Derfor blev min lejesvend fra Liverpol sendt hjem igen. Jeg begyndte at spille med min dyrt indkøbte spiller fra Verona, Juanito Gomez, oppe i front og det har faktisk fungeret ganske fint.

Efter jeg skiftede taktik vandt jeg 5 kampe og spillede 1 uafgjort. Derefter er det som om at den splinter nye og FUCKING IRRITERENDE funktion i FM13 tager over, som hedder at man ikke må vinde mange kampe i træk med den samme taktik. Jeg taber derefter nemlig 3 kampe, hvor jeg er heldig at spille 2 uafgjorte. De fleste af kampene var
mod modstandere selv Døllefjelle-Musse kunne slå på en god dag.

Jeg har dog valgt at jeg vil fortsætte med denne taktik. Den seneste kamp endte 1-1 mod Blackpool. Ja Blackpool sutter, men hvis vi nu bare taber lidt kampe så begynder taktikken vel at virke igen. Jeg skifter den fandme ikke ud igen. Hvad angår pokalturneringer har vi spillet nogle kampe i den totalt ligegyldige Carling Cup. Her vandt vi utroligt nok 4-0 over Yoevill med min 4-4-2 taktik. Derefter tabte vi dog også til Newcastle med 2-0. Vi er ikke indtrådt i FA Cuppen i nu. Alt i alt er jeg tilfreds med starten selvom vi gerne måtte ligge lidt højere i tabellen. Men det kan da nås i nu.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [11] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #42: 08 Dec 2012, 19:31 »



Kongen er tilbage

Hov!? Så er kongen her sgu tilbage. Jeg har ikke skrevet en update i 8 dage fordi jeg simpelthen har haft røv travlt og når jeg så ikke har haft travlt har jeg bare været for doven til at foretge mig noget som helst overhovedet. Nu er jeg så tilbage og klar til at berette om, hvordan det er gået i de seneste kampe. Vi kan ligeså godt åbne op for godteposen med det samme og sige det har gået PISSE GODT, med min 4-2-3-1 taktik.

Jeg ligger lige nu nummer 10 og har kun et kussehår op til playoff pladserne, hvor man kan vinde en vild og voldsom billet til Premier League, hvor man får den ultimative chance for at slå hold som Arsenal og Manchester United, samt massere af andre åndsvage klubber. Vi har faktisk været oppe at snuse til en af playoff pladserne, men så begyndte det hele vist at gå lidt for meget op i øl og kællinger i fritiden, for pludselig står vi med 3 nederlag i ligaen i træk samt et nederlag i FA Cuppen til ufarlige Wigan. Det betyder, selvom vi fik 4 point i de seneste 2 kampe, at vi ikke er på
[/right] en af de eftertragtede pladser som giver adgang til playoff. Dog ser det stadig fornuftigt ud. Bestyrelsen kræver en midterplacering. Lidt simpel hovedregning fortæller mig at midten er en 12 plads og lige nu ligger vi nummer 10. Så alt er godt hos Brighton lige nu! Taktikken fortsætter jeg selvfølgelig med, og så må vi se hvordan det kommer til at gå i de sidste 16 kampe som vi har tilbage i denne sæson.

Alt i alt er jeg meget godt tilfreds med hvordan tingene er gået indtil videre. Dog kunne jeg godt tænke mig at vi var noget mere stabile. Vi taber midt i det hele Liecester og Millwall. Okay, Millwall har klaret sig godt indtil videre, men Liecester er altså et hold vi skal kunne slå. Derefter får vi vores 3 kampe i streg, hvor vi taber til Q.P.R, Barnsley og Watford. Q.P.R er helt fair at tabe til. De owner alt og alle, men at tabe til Barnsley er fandme for vattet. Watford burde vi simpelthen vinde over. De er en af vores direkte konkurrenter placeringsmæssigt, hvilket blot gør det utroligt vigtigt at vinde for at opretholde vores fine placering i ligaen.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [12] The Year I Just Don't Give a Fuck
« Svar #43: 09 Dec 2012, 20:27 »



udmærket sæson

Sæsonen er slut og vi har opnået bestyrelsens mål. Bestyrelsen sagde en midtrplacering, vi giver dem en 10 plads, hvilket er 2 pladser over midten og yderst tilfredsstillende, hvis jeg selv skal sige det. Dog kan jeg stadig ikke lade være med at ærge mig over at vi ikke lige kan være lidt mere stabile. Hvis vi havde været det kunne vi sagtens have spillet os i playoff. Dog skal vi måske også være glade for de sejre vi nu har fået.

Resultaterne har været yderst positive siden vi mødte Sheffield United. Fra den kamp af har vi kun tabt en men vi har derimod haft utroligt mange uafgjorte også, hvilket er utroligt frustrerende. Der kom en stime på 3 uafgjorte kampe i træk lige efter vi havde nogle fantastiske store sejre over Hull og Blackpool. Derefter går målscoringen lidt i stå igen, hvilket faktisk er tilfældet for resten af sæsonen. Vi scorer kun 1 eller 2 mål i resten af kampene, hvilket jeg bestemt ikke er tilfreds med. Defensivt kan man derimod sige at vi gør det udmærket, hvilket jo så også er grunden til vi har
haft en del uafgjorte kampe.

Nu er det så tid til at kigge lidt på hvilke spillere som har klaret sig bedst for os. Hvad angår rating, har vores centrale forsvarsspillere Gordon Greer den højeste karakter på 7,31 skarpt forfulgt af Will Buckley på 7,23. Hvad angår mål har vi ikke haft en bestemt spiller som har været målmaskine. Dog topper vores dyrt indkøbte angriber Juanito Gomez listen med 14 mål, mens Ashley Barnes og Will Buckley begge scorede 11 kasser. Will buckley er også manden der står for flest assist med 12 af slagsen. Utroligt stolt kan jeg sige at vi ingen røde kort har fået i sæsonen. Vi har dog Jack Robinson som har tilkæmpet sig 10 gule kort. Ingen af mine spillere har formået at komme i nogen top 3 hvad angår statistikkerne for ligaen.
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010