home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1061 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176939 gange)
alex_champen
Reserveholdsspiller

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #855: 06 Jun 2007, 15:57 »

rigtig fed blog. håber at høre noget mere

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #856: 06 Jun 2007, 16:00 »

Næste stop skal da være i Danmark!
Randers FC mangler da vist en træner. Wink

Men ellers rigtig godt sat op. Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Metsu1
Manager

« Svar #857: 06 Jun 2007, 16:10 »

stabile kampe Opstemt

jeg syntes at det er en vældig fin update

og du ligger på andenpladsen Opstemt

Haha, ja Newcastle er svære at hamle op med, men jeg håber, "vi" fanger dem  Opstemt

Spøg til side, der kommer forhåbentlig en update senest fredag og jeg kan allerede afsløre, at der kommer nyt om den fremtidige arbejdsgiver fra 01.07.2018.

rigtig fed blog. håber at høre noget mere

Mange tak og rart at se, du har lyst til at følge med. Jeg kan garantere dig, at der snart kommer mere fra The Toon Army  Thumbs Up

Næste stop skal da være i Danmark!
Randers FC mangler da vist en træner. Wink

Men ellers rigtig godt sat op. Smiley

Jeg ved, mange har stemt Danmark, men jeg har aldrig haft succes i Danmark i mine andre FM-spil, derfor skal det være det absolut sidste stop på min rundrejse i Europa og det er ikke allerede efter The Toon Army

Derudover er der heller ikke nogen klubber i Superligaen, der mangler trænere pt. i 2018, så ..... Wink

Zone 43
Manager

« Svar #858: 06 Jun 2007, 16:12 »

Derudover er der heller ikke nogen klubber i Superligaen, der mangler trænere pt. i 2018, så ..... Wink

Så tag 1. division Djævel

Eller AB70 Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #859: 06 Jun 2007, 16:21 »

Så tag 1. division Djævel

Eller AB70 Opstemt

Haha, man har jo også sit ry at tænke på  Opstemt

Skal jeg til DK nogensinde bliver det nok med FCK, BIF, AaB eller OB

Emillionaire
Gæst

« Svar #860: 06 Jun 2007, 16:21 »

Haha, ja Newcastle er svære at hamle op med, men jeg håber, "vi" fanger dem  Opstemt

Spøg til side, der kommer forhåbentlig en update senest fredag og jeg kan allerede afsløre, at der kommer nyt om den fremtidige arbejdsgiver fra 01.07.2018.

lyder fedt  Smiley

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #861: 06 Jun 2007, 19:16 »

Må man ikke se en stilling af sas ligaen?
Vil godt se hvordan det ser ud i Danmark. Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #862: 06 Jun 2007, 20:32 »

Må man ikke se en stilling af sas ligaen?
Vil godt se hvordan det ser ud i Danmark. Smiley

Den er lige her pr. 29.04.2018:

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #863: 06 Jun 2007, 20:45 »

Den er lige her pr. 29.04.2018:

HVAD!? Shockeret
Randers ude af suppen Græder

mrfair
Gæst

« Svar #864: 11 Jun 2007, 10:03 »

Frankrig må være next stop. Helst PSG, men ellers må du jo se hvad der er .

Metsu1
Manager

« Svar #865: 11 Jun 2007, 23:05 »

Frankrig må være next stop. Helst PSG, men ellers må du jo se hvad der er .

Ja, det bliver spændende at se, hvilke klubber der er til rådighed, når sæsonen slutter.

Jeg håber på, at der er en update klar indefor en times tid  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #866: 12 Jun 2007, 00:16 »

APRIL 2018

Nu begynder det for alvor at spidse til i de forskellige turneringer. Vi har stadig chancen for The Treble, hvilket jo ville være en helt igennem fantastisk måde at slutte mit Newcastle eventyr af med. Som det var fremme i slutningen af marts måned, har jeg valgt ikke at forlænge kontrakten med Newcastle, da jeg mener, tiden er inde for en ny udfordring.

Tilbage til The Toon Army, er jeg efter vores gode resultater i marts måned (pånær fasdæsen mod Boro), blevet valgt til månedens manager for marts 2018. Det er altid rart med lidt anerkendelse og jeg håber meget, at vi kan holde vores gode form fra sidste måned i den sidste del af sæsonen.

Vi lægger ud med det første møde i Champions League kvartfinalen mod min tidligere klub Real Madrid. Det bliver uden tvivl en tæt kamp, men jeg håber, vi kan drage fordel af hjemmebanen og sikrer os et godt udgangspunkt til returopgøret.

Champions League - 1. kvartfinale fra St. James Park, Newcastle
Newcastle - Real Madrid

Newcastle - Real Madrid             3-1      (2-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (17)
2-0 Dritan Krasniqi (27)
2-1 Sergio Ramos (63)
3-1 Jakob Christensen (selvmål, 85)

MOM: Carlos Soto, Newcastle (8)

Vi starter som lyn og torden og kommer hurtigt på 2-0. I pausen snakker vi om, at vi skal holde gejsten og samtidig prøve at holde det høje niveau, men desværre reducere Sergio Ramos efter 63 minutter og jeg må indrømme, at jeg en overgang frygtede at madrilenerne ville udligne, men istedet for, opstår der klumpspil inde foran Madrids mål efter et hjørnespark og Jakob Christensen scorer uheldigt i sit eget net og giver os et fornuftigt resultat, som vi kan tage med til returen i Madrid om en uge.

Barnes var den eneste,
der holdt niveau i dag

31. kamp i Premier League fra The Madejski Stadium, Reading
Reading: 5,50    Uafgjort: 3,60    Newcastle: 1,50

Reading (18) - Newcastle      0-0     (0-0)

MOM: Giles Barnes, Newcastle (8)

Endnu et dumt, dumt pointtab på udebane mod et af rækkkens dårligste hold. Vi kan simpelthen ikke score på vores chancer og vi skal til at passe på ellers ender det med, at disse dumme pointtab mod diverse midterhold og bundhold i værste fald kan koste os mesterskabet.
Vi er dog stadig foran i tabellen, men vi har ikke så meget luft til Chelsea og Arsenal på nuværende tidspunkt, som jeg havde håbet på.

Champions League - 2. kvartfinale fra Santiago Bernabeu, Madrid
Real Madrid - Newcastle

Real Madrid (1) - Newcastle (3)            0-1      (0-1)
0-1 Steven Felix (selvmål, 3)

MOM: Giles Barnes, Newcastle (8)

Vi går sikkert videre til semifinalen i Champions League efter en flot præstation, hvor vi mere eller mindre udspiller Madrid i store dele af kampen.
Resultatet er ikke prangende, men havde vi været lidt mere koldblodige foran mål og udvist lidt mere skarphed, så burde og kunne vi have vundet med 2 eller 3 mål. Resultatet er dog ikke det vigtigste, det vigtigste er, at vi stadig har chancen for at genvinde Champions League, hvilket det kun er Chelsea, der har gjort før os med sejre i 2015 og 2016.

Lodtrækning til semifinalerne i Champions League

Chelsea - Newcastle

Atletico - Sevilla

Det er netop Chelsea, vi får æren af i semifinalen og det må siges at være den værst tænkelige lodtrækning af de 3 hold, der var tilbage, men hvis man vil være de bedste, så skal man også kunne slå de bedste, så lad os bevise, vi er de bedste, ved at slå Chelsea i semifinalen.

Silva har genfundet storformen

32. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,16    Uafgjort: 6,00    Millwall: 11,00

Newcastle  - Millwall (20)      5-0     (2-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (9)
2-0 Silva (18)
3-0 Carlos Soto (straffe, 23)
4-0 Danny James (straffe, 48)
5-0 Silva (64)

MOM: David Button, Newcastle (9)

Vi kører bundproppen Millwall over i dag og for at det ikke skal være løgn, så vinder Crystal Palace 1-0 hjemme over Chelsea, så nu er vi 2 points foran og har spillet en kamp færre med 6 kampe tilbage (5 for Chelsea). Det begynder for alvor at ligne det første mesterskab i meget lang tid til Newcastle, så nu gælder det bare om, at holde dampen oppe i de resterende kampe.

Taylor hjalp os til finalen
 med selvmålet til 2-0

FA Cup Semifinale fra Wembley, London
Newcastle: 2,00    Uafgjort: 3,25    Liverpool: 3,25

Newcastle  - Liverpool       4-1     (2-1)
1-0 Dritan Krasniqi (9)
2-0 Ryan Taylor (selvmål, 18)
2-1 Edoarda Biava (23)
3-1 Dritan Krasniqi (62)
4-1 Danny James (straffe, 90+2)

MOM: Dritan Krasniqi, Newcastle (9)

Vi har virkelig ramt formen på det rigtige tidspunkt og udklasserer i dag de røde fra Merseyside. Vi skal i finalen spille mod de blå fra Merseyside, nemlig Everton, der vandt deres semifinale over Arsenal efter forlænget spilletid og straffespark.
Hvad der er helt ufatteligt er, at Chelsea er gået totalt i stå og taber deres kamp mod Millwall, der ligger sidst i ligaen og som vi netop har slået med 5-0 på hjemmebane for mindre end en uge siden. Det resultat betyder, at vi nu er så tæt på mesterskabet, at det ikke burde kunne gå galt med det program, vi har tilbage. Den næste udekamp mod West Ham bliver dog ikke så nemt, men de frister en tilværelse midt i rækken og vi ligger til at vinde mesterskabet, så der burde ikke være tvivl om, hvem der er det mest motiverede hold til den kamp.

Newcastle's manager til fransk fodbold?

Efter mange spekulationer lader det til at Newcastle manager Jesper Nissen's næste klub bliver at finde i det franske.

Der er flere klubber, der er uden manager og gerne vil have den succesfulde dansker tilknyttet med det samme, men hovedpersonen har selv sagt, at et skifte først kan komme på tale efter sæsonen og at han først vil melde officielt ud, hvilket hold der bliver det næste stop efter den sidste kamp er spillet med Newcastle for at bevare fokus, nu hvor det lader til at Newcastle endelig kan vinde mesterskabet i England.

Det lader dog til udfra diverse rygter, at der kun er tre klubber på tale i det franske. Det bliver efter alt at dømme enten i Bordeaux, Lille eller Lyon, at den 40-årige danske manager vil fortsætte karrieren.

Vi kan som sagt ikke få endelig besked på nuværende tidspunkt, men så snart sæsonen er færdig vil det blive offentliggjort.

Vanden Borre viser igen sin stor klasse

33. kamp i Premier League fra Upton Park, London
West Ham: 2,62    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,50

West Ham (10) - Newcastle      0-2     (0-1)
0-1 Kirill Odnoral (19)
Rødt kort til Alexander Röber, West Ham (82)
0-2 Dritan Krasniqi (90+1)

MOM: Anthony Vanden Borre, Newcastle (8)

Vi bliver bare ved og ved med at vinde. I dag går det ud over West Ham som ellers tidligere har leveret gode resultater mod os, men ikke i dag hvor vi vinder en sikker 2-0 sejr.
Vi nærmere os mesterskabet og jeg begynder for alvor at tro på, at vi kan hjemføre det, når jeg ser på vores resterende kampe. Det er det bedst tænkelig tidspunkt, at spillerne har fundet storformen til, idet næste kamp er på Stamford Bridge mod Chelsea i den første semifinale i Champions League.

Champions League - 1. semifinale fra Stamford Bridge, London
Chelsea: 2,62    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,50

Chelsea - Newcastle             0-0      (0-0)

MOM: Paul Anderson, Newcastle (8)

En meget jævnbyrdig kamp, der fortjent ender med en uafgjort. Vi fik desværre ikke scoret det vigtige udebanemål, som jo altid er rart at have med hjem i bagagen fra en udekamp i knockoutfasen af Champions League. Det er dog stadig et godt resultat og opgaven til returopgøret er simpel, vi skal "bare" vinde kampen, så er vi i finalen og har mulighed for at forsvare pokalen med de store ører. En bedrift, der som sagt kun er Chelsea, der har gjort før os, hvis vi altså vinder finalen mod Atletico Madrid. Finalen skal spilles hos ærkerivalerne til Atletico, nemlig på Real Madrids hjemmebane Santiago Bernabeu, så Atletico får ikke en særlig lang rejse, når vi skal spille finalen.

34. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,12    Uafgjort: 6,00    Wolves: 13,00

Newcastle  - Wolves (19)      1-0     (0-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (74)

MOM: Dennis Gaunitz, Newcastle (9)

Uha, det var ikke en god kamp at se på, vi virker meget nervøse og jeg håber ikke, det er de velkendte gummiben, der er ved at vise sig.
Jeg stiller godt nok med reserverne til dagens kamp for at holde så mange som muligt af de foretrukne elleve friske, men alligevel havde jeg ikke forventet en så tæt kamp. Heldigvis for os løber Branny fra Wolves forsvaret og runder målmanden og sørger for, at vi kommer endnu tættere på mesterskabstriumfen .
Herunder er der en oversigt over de resterende kampe for os, Chelsea og Arsenal, hvor det reelt set nu kun er Arsenal, der kan hente os, da Chelsea netop har spillet 1-1 med Birmingham på udebane og dermed kun har en meget lille chance for at vinde mesterskabet. Med det program burde vi sikrer os det engelske mesterskab.
Newcastle
Portsmouth (u)
Ipswich (h)
West Ham (h)
Crystal Palace (u)
Chelsea
-
-
Tottenham (h)
Everton (u)

Arsenal
Birmingham (u)
Leeds (h)
Man City (h)
Middlesbrough (u)

Stillingen med cirka 4 kampe tilbage:

Følg med næste gang, når det bliver offentliggjort, hvem der bliver min næste klub, samt hvilke turneringer, det lykkes os at vinde i Newcastle!

Dusty78DK
Manager

« Svar #867: 12 Jun 2007, 01:00 »

Glæder mig vildt til næste update! Jeg tror i hvert fald på at du vinder mesterskabet i betragtning af dit forspring og at du at spillet to kampe mindre end nr. 2  Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #868: 12 Jun 2007, 12:00 »

Mesterskabet må være hjemme. Er det i øvrigt ikke muligt at få et SS af Kosstadinov, som i mit spil i 2010, har spillet de sidste 3 sæsoner for OB.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #869: 12 Jun 2007, 15:24 »

Hvornår kan vi forvente næste update... Kan ikke Vente.... Wink

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010