home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176783 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #210: 16 Nov 2006, 09:03 »

Kunne desværre være bedre, det hold :\

I hvert faldt i defensiven. Offensiven er fin ud Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #211: 16 Nov 2006, 09:46 »

I hvert faldt i defensiven. Offensiven er fin ud Smiley

Offensiven er desværre ved at være gammel, men jeg tror, jeg satser på Bendtner (man er vel dansker  Thumbs Up) og så vil jeg prøve at hente Gyan eller Huntelaar

Metsu1
Manager

« Svar #212: 16 Nov 2006, 18:20 »

REAL MADRID - En ny begyndelse

Dette bliver desværre på grund af tidspres en kort lille update, mere skulle meget gerne følge i morgen.

PRESSEMØDET
Jeg sad foran en hel hærskare af fotografer, de var helt vilde med at tage billeder af mig sammen med bestyrelsesfromand Ramon Calderon. Derudover var "Mr. Real Madrid" Raul også til stede og der skulle jo også tages billleder.
Ramon Calderon indledte pressemødet med at fortælle, hvor glade de var for, at kunne præsentere mig som træner i dag og at de havde store forentninger til mig, efter de havde set mine bedrifter med Juventus.
Raul supplerede med, at spillertruppen så frem til den første træning og naturligvis også til, at høre om de planer og ideer, jeg har med Real Madrid. Derefter blev ordet givet frit og journalisterne var meget nysgerrige, her er nogle enkelte af spørgsmålene:

- Real Madrid er en storklub, men de mangler at skabe resultater, hvorfor tror du, at du er personen, der kan skabe et nyt storhold der kan vinde trofæer i Madrid?
- Du kan se på min karriere i Juventus. Jeg overtog dem i Serie B og 4 sæsoner efter forlod jeg et mesterhold, der undervejs også havde vundet Champions League, så jeg er sikker på, jeg har var der skal til.

- Hvad med truppen, Real har solgt mange spillere i de seneste sæsoner uden at købe tilsvarende forstærkninger, skal du ud og investere i nye spillere?
- Det skal jeg helt sikkert og jeg har også fået en stor sum penge stillet til rådighed allerede af Ramon Calderon, så der vil helt sikkert komme nyt blod til!

- Bliver det igen efter "Galactico" modellen eller vil du satse på mere ukendte spillere?
- Jeg vil helt sikkert ikke bruge hele budgettet på en enkelt spiller, jeg vil købe spillere, der passer ind i min taktik og til den måde, jeg vil have Real skal spille fodbold. Jeg håber dog samtidig at jeg kan få lokket nogle stjerner til klubben, da Real Madrid jo er en fantastisk klub med en lang og glorværdig historie.

- Skal de nuværende spillere så være bange for at de bliver kasseret til fordel for nye spillere?
- Jeg kan lige så godt sige det med det samme, der vil ske salg af spillere, men hvis man viser viljen og gejsten til træning og i kamp, kan jeg ikke se, hvorfor man skulle være nervøs for ikke at få spilletid eller for at blve solgt, alle får en chance for at bevise sit værd.

KLUBBEN

Jeg blev vist ind på mit nye kontor. Jeg havde haft et flot kontor i Juventus, men det her var virkelig topklasse. Jeg besluttede mig for at se lidt nærmere på kongeklubben og de seneste års resultater.

I Primera Division havde man vundet ligaen i 2006/07 og igen året efter, men i sæsonen 2008/09 blev det kun til en 3. plads og sidste sæson var helt katastrofal med en 12. plads og ingen europæisk fodbold til næste år.

Champions League vandt man seneste i 2007/08, men de seneste 2 år var man allerede blevet slået ud i gruppespillet.

Truppen jeg har til rådighed, efter jeg har grovsorteret i den og inden jeg går på spillerjagt ser således ud:

Der skal virkelig hentes kvalitetsspillere til både forsvar og midtbane, hvis vi vil med i toppen igen

Økonomien er glimrende, der står i øjeblikket 1.360.000.000 kr. på kontoen og jeg må som sagt bruge 1.060.000.000 kr. af disse til nye spillere. Derudover er der et lønbudget på 21.000.000 kr. der må bruges.

Vores stadion har en fantastisk atmosfære!
Santiago Bernabeu har plads til 75.328 tilskuere

Det var desværre, hvad jeg kunne nå idag, i den næste update kan I se hvordan det går Portugal til VM og læse om de spændende spillerindkøb, der bliver foretaget, samt hvordan jeg rent taktisk vil starte i Real Madrid.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2006, 13:44 af Metsu1 » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #213: 16 Nov 2006, 18:26 »

glæder mig så meget. Hvornår kommer der en update?

Hala Madrid!

Mikkellas
Gæst

« Svar #214: 16 Nov 2006, 18:27 »

Har stemt på Real Madrid, fordi det er et skridt opad. Det er er også nogle andre der er, men tror du vil tage til Spanien Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #215: 16 Nov 2006, 18:30 »

glæder mig så meget. Hvornår kommer der en update?

Det bliver nok først i morgen formiddag, desværre, men så skulle det også blive en stor og grundig update af spillere, taktik og så må vi ikke glemme VM med Portugal  Wink

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #216: 16 Nov 2006, 18:45 »

det lyder godt.

Hala Madrid!

Flyver88
Lilleputspiller
*

« Svar #217: 16 Nov 2006, 18:50 »

Uh det lyder godt.. så er der noget at bedrive skoletiden med inden der er weekend.. Ser frem til updaten!

" I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league." - citat: Mark Viduka

Metsu1
Manager

« Svar #218: 17 Nov 2006, 01:33 »

VM 2010 i Sydafrika

Det var blevet tid til at drage afsted til Sydafrika til VM 2010. Det betød, at jeg skulle finde 23 mand, der skulle prøve at vinde turneringen og tage trofæet med hjem til Portugal.

Truppen:

Min forventning til VM er, at vi som minimum forsvarer vores placering som nummer 6 på verdensranglisten, det vil sige, at vi som minimum skal i kvartfinalen og selvfølgelig gerne længere endnu. Nu mangler der jo både England og Spanien, så jeg håber, vi kan komme rigtig langt.
Jeg synes at vi er godt rustet, når man kigger på de gode spillere,  jeg har til rådighed.

Titel odds:

Brasilien 6-4
Argentina 2-1
Tyskland 2-1
Italien 2-1
Frankrig 2-1
Holland 3-1

Portugal 15-2

Brasilien er favorit til titlen

1. kamp i gruppe D
Angola - Portugal            1-1       (1-1)

1-0 Mendonca (9)
1-1 Hugo Almeida (33)

MOM: Ricardo Carvalho (8)

Uha, uha, det kunne være endt grueligt galt i vores første puljekamp. Spillerne virker ikke klar på opgaven og Angola spiller deres chance. De kommer foran ganske fortjent, men vi får hurtigt udlignet og har chancerne til sidst til at vinde kampen. Det var ikke lige det resultat, jeg havde regner med.

2. kamp i gruppe D
Portugal - Slovakiet         3-1         (1-0)

1-0 Nani
Rødt kort til Filip Sebo, Slovakiet (40)
2-0 Ricardo Carvalho (46)
3-0 Manuel Fernandes (81)
3-1 Juraj Halenar (90+1)

MOM: Ricardo Carvalho (9)

Carvalho er startet forrygende ved VM

3. kamp i gruppe D
Australien - Portugal           1-1       (0-0)

0-1 Cristiano Ronaldo (61)
1-1 Zac Tung (87)

MOM: Quaresma (8)

Det var et meget dumt pointtab, men da Angola og Slovakiet også spiller uafgjort, går vi videre til 2. runde som vindere af puljen. Vi får en meget svær lodtrækning, da vi skal op i mod tyskerne.
Jeg skulle igen møde
"min gamle ven" Klose

VM - ottendedelsfinale
Tyskland - Portugal           1-2     (1-0)

1-0 Lukas Podolski (43)
1-1 Hugo Almeida (75)
1-2 Hugo Almeida (77)

MOM: Hugo Almeida (8)

Hvilket comeback af gutterne, Det var meget dårligt i 1. halvleg og jeg var nødt til at tale med store bogstaver i pausen. Det var dog først da jeg satte Hugo Almeida på banen, at der skete ting og sager. Kvartfinalen bliver en klassiker, hvor vi skal op mod det franske landshold.

VM - Ottendedelsfinaler
Frankrig - Italien         4-2 efter straffe, , 0-0 i ordinær spilletid
Senegal - Marokko      2-1
Tyskland - Portugal     1-2
Slovakiet - Rusland     2-3 efter straffe, 0-0 i ordinær spilletid
Serbien - Belgien        0-2
Skotland - Brasilien     6-7 efter straffe, 1-1 i ordinær spilletid
Ukraine Tyrkiet           1-0
Colombia - Japan        5-3 efter straffe, 0-0 i ordinær spilletid

VM-Kvartfinale
Frankrig - Portugal        1-0        (1-0)
1-0 Jimmy Briand (33)

MOM Jimmy Briand (8)

Vi spiller en rigtig dårlig kamp, hvor det kun er i de sidste 15 minutter, vi får lagt et pres på franskmændene. Vi nåede mit mål, men når man se de hold, der er tilbage og kigge på vores seneste kamp, så skulle vi bare have taget os en lille smule sammen for at gå hele vejen.

Kvartfinaler
Frankrig - Portugal      1-0
Senegal - Rusland      0-1
Belgien - Columbia     1-2
Brasilien - Ukraine      0-2   Shockeret

VM - Semifinaler
Frankrig - Columbia    0-1 efter forlænget spilletid
Rusland - Ukraine       1-0 efter forlænget spilletid

I en total uforudsigelig turnering, er det Colombia og Rusland, der møder hinanden i finalen. Havde man troet på det fra starten, kunne man have tjent en formue. Det er utrolig ærgeligt, vi ikke slog Frankrig, for jeg er sikker på vi kunne være gået hele vejen.

Kampen om 3. pladsen
Ukraine - Frankrig  0-2

Finalen
Colombia - Rusland 0-2

Topscorer

Alexander Kerzhakov med 5 mål

VM's bedste spiller

Kevin Vandenbergh, Belgien
Ricardo Carvalho blev nummer 2

Jeg blev efter hjemturen kontaktet af det portugisiske fodboldforbund. De ville bare sige, at de var tilfredse med det vi opnåede ved VM. Som sagt havde jeg sat næsen op efter lidt mere.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2006, 14:01 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #219: 17 Nov 2006, 12:41 »

OPSTARTEN HOS DE KONGELIGE

Som jeg fortalte da jeg startede hos Real Madrid, skulle der foretages en del spillerindkøb, hvis vi skulle gøre os forhåbninger om, at blande os i toppen af Primera Division i år.

Jeg havde en meget lang liste over spillere, jeg gerne så i en Real trøje. Det eneste problem, at vi skulle bruge mange spillere, så jeg var nødt til også at kigge lidt på priserne, selvom jeg havde en milliard kroner til rådighed.

Købte spillere

Cesar Arzo

Denne unge spanske forsvarsspiller er hentet hos de forsvarende mestre fra Villarreal.

Jeg har hentet ham på en fri transfer og jeg forventer at han vil fungerer som backup de første sæsoner, hvorefter jeg håber han er klar til at blive fast mand. Man kan vel næsten kalde ham den nye Helguera

Pablo Zabaleta

Zabaleta er en spiller, der kan spille på alle pladser i højre side. Han er mest tænkt som højre back og skal kæmpe med Cicinho om denne plads. Han er dog en spiller, der sagtens kan få chancen på højre midtbane.

Pablo er 25 år og han skifter fra Espanyol på en fri transfer

Sofiane Choubani

Sofiane har jeg haft et godt øje til i lang tid. Nogle husker måske at det var i forbindelse med mit samarbejde med Nantes i Juventus-tiden, at jeg fik øje på dette talent.
Han har allerede spillet 9 landskampe for det tunesiske landshold i en alder af 20 år og jeg forventer mig da også en hel del af ham. Jeg har som sagt hentet ham i Nantes - Pris: 50.000.000 kr.

Nani

Nani er en jeg kender fra mit job som portugisisk landstræner. Han er et rigtig stort talent, som skiftede til Chelsea men han slog aldrig rigtig igennem hos den engelske storklub.
Han vil hovedsageligt komme til at spille på venstre midtbane hos Real Madrid, da han har rigtig god fart og samtidig er driblinger en af hans forcer. Prisen på Nani var 97.500.000 kr.

Melli

En af hovedårsagerne til at jeg købte Melli fra Real Betis er fordi han kan spille alle pladser i forsvaret. Real var som nævnt en anelse tynd besat i forsvaret, da jeg overtog dem, men med en alsidig spiller som Melli, ser det allerede lysere ud.
Melli vil hovedsagelig blive brugt i midterforsvaret, da han er en stærk markeringsspiller og god til at læse spillet. Han kostede os 65.000.000 fra Betis, men jeg er sikker på, han bliver alle pengene værd.

Antonio Lopez

I håbet om, at vi ikke skal bruge så lang tid på at få folk spillet sammen, har jeg forsøgt mig med at købe spanske spillere til vores forsvar. Selvfølgelig skal de bruge tid på at lære hinanden at kende, men de taler trods alt samme sprog, hvilket skulle være en fordel.
Jeg har hentet Antonio Lopez i Sevilla for 55.000.000, da jeg synes han har alle egenskaberne til at blive den perfekte venstre back for os. Det er muligt, at jeg skal ud og finde en backup til denne position.

Sergio Aguero

Sergio Aguero er uden tvivl den indkøbte spiller jeg forventer mig mest af. Denne argentinske vidunderdreng kan spille både midtbane samt angreb. Jeg vil helt sikkert bruge ham på midtbane, da han har egenskaberne til, at blive en af verdens bedste på den position. Aguero kommer fra ærkerivalerne Atletico og han havde en frikøbsklausul på 335.000.000, hvilket jeg synes var et passende beløb for en spiller af hans kaliber.

Soares

Jeg har haft et par af mine talentspejdere i Brasilien for at dinde nogle spillere, der kunne have interessere for os.

Jeg fik fra begge mine udsendte en tilbagemeldinger på denne 25-årige boksspiller fra Sao Paulo. Soares er en rigtig boksspiller, han er en spiller, der står de rigtige steder og samtidig har han hurtigheden til at kunne sætte en forsvarsspiller af. Han vil komme til at konkurrere med Bendtner, Nistelrooy og Raul om en plads i startopstillingen.

Jeg har betalt 52.500.000. for den brasilianske stjerne.

Mikel Arteta

Jeg har længe haft et godt øje til Arteta. Han er ikke en spiller, jeg forventer mig så meget af som f.eks. Aguero, han er mere en spiller der er købt til at styrke bredden i truppen.
Han kan spille alle pladser på midtbanen og han vil først og fremmest blive brugt som backup for Nani i venstre side, samt Aguero på den centrale midtbane. Han er skiftet fra Tottenham for 35.000.000

DET TAKTISKE

Sang Real

Denne taktik er den jeg havde stor succes med i Juventus den sidste sæson og det er denne taktik, jeg hovedsageligt vil bruge i Real. Taktikken er delt op, således at der er 5 mand til det defensive og 5 til det offensive. Diarra vil være oprydderen på midtbanen, hvor Aguero mere er spilleren med dirigentstokken og de frie arbejdsbetingelser.
Jeg har derudover bedt mine angriber om, at presse modstanderne så snart bolden er i spil.
Det er en taktik, jeg vil bruge på både hjemmebane som udebane.

Real 4-2-2-2 Att.

Denne taktik, er noget af det mest offensive man vil få at se fra Real i denne sæson. En taktik jeg kun vil bruge mod svage hold på hjemmebane og i det tilfælde af, at vi kommer bagud. Det var denne taktik, jeg skiftede til i pausen af Champions League finalen mod Barcelona.
Det er stadig fordelt således,at vi er 5 om det defensive og 5 om det offensive, men folk er bare ikke helt så defensivt orienteret, som f. eks i den forrige taktik, hvorimod fløjene og angriberne er meget offensiv indstillet.

4-4-1-1

Denne taktik er hovedsageligt lavet til de halvsvære udebanekampe, hvor vi mere skal styrer spillet.
Det er en opstilling/taktik, vi nok ikke kommer til at bruge så meget, da jeg som sagt helst vil spille med 4-4-2 opstillingen. Et tidspunkt, vi nok kommer til at bruge denne taktik, er f.eks hvis vi har en 2-0 føriing efter en times tid, da vi så har det vi skal have, men "bare" skal prøve at kontrollere spillet. De centrale midtbanespillere har ret frie tøjler og især den hængende angriber, kan gøre hvad han vil, en perfekt position til en spiller som Sergio Aguero.

4-1-4-1 Real

Denne opstilling er nok det nærmeste man kommer på en ultra defensiv opstilling fra Real's side.
Opstillingen er ikke en, der vil blive taget frem til hver kamp, men har vi f. eks en returkamp i Champions League, hvor vi skal ud og forsvare en føring, er denne opstiling perfekt. Det er en taktik, der lægger meget vægt på kontraspillet, derfor er det mere eller mindre alle mand bag bolden pånær angriberen, når vores modstandere har bolden. Det, det i alt sin enkelthed, går ud på, er at slå modstandernes spil i stykker, for derefter at stjæle bolden og slå til på en kontra. Det er måske ikke den mest pubikumsvenlige taktik, men den kan give gode resultater.

Nu ved I lidt om, hvordan jeg har tænkt mig at "gribe" tingene an i Real, jeg vil dog ikke udelukke, at der kommer flere indkøb. Jeg er også lige nu i forhandlinger om et nyt job!!! men selvfølgelig ikke på klubplan  Wink

Alt dette kommer der mere om i næste update, hvor vi også har en del træningskampe, som vil give det første fingerpeg om, Real er klar til at tage kampen om titlen op i denne sæson.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2006, 16:46 af Metsu1 » Logged

F.C.K.
Gæst

« Svar #220: 17 Nov 2006, 12:53 »

God Update. Men ska dit blog navn ikk laves om ?

Metsu1
Manager

« Svar #221: 17 Nov 2006, 12:59 »

Hvordan gør jeg det??

United-styrer
Gæst

« Svar #222: 17 Nov 2006, 13:02 »

Hvordan gør jeg det??

Rediger dit første indlæg og ændr titlen Smiley

cube
Manager

« Svar #223: 17 Nov 2006, 13:03 »

Godt at se du lige har min 4-2-2-2 taktik inde over Wink Den har virket med Chelsea så den skal nok også virke med Real Madrid, selvom dine instrukser er en smule anderledes. Glæder mig til at se, hvad du kan drive det til og du må endelig melde tilbage, hvilken taktik du har mest succes med.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #224: 17 Nov 2006, 13:06 »

Keep up the good work... Thumbs Up

"You´ll Never Walk Alone"

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010