home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  A.S. Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: A.S. Roma  (Læst 46528 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #30: 09 Nov 2012, 19:35 »

Lyder mere som et problem til en anden tråd, men hvordan er din taktik da? Hvordan vil du gerne spille? :-)
Logged

mathiastr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.S. Roma
« Svar #31: 09 Nov 2012, 19:55 »

Warmon:
Kan man se et SS af de dine holdinstruksioner?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #32: 09 Nov 2012, 20:12 »

Warmon:
Kan man se et SS af de dine holdinstruksioner?

Ja, tjek mit 1. indlæg om mit save, der er ss. De er ikke ændret frem mod 2. sæson. I kan dog ikke se de personlige indstillinger Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Gungner
Gæst
 
Sv: A.S. Roma
« Svar #33: 14 Nov 2012, 12:07 »

Nå, så blev der taget hul på 2. sæson i mit save med A.S. Roma... Med et underskud for første sæson på 187 mill var det så som så hvad der blev at handle med. 0 kroner til transfer, et lønbudget der ligger 8 mill under det nuværende lønniveau, og en forventning om jeg vinder ligaen!

Den der bestyrelse må squ have spist søm eller andet skidt!!  ticked off

Lyder mærkeligt... Jeg blev nummer 6 i min første sæson, og jeg fik 145 millioner til spillerkøb.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #34: 14 Nov 2012, 12:18 »

Lyder mærkeligt... Jeg blev nummer 6 i min første sæson, og jeg fik 145 millioner til spillerkøb.

Jeg har også lidt svært ved at gennemskue, hvordan jeg kan ende med et underskud på 187 mill, men med 300 mill i skat, 480 mill til lønninger, 55 mill til lån og renter, 75 mill til stabslønninger løber det jo op... Vi havde udgifter for 1,2 mia. i 1. sæson

Indtægterne var således i store træk: 450 mill i tvindtægter, 150 mill i sponser, 120 mill i entre og en del andet. Samlet var der indtægter for 1,02 mia.

En gåde hvordan det går jer andre så godt? Kan I ikke lægge nogle SS op af jeres økonomi?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #35: 14 Nov 2012, 13:40 »

Jeg blev nr. 5 i 1. sæson med Roma og jeg har også fået 150 mio. at købe for. Jeg har så været nød til at nedjustere da mine lønninger er ret høje efter der er mange spillere der er vendt hjem fra lån.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #36: 22 Nov 2012, 13:40 »

2. sæson resume!

Efter at være startet op efter eksamenerne på Uni igen, har det været lidt trængt med tid til FM 2013 i nogen tid. Jeg er dog i dag blevet færdig med 2. sæson, og I skal da ikke snydes for denne spændende sæson.
Da sæsonen startede så det dystert ud... Med en økonomi i laser, et underskud på 187 mio, og ingen penge til at handle for, forventede bestyrelsen at holdet gentog successen fra forrige år, og endnu engang vandt Serie A. Samtidig skulle vi også klare os videre til knockout-runderne i CL. Super Cup, og pokalturneringen blev ikke vægtet særligt højt så her var der mulighed for at vi kunne bruge nogle af de unge spillere.
Nogle ville måske have valgt at bruge Super Cup til at få kamptræning, og få spillet holdet yderligere sammen. Jeg ville vinde, så vi stillede i stærkeste opsti lling mod sidste års nr. 3 og pokalfinalister. Vi lader billederne tale for sig selv tror jeg...




I CL var vi kval. Direkte til gruppespillet, omend vi blot var at finde i 3. seedingslag... Gruppen endte med at blive Olympique Lyonnais, Leverkusen, Roma og Fenerbache... Det endte i følgende stilling efter 6 kampe



Af overraskende resultater, kan nævnes at Barcelona ”kun” gik videre på bedre målscorer end FCK... Ikke endvidere imponerende af det catalanske storhold.

I knockout runderne blev vi parret med FC Porto, og vi slog med med 3-2 i begge kampe. I kvarfinalen mødte vi Celtic, startende på udebane. Efter 2-2 i første opgør følte jeg mig ok tilpas, og var overbevist om vi ville gå videre til en semi-finale. Bagud 1-2 ved halvleg på hjemmebane fik spillere en opsang, og vi endte smed at vinde kampen 4-2.

Så langt så godt ville de fleste tænke, men når man nu er i en semi-finale, og hverken Real Madrid eller Barcelona var at møde, så var det vel ikke forkert at begynde at drømme om en finale vel?? Tilsyneladende var det... Vi var blevet parret med det økonomiske magtdyr Manchester City, og efter en kedelig 0-0 på hjemmebane, tabte vi 0-2 ude... Vi havde sågår 3 skud på stolpen! Men lige ved og næsten slår ingen mand af hesten...


I pokalen trådte vi ind i 1. runde, og vi sendte Pescara ud i mørket med en 2-1 sejr. Herefter fulgte en kvartfinale hvor vi slog Napoli med 1-0. Vi blev i semifinalen parret med Juventus... En solidt hold, der over 2 kampe formentligt ville byde os voldsomt op til dans...




Som billederne viser, var vi noget mere klar til kampene end Juventus, der allerede efter det første opgør måtte indse at de var ude af pokalturneringen... 6-1 samlet og den gamle dame sendt i koma...
Et kig i ligaen fra sidste viste skuffende placeringen til det normale så stabile Inter, Juventus, Napoli og Milan, og jeg forventende at alle fire hold ville komme tilbage langt stærkere til 2. sæson i forsøget på at frivriste mig Serie A...



Jeg er faktisk skuffet... Ikke vred, ikke engang rigtig glad... Bare skuffet, skuffet over at hold med så gode spillere kan præstere så dårligt! 2. år i træk hvor vi ikke skal se ”de store” i CL. Med til historien hører også at Milan var nede og vende på sidstepladsen lige inden jul, hvilket medførte de blev sat under adminstration. Når man har en gæld på 4.5 mia, og klubben kun er 500 mio værd er man i store problemer. Bliver da spændende at se hvordan de klarer sig næste år.

Stjernen i sæsonen 13/14 kan ikke være andre end Mattia Destro, der med imponerende 41 mål og 8 assist var altoverskyggende i ligaen. Totti, din rekord er i alvorlig fare for at blive opslugt af denne unge mand! Topscorer i Serie A, CL og den mest målfarlige angriber i Europa for andet år i træk!

Økonomien har det også noget bedre end sidste sæson, hvor vi sluttede med et underskud på 187 mio, har vi i år et overskud på 380 mio. og bestyrelsen forventer en saldo på ca. 170 mio. I kan kigge nærmere på indtægter og udgifter her.
Til dem der finder den slags spændende kommer lige en hurtig oversigt over hvilke hold der blev mestre i de andre ”store” ligaer i Europa.






Og... Ej at forglemme blev der jo også afholdt VM i 2014, og vinderen blev....


Puuhhhh.... Det blev et laaaaangt indlæg i en klubtråd... Nåårrrh, hvad pokker, jeg kommer da med en update mere når jeg har fået stykket truppen på plads og har fået gjort klar til 3. sæson på Olympico.

La Maggica
« Seneste Redigering: 07 Dec 2012, 19:57 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: A.S. Roma
« Svar #37: 22 Nov 2012, 14:04 »

Dit link til CL gruppen virker ikke, ihvertfald ikke for mig Smiley
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #38: 22 Nov 2012, 14:04 »

2. sæson resume!

Efter at være startet op efter eksamenerne på Uni igen, har det været lidt trængt med tid til FM 2013 i nogen tid. Jeg er dog i dag blevet færdig med 2. sæson, og I skal da ikke snydes for denne spændende sæson.
Da sæsonen startede så det dystert ud... Med en økonomi i laser, et underskud på 187 mio, og ingen penge til at handle for, forventede bestyrelsen at holdet gentog successen fra forrige år, og endnu engang vandt Serie A. Samtidig skulle vi også klare os videre til knockout-runderne i CL. Super Cup, og pokalturneringen blev ikke vægtet særligt højt så her var der mulighed for at vi kunne bruge nogle af de unge spillere.
Nogle ville måske have valgt at bruge Super Cup til at få kamptræning, og få spillet holdet yderligere sammen. Jeg ville vinde, så vi stillede i stærkeste opsti lling mod sidste års nr. 3 og pokalfinalister. Vi lader billederne tale for sig selv tror jeg...




I CL var vi kval. Direkte til gruppespillet, omend vi blot var at finde i 3. seedingslag... Gruppen endte med at blive Olympique Lyonnais, Leverkusen, Roma og Fenerbache... Det endte i følgende stilling efter 6 kampe



Af overraskende resultater, kan nævnes at Barcelona ”kun” gik videre på bedre målscorer end FCK... Ikke endvidere imponerende af det catalanske storhold.

I knockout runderne blev vi parret med FC Porto, og vi slog med med 3-2 i begge kampe. I kvarfinalen mødte vi Celtic, startende på udebane. Efter 2-2 i første opgør følte jeg mig ok tilpas, og var overbevist om vi ville gå videre til en semi-finale. Bagud 1-2 ved halvleg på hjemmebane fik spillere en opsang, og vi endte smed at vinde kampen 4-2.

Så langt så godt ville de fleste tænke, men når man nu er i en semi-finale, og hverken Real Madrid eller Barcelona var at møde, så var det vel ikke forkert at begynde at drømme om en finale vel?? Tilsyneladende var det... Vi var blevet parret med det økonomiske magtdyr Manchester City, og efter en kedelig 0-0 på hjemmebane, tabte vi 0-2 ude... Vi havde sågår 3 skud på stolpen! Men lige ved og næsten slår ingen mand af hesten...


I pokalen trådte vi ind i 1. runde, og vi sendte Pescara ud i mørket med en 2-1 sejr. Herefter fulgte en kvartfinale hvor vi slog Napoli med 1-0. Vi blev i semifinalen parret med Juventus... En solidt hold, der over 2 kampe formentligt ville byde os voldsomt op til dans...




Som billederne viser, var vi noget mere klar til kampene end Juventus, der allerede efter det første opgør måtte indse at de var ude af pokalturneringen... 6-1 samlet og den gamle dame sendt i koma...
Et kig i ligaen fra sidste viste skuffende placeringen til det normale så stabile Inter, Juventus, Napoli og Milan, og jeg forventende at alle fire hold ville komme tilbage langt stærkere til 2. sæson i forsøget på at frivriste mig Serie A...



Jeg er faktisk skuffet... Ikke vred, ikke engang rigtig glad... Bare skuffet, skuffet over at hold med så gode spillere kan præstere så dårligt! 2. år i træk hvor vi ikke skal se ”de store” i CL. Med til historien hører også at Milan var nede og vende på sidstepladsen lige inden jul, hvilket medførte de blev sat under adminstration. Når man har en gæld på 4.5 mia, og klubben kun er 500 mio værd er man i store problemer. Bliver da spændende at se hvordan de klarer sig næste år.

Stjernen i sæsonen 13/14 kan ikke være andre end Mattia Destro, der med imponerende 41 mål og 8 assist var altoverskyggende i ligaen. Totti, din rekord er i alvorlig fare for at blive opslugt af denne unge mand! Topscorer i Serie A, CL og den mest målfarlige angriber i Europa for andet år i træk!

Økonomien har det også noget bedre end sidste sæson, hvor vi sluttede med et underskud på 187 mio, har vi i år et overskud på 380 mio. og bestyrelsen forventer en saldo på ca. 170 mio. I kan kigge nærmere på indtægter og udgifter her.
Til dem der finder den slags spændende kommer lige en hurtig oversigt over hvilke hold der blev mestre i de andre ”store” ligaer i Europa.






Og... Ej at forglemme blev der jo også afholdt VM i 2014, og vinderen blev....


Puuhhhh.... Det blev et laaaaangt indlæg i en klubtråd... Nåårrrh, hvad pokker, jeg kommer da med en update mere når jeg har fået stykket truppen på plads og har fået gjort klar til 3. sæson på Olympico.

La Maggica


Hvordan er Destro blevet så god??? :O
Logged

Hala Madrid!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #39: 22 Nov 2012, 14:09 »

Hvordan er Destro blevet så god??? :O

Han været i oplæring hos Totti, og så bliver han ellers brugt som skarpretter i 2-mands angreb Smiley Succes giver jo succes, så det sikkert derfor Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #40: 22 Nov 2012, 14:09 »

Han været i oplæring hos Totti, og så bliver han ellers brugt som skarpretter i 2-mands angreb Smiley Succes giver jo succes, så det sikkert derfor Smiley
Han ser godt nok giftig ud Smiley Har ham i Wolves i starten af 2. sæson (fri transfer), håber da på han bliver lige så god som i dit save!
Logged

Hala Madrid!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: A.S. Roma
« Svar #41: 22 Nov 2012, 14:22 »

Har du stadig Okore? Hvis ja, kunne man så få dig til at smide et SS op af ham? Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #42: 22 Nov 2012, 14:23 »

Har du stadig Okore? Hvis ja, kunne man så få dig til at smide et SS op af ham? Smiley

Det har jeg da Wink og 2 sek så skal det være der Smiley

Edit: her er det, værsgo

« Seneste Redigering: 22 Nov 2012, 14:27 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: A.S. Roma
« Svar #43: 22 Nov 2012, 14:29 »

Hold da op, han ser sgu god ud, i forhold til hvordan han er i mit FCK save  Ubeslutsom

Og, tak for det Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #44: 22 Nov 2012, 14:31 »

Hold da op, han ser sgu god ud, i forhold til hvordan han er i mit FCK save  Ubeslutsom

Og, tak for det Smiley

Hvordan ser han ud i dit save? og hvad med skader og historik?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010