home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  A.S. Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: A.S. Roma  (Læst 46393 gange)
asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #15: 08 Nov 2012, 14:15 »

Okay:) Den historie har jeg aldrig hørt før, fedt! Opstemt
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #16: 08 Nov 2012, 14:52 »

Så blev 1. sæson færdigspillet... Jeg lader billedet tale for sig i 1. omgang....



Et blik i toppen viser en meget overraskende top4, uden de 4 hold man må forvente der skulle være der.... Juventus, Inter, Milan, Napoli. En helt igennem skuffende sæson for disse 4 hold. Jeg forventer de forstærker sig markant frem mod næste år...

I bunden floppede Fiorentina, Siena og Palermo... Palermo formåede endda at sætte en ny rekord på vejen... Nemlig rekorden for flest indkasserede mål... 92 stk! Der bliver sikkert kamp om deres spillere nu her. Wink Destro blev topscorer med 30 mål, holder han det snit må Totti altså pakke sammen som den mest scorende Roma-spiller gennem tiderne.

Kaster vi et blik indad mod truppen ser det faktisk meget lovende ud, med store navne, unge navne, og masser af talenter på vej
Lidt SS til folket


Det fremgår ikke hvor mange assist de hver har lavet, så hvis I ønsker nærmere besked, råb op!

Et af mine super talenter der kom op fra akademiet i marts:
Vittorio Guadagno, som I kan se har denne unge mand allerede stået 6 kampe i ligaen, holdt målet rent 4 gange, og blevet ks 1 gang. Meget imponerende, lover godt for fremtiden Smiley

Målet mod næste sæson må være top2 i ligaen, semifinalen i den hjemlige pokalturnering, kvartfinalen i CL, og så ellers få økonomien på plads. Det ser stadig ikke for godt ud på den front... Jeg skal have solgt ud af mine reserver, prøvet at få forhandlet Totti ned i løn... Han skal jo ikke have 6 mill før skat længere, det altså 1/7 af mit samlede lønbudget!

Bring it on


Edit: Vi vandt også pokalturnering over Parma i finalen, og Destro kan lade sig hylde som den mest målfarlige angriber i Europa Smiley
« Seneste Redigering: 08 Nov 2012, 14:56 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

bobbefar
Gæst
 
Sv: A.S. Roma
« Svar #17: 08 Nov 2012, 15:21 »

Starter med Roma her i dag Smiley
Kunne man få lov at se din taktik, warmon? Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #18: 08 Nov 2012, 15:24 »

Starter med Roma her i dag Smiley
Kunne man få lov at se din taktik, warmon? Smiley

Tjek mit 1. indlæg, der ligger et ss der. Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

bobbefar
Gæst
 
Sv: A.S. Roma
« Svar #19: 08 Nov 2012, 15:25 »

Tjek mit 1. indlæg, der ligger et ss der. Smiley

Super. Det havde jeg ikke lige set
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #20: 08 Nov 2012, 15:26 »

Super. Det havde jeg ikke lige set

Ingen problem Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

bobbefar
Gæst
 
Sv: A.S. Roma
« Svar #21: 08 Nov 2012, 15:29 »

Det lyder som et rigtig fedt spil!
Kan se at du har lånt Anderson. Hvordan gør han det?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #22: 08 Nov 2012, 15:33 »

Det lyder som et rigtig fedt spil!
Kan se at du har lånt Anderson. Hvordan gør han det?

Ja, Anderson gør det faktisk overraskende godt. Han var egentlig lejet som en breddespiller, men da Lamela ikke slog til, gav jeg ham chancen, og den greb han... 7.15 i ligaen, 7 mål og assist, 3 x ks, 10 gule og 0 røde kort, 82% gennemførte afleveringer. Han var rigtig ofte den der skabte spillet med den rigtige afleveringer. Smiley Og når man kun skal betale 30% af lønnen, så er det jo for godt at sige nej til Smiley

Spillet er fedt, min økonomi er lort, mit minus inden der kommer tv-penge er på 1. sæson på... og hold nu fast! -173 mill.... Så der er noget at tage fat på
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #23: 08 Nov 2012, 17:36 »

Lyder fedt warmon mht Destro ! Har lige hentet ham på fri transfer til Reading efter første sæson. Håber han kan bombe her også !! Opstemt
Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #24: 08 Nov 2012, 18:18 »

Din taktik virkede ikke...jeg er lige blevet fyret:( Ved ikke hvad fanden der er galt med mig spil
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #25: 08 Nov 2012, 22:28 »

Lyder fedt warmon mht Destro ! Har lige hentet ham på fri transfer til Reading efter første sæson. Håber han kan bombe her også !! Opstemt

Okay, jeg ser da frem til at høre om det lykkes dig.

Din taktik virkede ikke...jeg er lige blevet fyret:( Ved ikke hvad fanden der er galt med mig spil

Taktikken du ser er jo kun en del... Du skal ofte være i stand til at tilpasse dig en masse dårlige situationer, indtil man rammer stimen, hvor alt bare går op i en højere enhed... Nå, nok om det, hvorfor blev du fyret? Og hvordan virkede taktikken ikke? Håber jeg kan hjælpe dig igang... Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #26: 09 Nov 2012, 07:02 »

Jamen jeg startede med at vinde over Lazio 2-1, så spillede jeg uafgjort imod Juventus og Milan og så begyndte jeg bare at tabe kampe, imod Parma og Cagliari. Til sidst tabte jeg så til Napoli og så fik jeg sgu sparket og er placeret på en 13. plads:(
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #27: 09 Nov 2012, 11:53 »

Jamen jeg startede med at vinde over Lazio 2-1, så spillede jeg uafgjort imod Juventus og Milan og så begyndte jeg bare at tabe kampe, imod Parma og Cagliari. Til sidst tabte jeg så til Napoli og så fik jeg sgu sparket og er placeret på en 13. plads:(

Okay, de 3 første resultater er jo ikke dårlige, at hente 5 ud af 9 point mod de 3 hold er jo hvad man kan forvente, om du så skal være glad eller skuffet, fordelt på spil og chancer er det næste... Hvor mange kampe har du spillet da du blev fyret? og ændrede du i taktikken undervejs?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #28: 09 Nov 2012, 12:03 »

Nå, så blev der taget hul på 2. sæson i mit save med A.S. Roma... Med et underskud for første sæson på 187 mill var det så som så hvad der blev at handle med. 0 kroner til transfer, et lønbudget der ligger 8 mill under det nuværende lønniveau, og en forventning om jeg vinder ligaen!

Den der bestyrelse må squ have spist søm eller andet skidt!!  ticked off

Nå, men da jeg ingen penge havde, og brugte for meget i lønbudget, måtte der jo sælges af reserver, breddespillere, og satses ungt.

Ud er røget:
Borriello ---> 37 mill
Marquinho ---> 34 mill
Dodo ---> 17 mill
Pablo Osvaldo på leje ---> 7.5 mill pr måned, Roma betaler lønnen. Indtægt på 5 mill pr. måned...

Læg dertil en masse små aftaler i prisklassen 2-5 mill. Tilsammen er der røget spillere ud for en værdi af ca. 122 mill.

Ind er kommet på fri transfer:
Caprari, pescara
Llorente, Athletic
Bocchetti, Rubin
Demirci Muhammed, Besiktas
Rasmus Augustensen, Nordsjælland (regen)

samt Ferdinando Capasso fra Torino til 7mill (regen)

Status på økonomien pt er -60 mill i balance, og 2 mill for meget i løn om måneden... Puuuh... Jeg håber det holder
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A.S. Roma
« Svar #29: 09 Nov 2012, 19:25 »

Jeg blev fyret lige inden vinter transfer vinduet...Ja jeg ændrede lidt i min taktik men ikke meget for jeg spillede nogenlunde samme formation og holdindstillinger som dig. Det er bare ligemeget hvordan jeg stiller mit hold så får jeg tæsk. Jeg har lavet 4-5 saves med forskellige taktikker til at starte med men det ender altid med at jeg taber og taber
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010