home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23489
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Julius2312
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  A.S. Roma
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: A.S. Roma  (Læst 50858 gange)
asroma1987
Ynglingespiller

Sv: A.S. Roma
« Svar #75: 11 Dec 2012, 10:58 »

du skal selv ind og rette i det manuelt, der er sket en fejl da SI lavede sidste update, og det er ikke rettet med skatten... Gå ind i editor, find Italien og vælg skatteregler, der skal du så sænke den der stå 38% til 23% procent (eller 26%), så skulle det gerne virke igen

NOOOOOO!!! Jeg har lige startet endnu et spil med Roma i håb om at rettelserne først kom når man startede en ny gemmer:(

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #76: 11 Dec 2012, 10:59 »

NOOOOOO!!! Jeg har lige startet endnu et spil med Roma i håb om at rettelserne først kom når man startede en ny gemmer:(

Beklager meget, men har lige opdaget det, da jeg forsøgte at finde emnet inde på SI forums... Skuffet

Edit: jeg overvejede nemlig selv at starte et nyt save op, men synes det ville være super trist ikke at forsætte med mine unge drenge Smiley

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #77: 11 Dec 2012, 11:01 »

Hey alle med-freaks,  Wink

Så blev det atter tid til en update om mit fantastiske save med A.S. Roma

Super Cup Finalen mod Torino var en temmelig ensidig affære, og  vi tog da derfor det 1. trofæ i 3. sæson

Tabellen lyver aldrig og som man tydeligt ser I Serie A blev det for 3. år i træk en klar sejr til os, foran Pescara og Juventus. Inter lå i denne sæson længe og var en del af bundstriden, mens nr. 2 i sæsonen 12/13 Bologna desværre må erkende sig, at det fra næste sæson ikke hedder CL, men i stedet Serie B... Skuffende må man sige. Et kig i tabellen viser at flere at de ”traditionelt” store hold de senere år igen er begyndt at kravle mod toppen. Jeg tror ikke næste sæson bliver vundet med ligeså stor margin igen... Kort sagt vi vandt sæsonen 2. trofæ sikkert!

I pokalturneringen trådte vi ind i 1. runde, her mødte vi Sampdoria. Ingen kære mor her, og de blev smidt ud med 3-0. Efterfølgende trak vi Atlanta på udebane, og ligeledes vandt vi 3-0 her. Semifinalen blev en gentagelse af sidste års semifinale... Vi trak Juventus, og over 2 kampe, der var overraskende lige blev vi vinder med samlet 6-4...
Finalen i pokalen blev mod Napoli, og taget i betragtning af, hvor lige vores kampe mod Juventus havde været, frygtede jeg det værste... Min frygt var dog ubegrundet, og vi vandt sikkert 4-0! Med til historien hører også at Napoli fik et rødt kort efter blot 17 min. Dermed var sæsonens 3. trofæ i hus.

I år var vi atter med i CL, naturligvis, og til trods for vi blot var i 2. seedingslag fik vi en gruppe hvor vi var blandt favoritterne til at gå videre sammen med Bayern. Vi formåede at leve op til favorit rollen... Det gjorde Bayern ikke, og dermed var den 1. overraskelse i CL en realitet. I første knockout runde blev vi parret med russiske Zenit. Vi spillede 0-0 på udebane, og i returopgøret på Olympico sørgede Destro for i det 8. min at vi gik videre med en samlet 1-0 sejr. Kvartfinalen blev mod græske Panathinaikos, som vi tidligere havde slået 2 gange i gruppespillet. Der var tale om klasseforskel på de to hold, og vi bookede billetten til semifinalen med en samlet 4-1 sejr.

For 2. år i træk havde vi kvalificeret os til CL semifinalen, og i år blev vi parret med Chelsea, der havde sendt Manchester City ud. Første opgør var på Broen, og her var i store perioder totalt udspillet og kun takket være en storspillende Stekelenburg på mål og en superskarp Destro i front formåede vi at få et 2-3 nederlag med i tasken til Italien. Opgøret på Olympico blev en meget lige affære, Chelsea kom for at forsvare og så satse på kontra. Det lykkedes i 1. halvleg, og vi gik til halvleg bagud 0-1. En lidenskabelig teamtalk gjorde dog, at spillerne hævede sig adskillige niveauer og kunne booke billet til finalen med en 2-1 sejr, der gjorde vi gik videre på reglen om udebane mål.

I finalen ventede en af de store overraskelser, FC Porto. Heldigvis havde vi ikke så langt hen til CL-finalen, da den i sæsonen  14/15 blev spillet på San Siro og derfor var mine spillere uden tvivl mest klar til denne sæsons største kamp...  Thumbs Up Til trods for at vi gik ud og satte os på spillet, havde Porto ikke glemt de dyder de lærte under Mourinho, og de forsvarede sig fornemt. Så fornemt at kampen måtte ud i forlænget spilletid, og endda i straffespark. Her viste vi endelig, hvorfor vi var gået i finalen, og vi vandt straffesparkskonkur rencen med 4-1. Vi er hermed konger af Europa, og en ny ære for A.S. Roma er ligeledes startet. Nu er vi holdet alle vil slå, så den kommende sæson bliver på alle måder langt sværere end tidligere... Men hvad vigtigere endnu er, vi har sikret os det 4. trofæ og dermed vandt vi sæsonen ”the triple” (reelt vandt vi 4 titler ja ja, men synes altså ikke Super Cup er så stort et trofæ at det tæller med i den forstand, men det kan vi altid diskutere en anden gang), er så stolt af mine unge drenge, Cool! Overblik over knockout runderne i CL forefindes her

Af spillere, der spillede på højeste niveau i den forgangne sæson,  kan nævnes Mattia Destro, 54 mål og 13 oplæg i 52 kampe, Erik Lamela, 19 mål og 20 oplæg i 48 kampe, samt Alessio Romagnoli, 6 mål og 2 oplæg i 44 kampe. Specielt Romagnoli imponerede i denne sæson, og har også fået benævnelsen vidunderdreng!

Frem mod 4. sæson er der købt en del regens, de fleste italienere, med 4 eller flere stjerner i potentiale. Ellers er truppen indtakt fra 4. sæson, så jeg håber på at vi kan levere ligeså gode resultater i år som sidste år. I finder en oversigt her over transfer og de bedste fra mit u-20 hold,

Edit: har lige taget en beslutning om at sælge Burdisso, og Balzaretti til Milan og Bayern for at slippe af med deres løn når de nu begger runder 34 i sæsonens løb og nok ikke får så mange kampe alligevel, håber ikke det bider mig i røven senere  Hævet Øjenbryn

Venskabskampene viser at vi er klar til at klø på med 3 sejre ud af 4 mulige.

Har I ellers spørgsmål eller ønsker SS så råb endelig op, smiley jeg er mere end villig til at dele med jer!

Indtil vi ses næste gang!

La Maggica

Smider du ikke et SS op af dit hold og taktik?Smiley

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #78: 11 Dec 2012, 11:02 »

Beklager meget, men har lige opdaget det, da jeg forsøgte at finde emnet inde på SI forums... Skuffet

Edit: jeg overvejede nemlig selv at starte et nyt save op, men synes det ville være super trist ikke at forsætte med mine unge drenge Smiley

Så man skal starte et helt nyt spil før skatte justeringerne fungerer?

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #79: 11 Dec 2012, 11:02 »

Jo gerne, ved ikke om det har samme succes for dig som for mig, men jeg synes godt nok de store hold i mit save har "underpræsteret" voldsomt... Det forklarer nok min succes... straks tilbage med SS...

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #80: 11 Dec 2012, 11:03 »

Det korrekt asroma1987, det er ikke save-kompetibelt... Man skal starte forfra...

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #81: 11 Dec 2012, 11:10 »

Truppen

Vurdering af trup

Taktikken

Hertil kan du lægge de unge spillere til mit 1. hold der har +3,5 stjerne fra min assistent... Ideen i taktikken er inspireret af Mourinho, hans smalle 4-4-2 i Chelsea, med diamanten på midten.

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #82: 11 Dec 2012, 16:17 »

Hvor finder jeg editoren?

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #83: 11 Dec 2012, 16:31 »

Har fundet editoren og rettet det først 38,000 til 23,000, skal den nederste 38,000 også rettes? Og hvordan ved man om det er rettet i spillet, inden jeg starter en ny save:-)

POLAT58DK
Juniorspiller
**

« Svar #84: 11 Dec 2012, 16:42 »

Godt spørgsmål:)

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #85: 12 Dec 2012, 10:12 »

Har fundet editoren og rettet det først 38,000 til 23,000, skal den nederste 38,000 også rettes? Og hvordan ved man om det er rettet i spillet, inden jeg starter en ny save:-)

Godt spørgsmål:)

Hej til jer begge Smiley har først nu tænkt nærmere over det er 2 muligheder for rette :S min fejl...

Den I skal rette er: 'Pension Employer' Tax rate found in the editor (Nations > Italy > Tax) from 38% to 23%. Den anden skal I ikke ændre på! I skal ikke ændre den, har I gjort det så skal I ændre den tilbage. Hvis I vil være sikre på at det virker, så skal I når I starter nyt spil op vælge den boks der gør I kan ændre editor-filer. Her tjekker I så om jeres fil er aktiveret, og hvis den er det, jamen så spil løs Smiley Alternativt kan I vist hente fmrte (fm real time editor) og så ændre skatten i jeres nuværende save, det har jeg i hvert fald hørt I kan...

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #86: 12 Dec 2012, 13:18 »

Ej hvor er det besværgligt...komme r der ikke snart en stor patch som retter det hele?

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #87: 12 Dec 2012, 13:30 »

Ej hvor er det besværgligt...komme r der ikke snart en stor patch som retter det hele?

Det er lige så meget mig der ikke  har informeret dig ordentligt ^^ men det bliver nok ikke rettet før efter vintertransfer tror jeg... :S men jeg har da selv fået startet et nyt spil, så nu ser vi om det virker Smiley

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #88: 12 Dec 2012, 15:20 »

Det er lige så meget mig der ikke  har informeret dig ordentligt ^^ men det bliver nok ikke rettet før efter vintertransfer tror jeg... :S men jeg har da selv fået startet et nyt spil, så nu ser vi om det virker Smiley
Ok hold os underettet! Det kunne jo være så fedt at gøre Roma til en klub med en rig økonomi!

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #89: 19 Dec 2012, 11:10 »

Er der noget nyt snart? Eller er du stoppet med at spille??

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010