home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 996 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  A.S. Roma
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: A.S. Roma  (Læst 50936 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller

Sv: A.S. Roma
« Svar #45: 22 Nov 2012, 14:50 »

Citat
Hvordan ser han ud i dit save? og hvad med skader og historik?

Kan lige poste et billede når jeg er inde i spillet næste gang Smiley
- Er nået lidt længere end dig, men vil stadig sige at jeg sys han ser bedre ud hos dig. Og det er på trods af at han stortset ikke har været skadet ( Ikke noget særligt, måske et par måneder sammenlagt ) Og han har altså spillet hver eneste gang han var klar siden starten af spillet, og er vidst i 2016 nu, så vidt jeg husker. Også værdien virker sindsyg, hos mig står han kun noteret som værende omkring 8 mio kroner værd  Ubeslutsom

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #46: 23 Nov 2012, 19:04 »

Dit link til CL gruppen virker ikke, ihvertfald ikke for mig Smiley

Så virker det vist Smiley

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #47: 23 Nov 2012, 19:12 »

Kan lige poste et billede når jeg er inde i spillet næste gang Smiley
- Er nået lidt længere end dig, men vil stadig sige at jeg sys han ser bedre ud hos dig. Og det er på trods af at han stortset ikke har været skadet ( Ikke noget særligt, måske et par måneder sammenlagt ) Og han har altså spillet hver eneste gang han var klar siden starten af spillet, og er vidst i 2016 nu, så vidt jeg husker. Også værdien virker sindsyg, hos mig står han kun noteret som værende omkring 8 mio kroner værd  Ubeslutsom

Der er sikkert flere ting der spiller ind... Roma er vel, med al respekt for FCK en større klub, og må formodes at have bedre trænere, faciliteter, og dermed bedre udvikling. Serie A er 1 hvis ikk 2 trin op i forhold til superligaen, og så får han sikkert noget mere i løn hos mig end hos dig Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 23 Nov 2012, 19:17 »

Citat
Der er sikkert flere ting der spiller ind... Roma er vel, med al respekt for FCK en større klub, og må formodes at have bedre trænere, faciliteter, og dermed bedre udvikling. Serie A er 1 hvis ikk 2 trin op i forhold til superligaen, og så får han sikkert noget mere i løn hos mig end hos dig

Præcis, det var også noget i den retning jeg selv havde regnet med Wink

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #49: 23 Nov 2012, 19:22 »

Men jeg er da snart igennem pre-sæson, og så kommer der er totalt overblik over mit hold i 3. sæson, hvilket må siges at være af øverste klasse efterhånden Smiley

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #50: 24 Nov 2012, 00:07 »

3. sæson opstart

Nå, så er det atter blevet tid til en opdatering om mit spil med klubben der fylder mest af alle, smiley. Starten på 3. sæson står for døren, og det er tid til at kigge på forventningerne for sæsonen. Bestyrelsen har følgende forventninger. Jeg er enig i at vi burde være i stand til at vinde ligaen, og det uden megen modstand. At Super Cup og Pokalturnering ikke vægtes højt er jeg ligeglad med. Jeg vil vinde Super Cup og min. nå finalen i Pokalen med mine reserver. I CL skal vi vinde vores gruppe, og helst nå samme resultat som sidste år, nemlig en semi-finale, medmindre vi render ind i et usædvandligt stærkt hold tidligt.

Et kig på vores venskabskampe viser vi er helt klar til denne sæson, og at jeg med rette kan have høje forventninger til holdet.
Og nu til selve holdet. I forhold til 2. sæson er der blevet skiftet godt og grundigt ud i truppen. Mange nye ansigter er kommet til, og store profiler har forladt klubben. I finder overblikket over transferne frem mod 3. sæson her . Jeg erkender blankt at salget af Llorente måske kan give bagslag, men jeg føler truppen har bredden til at kunne modstå salget. Jeg slap også endelig af med 2 grådige spillere, Osvaldo og Castán.

Totti er stoppet, og i stedet blevet træner i klubben. Jeg bøjer mig i støvet for denne konge, og vi kroner hermed en ny konge af Rom. For fremtiden skal Daniele De Rossi være min anfører, og den nye kronprins af Rom er ligeledes fundet. Ingen ringere end den nye stjerne på himlen i Italien, nemlig Mattia Destro er blevet udnænt til viceanfører.
Selve truppen ser således ud, kombineret med de talenter der skal spille enkelte kampe i løbet af sæsonen for at komme tættere på 1. holdet. Bag spilleren er angivet den bedste position han kan spille i følge min assistent. Ydermere er min start-11 fremhævet med fed skrift!

Målmænd:
Maarten Stekelenburg, målmand
Gianluca Curci, målmand

Forsvarsspillere:
Iván Piris , back (h)
Federico Balzaretti , wingback
José Ángel , wingback
Nicolás Burdisso , central forsvarsspiller
Salvatore Bocchetti , central forsvarsspiller
Fernando Tobio, central forsvarsspiller
Jores Okore , begrænset forsvarsspiller
Alessio Romagnoli , begrænset forsvarsspiller

Midtbanespillere:
Daniele De Rossi (C), ankermand
Panagiotis Tachtsidis , ankermand
Michael Bradley , boldvindende CM
Andrea Bertolacci , central midtbanespiller
Frederico Viviani , dybdeliggende playmayker
Stephan El Shaarawy, kantspiller
Miralem Pjanic, fremskudt playmaker
Erik Lamela, fremskudt playmaker
Davide Petrucci, fremskudt playmaker
Alessandro Florenzi, fremskudt playmaker

Angriberne:
Mattia Destro (VC), skarpretter
Gianluca Caprari, dybdeliggende angriber
Gadji Junior Tallo dybdeliggende angriber
Lacina Traore, fremskudt angriber

Talenterne:
Vittorio Guadagno, målmand
Matteo Ciocca, back
Maurizio Mainini, central forsvarsspiller
Jonathan Hernández, central forsvarsspiller
Gianmarco Nardone, ankermand
Luca Mazzitelli, defensiv midtbanespiller
Matteo Adamo, fremskudt playmaker
Ferdinando Capasso, indvendig angriber
Daniele Capitani, skarpretter

Den samlede trup med alle spillere, inklusiv talenter ser i her. Bemærk I kan ikke se Lacina Traore, han når ligepræcis udenfor billedet i bunden:

Jeg har ikke ændret min taktik synderligt siden det første indlæg på siden, men vil alligevel lige lægge den op igen, så folk har mulighed for at kigge den an. Det er ikke en taktik der er lagt an på at man skal have bolden meget, men derimod skal man være solid defensivt, og hamrende effiktiv i angrebet.

Trods en forholdsvis stor trup har jeg faktisk kun en løn udgift pr. Måned på ca. 40 mio. Det er jeg egentlig ganske godt tilfreds med. Det har self. hjulpet lidt at Totti valgte at blive træner i denne sæson og dermed gik fra 4 mio. om måneden til 200k pr. måned.

Tilbage er der ikke så meget i denne omgang. Det blev endnu et langt indlæg, og jeg håber og tror på at folk har tålmodighed og lyst til at læse det igennem. Fortæl endelig hvad I gør med Roma, jeg nyder altid at høre om hvad andre gør, det er forrygende inspiration. Det er self. ikke et krav I gør som jeg gør. Smiley Bare kort ville være fantastisk...

Har I spørsgmål, eller er der noget I ønsker flere SS af, råb højt. Indtil da ses vi næste gang her i tråden om A.S. Roma

La Maggica

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #51: 26 Nov 2012, 11:27 »

Må vi se et SS af din træning og trænere! Pjanic er for eksempel blevet vanvittig i dit save, i mit er han ihvertfald ikke lige så vild. Tilgengæld er Destro den vildeste angriber, jeg bruger ham alene på toppen i en 4-5-1 formation, a la Barca. Hans indstilling hos mig er komplet angriber support

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #52: 26 Nov 2012, 13:05 »

Må vi se et SS af din træning og trænere! Pjanic er for eksempel blevet vanvittig i dit save, i mit er han ihvertfald ikke lige så vild. Tilgengæld er Destro den vildeste angriber, jeg bruger ham alene på toppen i en 4-5-1 formation, a la Barca. Hans indstilling hos mig er komplet angriber support

Har ikke spillet åbent nu her, sidder lige i pausen til en forelæsning på uni Wink men smider op når jeg kommer hjem. Smider du så ikke lige et SS af Destro op? vil gerne se hvor vild han er blevet i dit?

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #53: 26 Nov 2012, 15:20 »

Hvordan tager jeg et screen shot? Når jeg laver screen shot, så tager den et billede af baggrunden og ikke mit spil, selvom jeg er inde i spillet: /

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #54: 30 Nov 2012, 12:29 »

Hvordan tager jeg et screen shot? Når jeg laver screen shot, så tager den et billede af baggrunden og ikke mit spil, selvom jeg er inde i spillet: /

Sidder du på en stationær eller en bærbar com?

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #55: 03 Dec 2012, 19:25 »

Sidder du på en stationær eller en bærbar com?

En bærbar HP:)

u20cr
Lilleputspiller
*

« Svar #56: 04 Dec 2012, 12:38 »

Hej
Er dit spil med Roma helt reelt. Der er nogle spillerhistorier jeg ikke helt forstår. Destro og Piris eksempelvis

u20cr
Lilleputspiller
*

« Svar #57: 04 Dec 2012, 12:50 »

Derudover 33 sejre 4 uafgjort og kun et nederlag i 1. sæson.
Jeg er kan ikke få det til at køre. Jeg spørger kun af interesse, og er ikke ude på at provokere/drille.

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #58: 04 Dec 2012, 14:38 »

Hej
Er dit spil med Roma helt reelt. Der er nogle spillerhistorier jeg ikke helt forstår. Destro og Piris eksempelvis

Må jeg spørge til hvad det er du ikke forstår? Smiley det er jo fair nok du har interesse og spørger Smiley Men spillet er helt reelt Smiley

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #59: 04 Dec 2012, 14:39 »

En bærbar HP:)

Hvis din "Prtc Sc" knap ikke virker, kan du når du er logget på steam, trykke f12 og så tager steam et SS af din spil. Så kan du lægge de billeder op på din steam account og så linke derfra Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010