Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23457
1 Bruger, 1098 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kwf96636@inohm...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
21
22
[
23
]
24
25
...
79
Forfatter
Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! (Læst 177041 gange)
Metsu1
Manager
Sv: Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!
«
Svar #330:
08 Dec 2006, 00:13 »
VM-Kvalifikationskampe i Sydamerika!
Det er blevet tid til endnu et par kvalifikationskampe i kampen om, at indløse billet til VM i 2014.
De to kampe skal spilles på udebane og det er imod Paraguay & Uruguay
Jeg har udtaget følgende spillere, samt valgt denne taktik til kampene. Det er en ret offensiv taktik, men efter det dårlige resultat mod Argentina er vi nødt til at vove pelsen.
6. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika
Paraguy - Brasilien 2-1 (1-0)
1-0 Nelson Valdez (44)
2-0 Nelson Valdez (51)
2-1 Robinho (67)
MOM: Diego Barreto, Målmand - Paraguay (9)
En utroli tæt kamp, som nok burde være endt uafgjort. Nelson Valdez lammer os lige før pausen med en scoring og spillerne er ikke blevet klar igen, før han smækker en ny i kassen. Det er dog som om, da Robinho reducerer så vågner gutterne op til dåd, men boldeb vil ikke ind og keeperen Diego Barreto står nok hans livs bedste 25 minutter til sidst.
Vi havde mindst fortjent et point i dag
Nu skal vi have en sejr i Uruguay ellers kan jeg vist risikere en fyreseddel, da man ikke er vant til 2 nederlag i træk i Brasilien.
7. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika
Uruguay - Brasilien 1-1 (1-0)
1-0 Juan Surraco (27)
1-1 Robinho (79)
MOM: Juan Surraco, Uruguay (7)
Endnu en lige kamp og endnu et tåbeligt pointtab. Det skal dog siges, at vi i dag ikke formår at presse Uruguay og at det uafgjorte resultat er ok, når man kigger på
spil og chancer
Robinho er den eneste, der kan scorer mål for Brasilien i øjeblikket!
Efter hjemkomsten til Spanien kan jeg glæde mig over, at min General Manager Predrag Mijatovic har lukket handlen vedr. den 21-årige columbianske landsholdsspiller fra Sevilla,
Juan Ramos
. Jeg har holdt et vågent øje med Ramos efter han i vores nederlag mod Sevilla blev kåret til MOM og efter at mine scouts sagde god for ham, valgte jeg at betale Sevilla de 35.000.000 kr som var frikøbsklausulen på ham.
Udover denne besked er der en anden overraskelse til mig, det er bestyrelsesformand Ramon Calderon, der beder mig kommer ind til ham. Han fortæller mig, at de har fået en henvendelse fra Arsenal om, at de vil have mig som manager.
Jeg er overrasket over henvendelse og beæret, da det er de forsvarende Champions League mestre. Hr. Calderon gør det klart, at med det jeg har gjort for Real i mine 2 sæsoner, så vil de ikke stå i vejen, men han ville naturligvis blive glad, hvis jeg blev i klubben.
Jeg har fået en uge til at tænke over tilbuddet.
Real Madrid træner på vej væk?
Vi har i dag fået oplyst fra den engelske tabloid avis, The Daily Mirror, at Real Madrid's danske manager Jesper Nissen har været en tur i London for at se på forholdende hos den engelske Premiership klub Arsenal.
Arsenal har netop sagt farvel til deres manager igennem mange år Arsene Wenger, der har valgt at trække sig helt tilbage fra fodboldverdenen.
Vi fik fat i Formand Ramon Calderon, men han havde ikke andet at sige end "Ingen kommentarer", men vi forventer en meddelelse om udviklingen i sagen
indefor de nærmeste dage.
(fortsættelse følger...)
Husk at smid en stemme i afstemningen, det er nemlig jer, der bestemmer
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2006, 00:16 af Metsu1
»
Metsu1
Manager
Sv: Den Gamle Dame er blevet en Galacticos!
«
Svar #331:
08 Dec 2006, 11:18 »
24. juni 2012
Pressemøde på Ashburton Grove
Der er indkaldt til ekstraordinært pressemøde i dag på Arsenal's hjemmebane Ashburton Grove/Emirates Stadium. Det skulle være fordi, at Arsenal vil præsentere deres nye manager efter succestræneren Arsene Wenger er stoppet og har trukket sig tilbage fra professionel fodbold.
Bestyrelsesformand Andy Batey åbner pressemødet. "Vi kan med glæde præsenterer efterfølgeren til Arsene Wenger". "Vi har været heldige med, at få præcis den manager til jobbet som vi ønskede"! "Der har været gang i rygtebørsen på det seneste og jeg kan da også bekræfte, at en af dem, der har været nævnt mest, er ham jeg nu vil præsentere, tag godt imod den tidligere Juventus og Real Madrid manager, Jesper Nissen, der har underskrevet en 2-årig kontrakt med os".
Da jeg hører mit navn går jeg ind og sætter mig ved bordet i det flotte presselokale, som Arsenal har fået lavet i forbindelse med opførelsen af deres nye stadion. Blitzlysene skærer i øjnene, mens Andy Batey spørger de fremmødte, om der er nogle spørgsmål.
- "Du var ved at bygge et storhold op i Real Madrid, hvad fik dig egentlig til at skifte"??
- "Jeg vil starte med at sige, at jeg var utrolig glad for min tid som manager hos Real". "Spillerne og staben var fremragende og det var 2 rigtig gode sæsoner, jeg havde i klubben, hvor vi vandt to mesterskaber og en enkelt pokaltitel". "Den egentlige grund til, at jeg sagde ja til Arsenals tilbud er pga. muligheden for at prøve kræfter med en ny liga og for mig den stærkeste liga i Europa". "Da jeg havde vundet mesterskabet to gange med Real synes jeg, at jeg havde gjort, hvad jeg kunne med klubben og derfor valgte jeg at sige ja til hr. Batey's tilbud".
- "Nu har du ikke haft så meget tid med spillerne, men er der områder der skal forstærkes i forhold til den taktik, du ønsker at bruge"?
- "Jeg har kun lige hilst på gutterne og min kendskab til de spillere, der er i førsteholdstruppen er, at det er nogle fremragende spillere, så der bliver ikke tale om, at jeg skal ud og købe 10 nye spillere, nej jeg vil holde fast i de spillere, der var med til at vinde Champions League trofæet for Arsenal i sidste sæson og så supplerer med nogle klassespillere, hvis de rette skulle komme til rådighed".
- "Hvilke mål har du og hr. Batey for den nye sæson"?
- "Vi har da talt om det og førsteprioriteten er at vinde Premier League og derefter skal vi naturligvis også have succes i Champions League, men titlen i England er meget vigtig". "Derudover har jeg altid været facineret af The FA Cup, som jo har en fantastisk historie bag sig, så jeg vil da prøve, at se om vi ikke kan gøre en god figur i den turnering også". "Det eneste jeg ikke har tænkt mig at satse ret meget i er Liga Cuppen, den vil jeg nok bruge til at give de unge spillere en chance til at vi se sig i".
Andy Batey bryder ind. "Vi har lidt travlt, men der er lige tid til et sidste spørgsmål"
- "Er det rigtig, at du egentlig er Man Utd supporter"??
- "Ja, det spørgsmål måtte jo komme og det er rigtigt at jeg rent faktisk er medlem af Man Utd Supporters Club, men det har overhovedet ikke nogen betydning for mit engagement med Arsenal, jeg er her for at vinde og det betyder også, at jeg vil vinde over Man Utd". "Man kan sige, at jeg de næste 2 år er Arsenal's største fan" siger jeg til sidst og rejser mig, det var ikke lige det fedeste spørgsmål, at slutte af med, men jeg er fast besluttet på at gøre en god figur i Arsenal.
1. prioritet
Når vi nærmere os sæsonstart vender jeg tilbage med en grundig gennemgang af truppen, taktikken og træningen.
«
Seneste Redigering: 08 Dec 2006, 11:20 af Metsu1
»
Badefar
Manager
Sv: Den Gamle Dame er flyttet til London!
«
Svar #332:
08 Dec 2006, 14:48 »
Godt klubskifte til den rigtige klub
OT: presserummet er det fra highbury fordi jeg selv har siddet i det nye så du behøver ik at spørge
Metsu1
Manager
«
Svar #333:
08 Dec 2006, 15:03 »
Citat af: niklasob12345 08 Dec 2006, 14:48
Godt klubskifte til den rigtige klub
OT: presserummet er det fra highbury fordi jeg selv har siddet i det nye så du behøver ik at spørge
Jeg er jo United fan med stort U, men jeg har aldrig prøvet at styre Arsenal, så det var tid til at prøve noget nyt.
Jeg troede det var det nye presserum, da det var i et galleri over Emirates, jeg fandt på nettet og som United fan aner jeg ikke noget om Arsenal
Har du et billede af det nye, du kan sende i en PB??
Badefar
Manager
«
Svar #334:
08 Dec 2006, 15:05 »
har et på et digital camera men ellers ved jeg ikke
Metsu1
Manager
«
Svar #335:
08 Dec 2006, 15:11 »
OK, jeg kan ikke finde noget billede på nettet, så I må nøjes med et af det gamle og bærer over med, at jeg kalder det for det nye presserum
Don Abramovich
Manager
«
Svar #336:
08 Dec 2006, 17:50 »
Skal du ikke ha' ændret din sign. ?
Metsu1
Manager
«
Svar #337:
08 Dec 2006, 18:12 »
Citat af: Don Abramovich 08 Dec 2006, 17:50
Skal du ikke ha' ændret din sign. ?
Jo, godt du siger det
Det har jeg gjort nu, det er også så mange ting at holde styr på
Don Abramovich
Manager
«
Svar #338:
08 Dec 2006, 18:42 »
Citat af: Metsu1 08 Dec 2006, 18:12
Jo, godt du siger det
Det har jeg gjort nu, det er også så mange ting at holde styr på
Så prøv lige at være 12 og skal huske at man både skal rydde op på sit værelse OG støvsuge puha! Det er sq svært.. (
Ingen af delene huskede jeg
)
Metsu1
Manager
«
Svar #339:
09 Dec 2006, 02:33 »
JULI - 20. AUGUST 2012
Alt i mens jeg har været travlt optaget af at skifte job og flytte fra Madrid til London, sker der ting og sager i fodboldverdenen. Danmark er i fuld gang med at afholde Europamesterskabene i fodbold og de har faktisk kvalificeret sig til finalen mod Holland. Hvilken præstation af det danske landshold.
Finalen bliver spillet d. 1. juli 2012 og på det tidspunkt, sidder jeg i mine nye omgivelser i mit nye luksuskontor på Ashburton Grove (jeg ved godt, mange kalder det Emirates Stadium, men jeg holder mig til AG).
Jeg er i fuld gang med at kigge rapporterne fra mine scouts igennem, jeg har nemlig besluttet mig for at finde et par forsvarsspillere, selvom de nuværende har et højt niveau, så er Gallas ikke den yngeste længere og Karl Svensson vil jeg kunne bruge som back-up. Jeg har fået stillet 415.000.000 kr. til rådighed til transfers, mens lønbudget er på hele 18.000.000 kr.
Arsenal er da også placeret som nummer 5 på listen over de rigeste klubber i verden, så økonomien er rigtig fint, de mangler dog stadig at afbetale lidt over en milliard i forbindelse med opførelsen af deres nye stadion., Real er rykket op som nummer 2
Jeg får dog ikke læst så meget på rapporterne denne aften, da finalen bliver en ren gyser, men som i 1992 trækker Danmark det længste strå i en
straffesparkskonkur
rence
. Det er ren Deja-vu, da det også denne gang er en
Schmeichel
, Danmark har i målet og som redder det afgørende straffe.
Arsenal styrker defensiven!
Arsenal har i dag sikret sig to af England's bedste forsvarsspillere, da det er lykkedes dem at købe Micah Richards hos Man City for 200.000.000, samt Steven Taylor hos Portsmouth for 80.000.000. Det har været offentligt kendt at Arsenal's nye manager meget gerne vil have styrket sit forsvar og det må man så sandelig sige, han har gjort med købet af de to engelske landsholdsspillere.
Det lykkedes os, at få denne korte kommentar fra Jesper Nissen. "Jeg er henrykt over, at vi kan få disse to spillere til klubben". "Jeg havde håbet på en af dem og at jeg så kan skrive kontrakt med dem begge er fantastisk". "Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg især har været ude efter Richards i længere tid og det er derfor ekstra tilfredsstillende endelig at få ham til klubben".
Arsenal indgår samarbejde med Osaka AC fra Japan
Bestyrelsesformand Andy Batey offentliggjorde idag Arsenal's nye samarbejdspartner i det fjerne Østen. Han fortalte at der var blevet lavet en aftale med Osaka AC fra Japan. Aftalen går i alt sin enkelthed ud på, at få eksponeret Arsenal i Østen og for Osaka betyder der også penge i kassen, da de udover at modtage et årligt beløb på 9.200.000 kr også vil entreindtægter for en træningskamp mod Arsenal hver sæson.
Her er et kort sammedrag over de træningskampe, jeg har valgt denne sæson.
Nantes - Arsenal 0-2 (0-2)
0-1 David Villa (20)
0-2 Aliaksandr Hleb (34)
MOM: Hatem Ben Arfa (9)
Arsenal - AC Milan 1-0 (0-0)
1-0 Francesc Fabregas (65)
MOM: Micah Richards (8)
Fulham - Arsenal 0-2 (0-1)
0-1 Jermain Defoe (39)
0-2 Thierry Henry (59)
MOM: Francesc Fabregas (8)
Arsenal - Barcelona 2-3 (1-2)
0-1 Lionel Messi (2)
0-2 Ronaldinho (19)
1-2 Thierry Henry (20)
2-2 Thierry Henry (68)
2-3 Carlos Tevez (70)
MOM: Thierry Henry (8)
Arsenal - Real Madrid 3-1 (2-1)
1-0 Thierry Henry (3)
1-1 Sergio Aguero (10)
2-1 Jermain Defoe (18)
3-1 David Villa (87)
MOM: Aliaksandr Hleb (8)
Arsenal - Juventus 3-1 (2-1)
1-0 Tomas Rosicky (1)
1-1 Aleksander Gabrielsen (24)
2-1 Thierry Henry (38)
3-1 Thierry Henry (51)
MOM: Thierry Henry (9)
Titelodds fra Sportingbet
Chelsea 3,50
Arsenal 4,00
Man Utd 21,00
Newcastle 21,00
West Ham 26,00
Portsmouth 26,00
Storindkøb på vej i Arsenal?
Der har været adskillige rygter fremme i pressen den seneste tid om, at Andy Batey, bestyrelsesformand for Arsenal gerne så, at der blev investeret i endnu en topspiller og han har eftersigende givet manager Jesper Nissen frie tøjler til at finde præcis den stjernespiller, han ønsker som forstærkning til klubben. Der bliver gættet på, hvem det er Arsenal præcis er ude efter og Top 5 over de navne der dukker op er:
1. Cristiano Ronaldo fra Real Madrid
2. Lionel Messi fra Barcelona
3. Steven Gerrard fra Barcelona
4. Aaron Lennon fra Atletico Madrid
5. Sergio Aguero, Real Madrid
Det bliver spændende at se, om det er en af disse, vi kommer til at se i Arsenal trøjen inden længe eller om det kan være en helt anden end de nævnte, der bliver en del af Arsenal truppen inden 1. september.
OL - fodbold
Da jeg jo er landstræner for Brasilien er det også min pligt, at stå i spidsen for U-23 landsholdet ved OL. Til mit stor held er det London, der afholder De Olympiske Lege, så jeg kan både passe U-23 landsholdet samt den daglige træning hos Arsenal. Det eneste problem er, at The FA har været nødt til at udsætte vores turneringsstart frem til d. 29.08.2012, hvor vi så skal spille vores første turneringskamp på udebane mod et andet London hold, nemlig West Ham.
I den indledende gruppe skal vi spille imod Sydkorea, Sydafrika og Spanien.
1. kamp i OL-Gruppe A
Brasilien - Sydkorea 3-1 (3-1)
1-0 Alex (6)
2-0 Alexandre (33)
2-1 Jung Dae-Soo (41)
3-1 Lee Young-Sun (44)
MOM: Geovanni (8)
2. kamp i OL-Gruppe A
Sydafrika - Brasilien 0-3 (0-1)
0-1 Celsinho (8)
0-2 Alex (46)
0-3 Lula (54)
MOM: Alex (8)
3. kamp i OL-Gruppe A
Spanien - Brasilien 2-0 (2-0)
1-0 Asdrúbal (17)
2-0 Gerard Lasarte (33)
MOM: Jesus Valencia (8) - positivt at det er en af mine spillere i Arsenal, der bliver kampens bedste.
Selvom vi taber den sidste grppekamp til Spanien, ender vi trods alt som 2'er og det beetyder, at vi er videre til kvartfinalerne og her skal vi møde Mexico som har Carlos Vela i truppen.
OL-Kvartfinalekamp
Mexico - Brasilien 3-4 (1-3)
1-0 Giovani Dos Santos (7)
1-1 Alexandre (10)
1-2 Alexandre (30)
1-3 Alexandre (32)
2-3 Carlos Vela (57)
3-3 Edgar Lopez (73)
3-4 Wendel (87)
MOM: Alexandre (10)
OL-Semifinalekamp
Brasilien - Italien 4-0 (2-0)
1-0 Alexandre (17)
2-0 Alexandre (27)
3-0 Alexandre (59)
4-0 Alesandro Rota (62)
Rødt kort til Alex, Brasilien (80)
MOM: Alexandre (10)
OL-Finalekamp fra Wembley, London
Brasilien - Argentina 3-1 (1-0)
1-0 Wendel (31)
2-0 Jonathan (str 66)
2-1 Gustavo Gallo (70)
3-1 Wendel (80)
MOM: Wendel (8)
Arsenal køber endnu en engelsk landsholdsspiller
Efter bare en enkelt sæson i det spanske har
Aaron Lennon
i dag sat sin underskrift på en 4-årig lontrakt med de forsvarende Champions League vindere, Arsenal.
Der har længe været spekuleret i hvem det var, Arsenal havde snøren ude efter og det viste sig, at være den 25-årige engelske højre fløj. Arsenal har været nødt til at betale 480.000.000 kr for den lille troldmand, hvilket svarede til hans frikøbsklausul hos Atletico Madrid.
Aaron Lennon var ved pressemødet henrykt over, at være tilbage i England og samtidig at det var hos en storklub som Arsenal.
Champions League Lodtrækning
1. seedningslag
Arsenal, Atletico, Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, FC Bayern, Valencia - spansk dominans
2. seedningslag
Bordeaux, Celtic, HSV, Lyon, Fenerbahce, Milan (skrækmodstander), Shakhtar (ønskemodstander), Porto
3. seedningslag
AZ, PSV (skrækmodstander), Benfica, Rangers, Torino, Udinese, West Ham, Wisla (ønskemodstander)
4. seedningslag
Frankfurt, Hapoel Tel-Aviv, Kayserispor, Marseille, Legia, Slovan Liberec (ønskemodstander), Newcastle, Spartak Moskva (skrækmodstander)
Vores gruppe samt Gruppe G må siges at være de sværeste.
Jeg har heldigvis gode erfaringer med Lyon, men det er et rigtig godt hold som bestemt ikke skal undervurderes.
Benfica er ikke længere det storhold, det var engang, men stadig et solidt mandskab, der på en god dag kan drille alle hold. Til sidst har vi Spartak Moskva som er en rigtig træls modstander. For det første pga. det geografiske og for det andet fordi det er et teknisk godt hold, jeg synes det var det værste hold at trække fra 4. seedningslag.
Champions League titelodds:
- hvem vinder pokalen med de store ører?
Arsenal: 8,50
Chelsea: 9,00
Real Madrid: 9,00
Barcelona: 12,00
Atletico: 12,00
Juventus: 12,00
Det var slut på en meget lang update og for at den ikke skulle blive endnu længere, har jeg besluttet mig for at gennemgå truppen, taktik og træning i den næste, hvor vi også for alvor skyder sæsonen i gang.
«
Seneste Redigering: 09 Dec 2006, 02:40 af Metsu1
»
Metsu1
Manager
«
Svar #340:
09 Dec 2006, 13:06 »
TTT - Trup, Taktik og Træning
Efter det store indkøb af Aaron Lennon var pengepungen endegyldig tømt for denne sæson, men det gør ikke så meget, da jeg mener, at den trup, jeg har fået samlet måske er den bedste trup, jeg nogensinde har arbejdet med.
De spillere, man ikke umiddelbart kender, har jeg valgt at vedlægge et SS, men skulle der være andre I er interesseret i at se, skal I bare sige til.
ARSENAL-TRUPPEN 2012/2013
Målmænd:
Shay Given
Alexander Johansson
Vurdering: 9,5/10
Grunden til den ret store karakterer er fordi vi her har et klassisk eksempel på to målmænd, hvor den ene er oppe i årene og har en masse erfaring og giv ud af og den anden lige er rykket op i seniorrækerne og har mange gode år foran sig.
Med de evner kan Alexander godt gå hen og blive en af verdens allerbedste målmænd.
På reserveholdet har vi endnu et talent, jeg netop har hentet i Hearts på en fri transfer, han er 17 år, er irer og hedder Neil Fisher. Hans stats kan se nede under punktet talenter.
Forsvarsspillere
William Gallas - F VC
Kolo Toure - F HC
Micah Richards - F HC/DM
Steven Taylor - F C
Gäel Clichy - F/WB V
Karl Svensson
- SW/F C
Loic Abenzoar
- F HC
Jonathan Stone
- F/WB HV
Et fremragende forsvar ganske enkelt. Grunden til at de ikke får topkarakter er fordi, der måske rent back-mæssigt lige mangler det sidste. Kolo Toure som jeg regner med at bruge på højre back er ikke en udpræget back type, men han er stadigvæk bundsolid. Glichy er ikke Marcelo, men stadig også ganske kompetent. Midterforsvaret med Richards og Taylor er nok det bedste stopperpar, jeg har haft med at gøre og når man udover de to har en erfaren herre som Gallas på bænken, så bliver der ikke scoret mange mål mod en.
Midtbanespillere
Frencesc Fabregas - M C
Stuart Reid
- M C
Wesley Sneijder - OM HVC
Aaron Lennon - OM H
Hatem Ben Arfa
- OM VC
Tomas Rosicky - OM VC
Matt Payne
- OM C
Aliaksandr Hleb - OM HC
Også på midtbanen har vi den ene klassespillere efter den anden, med købet af Lennon kan det næsten ikke blive bedre. Jeg havde givet dem 10/10 hvis, jeg havde haft Cristiano Ronaldo eller Messi til venstrekanten, men både Ben Arfa og min gamle "ven" Sneijder, som jeg reelt fyrede i Real er rigtig gode på den position. Som I kan se udfra taktikken spiller jeg med en playmaker og det er som 1. valg Rosicky og derefter Fabregas, hvis Rosicky ikke spiller.
Angribere
Thierry Henry - Bo
David Villa - Bo
Jermain Defoe - Bo
Johan Agger
- A C
Carlos Vela - OM/A C
Arturo Lupoli
- A C
Vurdering: 10/10
Her har jeg valgt at give topkarakter. Villa, Vela og Defoe krydret med en af verdens allerbedste uanset hvor gamle han bliver, Thierry Henry, så bliver det ikke meget bedre. Derudover har vi et par unge knægte i Agger og Lupoli, der med tiden nok skal blive nogle fremragende angribere.
Talenterne:
John Fisher
- Mm
Leo Schwechlen
- SW/F C
Sean Edwards
- F/WB V
Cedric Evina
- A C
Bala Bazuaye
- Bo
Laurent Leclerc
- Bo
Det var dem, jeg synes ser mest lovende ud, men der er andre, der med lidt træning og lidt førsteholdsfodbold via udlejning kan blive rigtig gode.
Træningen
Trænerne
Som det kan ses har vi i Arsenal en fremragende stab af trænere, som på alle punkter næsten fungerer optimalt. Jeg er glad for, at der er så mange trænere i klubben og at jeg har lov til at have så mange ansatte, at de kan få hver deres træningsområde.
Som I kan se udfra nedenstående træningskemaer fungerer træningen også ganske godt, dog skal jeg ind og have kigget på træningssessionen, der omhandler de centrale forsvarsspillere, da jeg ikke synes, at der sker ret meget hos dem. Jeg vil dog lige give det en 14 dages tid mere, da det kan være et spørgsmål om tilvænning.
Hvis jeg begynder at få en del skader og trætte spillere, vil jeg selvfølgelig skrue ned for intensiteten i træningen med det samme.
Målmandstræning
Central-forsvars træning
Back træning
Defensiv midt træning
Offensiv midt træning
Fløjspils træning
Angrebstræning
Nicobong
Ynglingespiller
«
Svar #341:
09 Dec 2006, 23:49 »
Rigtig grundig og god update !
Kan du ikke lige vise et SS af Nicolas Millan ?
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
«
Svar #342:
09 Dec 2006, 23:56 »
det ser sku godt ud, rigtig god gennemgang af det hele.
Katanka
Freelance Grafiker
«
Svar #343:
10 Dec 2006, 02:13 »
hvor godt virker din træning?? er lidt nysgerrig da jeg ikke er den stor haj til det
Metsu1
Manager
«
Svar #344:
10 Dec 2006, 02:22 »
Citat af: Nicobong 09 Dec 2006, 23:49
Rigtig grundig og god update !
Kan du ikke lige vise et SS af Nicolas Millan ?
Tak for tilbagemeldingen, smider et SS af Millan op imorgen.
Citat af: dingenoderjavs 09 Dec 2006, 23:56
det ser sku godt ud, rigtig god gennemgang af det hele.
Mange tak, er meget glad for kommentarerne, det er lidt sjovere at skrive om sit spil, når man ved folk følger med
Citat af: KaTaNkA 10 Dec 2006, 02:13
hvor godt virker din træning?? er lidt nysgerrig da jeg ikke er den stor haj til det
Mine spillere bliver bedre, men jeg kan desværre ikke sige dig, hvor meget det betyder for selve spillet.
Sider:
1
...
21
22
[
23
]
24
25
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »