home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1121 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177162 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #780: 25 Apr 2007, 12:21 »

må jeg se et ss af Soto og Bell? Opstemt

mrfair
Gæst

« Svar #781: 25 Apr 2007, 13:16 »

Der er jo efterhånden ikke så mange man kender.

Er der i øvrigt inden danskere der har klassen til holdet?

Metsu1
Manager

« Svar #782: 25 Apr 2007, 17:39 »

Tak må jeg så se et SS af higuain og silva ?? takk

Det kan du tro, her har du Silva:

og her er Higuain, han har været skuffende i denne sæson på den offensive midtbane

må jeg se et ss af Soto og Bell? Opstemt

og her har du Carlos Soto. Den klart bedste back, jeg har i klubben

og Bassala Bell

Der er jo efterhånden ikke så mange man kender.

Er der i øvrigt inden danskere der har klassen til holdet?

Jeg har haft kig på nogle danskere, du kan se SS af dem jeg har prøvet at lokke til England her:

Jakob Christensen fra Real Madrid (jeg fik ham selv som ung spiller i Real, da jeg var træner der):

Kasper Pedersen fra Barcelona:

Dan Frost fra Palermo:

Det var lidt screenshots, hvis der skulle være flere ønsker, så sig endelig til. Updaten bliver muligvis udsat et par dage, men jeg håber, at den er klar i løbet af fredag.

mrfair
Gæst

« Svar #783: 26 Apr 2007, 09:52 »

Vi vil have Dan Frost på højrekanten! (uagtet, at jeg ikke har styr på hvem du har der nu)

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #784: 26 Apr 2007, 14:22 »

Selv om at du ikke har dem vil du så ikke vise mig nogle SS af : Benavente , Sahin , dalei , bojan , dos santos og til aller sidst Richards .

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #785: 26 Apr 2007, 18:53 »

Vi vil have Dan Frost på højrekanten! (uagtet, at jeg ikke har styr på hvem du har der nu)

Jeg har Giles Barnes, så jeg må skuffe dig med, at Frost ikke vil blive købt i den nærmeste fremtid  Wink

Selv om at du ikke har dem vil du så ikke vise mig nogle SS af : Benavente , Sahin , dalei , bojan , dos santos og til aller sidst Richards .

De er her, de forskellige spillere, du gerne vil se:

Cristian Benavente
Nuri Sahin
Wang Dalei
Bojan
Giovani Dos Santos
Micah Richards - en spiller, jeg vil forsøge at få til Newcastle i transfervinduet til januar

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #786: 27 Apr 2007, 07:34 »

mange mange tak så ved jeg hvem jeg ska købe. nej men mange tak for ulejligheden, men kunne jeg ikke lige få et af millan, kerlon og barnes og Ustari og aguero og sherman Cardenas ?? så er der ikke flere . Takk . Grin

Super Blog !!!!
« Seneste Redigering: 27 Apr 2007, 07:52 af theo-walcott » Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

mrfair
Gæst

« Svar #787: 27 Apr 2007, 09:52 »

Jeg tror, at alle disse spillere er pænt gode på dette tidspunkt.

Metsu1
Manager

« Svar #788: 27 Apr 2007, 13:40 »

mange mange tak så ved jeg hvem jeg ska købe. nej men mange tak for ulejligheden, men kunne jeg ikke lige få et af millan, kerlon og barnes og Ustari og aguero og sherman Cardenas ?? så er der ikke flere . Takk . Grin

Super Blog !!!!

Her er de ønskede SS's

Nicolas Millan
Kerlon
Giles Barnes - intet mindre end fremragende på højrekanten (bemærk, han har været skadet)
Oscar Ustari
Sergio Aguero - endnu en jeg holder øje med og håber, jeg kan gøre til medlem i The Toon Army
Sherman Cardenas

Jeg tror, at alle disse spillere er pænt gode på dette tidspunkt.

De er gode, men det er ikke fordi, de er mega gode i forhold til andre i spillet. Den bedste af dem er nok Aguero og så er Barnes jo også rigtig god  Wink

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #789: 27 Apr 2007, 13:46 »

Mange mange tak !!

mrfair
Gæst

« Svar #790: 27 Apr 2007, 14:13 »

Lidt spøjst at se Cardenas i River, men sådan er der jo så meget.

Zone 43
Manager

« Svar #791: 28 Apr 2007, 12:59 »

Nu må det snart være tid til en bette update Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #792: 28 Apr 2007, 13:02 »

Nu må det snart være tid til en bette update Smiley

Den er klar indefor et kvarter  Thumbs Up

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #793: 28 Apr 2007, 13:12 »

Den er klar indefor et kvarter  Thumbs Up

Det lyder godt Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #794: 28 Apr 2007, 13:18 »

NOVEMBER 2017 - landstræner igen

Vores næste kamp er den meget vigtige udekamp mod Chelsea som jo i øjeblikket er placeret på 2. pladsen lige efter os. Vi har vist rigtig god form på udebane i denne sæson indtil videre og slået både United, Liverpool og hentet en uafgjort i Arsenal, så kan vi finde den form igen, så har vi en god chance for at tage points med hjem fra Stamford Bridge.
Next stop, Schweiz

Forberedelserne til kampen bliver dog forstyrret da jeg modtager et opkald fra formanden for det schweiziske fodboldforbund, Kurt Zuppinger. Han har hørt, at jeg er stoppet som landstræner for Tyrkiet og han vil høre om jeg vil overtage posten som landstræner for det schweiziske landshold, der har været uden nogen officiel træner siden Christan Gross forlod posten for næsten et år siden.
Jeg er som altid nysgerrig, for selvom jeg lige er stoppet for Tyrkiet, betyder det ikke, at jeg ikke gerne vil træne et landshold igen. Tilbuddet om et nyt landstrænerjob kommer bare lidt hurtigere end ventet og jeg vil egentlig også allerhelst træne det danske landshold eller det engelske landshold.
Jeg ved ikke meget om schweizisk fodbold, men Zuppinger får mig overtalt til at tage jobbet sæsonen ud i første omgang, så jeg er med et blevet landstræner igen.
Den første kamp jeg skal stå i spidsen for Schweiz, er ironisk nok i en træningskamp mod Tyrkiet i Basel om 11 dage, så jeg får travlt med at sætte mig lidt ind i hvilke spillere, jeg har til rådighed og hvilken taktik, jeg skal forsøge mig med.
Fokus skal dog igen tilbage på Chelsea kampen, hvor jeg er så priviligeret at kunne vælge mellem alle spillere i førsteholdstruppen, da vi hverken er ramt af karantæner eller skader til nogle af de vigtige spillere i øjeblikket.

Higuain scorede målet til 2-0
 og blev matchvinder

10. kamp i Premier League fra Stamford Bridge, London
Chelsea : 2,62    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,50

Chelsea (2) - Newcastle       1-2      (0-1)
0-1 Gyan Asamoah (13)
0-2 Gonzalo Higuain (61)
1-2 Jon Butler (66)

MOM: Anthony Vanden Borre, Newcastle (8)

Puha, sikke en fight og hvor er den sejr bare vigtig. Den er ikke alene vigtig resultatmæssig, men sejren er også kolossal vigtig for holdmoralen, da så sandelig har fået et hak op efter sejren. Vi styrer begivenhederne i første halvleg og Chelsea er heldige med kun, at være bagud med en enkelt pind ved pauseteen. Higuain scorer til 2-0 på et flot gennemspillet angreb og det ser rigtig godt ud, men pludselig er Butler fri i vores felt og han reducerer til 1-2. Derefter er der lige ved at gå gummiben i den, det ender med at vi faktisk står med 9 mand i forsvaret og bare losser bolden væk de sidste 15 minutter. Det var ikke pænt til sidst, men vi hentede sejren og lagde afstand til vores værste konkurrenter.

Carling Cup - 4.runde fra Millmoor, Rotherham
Rotherham: 11,00    Uafgjort: 5,00    Newcastle: 1,16

Rotherham - Newcastle      1-2     (0-1)
0-1 Branamir Kosstadinov (24)
1-1 Ian Warner (65)
1-2 Kirill Odnoral (90+4)

MOM: Kirill Odnoral, Newcastle (8)

Vi går ind til denne kamp som mega favoritter ligesom i 3. runde mod Leicester og akkurat som i 3. runde mod Leicester skal vi frem til det allersidste minut af dommerens tillægstid før vi scorer sejrsmålet og endnu en gang er det Odnoral og endnu en gang efter et hjørnespark. Så kan man da vist snakke om deja-vu. Jeg giver som altid nogle af de mindre etablerede spillere chancen i dagens kamp, hvilket også kan have en del af skylden for, at vi ikke kører Rotherham ud af Millmoor Stadium.
Efter denne kamp skal jeg videre til Basel, hvor jeg skal mødes med det schweiziske landshold til to træningskampe mod hhv. Tyrkiet og Belgien.

Landsholdssamling

Jeg har valgt at bruge følgende taktik til kampen mod Tyrkiet og disse spillere er mine foretrukne elleve af de spillere, jeg har til rådighed denne gang:

Trup og Taktik

Mm: Dirk Zimmermann

F H: Ömer Dressler
      F V: Michael Fuchs
      F C: Piero Renzi
      F C: Marco Gross

M H: Viktor Christ
      M V: Philipp Schaaf
      M C: Alexander Röber
      OM C: Enrico Müller

Bo: Jürgen Schneider
      Bo: Lars Kruse

Ziegler blev matchvinder
 i sidste minut

Venskabskamp fra St. Jakobspark, Basel
Schweiz  - Tyrkiet          1-0     (0-0)
1-0 Reto Ziegler (90)

MOM: Ömer Dressler, Schweiz (8)

Jeg får en drømmedebut som landstræner for Schweiz, da Reto Ziegler scorer kampens eneste mål i det sidste minut af kampen og dermed sikrer os sejren i en kamp, der var virkelig jævnbyrdig og som lige så godt kunne have endt med en 1-0 sejr til tyrkerne. Jeg er ikke helt tilfreds med spillet og vi skaber heller ikke særlig mange chancer. Det positive er, at vi også selv holder tyrkerne væk fra de store chancer, så noget tyder på at defensiven er forholdsvis solid med Renzi som styrmanden.

Venskabskamp fra St. Jakobspark, Basel
Schweiz - Belgien       3-0     (2-0)
1-0 Rene Boller (29)
2-0 Lars Kruse (32)
3-0 Francesco Constantini (73)

MOM: Rene Boller, Schweiz (8)

2 kampe og 2 sejre indtil videre som schweizisk landstræner, det må da siges at være en god start. Vi spiller en rigtig god kamp i dag og spillerne virker meget mere motiveret i dag end mod tyrkerne, hvilket resulterer i et godt pres på belgierne hele kampen igennem. Det skal dog siges, at belgierne har deres chancer, men både forsvar og målmand Zimmermann havde godt styr på beginvenhederne. Efter den gode start er jeg fuld af forventning til mit nye job og vi ligger da også kun placeret som nummer 50 på verdensranglisten, så der er plads til forbedring.

11. kamp i Premier League fra Portman Road, Ipswich
Ipswich : 10,00    Uafgjort: 4,50    Newcastle: 1,25

Ipswich (15) - Newcastle       1-1      (1-0)
1-0 Danny Haynes (15)
1-1 Gonzalo Higuain (58)

MOM: Owen Karwan, Ipswich (8)

Skuffende indsats på udebane mod en af rækkens dårlige hold. Det er især skuffende, når man tænker tilbage på vores flotte sejr over Chelsea på udebane for 14 dage siden, men det er som om vi aldrig rigtig kommer igang og vi må derfor nøjes med en uafgjort idag, en dag hvor Chelsea desværre vinder og derfor igen har lidt snor i os. Et eller andet sted er jeg efter dagens indsats bare glad for at vi ikke tabte, da Ipswich havde rigtig godt fat i os især i de første 45 minutter.

5. kamp i Champions League Gruppe B fra De Kuip, Rotterdam
Feyenoord - Newcastle
4,00  -  3,00  -  1,80

Feyenoord - Newcastle      2-0    (2-0)
1-0 Frederic Duplus (6)
2-0 Ciprian Andrei Marica (15)

MOM: Frederic Duplus, Feyenoord (8)

Det her er noget af det ringeste, jeg har set os spille siden jeg kom til Newcastle. Vi er slet ikke klar fra starten af og Feyenoord kommer ud med 100 km i timen og kører os over i første halvleg. Vi er egentlig heldige med at vi kun er bagud 2-0 ved halvleg. I anden halvleg får vi bedre fat rent spillemæssigt, men vi tilspiller os ikke de store chancer, så fuldt fortjent sejr til Feyenoord og nu skal vi vinde hjemme over Steaua for at gå videre, da Feyenoord uanset hvad har vundet puljen.

12. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,12    Uafgjort: 6,00    Reading: 13,00

Newcastle  - Reading (19)      3-1     (1-0)
1-0 Bessala Bell (straffe, 18)
2-0 Anthony Vanden Borre (straffe, 54)
2-1 David Brown (83)
3-1 Gonzalo Villanueva (84)

MOM: Gonzalo Villanueva, Newcastle (8)

Efter den sløje indsats mod både Ipswich og Feyenoord er vi heldigvis tilbage på ret køl igen med denne pligtsejr over Reading. Selvom det er på straffespark vi scorer de første to mål, så er det en fortjent sejr, da vi spiller godt og har mange chancer uden dog at kunne udnytte dem. Jeg frygter det værste, da Brown reducerer med små 10 minutter igen, men heldigvis slår Villanueva til minuttet efter og tager dermed den sidste gejst fra Reading spillerne.

Vanden Borre har været stensikker
på straffe i denne sæson

13. kamp i Premier League fra New Den, London
Millwall : 11,00    Uafgjort: 5,00    Newcastle: 1,16

Millwall (17) - Newcastle      0-2    (0-1)
0-1 Branamir Kosstadinov (14)
0-2 Anthony Vanden Borre (straffe, 55)

MOM: Carlos Soto, Newcastle (8)

Vi vinder igen på udebane og endnu en gang får vi tilkendt et straffespark og igen, igen fristes man til at sige, scorer Vanden Borre sikkert på det. Kampen i dag var lidt af en walk-over, da Millwall intet har at byde på rent offensivt, de kæmper godt for sagen, men deres angreb løb igen og igen ud i sandet.
Med sejren er vi stadig tophold i ligaen, som det fremgår af nedenstående stilling.

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010