home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1227 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176719 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #180: 14 Nov 2006, 21:13 »

Danmark er med som værter

og Sverige er i Gruppe I  Wink

Stillingen må meget gerne blive sådan, jeg er klar med en ny update om en times tid.

Zone 43
Manager

« Svar #181: 14 Nov 2006, 21:19 »

Danmark er med som værter

og Sverige er i Gruppe I  Wink

Stillingen må meget gerne blive sådan, jeg er klar med en ny update om en times tid.

Fedt nok, men de skal vel ikke styre 'showet' selv?

D'oh, dem må jeg have overset Smiley

Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #182: 14 Nov 2006, 22:09 »

FEBRUAR 2010

Så er det slut med transfers indtil sommer, jeg må da også tilstå, at jeg er godt tilfreds med truppen. Det er også grunden til, at jeg har været så stille på markedet og kun hente en forstærkning i form af den fremragende venstre back Marcelo.

Vi starter februar måned med en kamp, der betyder utrolig meget. Det er kampen mod nummer 2 Inter, som er inde i en ligeså god stime som os, vi har så heldigvis hjemmebanen, så jeg håber og tror på 3 points i dag.

22. turneringskamp i Serie A
Juventus: 5-4     Uafgjort: 11-5      Inter: 7-4

Juventus - Inter (2)                2-2         (1-2)
0-1 Silva (41)
1-1 Diego Milito (43)
1-2 Dejan Stankovic (45+2)
2-2 David Trezeguet (90)
Rødt kort Dani Alves (90+3)

MOM: Anthony Vanden Borre (8)

Det var virkelig en topkamp med chancer i begge ender, men vi må nok tilstå, at vi er virkelig heldige med at få det ene point i dag. Inter sidder på spillet i store dele af kampen og vores midtbane fungerer ikke. Det går faktisk så dårligt på midten, at jeg efter kampen langer ud efter Bodmer, som slet ikke er i samme gear som sidste sæson. Det postive ved kampen er, at vi forsvarer første pladsen og at vi igen formår at fighte os tilbage.

23. turneringskamp i Serie A
Piacenza: 13-2     Uafgjort: 11-4        Juventus: 2-5

Piacenza (10) - Juventus        0-4       (0-4)
0-1 David Trezeguet (10)
0-2 Fabrizio Miccoli (14)
0-3 Jose Antonio Reyes (25)
0-4 David Trezeguet (36)

MOM: David Trezeguet (10)

Jeg skal da lige love for, at spillerne ville bevise noget i dag. De starter som lyn og torden og efter en halv time er kampen faktisk afgjort. Jeg håber, at de kan bevare denne aggresivitet i de fremtidige kampe.

Champions League, 2. runde 1. kamp

Juventus - Lyon         3-1        (2-1)
1-0 Mathieu Bodmer (6)
1-1 Tiago (24)
2-1 Gyan Asamoah (37)
3-1 Gyan Asamoah (61)

MOM: Gyan Asamoah (9)

Vi spiller fremragende idag. Lyon er meget heldoge med at de slipper fra Delle Alpi med et 1-3 nederlag for det kunne nemt have været meget værre. Nu må vi bare ikke håbe, at det udebanemål, de scorede i dag vil få betydning.

Problemer i Real!

Michael Laudrup har ikke oplevet meget positivt i hans tid som træner for Real Madrid.

Stillingen siger sit tydelige sprog, Real har slet ikke fundet melodien under Laudrup og en 10. plads efter 24 kampe må betegnes som noget nær en katastrofe.

Rygterne om en trænerfyring er da også begyndt i Madrid og man ved jo, at der står mange på spring til det prestigefyldte job.

24. turneringskamp i Serie A
Siena: 9-2     Uafgjort: 13-5        Juventus: 1-2

Siena (16) - Juventus        1-3      (0-1)
0-1 Mathieu Bodmer (30)
0-2 Quaresma (52)
1-2 Andrija Delibasic (54)
1-3 John Obi Mikel (str 62)

MOM: Mathieu Bodmer (8)

Det har åbenbart hjulpet, at stå frem i pressen og kritisere Mathieu Bodmer, da han siden kampen mod Inter har leveret den ene glimrende præstation efter den anden

25. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-10     Uafgjort: 5-1      Verona: 15-1

Juventus - Verona (19)          4-2       (2-1)
1-0 David Trezeguet (1)
2-0 Gyan Asamoah (11)
2-1 Nico Pulzetti (29)
2-2 Mevlüt Erding (50)
3-2 Gabriel Milito (83)
4-2 Marcelo (str 88)

MOM: Gyan Asamoah (8)

Havde vi ikke vundet her, så ved jeg ikke, hvad jeg havde gjort, de har to afslutninger, der rammer målet og som de scorer på. Vi styrer totalt kampen og spiller endda med 10 mand det sidste kvarter, da Milito udgår med en skade, efter vi har brugt vores udskiftninger.

Juventus ramt af nye skader

Juventus kunne i dag skriver to mere på deres skadesliste, da Diego Milito og Anthony Vanden Borre begge er skadet og vil være ude af spillet i cirka 2 måneder.

Der er i begge tilfælde tale om problemer med ribbenene og hos Milito mener man der er tale om brud på flere ribben. Det er et hårdt slag for Juventus, nu hvor spillet er begyndt at fungere og de står overfor nogle meget vigtige kampe.

26. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-7     Uafgjort: 5-2        Sampdoria: 4-1

Juventus - Sampdoria (6)            7-0       (2-0)
1-0 David Trezeguet (17)
2-0 David Trezeguet (28)
3-0 David Trezeguet (59)
4-0 David Trezeguet (63)
5-0 Fabrizio Miccoli (76)
6-0 Alessandro Del Piero (81)
7-0 John Obi Mikel (89)

MOM: David Trezeguet (10)

Jeg ved ikke, hvad der sker i dag, men alt går op i en højere enhed. Det er uden tvivl den bedst spillede kamp fra vores side i den tid jeg har været træner hos Juventus, det er regulær drømmebold i dag. Roma taber heldigvis hjemme til Fiorentina, men Inter hænger stadig på i toppen af ligaen.

Stilingen i Serie A efter 26 kampe:

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #183: 14 Nov 2006, 22:27 »

Mega fed blog, godt sat op, godt skrevet  Thumbs Up
Super resultater, den 7-0 sejr var god og slutte af med på en super måned..  Opstemt
Hvor har du det Juve skin fra ?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #184: 14 Nov 2006, 22:29 »

Du vinder sgu ligaen, maestro

cube
Manager

« Svar #185: 14 Nov 2006, 22:30 »

Ingen nederlag. Imponerende Wink Måske du lige skulle smide din taktik op i taktik tråden.. Hæhæ.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2006, 00:49 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Metsu1
Manager

« Svar #186: 14 Nov 2006, 22:33 »

Mega fed blog, godt sat op, godt skrevet  Thumbs Up
Super resultater, den 7-0 sejr var god og slutte af med på en super måned..  Opstemt
Hvor har du det Juve skin fra ?

Mange tak for de rosende ord. Det er faktisk ikke et Juve skin, jeg har bare ændret baggrundsbilledet  Thumbs Up

Jeg fatter heller ikke jeg kunne vinde 7-0, men Gyan og Trez oppe foran kører derudaf.

Metsu1
Manager

« Svar #187: 14 Nov 2006, 22:38 »

Du vinder sgu ligaen, maestro

Det håber jeg, så har jeg vundet det jeg gerne vil med Juve  Wink

Endnu en gang tak for supporten.

Ingen nederlag. Imponerende Wink Måske du lige skulle smide din taktik op i Taktiske Teorier.. Hæhæ.

Det må jeg hellere for gjort.

Jeg veksler mellem en meget offensiv 4-4-2 som du har inspireret mig til  Smiley og en klassisk 4-4-2 efter 5X5 teorien, det er især den sidste, jeg har stor succes med lige nu.

Jeg regner med, at når jeg går i gang med næste sæson, så vil jeg prøve at køre lidt mere taktik ind i sæsonoptakten, så folk ved hvordan jeg har tænkt mig at spille og hvem jeg mener er med i ideal opstillingen osv.

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #188: 14 Nov 2006, 22:49 »

Mange tak for de rosende ord. Det er faktisk ikke et Juve skin, jeg har bare ændret baggrundsbilledet  Thumbs Up

Jeg fatter heller ikke jeg kunne vinde 7-0, men Gyan og Trez oppe foran kører derudaf.

Ja det må man sige at de gøre.. Men ellers tak for svaret

kongboje
Gæst

« Svar #189: 14 Nov 2006, 23:49 »

Okay Metsu.. Nu har jeg lige ca. siddet og læst i omkring en time.. Havde ikk læst din blog før nu men er virkelig tilfreds. Super blog og gode resultater.. KUTGW.. btw, Køb lige Agüero..

Metsu1
Manager

« Svar #190: 15 Nov 2006, 00:03 »

MARTS 2010 - chok, chok, chok

Så er vi nået til returkampen i Champions League, hvor vi skal til Frankrig og forsvare vores føring på 3-1 fra det første opgør.

Champions League, 2. runde 2. kamp

Lyon - Juventus                  0-2         (0-2)
0-1 David Trezeguet (29)
0-2 John Obi Mikel (str 33)

MOM: Mathieu Bodmer (9)

Lækkert at avancere til kvartfinalen på bekostning af Lyon. De havde nogle chancer mod os i starten, men vi får kontrol over det efter Trezeguet's scoring til 1-0.

En legende takker af!

Dagen efter vi er kommet hjem fra Frankrig, får jeg besøg på mit kontor. Det er Alessandro Del Piero, der har bedt om et møde. Han fortæller mig, at han har besluttet sig for at stoppe sin karriere, når sæsonen er færdig. Jeg forstår hans beslutning, da han ikke rigtig er blevet brugt i år og samtidig takker jeg ham for det gode samarbejde, vi har haft i mine næsten 4 sæsoner i Juventus.

Vi er nået til lodtrækningen i Champions League og det er de følgende 8 hold, der skal trækkes lod i mellem:
Barcelona, Arsenal, Celtic, Roma, Tottenham, Chelsea, Juventus og Atletico

Det giver følgende kvartfinaler:

Barcelona - Chelsea
Arsenal - Tottenham
Celtic - Juventus
Roma - Atletico

Jeg synes, vi får en rigtig god lodtrækning. Celtic har dog fået samlet en god trup, men jeg mener helt sikkert, at vi bør slå dem over 2 kampe.

27. turneringskamp i Serie A
Fiorentina: 4-1     Uafgjort: 5-2      Juventus: 4-7

Fiorentina (16) - Juventus      0-1         (0-0)
0-1 Gyan Asamoah (51)

MOM: Andreas Isaksson, Fiorentina (9)

En fuldt fortjent sejr, som burde have været noget større. Et resultat som 3-1 eller 4-1 havde måske været mere passende. Jeg beslutter mig efter kampen for at rose især Gyan Asamoah, da jeg synes, han har været fantastisk for os i de sidste måneder.

28. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-2     Uafgjort: 13-5        Udinese: 9-2

Juventus - Udinese (11)            0-0         (0-0)

MOM: Samir Handanovic, Udinese (7)

Det var ærgeligt, nu gik det ellers lige så godt. Vi får ikke spillet til at flyde, så alt i alt er en pointdeling i orden. Desværre har Inter lige som os vundet hver gang, så de er stadig lige i hælene på os.

Vi bliver ramt af endnu en skade, da Quaresma er ude med en forstuvet ankel den næste måned. Det er ikke optimalt med disse skader, da vi har et ret stramt program med Champions League og Serie A.

29. turneringskamp i Serie A
Napoli: 9-1     Uafgjort: 4-1      Juventus: 1-4

Napoli (11) - Juventus           0-3          (0-1)
Rødt kort til Craig Bellamy, Napoli (21)
0-1 John Obi Mikel (36)
0-2 Gyan Asamoah (53)
0-3 John Obi Mikel (82)

MOM: Gyan Asamoah (10)

Vi bliver sat i gang af Bellamy's tåbelige udvisning, da han får lyst til at plante en albue i synet på Coloccini. Efter vi er kommet foran er det ren cruise control resten af kampen. Selvom vi tager det med ro, forhindrer det os ikke i at få endnu en skade, da Esposito forstuver sin ankel og er ude i en måned ligesom Quaresma.
Inter spiller kun uafgjort mod Udinese og det er de endda meget heldige med, da Martins først udligner dybt inde i dommerens overtid.

Tro det eller lad være, men Marcelo bliver skadet under træningen og må holde pause i 3 uger. Det er alt andet end optimalt, når der venter modstandere som Lazio og Milan i de næste kampe. Vi skal snart have vendt den tendens med alle de skader ellers klarer vi ikke målet med en ny sejr i Champions League og Serie A triumf.

30. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-2     Uafgjort: 13-5        Lazio: 9-2

Juventus - Lazio (7)              3-0        (1-0)
1-0 David Trezeguet (34)
2-0 Gyan Asamoah (47)
3-0 Jose Antonio Reyes (53)

MOM: Gyan Asamoah (10)
Asamoah er i sit livs form i øjeblikket       

Vi vinder den vigtige kamp og endnu en gang er Asamoah fantastisk. Roma er ved at tabe pusten, da de hjemme taber til Torino. Det ligner mere og mere et parløb mellem Inter og os i denne sæson.

Champions League, Kvartfinale, 1. kamp

Celtic - Juventus              0-0        (0-0)
Rødt kort til Mathieu Bodmer (64)

MOM: David Marshall, Celtic (8)

Det var en utrolig lige kamp i dag og nu er kravet klart på hjemmebane, vi skal vinde, så er vi i semifinalen. Det eneste negative er, at Bodmer bliver smidt ud og det betyder desværre at han er spærret i returopgøret.

Dagen efter kampen i Skotland sker der igen spændende ting. Jeg bliver ringet op af bestyrelsesformande n for Real Madrid,  Ramon Calderon. Han fortæller mig, at de til morgen har fyret Michael Laudrup og at de meget gerne ser mig som den nye træner i Real Madrid. Jeg har jo aldrig lagt skjul på, at Real Madrid er en fascinerende klub, men jeg har nogle krav til Hr.
Calderon, der skal opfyldes, hvis jeg skal komme til klubben.

- Jeg vil ikke tiltræde før sæsonen er overstået.
- Jeg vil også garanteres en stor sum penge til spillerindkøb, så jeg kan sætte mit personlige præg på holdet.

Han accepterer, at jeg først kan komme til klubben efter sæsonen og samtidig tilbyder han mig 1.060.000.000 kr. til spillerindkøb, hvis jeg siger ja og 21.000.000 i lønbudget. Min egen løn vil stige fra 102.500 om ugen til 370.000, så jeg behøver ingen betænkningstid, jeg siger, ja til Real Madrid!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Breaking news - Breaking news - Breaking news - Breaking news - Breaking news - Breaking news -

Fodboldklubben Juventus er i chok, da deres succestræner igennem næsten 4 sæsoner, har valgt at fratræde sin stilling til sommer og tiltræde i Real Madrid. Jesper Nissen stopper i Juventus d. 20. maj 2010 og går dermed glip af den sidste turneringskamp for Juventus mod Livorno.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selv efter denne chokerende meddelelse skal I naturligvis stadig have mulighed for, at se den fremragende stilling i Serie A:

Metsu1
Manager

« Svar #191: 15 Nov 2006, 00:05 »

Okay Metsu.. Nu har jeg lige ca. siddet og læst i omkring en time.. Havde ikk læst din blog før nu men er virkelig tilfreds. Super blog og gode resultater.. KUTGW.. btw, Køb lige Agüero..

Mange tak, Mange tak.

Jeg vil helt sikkert prøve at få fingrene i Aguero, når jeg "lander" i Real

cube
Manager

« Svar #192: 15 Nov 2006, 00:51 »

Mange tak, Mange tak.

Jeg vil helt sikkert prøve at få fingrene i Aguero, når jeg "lander" i Real

Kunne du ikke udskyde beslutningen til efter sæsonen :\ ? Nu får du jo ikke potentielle titler på CV'et.

Metsu1
Manager

« Svar #193: 15 Nov 2006, 00:54 »

Kunne du ikke udskyde beslutningen til efter sæsonen :\ ? Nu får du jo ikke potentielle titler på CV'et.

Kunne desværre ikke udskyde beslutningen, jeg kunne udskyde den en uge, men ikke længere.

Champions League finalen er dog dagen før, så den kan jeg få med, men jeg ved ikke, hvis jeg er så heldig at vinde mesterskabet før sidste spillerunde, om jeg så får det med på CV'et  Ubeslutsom

cube
Manager

« Svar #194: 15 Nov 2006, 01:02 »

Kunne desværre ikke udskyde beslutningen, jeg kunne udskyde den en uge, men ikke længere.

Champions League finalen er dog dagen før, så den kan jeg få med, men jeg ved ikke, hvis jeg er så heldig at vinde mesterskabet før sidste spillerunde, om jeg så får det med på CV'et  Ubeslutsom

Det håber jeg da for dig at du gør. Det ville næsten være synd hvis sådan en flot sæson ikke blev belønnet med noget hæder Smiley

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010