home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 942 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176963 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #870: 12 Jun 2007, 16:13 »

god update

du er ubesejret i den funny altså meget nice

og du kan komme hele 10 points foran Chelsea!

jeg glæder mig til næste update Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #871: 12 Jun 2007, 19:04 »

Glæder mig vildt til næste update! Jeg tror i hvert fald på at du vinder mesterskabet i betragtning af dit forspring og at du at spillet to kampe mindre end nr. 2 Smiley
Hvornår kan vi forvente næste update... Kan ikke Vente.... Wink
god update

du er ubesejret i den funny altså meget nice

og du kan komme hele 10 points foran Chelsea!

jeg glæder mig til næste update Opstemt

Mange tak for kommentarene alle sammen  Thumbs Up

Det bliver mega spændende, en Treble til Newcastle ville være toppen.

Jeg håber på, at have en update færdig senest fredag.

Mesterskabet må være hjemme. Er det i øvrigt ikke muligt at få et SS af Kosstadinov, som i mit spil i 2010, har spillet de sidste 3 sæsoner for OB.

Mesterskabet MÅ ikke glippe med den position, vi er i og selvfølgelig er det muligt med et SS af Branny, han og hans records er lige her:

og endnu en gang tak for tilbagemeldingen  Thumbs Up

mrfair
Gæst

« Svar #872: 13 Jun 2007, 09:20 »

Tak for det. held og lykke med at få titlerne hjem.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #873: 13 Jun 2007, 19:38 »

Det ville være fantastisk hvis du kunne hente "the treble" - mesterskabet burdte i hvert fald være hjemme. Held og lykke med det Thumbs Up

SoAP
Gæst

« Svar #874: 14 Jun 2007, 20:46 »

God blog, har været med siden starten.. Grin
Men kunne man eventuelt få nogle ss af ...

- Mario Gomez
- Aaron Hunt
- Guardado

.. ?

Metsu1
Manager

« Svar #875: 14 Jun 2007, 23:11 »

Tak for det. held og lykke med at få titlerne hjem.

Det ville være fantastisk hvis du kunne hente "the treble" - mesterskabet burdte i hvert fald være hjemme. Held og lykke med det Thumbs Up

Det ville være fantastisk at hente Treblen og i morgen omkring kl. 14.30 - 15.00 er vi meget klogere, hvad det angår  Wink

God blog, har været med siden starten.. Grin
Men kunne man eventuelt få nogle ss af ...

- Mario Gomez
- Aaron Hunt
- Guardado

.. ?

Tak fordi du stadig hænger på, det er altid rart at "snakke" lidt med en trofast læser.

De ønskede SS's er her og man må sige, at Hunt og Gomez ikke helt er, hvad de har været.

Metsu1
Manager

« Svar #876: 15 Jun 2007, 13:33 »

Så er det ved at være tid til en update.

Det bliver en lang update, jeg håber ikke, at den bliver mindre interessant pga. det  Wink

EDIT: her er resultatet af afstemningen:

Danmark  28 (59,6%)
Frankrig  12 (25,5%)
Holland  3 (6,4%)
Belgien  3 (6,4%)
Et helt fjerde land 1 (2,1%)
(begrund venligst i bloggen)

Danmark bliver det ikke endnu, selvom over halvdelen ønskede at se mig i Superligaen  Wink
« Seneste Redigering: 15 Jun 2007, 14:13 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #877: 15 Jun 2007, 13:58 »

MAJ 2018

Nu er det alvor, vi har minimum 6 kampe tilbage i denne sæson, hvis vi går videre til Champions League finalen, har vi 7 kampe og i de kampe har vi muligheden for, at vinde hele tre trofæer.
Vi er snublende tæt på det engelske mesterskab, mens vi jo allerede er i finalen i FA Cuppen mod Everton. Udover muligheden for at vinde The Double i vores hjemlige turnering, har vi også chancen for at vinde Champions League trofæet igen, for at gøre det skal vi først besejrer Chelsea den anden semifinale. Det er netop den kamp, der starter den måske mest mindeværdige måned i Newcastle United's historie.

Champions League - 2. semifinale fra St. James Park, Newcastle
Newcastle - Chelsea
2,25  -  3,20  -  2,75

Newcastle (0) - Chelsea (0)            1-0      (1-0)
1-0 Kirill Odnoral (30)

MOM: Danny James, Newcastle (8)

Vi er i finalen, efter et opgør, der næsten ikke var til at holde ud at kigge på. Det er en meget lige kamp i dag og det kunne lige så godt være Chelsea, der havde vundet og gået i finalen, men det tænker vi ikke på nu, lige nu tænker vi kun på, at vi skal til Madrid, nærmere betegnet Santiago Bernabeu, hvor vi skal møde Atletico Madrid i dette års Champions League finale. Finalekampen vil blive min absolut sidste optræden i spidsen for Newcastle i denne omgang.

35. kamp i Premier League fra Fratton Park, Portsmouth
Portsmouth: 4,50    Uafgjort: 3,25    Newcastle: 1,66

Portsmouth (14) - Newcastle      0-2     (0-1)
0-1 Kirill Odnoral (32)
0-2 Dritan Krasniqi (47)

MOM: Steve Watson, Newcastle (8)

Vi henter en sikker sejr mod et umotiveret Portsmouth hold på Fratton Park. Endnu en gang viser vores østeuropæiske duo oppe foran, at de kan score mål samtidig med at Watson for alvor har fundet formen efter han vendte hjem til os i januar.
Med sejren rykkede vi endnu tættere på mesterskabet, men Arsenal følger rigtig godt med og viser god form. Vi skal derfor have 2 sejre i de sidste 3 kampe for at sikre os titlen.

Silva blev matchvinder for os

36. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,50    Uafgjort: 3,60     Ipswich: 5,50

Newcastle  - Ipswich (11)      3-1     (1-1)
1-0 Steve Watson (14)
1-1 Danny Haynes (25)
2-1 Silva (46)
3-1 Dritan Krasniqi (54) - mål nummer 30 i denne sæson

MOM: Gonzalo Villenueva, Newcastle (8)

Vi sikrer os 3 points mere i dag og er nu kun 1 sølle point fra mesterskabet, det må bare ikke gå galt nu.
Selve kampen havde vi under fuld kontrol og selvom Ipswich ret hurtigt får udlignet vores føringsmål, har de faktisk ikke noget at byde på, så i halvlegen fortælle jeg spillerne, at de skal fortsætte i samme gear, så skal det nok komme og der går da heller ikke mere end 1 minut af anden halvleg, så har Silva bragt os foran og vi har ingen problemer resten af kampen og da Krasniqi gør det til 3-1 med sit 30 sæsonmål, så er kampen afgjort
Det tegner til, at jeg kan give de trofaste Toon Army fans den perfekte afskedsgave, det kræver bare et sølle point mod enten West Ham eller Crystal Palace.

Endelig blev det vores tur
til at hæve trofæet

37. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,50    Uafgjort: 3,60     West Ham: 5,50

Newcastle  - West Ham (10)      3-0     (1-0)
1-0 Dritan Krasniqi (16)
2-0 Gonzalo Higuain (81)
3-0 Dritan Krasniqi (90+2)

MOM: Dritan Krasniqi, Newcastle (9)

Så er det officielt, vi er engelske mestre og Queen's velkendte WE ARE THE CHAMPIONS fylder St. James Park og tilskuerne går amok i en glædesrus over det første mesterskab siden 1927 og det første mesterskab siden Premier League blev grundlagt.
Spillerne er helt uden nerver i dag, de bliver ved og ved med at spille fremad banen og med små 10 minutter igen, da Higuain scorer til 2-0 går tilskuerne på stadion amok, da de ved, at West Ham ikke scorer 3 mål i de sidste ti minutter og vi derfor kan kalde os Premier League Champions 2017/2018.
Nu gælder det først FA Cuppen og derefter Champions League i vores jagt på The Treble.

38. kamp i Premier League fra Selhurst Park, London
Crystal Palace: 5,00    Uafgjort: 3,50    Newcastle: 1,57

Crystal Palace (13) - Newcastle      1-0        (0-0)
1-0 Razak Boukari (79)

MOM: Danny James, Newcastle (8)

Vi taber sæsonens sidste kamp til Crystal Palace, selvom vi rent faktisk dominerer kampen. Det gør vi, selvom jeg i dag vælger at stille med et rent reservehold pånær Steve Watson og Danny James, dette gør jeg naturligvis for at give de bærende kræfter en velfortjent pause og for at holde dem skadesfri til de to sidste finaler i denne sæson. Nu gælder det Everton og derefter Atletico, men allerførst skal vi lige have slutstillingen i Premier League samt kåringerne af de forskellige årets priser.

Slutstilling i Premier League 2017/2018

Årets Priser

Årets spiller valgt af spillerne
1. Nicholas Bignall, Charlton
2. Anne Stam, Arsenal
3. Henri Saivet, Man City

Årets unge spiller valgt af spillerne
1. Andy Storie, Reading
2. Ian Garner, Middlesbrough
3. Pétur Hauksson, Charlton

Årets manager
1. Jesper Nissen, Newcastle
2. John Metgod, Arsenal
3. Jose Mourinho, Chelsea

Årets spiller i England
1. Gonzalo Villenueva, Newcastle
2. Anthony Vanden Borre, Newcastle
3. Ömer Dressler, Birmingham

Topscorer i Premiership
1. Nicholas Bignall, Charlton - 28 mål
2. Dritan Krasniqi, Newcastle - 20 mål
3. Anne Stam, Arsenal - 19 mål

Årets hold

Everton (4-4-2)

14. Libis Arenas (c) - Mm
12. Ilkka Leinonen - FH
13. Lee Wallace - FV
21. Cesar Guadalupe - FC
  4. Alessandro Rota - FC
19. Serge Gakpe - MH
  6. Rolf Van Grinsven - MV
22. Andreas Müller - MC
  8. Conor McCormack - MC
  9. Sean Howard - Bo
18. Peter Appleton - Bo

Bænken

25. Iain Turner
  2. Danny Smart
  3. Karl Svensson
  7. Andreas Setik
10. Giorgos Samaras
Newcastle (4-3-1-2)

12. Filippo Martini - Mm
15. Carlos Soto - FH
28. Bessala Bell - FV
27. Steve Watson - FC
  5. Paul Anderson - FC
17. Giles Barnes (c) - MH
20. Gonzalo Villenueva - MV
24. Danny James - MC
10. Silva - OMC
  9. Dritan Krasniqi - Bo
  7. Kirill Odnoral - Bo

Bænken

1. David Button
  2. Anthony Vanden Borre
  4. Didier Digard
11. Gonzalo Higuain
25. Branamir Kosstadinov

FA Cup Finale fra Wembley, London
Everton - Newcastle
4,00  -  3,00  -  1,80

Everton - Newcastle        0-1      (0-0)
0-1 Paul Anderson (88)

MOM: Paul Anderson, Newcastle (8)

The Double er i hus efter en ualmindelig tæt kamp mod et flot fightende Everton hold som virkelig spillede sin chance og nok havde fortjent at få kampen i forlænget spilletid som minimum. Paul Anderson ville det heldigvis anderledes og med små 3 minutter tilbage af den ordinære kamp, dukker han op ved forreste stolpe på et hjørnespark og header bolden i kassen.
Man sad ikampen igennem også med fornemmelsen af, at det næsten kun kunne være ved en standardsituation, der skulle afgøre denne kamp eller efter en staffesparkskonkurr ence, så tæt var den og heldigvis trak vi det længste strå, så nu mangler vi "bare" at slå Atletico Madrid, så er Treblen og den perfekte afskedsgave sikret.

Newcastle (4-3-1-2)

12. Filippo Martini - Mm
15. Carlos Soto - FH
28. Bessala Bell - FV
  2. Anthony Vanden Borre - FC
  5. Paul Anderson - FC
17. Giles Barnes (c) - MH
20. Gonzalo Villenueva - MV
24. Danny James - MC
10. Silva - OMC
  9. Dritan Krasniqi - Bo
  7. Kirill Odnoral - Bo

Bænken

1. David Button
  4. Didier Digard
21. Stephen O'Hara
  6. Vassiriki Diaby
30. Ryan McCord
11. Gonzalo Higuain
25. Branamir Kosstadinov
Atletico (4-4-2)

1. Alejandro Diaz - Mm
  2. Harald Günes - FH
  5. Maurice L'Ami - FV
23. Gerald Pique (c) - FC
14. Kristoffer Seivåg - FC
  6. Sebastian Walter - MV
19. Gusztav Somogyi - MH
13. Alberto Zapater - MC
16. Sandro Meissner - MC
11. Aaron Niguez - Bo
25. Mirko Mehmedovic - Bo

Bænken

22. Jürgen Fischer
24. Leonardo
18. Edmundo Bolanos
20. Junior Ross
15. Philippe Senderos
17. Zhang Jianjun
  8. Shlomo Amsalem

Champions League Finale 2018
fra Santiago Bernabeu, Madrid

Newcastle - Atletico
2,50  -  3,00  -  2,62

Så er det blevet tid til min sidste kamp i spidsen for Newcastle og det tilmed en Champions League finale.
Med en sejr i denne kamp kan vi hjemfører The Treble, hvilket vil være helt fantastisk. Det vil betyde, at jeg kan forlade klubben med ekstra god samvittighed. Skulle vi tabe, har vi stadig haft en fremragende sæson så uanset resultatet af aftenens kamp, så har opholdet hos The Toon Army været en kæmpe succes.
Jeg er klar til kick-off og til de foreløbig sidste 90 minutter på sidelinien for Newcastle.

KICK-OFF

5. min: Atletico er i angreb, Meissner finder Mirko M, som skyder hårdt på mål...... men heldigvis lige på Martini.
Fansene er allerede i godt humør

7. min: Soto har bolden i højre side, prøver at spille til James, som sender bolden tilbage til Soto igen. Han sender den langt frem af banen, hvor Krasniqi jagter den. Han kommer forrest og får den headet videre ind til Odnoral, der kommer på tværs af feltet og sparker første gang..... 1-0 TIL OS, ODNORAL SCORER, han banker bolden direkte op i det nærmeste målhjørne efter flot fight af Krasniqi. Sikke en fantastisk start på kampen for os.

20. min: Vi har et hjørnespark i højre side som Vanden Borre sender indover til forreste stolpe, hvor Krasniqi dukker og han scor.... nej, L'Ami får headet bolden væk fra linjen, sikke en kæmpe mulighed for at gøre det til 2-0 og virkelig sætte Atletico under pres.
Vi holder fast i bolden, Villanueva sender den ind fra venstre og Krasniqi får hovedet på, men Diaz redder flot forsøget til hjørnespark. Det var to rigtig gode aktioner fra vores side.
Pique burde have udlignet

25. min: Martini har bolden og forsøger at sparke bolden ud til Odnoral i venstre side, men Günes kommer forrest og sparker bolden tilbage mod Martini. Niguez opsnapper bolden i udkanten af feltet, han trækker ind i banen og banker på kassen......... Martini dækker godt ved første stolpe og bokser bolden til hjørnespark.
Günes tager hjørnesparket kort til Niguez, som lægger bolden til rette for Pique ved kanten af feltet, han sparker hårdt men også ved siden af. Nu var det Atletico's tur til at have to gode muligheder.

28. min: Vi har frispark ude ved sidelinjen i venstre side. Silva sparker indover og Krasniqi når igen højest, forsøget bliver igen blokeret, men falder ned for fødderne af Danny James, der sparker mod mål, men igen er Diaz hurtig på stregen og får slået bolden ud af farezonen.

30. min: Krasniqi bliver skadet og erstattes af Higuain

34. min: James sender bolden ud på højre fløj til Barnes, han sender den indover men den bliver ekspederet væk i første omgang, Silva opsnapper bolden og vender på en tallerken og sender et knaldhårdt skud afsted mod målhjørnet......... .. men Diaz er ude i fuld længde og får pareret forsøget. Et fremragende skud efterfulgt af en ligeså fremragende redning.

36. min: Det går frem og tilbage lige nu, Meissner har bolden og finder Walter, der spiller Niguez fri i dybden, han er alene med Martini, HAN SKYDER og overplacerer heldigvis hans skud. Det var klart Atletico's største chance.

38 min: Hjørnespark til os,Silva sender bolden indover, den kommer retur til Silva der sender den indver igen, han finder Odnoral, der header mod mål og BOLDEN ER I NETTET, nej, den rammer overliggeren og ryger i spil igen, James opfanger returen og skyder på mål, men Diaz redder igen og Zapater får sendt bolden ud af kommunen.
V-B skulle have haft rødt kort

41. min: Vi presser virkelig på, Silva fører bolden frem, han mister den men James får alligevel sendt bolden frem til Higuain i højre side, der sender bolden indover, den passerer igennem feltet, hvor Bell opsnapper den og skyder på mål.......... men Diaz redder for hvem ved hvilken gang Atletico i denne kamp.

42. min: Vanden Borre laver frispark lige udenfor feltet og får et gult kort. Jeg troede, han var sidste mand og at han ville få rødt, men heldgivs slap jeg med skrækken og Vanden Borre med et gult kort.
Zapater triller bolden til Selvåg, der sender bolden mod mål, men heldigvis også over målet. Det var en go mulighed, de skulle i det mindste have ramt målet på det forsøg.

45+1.min: En hæsblæsende første halvleg bliver fløjtet af. Spillerne kan gå til en velfortjent pause med en 1-0 føring efter en flot scoring af Odnoral. Det ville være fantastisk at holde føringen og vinde pokalen for andet år i træk.

PAUSE
- Spillerne har vist gode takter og jeg siger til dem, at vi holder os til taktikken og håber på endnu en scoring.

46. min: Indkast til Atletico - Somogyi kaster langt til Mirko M., men den bliver clearet ud til Meissner, der finder Niguez, han afdribler Anderson i forsvaret og skyder på mål, men heldigvis lige på Martini, der parerer skuddet.

52. min: Soto forsøger at slå et langt skifte til Villanueva, der header bolden ned for fødderne af Odnoral, der pludselig er fri foran, men han banker bolden langt over. Sikke en mulighed til russeren.

55. min: Igen indkast til Atletico i venstre side, L'Ami kaster til Niguez, der hurtigt slår bolden indover til en udækket Mirko M. som header på mål...... Martini bliver taget på det forkerte ben......... men formår alligevel at lave en feberredning, Vanden Borre kommer til og får bolden sparket væk. Puha, det var en anelse for tæt på og jeg synes, Atletico har fået os presset alt forlangt tilbage på banen siden starten af 2. halvleg.

58. min: Frispark til Atletico lige udenfor feltet. Zapater går til bolden men lægger den istedet til rette for Walter, der banker bolden mod mål, men skuddet er lige forbi den ene stolpe.

66. min: Seivåg sender en lang høj bold væk fra egen forsvarszone, som Mirko M. jagter, han får fat i bolden og lægger den bagud til Walter, som igen forsøger sig udefra. Denne gang sejler bolden dog over mål og til ingen fare for os.

67. min: Endelig er vi ved at få etableret et angreb. Det er Bell, der løber med bolden - Han spiller den videre til Silva, der finder Higuain, som spiller Odnoral helt fri med en fremragende aflevering i dybden, Odnoral er alene med målmanden........ men overplacerer skuddet og sender det over mål. Der havde vi muligheden for at lukke kampen, hvilken afbrænder af målscoreren til 1-0.
Higuain troede,
han havde afgjort finalen

72. min: Bell har igen bolden i venstre side, han sender den videre til Villenueva, der slår den indover med det samme til nærmeste stolpe, hvor Higuain lurer.......og HAN BANKER BOLDEN I KASSEN TIL 2-0 og vi er.... nej, nej, der bliver dømt offside, det tvivler jeg meget på, da Villenueva er meget langt fremme og nærmest slår afleveringen bagud, igen har vi muligheden for at lukke kampen!

81. min: Atletico spillerne virker trætte og kan ikke rigtig få etableret nogle ordenlige angreb. Bell har endnu en gang bolden i venstre side, han trækker tiden lidt, men runder lige Walter og sender bolden over til Soto ved fjerneste stolpe, Soto sætter hovedet på OG SENDER BOLDEN I NETTET TIL 2-0, denne gang er der ingen tvivl, målet er anerkendt og jeg tror, vi nappede pokalen med de store ører med den scoring - Jeg tror ikke på Atletico spillerne har gejsten til at vende dette opgør.
Trofæet kommer tilbage i
vores pokalskab igen

90+3. min: Vi er igang med det sidste spilleminut og vores fans er ved at gå amok, der bliver sunget og råbt og jublet til den store guldmedalje og spillerne skal også til at gøre sig klar til at modtage en guldmedalje for NU ER KAMPEN FÆRDIG, VI HAR GENVUNDET CHAMPIONS LEAGUE OG VUNDET DET TREBLE, hvilken præstation af spillerne, dette vil uden tvivl gå over i historien som en af de mest mindeværdige aftener i historien om The Toon Army. Kampen er slut, det samme er min tid i Newcastle, som har været fantastisk og hvilken perfekt afslutning.

Newcastle - Atletico     2-0       (1-0)
1-0 Kirill Odnoral (7)
2-0 Carlos Soto (81)

MOM: Anthony Vanden Borre, Newcastle (9)

Pressemeddelelse

Olympique Lyonnais er i dag glade for at kunne præsentere vores nye manger fra d. 1. juli 2018.

Vi har indgået en 2-årig kontrakt med den nuværende Newcastle manager, Jesper Nissen. Vi er meget stolte af, at få tilknyttet den danske manager til vores klub og vi har store forventninger til samarbejdet.

Der vil blive holdt et pressemøde d. 1. juli 2018, kl. 13.00, hvor vi officielt vil præsentere vores nye manager.

Så er det officielt at jeg fra d. 1. juli skal stå i spidsen for Olympique Lyon. En udfordring, jeg glæder mig meget til.

Nu hvor sæsonen er slut, har jeg tænkt mig at tage til Uruguay på sommerferie for at følge sommerens VM-slutrunde. Når jeg er tilbage fra ferie og starter hos Lyon 1. juli, hvor der skal holdes pressemøde, vil jeg også fortælle kort om VM-slutrunde, samt lave en gennemgang af den trup, jeg har til rådighed pr. 1. juli 2018.
« Seneste Redigering: 15 Jun 2007, 14:02 af Metsu1 » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #878: 15 Jun 2007, 15:34 »

kanon update og tillykke med the Treble

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #879: 15 Jun 2007, 15:45 »

Stort tillykke med The Treble og held og lykke i Lyon Thumbs Up

Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #880: 16 Jun 2007, 13:03 »

hvornår kan vi forvente update??

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Møller
Gæst

« Svar #881: 16 Jun 2007, 13:24 »

Tillykke med The Treble, held og lykke i Lyon.
Fantastisk blog

Emillionaire
Gæst

« Svar #882: 16 Jun 2007, 13:37 »

tusinde gange tillykke med "The Treeble" Opstemt

og held og lykke med Lyon

gælder mig til at se hvad der sker under VM

PS. det er bare så meget en wonderbaum blog eller skulle jeg bare sige fantastisk blog? Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #883: 17 Jun 2007, 12:37 »

kanon update og tillykke med the Treble
hvornår kan vi forvente update??
Mange tak, jeg havde heller ikke regnet med at det lykkedes for os  Wink

Der vil desværre komme til at gå et par dage, da jeg ikke have fået spillet ret meget, da jeg ikke har været hjemme, men jeg håber senest tirsdag, at kunne fortælle lidt om VM, truppen og planerne for den kommende sæson i Lyon.

Stort tillykke med The Treble og held og lykke i Lyon Thumbs Up

Tusind tak, Blackhawk og det bliver en udfordring i Lyon, men det er jo det der er sjovt!

Tillykke med The Treble, held og lykke i Lyon.
Fantastisk blog
Mange tak for rosen.

Som altid er jeg utrolig glad for alle de kommentarer, der kommer på bloggen. Det betyder så meget, når man skriver blogs, at man undervejs for noget respons  Thumbs Up

tusinde gange tillykke med "The Treeble" Opstemt

og held og lykke med Lyon

gælder mig til at se hvad der sker under VM

PS. det er bare så meget en wonderbaum blog eller skulle jeg bare sige fantastisk blog? Smiley
Mange tak for det, det er uden tvivl det største, jeg endnu har præsteret i FM07, men de spillere, jeg havde fået samlet sammen var også fremragende.

Som sagt, så bliver det en udfordring med Lyon, som ikke har formået at vinde mesterskabet i et par sæsoner.

Der sker ting og sager ved VM og jeg kan allerede røbe, at Danmark med Lars Brøgger som træner  Shockeret leverer en flot præstation. 

Endnu en gang tak til alle jer, der følger med, jeg håber, at jeg kan løfte arven i Lyon og nappe mesterskabet i den sidste af de helt store ligaer.

mrfair
Gæst

« Svar #884: 18 Jun 2007, 10:43 »

Rigtigt flot. Stort tillykke. Nu bliver det spændende med Lyon. Jeg glæder mig til at høre hvordan dette hold ser ud.
Skal du spille europæsik til næste sæson?

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010