home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 951 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176609 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #150: 10 Nov 2006, 17:09 »

ØV!!! Gad godt og havde set dig i Real Madrid. Blev din bestyrelse sure over at du søgte job i Madrid?

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #151: 10 Nov 2006, 17:39 »

ØV!!! Gad godt og havde set dig i Real Madrid. Blev din bestyrelse sure over at du søgte job i Madrid?

Ville også meget gerne have været til Madrid, men de besluttede sig for deres gamle helt istedet for.

Jeg hørte ikke fra bestyrelsen, heller ikke en gang, da jeg sagde til pressen, at jeg følte, jeg havde opnået, hvad jeg kunne med Juventus.

Det er det problem, jeg har lige nu, jeg mangler lidt motivationen til at fortsætte med Juventus, da jeg altid synes, at enten så har Roma, Inter eller Milan en super sæson, som man umuligt kan følge med dem.
Jeg har dog indtil videre besluttet mig for, at tage endnu en sæson i Juventus men så er det også slut med Den Gamle Dame, så skal der prøves et nyt eventyr.  Wink

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #152: 10 Nov 2006, 17:41 »

fedt du har fået juve op at stå igen Wink

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #153: 10 Nov 2006, 17:42 »

bare se at få den sidste sæson overstået og find dig et nyt job;)

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager

« Svar #154: 10 Nov 2006, 23:01 »

fedt du har fået juve op at stå igen Wink
´Takker, nu må vi håbe, at jeg kan følge succesen op!

bare se at få den sidste sæson overstået og find dig et nyt job;)

Det kan være jeg smutter midt i sæsonen, hvis chancen byder sig, men jeg vil ikke bare have et hvilken som helst job. Jeg vil kun være træner for et hold med et potentiale.
« Seneste Redigering: 10 Nov 2006, 23:09 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #155: 11 Nov 2006, 11:00 »

JULI - AUGUST 2009

Så var alle tilbage fra en fortjent sommerferie og det var igen tid til at gøre klar til den forestående sæson. Vi havde aftale med vores samarbejdsklub Standard, at vi skulle spille den første træningskamp hos dem.

Jeg havde besluttet mig for at vi skulle være mere offensive i denne sæson. Jeg har derfor valgt taktikken til højre som den grundlæggende i år, på nær når vi på udebane møder de helt store kanoner

Træningskamp

Standard - Juventus            2-2        (1-0)
1-0 Nenad Stojanovic
1-1 Diego Milito
2-1 Jonathan Tresignies
2-2 Rey Volpato

MOM: Rorys Aragon, målmand for Standard (8)

Vi dominerer kampen, men desværre lukker vi for mange mål ind, så vi kun kan tage fra Belgien med en uafgjort. Næste kamp foregår i Frankrig mod Lens

Træningskamp

Lens - Juventus    0-0   (0-0)

MOM: Mathieu Bodmer (7)

En jævn kedelig affære, hvor der ikke rigtig er nogen der lukker op, jeg er meget godt tilfreds med at vi holder nullet på udebane mod en rimelig god modstander. Efter denne afstikker til Frankrig skulle vi igen til Belgien, hvor vi skulle møde to af de mindre hold i Belgien

Træningskamp

Maldegem - Juventus    0-4      (0-4)
0-1 David Trezeguet (8)
0-2 Diego Milito (17)
0-3 Mauro Esposito (20)
0-4 David Trezeguet (44)

MOM: David Trezeguet (10)

Træningskamp

Geel - Juventus        0-10       (0-7)
0-1 Diego Milito (2)
0-2 Jose Antonio Reyes (4)
0-3 Diego Milito (10)
0-4 Mauro Esposito (20)
0-5 David Trezeguet (23)
0-6 David Trezeguet (25)
0-7 Mauro Esposito (42)
0-8 Jose Antonio Reyes (52)
0-9 Jose Antonio Reyes (63)
0-10 Jonathan Brison (88)

MOM: Jose Antonio Reyes (10)

Træningskamp

Spal - Juventus           0-3          (0-1)
0-1 Mathieu Bodmer (33)
0-2 Jose Antonio Reyes (57)
0-3 John Obi Mikel (67)

MOM: Mathieu Bodmer (8)

Nu hvor træningskampene var overstået, kunne jeg godt se at vi var nødt til at hente nogle offensivspillere. Det er især højrekanten der mangler bredde, da både Marchionni og Esposito er en del skadet. Jeg var derfor ikke længe om at lave en liste over 5 offensive midtbanespiller, jeg var interesseret i:

Arjen Robben, Chelsea
Salomon Kalou, Roma
Quaresma, Porto
Mikel Arteta, Tottenham
Sherman Cadenas, River

Umiddelbart var det Robben og Kalou, der var mest interessante, da de kan spille næsten alle pladser i det offensive, men de var desværre ikke til at komme til for penge. Jeg sendte ellers et tilbud til Hr. Mourinho på 475.000.000, men han afviste det med det samme og Roma ville ikke sælge til en af deres rivaler. Derfor var det Quaresma, jeg kastede mig over og sendte et tilbud til Porto på kr. 60.000.000 som de accepterede og derefter var det ingen sag at forhandle hans løn på plads.

Ny spiller til Juventus

Juventus offentliggjorde i dag købet af den 25-årige portugisiske landsholdsfløj Ricardo Quaresma, der skifter fra Porto for 60.000.000. Han har underskrevet en 4-årig kontrakt med Juventus.
Den nye Juventus spiller var lykkelig over skiftet. "Jeg er kommet til Juventus for at vinde titler og jeg vil gøre alt for at vi kan vinde Serie A og forsvarer Champions League titlen".
Manager Jesper Nissen havde den kommentarer til købet; "Jeg kender Quaresma fra det portugisiske landshold og jeg ved, hvordan han kan kører rundt med hans direkte modstander, så jeg ser frem til at få ham med i truppen".

CL lodtrækning

Så skulle vi til det mere alvorlige, det var blevet tid til Champions League lodtrækningen. Sidste år var vi i 3. seedningslag, men denne gang som forsvarende mester, er vi naturligvis havnet i 1. seedningslag, så må vi se om det bliver lettere af det.
Her er en oversigt over, hvem der er i de forskellige lag, der er rigtig mange gode hold med:

1. seedningslag:
Arsenal, CSKA Moskva, Milan, Barcelona, Inter, Lyon, Real Madrid og Juventus

2. seedningslag:
Chelsea, Feyenoord, Bayern München, Man United, Hearts, Roma, Porto og Steaua

3. seedningslag:
Atletico, Fenerbahce, Marseille, Shakhtar, Basel, HSV, Panathinaikos, Valencia

4. seedningslag:
Bordeaux, Dynamo Kiev, Hertha BSC, Sparta Moskva, Celtic, Galatasaray, Levski Sofia, Tottenham

Champions League puljerne 2009/2010

Det var ikke lige den bedste lodtrækning for os. Vi har dog slået et hold som Manchester U før, men så får man også lige fornøjelsen af Atletico og Galatasaray. Det er aldrig rart at spille i Istanbul, men vi må tage udfordringen op, for vi skal bare videre som forsvarende mester.

Juventus: 4-5     Uafgjort: 2-1     Feyenoord: 3-1

Juventus  -  Feyenoord           0-1     (0-0)

0-1 Sebastian Pardo (58)
MOM: Maikel Aerts (8)

Det er ufatteligt, at vi ikke stå med den europæiske super cup i vores hænder efter denne kamp. Det er rent skydetelt mod Feyenoords mål, men Maikel Aerts står en brandkamp og Pardo bliver matchvinder med en scoring direkte på frispark efter E en times spil. Efter kampen flyver jeg til Lissabon sammen med Quaresma, hvor vi skal mødes med resten af det portugisiske landshold, det er nemlig blevet tid til endnu to kampe i VM-kvalifikationsgruppe 5. Vi skal hjemme spille mod San Marino og ude mod Israel.

Endnu en ny spiller til Juventus

Inden jeg satte mig i flyveren denne aften, havde jeg dog sikret mig endnu en forstærkning til Juventus, det var den 23-årige ghanesiske landsholdsspiller Gyan Asamoah, der var blevet købt i Udinese for den nette sum af 95.000.000. Her er et SS af hans egenskaber

7. kamp i Gruppe 5
Portugal - San Marino       2-0      (1-0)
1-0 Deco (35)
2-0 Quaresma (69)

MOM: Quaresma (7)

Sikker sejr over miniputnationen San Marino. Det eneste der er lidt ærgeligt er, at vi skulle have vundet 8-0 men de forssvarer sig godt og spillerne tager lidt for let på opgaven. Positivt er det dog, at Quaresma scorer og bliver valgt som Man of the Match.

8. kamp i Gruppe 5
Israel - Portugal       0-3     (0-1)
0-1 Tiago (14)
0-2 Noam Davida (sm 56)
0-3 Fernando Meira (str 78)

MOM: Cristiano Ronaldo (9)

Rigtig god indsats i dag og det ser nu rigtig lyst ud, med hensyn til at kvalificere sig til næste års World Cup. Det eneste lille problem er, at Rusland stadigvæk hænger på, så der er lagt i kakkelovnen til den sidste kamp i gruppen d. 7. oktober , hvor vi rejser til Rusland.

Jeg får at vide, at vores første Serie A kamp mod Inter er flyttet pga. landskampe, så vores første kamp bliver en kamp i Champions League mod Man Utd, men det kan I læse mere om i den næste update.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2006, 11:06 af Metsu1 » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #156: 11 Nov 2006, 11:42 »

Gode indkøb. Glæder mig til at se om du kan vinde Serie A i år.

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #157: 11 Nov 2006, 18:04 »

Jeg er blevet tilbudt job hos Bayern München, synes I det det er et job for mig??

ZhotLog
Gæst

« Svar #158: 11 Nov 2006, 18:07 »

Hvad bliver du tilbudt i løn/transfer budget?

Metsu1
Manager

« Svar #159: 11 Nov 2006, 18:10 »

Kan selv vælge, men det bedste er 430.000.000 i transfer penge og 7.000.000 til løn

ZhotLog
Gæst

« Svar #160: 11 Nov 2006, 18:12 »

Lyder godt nok, men måske lidt for let at få magten tilbage i Tyskland? Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #161: 11 Nov 2006, 18:14 »

ja, muligvis, men jeg trænger snart til en ny udfordring

ZhotLog
Gæst

« Svar #162: 11 Nov 2006, 18:18 »

Jeps, og valget er da også 100% op til dig! Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #163: 11 Nov 2006, 18:20 »

ja, det er det, men jeg vil jo ikke vælge et hold, som folk ikke gider at læse om  Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #164: 11 Nov 2006, 18:21 »

Så længe du skriver på samme måde som hidtil tror jeg det er rimelig ligegyldigt om du skriver om Brønshøj eller Barcelona

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010