home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 934 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177029 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #840: 01 Jun 2007, 14:49 »

FEBRUAR 2018

Efter en fornuftig januar måned - både resultatmæssigt og transfermæssigt, er det nu igen blevet tid til en måned med Champions League fodbold. Vi tager som nævnt imod Lazio i hvad der godt kan blive en rigtig tæt affære
Derudover skal vi forsøge at vinde Carling Cuppen for første gang i Newcastle's historie, hvor vi jo møder mit gamle hold, Arsenal. Apropos Arsenal så er de vores næste modstander i en meget vigtig ligakamp, som vi skal vinde for at hænge på Chelsea i toppen.

Captain Vela og company mistede idag
et vigtigt skridt i mesterskabskampen

22. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 2,25    Uafgjort: 3,20    Arsenal: 2,75

Newcastle  - Arsenal (2)      2-1     (2-0)
1-0 Paul Anderson (13)
2-0 Dritan Krasniqi (15)
2-1 Steve Watson (selvmål, 90+3)

MOM: Steve Watson, Newcastle (8)

Vi tager revanche for sidste sæsons hjemmebanenederlag til Arsenal efter en flot præstation af spillerne. Vi styrer mere eller mindre hele kampen og det eneste tidspunkt, der er lidt panik på, er lige efter deres reduceringsmål, hvor de faktisk når at tilkæmpe sig et sidste hjørnespark, men det ender heldigvis med en 2-1 sejr til os.
Med denne sejr holder vi snor i Chelsea, som stadig vinder alle kampe de spiller.

Dagens indsats gav hovedpine

23. kamp i Premier League fra Goodison Park, Liverpool
Everton: 5,00    Uafgjort: 3,50    Newcastle: 1,57

Everton (8) - Newcastle      2-0     (1-0)
1-0 Peter Appleton (39)
2-0 Sean Howard (69)

MOM: Cesar Guadalupe, Everton (8)

Sikke en dårlig kamp, vi spiller utrolig ringe i dag og Everton vinder fortjent. Det er utroligt, at Everton ikke er mere med i topstriden, når man ser de spillere, de har på deres hold. De har to britiske landsholdsforwards i angrebet som begge scorer mod os i dag. Specielt Appleton er en fremragende og meget interessant spiller.
Heldigvis spiller Chelsea kun uafgjort ude mod Aston Villa, så vi sætter kun et enkelt point til i dag.

24. kamp i Premier League fra Goodison Park, Liverpool
Wolves: 10,00    Uafgjort: 5,00    Newcastle: 1,25

Wolves (19) - Newcastle      0-2     (0-2)
0-1 Kirill Odnoral (28)
0-2 Dritan Krasniqi (40)

MOM: Gonzalo Villanueva, Newcastle (8)

Vi er tilbage på rette kurs efter sidste rundes nederlag til Everton med en udebanesejr over de meget svagtspillende Wolves. Der skal et mirakel til, hvis de ikke skal rykke ned i denne sæson, da deres præstation i dag var intet mindre end katastrofal. Til deres forsvar skal det dog siges, at vi også spille en god kamp, hvilket lover rigtig godt for de næste kampe.

FA Cup - 5. runde fra The Madejski Stadium, Reading
Reading: 4,00    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 1,80

Reading (PRM) - Newcastle     0-0    (0-0)

MOM: Brian Brown (målmand), Reading (8)

Vi skal desværre ud i en irriterende omkamp for at kvalificere os til kvartfinalen i FA Cuppen efter dagens uheldige uafgjort mod Reading. Det er ekstra ærgeligt, da vi har masser af chancer til at afgøre kampen, men deres målmand rammer dagen, så vi skal på den igen på hjemmebane om halvanden uge.
Jeg håber, at mine spillere og især mine angribere vil være lidt mere koldblodige i den næste kamp mod Lazio, så vi kan få et godt udgangspunkt inden returen i Rom om en 14 dage.

Champions League - 1. ottendedelsfinale fra St. James Park, Newcastle
Newcastle - Lazio

Newcastle - Lazio                  2-1          (1-0)
1-0 Vassiriki Diaby (16)
2-0 Branamir Kosstadinov (73)
2-1 Renato Augusto (89)

MOM: Vassiriki Diaby, Newcastle (8)

Hvor er det irriterende, at vi giver dem den scoring til allersidst.
Vi spiller ellers en rigtig god kamp, men Renato vælger at banke bolden i kassen fra 25 meters afstand med et minut tilbage af den ordinære spilletid. Den scoring betyder, at vi lige pludselig fra at have et rigtig godt udgangspunkt, nu pludselig skal passe meget på i Rom om 14 dage, en 1-0 sejr til Lazio og titelforsvaret er forbi.
Vi har ligesom mod Reading, rigtig gode muligheder for at lukke kampen med scoringen til 2-0 meget før og derefter til 3-0, men vi formår ikke at gribe de chancer, vi får tilspillet os.
Vi skal hurtigst muligt have genfundet skarpheden, så vi kan blive i kapløbet om at genvinde pokalen med de store ører og den eftertragtede Premier League titel.

Formation

1. Alexander Johansson
  5. Antonio Barragan
36. Patrice Amptil
  4. Micah Richards
16. Arsim Stojanov
14. Adil El Houti
10. Aaron Lennon
  8. Cesc Fabregas
18. Matt Payne
20. Carlos Vela (c)
19. Anne Stam
Formation

12. Filippo Martini
21. Stephen O'Hara
22. Robert Doyle
  5. Paul Anderson
  2. Anthony Vanden Borre
17. Giles Barnes (c)
20. Gonzalo Villenueva
  6. Vassiriki Diaby
30. Ryan McCord
  9. Dritan Krasniqi
25. Branamir Kosstadinov

Carling Cup Finale fra Wembley, London
Arsenal: 2,62    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,50

Arsenal - Newcastle         2-1  (1-0)
1-0 Carlos Vela (42)
1-1 Dritan Krasniqi (56)
2-1 Adil El Houti (62)

MOM: Paul Anderson, Newcastle (8)

Det er aldrig rart at tabe i en finale, uanset på hvilket niveau, man spiller, men det gør det lidt nemmere, når man har tabt til et hold, der er bedre end en selv og Arsenal var meget bedre end os i dag.
Vi er meget presset i første halvleg og skulle nok have været bagud med minimum 2 scoringer ved halvleg, men spillerne tageer sig sammen efter mit raserianfald i pausen og Krasniqi får da også udlignet. De får hurtigt scoret igen og selvom vi satser hele butikken i de sidste 20 minutter, så sker der ikke mere og Arsenal kan fortjent hæver Carling Cuppen.

Garay scorede
et hans sjældne mål i dag

FA Cup omkamp - 5. runde fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 4,00    Uafgjort: 3,00    Reading: 1,80

Newcastle - Reading (PRM)       4-0     (3-0)
1-0 Dritan Krasniqi (37)
2-0 Branamir Kosstadinov (39)
3-0 Ryan McCord (44)
4-0 Ezequiel Garay (90+4)

MOM: Dritan Krasniqi, Newcastle (10)

Så fik vi hul på bylden og vi sender Reading ud af pokalen med et stort nederlag. Som I kan se fører vi 3-0 ved halvleg og sejren er aldrig i fare. Reading spillerne havde intet og vi var sprudlende i dag, så Treble-drømmen lever i bedste velgående. Jeg håber, at dette er startskuddet til en række sejr, nu hvor vi for alvor er ved at bevæge os ind i de forskellige turneringers afgørende fase.

Stillingen efter vi har spillet 24 kampe!

Zone 43
Manager

« Svar #841: 01 Jun 2007, 14:54 »

Blandede resultater Skuffet

Ærgeligt med Carling'en..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #842: 01 Jun 2007, 14:55 »

Blandede resultater Skuffet

Ærgeligt med Carling'en..
Ja, de mange kampe er ved at sætte sine spor og det er for tidligt!

Alfster
Blogmester

« Svar #843: 01 Jun 2007, 16:01 »

Jeg har stemt på Frankrig, kvag din udmelding om danmark tidligere.

Så nap lige et mesterskab i Frankrig så har været í de 5 store lande i europa, så kan du derefter prøve kræfter med superligaen.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Emillionaire
Gæst

« Svar #844: 01 Jun 2007, 17:02 »

tillykke med Carling Cupp'en

Metsu1
Manager

« Svar #845: 03 Jun 2007, 20:57 »

tillykke med Carling Cupp'en

Jeg vandt den desværre ikke, men tak for kommentaren  Opstemt

EDIT: Hold da op, bloggen nærmere sig de magiske 20.000 i antal læste.

Tak for støtten til alle der læser med. Jeg lover, at der kommer hyppigere updates end der har været på det sidste.
« Seneste Redigering: 03 Jun 2007, 20:59 af Metsu1 » Logged

Niko
Gæst

« Svar #846: 03 Jun 2007, 21:05 »

Yeeeah - jeg blev nummer 20.000  Cool

Metsu1
Manager

« Svar #847: 03 Jun 2007, 21:07 »

Yeeeah - jeg blev nummer 20.000  Cool

Hehe - tak for støtten og tillykke med "titlen"

Emillionaire
Gæst

« Svar #848: 03 Jun 2007, 21:08 »

Jeg vandt den desværre ikke, men tak for kommentaren  Opstemt

EDIT: Hold da op, bloggen nærmere sig de magiske 20.000 i antal læste.

Tak for støtten til alle der læser med. Jeg lover, at der kommer hyppigere updates end der har været på det sidste.

uppppsss sorry

glemte at du ikke var Arsenal

Niko
Gæst

« Svar #849: 03 Jun 2007, 21:08 »

Hehe - tak for støtten og tillykke med "titlen"

Jo tak, jeg har jo en slags titel mere - den første som kommenteret bloggen! Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #850: 03 Jun 2007, 22:06 »

uppppsss sorry

glemte at du ikke var Arsenal

Haha, det er ved at være et par sæsoner eller 4 siden  Wink

Jo tak, jeg har jo en slags titel mere - den første som kommenteret bloggen! Smiley

Det er rigtigt, det var dig der begyndte - der er godt nok sket meget siden  Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #851: 04 Jun 2007, 15:53 »

Kan vi snart forvente en update..

Der jo nogen som kan betegnes som afhængig af bloggen *S*

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #852: 04 Jun 2007, 17:25 »

Kan vi snart forvente en update..

Der jo nogen som kan betegnes som afhængig af bloggen *S*

Det er dejligt, med nogle entusiastiske tilhængere  Opstemt

Updaten kommer senest onsdag, jeg når det nok ikke imorgen, selvom jeg har fri  Wink da jeg ikke er hjemme det meste af dagen

Metsu1
Manager

« Svar #853: 05 Jun 2007, 00:57 »

MARTS 2018

Vi går ind i den sidste tredjedel af sæsonen nu og alle kampe vil mere eller mindre være afgørende for, om vi kan vinde mesterskabet og FA Cuppen, samt genvinde Champions League.
Vi har en svær udekamp mod Lazio i Champions League, hvor vi skal forsøge at forsvare vores spinkle 2-1 føring fra den første kamp i Newcastle. Derudover kommer Chelsea på besøg i det helt store mesterskabsbrag senere på måneden, så når marts er forbi, bliver det spændende at se, hvor vi står i forhold til de forskellige turneringer.

25. kamp i Premier League fra Elland Road,
Leeds: 4,00    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 1,80

Leeds (17) - Newcastle     0-3  (0-2)
0-1 Ryan McCord (6)
0-2 Danny James (straffe 24)
0-3 Gonzalo Higuain (77)

MOM: Dritan Krasniqi, Newcastle (9)

Spillerne leverer en suveræn indsats i dag og vi sikrer os tre vigtige points. Hvad der er endnu vigtigere og endnu mere fantastisk end vores egen sejr er, at Liverpool slår Chelsea med 2-0 på Anfield. Det nederlag til Chelsea og vores sejr betyder, at vi for alvor har 1. pladsen indefor rækkevidde.

Champions League - 2. ottendedelsfinale fra Olimpico, Rom
Lazio (1) - Newcastle (2)

Lazio - Newcastle        2-2   (1-1)
Rødt kort til Ashley Miller, Lazio (18)
0-1 Gonzalo Higuain (24)
1-1 Gontzal Blanco (29)
1-2 Gonzalo Higuain (48)
2-2 Hugo Almeida (87)

MOM: Gontzal Blanco, Lazio (9)

Newcastle er videre til kvartfinalen med sammenlagt 4-3

Vi klarer skærene og går videre til kvartfinalen i Champions League efter 2-2 i Rom. Heldigvis vælger Miller fra Lazio at gå amok på Villanueva ret tidligt i kampen, så han får marchordre. Efter udvisningen sidder vi på kampen og selvom Lazio formår at udligne, så virker det aldrig som om, at vi er i fare for at ryge ud af turneringen og da vi først får scoret til 2-1, så er jeg sikker på, at vi ikke lader dem scorer 3 mål i anden halvleg.

Kvartfinalerne

Real Madrid - Newcastle
Chelsea - Torino
Arsenal - Sevilla
Udinese - Atletico

Jeg får endnu en gang fornøjelsen af at møde et af mine gamle hold i Europas fornemste klubturnering, denne gang er det kongeklubben Real Madrid, der er blevet trukket op af hatten.
Det er en ok lodtrækning, da jeg bare er glad for, at slippe for Arsenal og Chelsea. Jeg ville dog allehelst have trukket et hold som Torino eller Udinese som må anses for, at være de svageste hold, der er tilbage af de 8 resterende hold.
Det bliver helt sikkert to meget tætte kampe mod Madrid, men forhåbentlig bliver det os, der trækker det længste strå og kvalificerer os til semifinalen.

Torre troede, han blev matchvinder
med den sene scoring

FA Cup - Kvartfinale fra Upton Park, London
West Ham: 4,00    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 1,80

West Ham (PRM) - Newcastle     1-1   (0-0)
1-0 Giovanni Torre (90+3)
1-1 Kirill Odnoral (90+4)

MOM: Anthony Vanden Borre, Newcastle (8)

Hvilken vanvittig afslutning på en ellers meget kedelig kamp.
Jeg må indrømme, at jeg var sikker på, at Treble-drømmen var over, da Torre scorer til 1-0 efter 93 minutter. West Ham spillerne må også have troet, at de havde vundet da de snorksover minuttet efter, hvor Odnoral kommer igennem og scorer det udlignende mål i de aller, allersidste sekunder af kampen.
Sikke et drama i de sidste minutter, det var vanvittigt. Desværre bliver Kreasniqi skadet og han kommer til at sidde ude i de næste 5-6 kampe, hvilket betyder han ikke er med mod Chelsea.

26. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,66    Uafgjort: 3,25    Middlesbrough : 4,50

Newcastle  - Middlesbrough (10)      2-0     (1-0)
1-0 Dennis Gaunitz (45+3)
2-0 Kirill Odnoral (51)

MOM: Steve Watson, Newcastle (8)

Vi gør, hvad vi skal i dag og slår Boro i en ensidig forestilling. Vi sidder på dem fra start og har flere store chancer til at bringe os foran, men det er først i det allersidste minut af første halvleg, vi får scoret ved vores nye mand, Dennis Gaunitz.
Næste opgave er topbraget mod Chelsea og med en sejr, kan vi overtage 1. pladsen fra dem og samtidig har vi stadig nogle kampe i hånden, så det ser rigtig godt ud i øjeblikket.

Barnes var lige ved at blive den store helt i dag

27. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 2,00    Uafgjort: 3,25    Chelsea : 3,25

Newcastle  - Chelsea (1)      1-1     (0-0)
1-0 Giles Barnes (62)
1-1 Ian Woods (90+3)

MOM: Ian Woods, Chelsea (8)

Et halvt minut var hvad der skilte os fra at tage 1. pladsen i dag, men Woods ville det anderledes og scorer i de døende sekunder. Det er noget af et antiklimaks at tabe 2 points til topholdet på denne måde, men vi har stadig gode chancer for at overtage pladsen som førerholdet i en af vores udsatte kampe, så vi skal ikke lade os slå ud af deres meget sene udligning.
Chelsea har vist sig som et rigtig tophold hele sæsonen ved gang på gang, enten at sikre sig sejren til sidst eller i hvert fald at undgå et nederlag ligesom de gjorde det i dag.

Button var igen i dag
 en sikker sidste skanse

FA Cup - Kvartfinale omkamp fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,57    Uafgjort: 3,50    West Ham: 5,00

Newcastle - West Ham (PRM)      3-1     (2-0)
1-0 Giles Barnes (34)
2-0 Branamir Kosstadinov (45+1)
2-1 Aidan Miller (57)
3-1 Kirill Odnoral (66)

MOM: David Button, Newcastle (8)

Vi viser styrken på St. James Park og sender The Hammers ud af pokalen. Efter den gode indsats er vi nu i semifinalen, hvor de røde fra Liverpool venter på os. Som sagt så mange gange før, holder vi stadig liv i Treble-drømmen, hvilket ville være det perfekte punktum for mig som Toon manager, da jeg meget kraftigt overvejer, at holde til sommer for at søge nye udfordringer.

28. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,57    Uafgjort: 3,50    Liverpool: 5,00

Newcastle  - Liverpool (6)      3-0     (0-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (52)
2-0 Silva (59)
3-0 Kirill Odnoral (87)

MOM: Kirill Odnoral, Newcastle (8)

Vi er nærmest urørlige på hjemmebane for tiden og sender Beatles drengene tilbage til Merseyside med et stort rungende nederlag på 3-0 efter en formidabel anden halvleg. Kosstadinov er igen begyndt at finde vej til netmaskerne, det samme må siges om Odnoral, der scorer sit tredje mål i fire kampe.
Vi er stadig lige i hælene på Chelsea som også bliver ved med at vinde deres kampe, så det tegner til at blive en meget spændende afslutning med os, Chelsea og Arsenal i hovedrollerne.

Silva har virkelig genfundet formen

29. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,16    Uafgjort: 6,00    Portsmouth: 11,00

Newcastle  - Portsmouth (16)      3-0     (2-0)
1-0 Silva (5)
2-0 Kirill Odnoral (35)
3-0 Silva (76)

MOM: Silva, Newcastle (9)

Som jeg sagde efter vores sejr mod Liverpool, så er vi urørlige på St. James Park, hvilket Portsmouth også må erkende i dag.
Vi har Silva, der er i overdådigt spillehumør for tiden, han scorer to mål i dag og bliver fortjent kåret som banens bedste. Udover ham bliver Odnoral bare ved med at score mål og han har virkelig vist karakter på det seneste efter Krasniqi blev skadet.
Med sejren overtager vi 1. pladsen fra Chelsea og har stadig spillet to kampe mindre end dem, så nu bestemmer vi selv vores skæbne.

Huth grundlagde Boro's sejr
med hans scoring til 1-0

30. kamp i Premier League fra Riverside Stadium, Middlesbrough
Middlesbrough: 8,00    Uafgjort:4,00    Newcastle: 1,33

Middlesbrough (11) - Newcastle      2-0     (0-0)
1-0 Robert Huth (50)
2-0 Billy Sharp (56)

MOM: Robert Huth, Middlesbrough (8)

Jeg forstår stadig væk ikke, hvad der præcist gik galt idag. Jeg synes, vi spiller rigtig godt, men vi formår ikke at udnytte vores chancer i de første 45 minutter. I starten af anden halvleg får Huth scoret ved at knokle bolden ind over stregen ved et hjørnespark og det gør det bestemt ikke nemmere, da Billy Sharp scorer hans første mål i uendelig tider og øger til 2-0.
Efter de to scoringer virker vi totalt handlingslammet og formår slet ikke at komme tilbage i opgøret.
Det var ikke lige den generalprøve, jeg havde håbet på til Madrid kampen.

Newcastle manager vil ikke forlænge sin kontrakt!

Bliver det måske Holland
eller.........
Frankrig, der bliver Nissen's
næste destination??

Der har længere været rygter om et opsigtsvækkende trænerskifte i rueopæiske topfodbold, da der er blevet talt meget om, at Newcastle manager, Jesper Nissen ikke har villet forlænge sin kontrakt med klubben, han har ført frem til at være mesterskabskandidat er og Champions League vindere.
Det har ikke været muligt at få en kommentar fra hovedpersonen i dag, men Newcastle formand John Bell har bekræftet, at kontraktforhandling erne er brudt sammen. Nu skal det vise sig, om det lykkedes, at få forhandlingerne taget op igen, hvis det ikke bliver tilfældet vil Hr. Nissen ikke komme til at mangle tilbud fra andre klubber, da der allerede nu er rygter fremme om, at Feyenoord og Heerenveen fra den hollandske Æresdivision skulle være mere end interesseret i at lokke Jesper Nissen til Holland. Derudover er der også klubber fra Frankrig, der har udvist interesse bl.a det tidligere storhold Lyon samt Bordeaux og Lille.
Vi følger naurligvis sagen og vender tilbage så snart, der er nyt om Jesper Nissens fremtid.

Stillingen med 7-8 kampe igen

« Seneste Redigering: 05 Jun 2007, 09:24 af Metsu1 » Logged

Emillionaire
Gæst

« Svar #854: 05 Jun 2007, 01:04 »

stabile kampe Opstemt

jeg syntes at det er en vældig fin update

og du ligger på andenpladsen Opstemt

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010