Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
0 Brugere, 1151 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
46
47
[
48
]
49
50
...
79
Forfatter
Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! (Læst 177307 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
«
Svar #705:
18 Mar 2007, 14:24 »
Ved det, spillede selv i går kl. 9.30!
Metsu1
Manager
«
Svar #706:
18 Mar 2007, 14:29 »
Citat af: Blackhawk 18 Mar 2007, 14:24
Ved det, spillede selv i går kl. 9.30!
Det lyder ubehageligt, men det kan kampen i dag også blive. Jeg hader blæst, når jeg skal spille bold.
Metsu1
Manager
«
Svar #707:
20 Mar 2007, 13:16 »
APRIL 2017
Vi skal til at gøre klar til den første af Champions League kvartfinalerne mod Arsenal, men der er en anelse panik på op til kampen. Vi er faktisk havnet i en lidt vanvittig situation. I truppen har vi 6 målmænd, men der er reelt kun to af disse, der kan spille mod Arsenal og det er hverken 1., 2. eller 3. valget i målet, men 4. målmand Mathieu Gorgelin, der er frisk til at spille. Martini og Long er skadet og Button er som sagt ikke registreret til turneringen. Jeg aner ikke, hvorfor alle målmændene i truppen bliver skadet, men det er i hvert fald et problem og der skal måske kigges lidt på deres træning, hvis dette ikke bliver bedre.
Champions League - Kvartfinale, 1. kamp
Newcastle - Arsenal
2,50 - 3,00 - 2,62
Newcastle - Arsenal 3-0 (1-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (4)
2-0 Branamir Kosstadinov (53)
3-0 Branamir Kosstadinov (86)
MOM: Branamir Kosstadinov (10)
Det kan godt være, at vi er uheldige med ikke at have alle spillere til rådighed i dag, men hold op hvor har vi heldet med os på banen. Arsenal har et skud på stolpen og flere store chancer, mens vi i den anden ende viser stor skarphed (især Kosstadinov), så det ender med, at vi vinder en komfortabel 3-0 sejr i den første kvartfinale i Champions League og er rigtig godt på vej til semifinalen.
Jeg sidder stadig og kniber mig selv i armen over det flotte resultat og jeg har oplevet mange ting i min karriere som manager rundt omkring i Europa, men det her er en præstation på højde med den gang, jeg vandt Champions League finalen med Juventus over Barcelona, når man ser på målmandssituationen og det faktum, at flere af mine stamspillere enten var skadet eller spærret til kampen.
Giles Barnes viste storform
i dagens opgør
31. kamp i Premier League
Newcastle: 1,16 Uafgjort: 5,00 Reading: 11,00
Newcastle - Reading (13) 5-0 (0-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (47)
2-0 Kirill Odnoral (50)
3-0 Giles Barnes (55)
4-0 Kirill Odnoral (75)
5-0 Vassiriki Diaby (82)
MOM: Giles Barnes (10)
Efter en halv sløj 1. halvleg vågner spillerne for alvor op til dåd i 2. halvleg, hvor vi viser klassen og banker 5 kasser ind bag Reading's sagesløse målmand Graeme Smith. Det må blive en lang tur hjem for Reading med sådan et nederlag i bagagen, mens sejren for os er den optimale generalprøve til semifinalekamp nummer 2 i Champions League mod Arsenal i midtugen.
Champions League - 1/4 finale, 2. kamp
Arsenal: 2,25 Uafgjort: 3,00 Newcastle: 2,75
Arsenal - Newcastle 1-0 (1-0)
1-0 Adil El Houti (12)
MOM: Arsim Stojanov, Arsenal (8)
Vi har kvalificeret os til semifinalen i Champions League!
Vi spiller en rigtig god kamp og holder Arsenal fra de helt store tilbud. El Houti's træffer kunne der ikke gøres så meget ved, da han banker bolden i kassen fra 30 meters afstand, men selv efter den scoring formår Arsenal ikke at lægge særlig meget tryk på os og vi kører sikkert den samlede sejr hjem.
Lodtrækning til Champions League semifinalerne
De 4 hold i semifinalen er:
Heerenveen, Man City, Lyon og Newcastle
Semifinalerne i Champions League
Heerenveen - Newcastle
Man City - Lyon
Vi får en håndsrækning i mesterskabskampen, da Arsenal tager til Aston Villa og taber med hele 3-0. Det betyder, at vi med en sejr i kampen mod Arsenal på Emirates kan komme helt op på siden af dem i tabellen. Det tegner til at blive en meget spændende sæsonafslutning og kampen på Emirates bliver usandsynlig spændende og altafgørende for mesterskabet.
32. kamp i Premier League
Newcastle: 1,12 Uafgjort: 6,00 Portsmouth: 13,00
Newcastle - Portsmouth (18) 0-0 (0-0)
MOM: Raymond Waide, Portsmouth (8)
Det er helt utroligt, at vi kan være så dumme på dette tidspunkt af sæsonen og smider 2 points hjemme til et så ringe hold som Portsmouth. De har fortjent at rykke ned så dårlige er de, men vi er også så dårlige og uengagerede i dag, at vi bestemt ikke fortjener at hente mesterskabet. Jeg er tosset på spillerne efter kampen, da de nu har gjort det utroligt svært for dem selv og fordi vi havde en gylden mulighed for at komme op på siden af Arsenal med en sejr inden vores næste kamp, der netop er mod dem.
Den tidligere Newcastle spiller
spillede en flot kamp
33. kamp i Premier League
Arsenal: 4,00 Uafgjort: 3,00 Newcastle: 1,80
Arsenal - Newcastle 1-0 (1-0)
1-0 Carlos Vela (13)
MOM: Steven Taylor, Arsenal (9)
Jeg tror desværre, at mesterskabet forsvandt op i eftermiddagssolen på Emirates i dag. Vi styrer faktisk kampen og har en masse chancer men problemet er at vi ikke rammer målet som I kan se udfra kampreferatet her. Vela bliver matchvinder i dag og hans mål var ligesom El Houti fra 25-30 meter og så helt op i krydset, helt uden chancer for Mathieu Gorgelin i målet. Som sagt skal vi være usandsynlig heldige, hvis vi skal tilbage i mesterskabskampen, da vi har både Liverpool og Chelsea på udebane i løbet af maj måned, men så er vi heldigvis med i Champions League endnu.
Champions League - Semifinale, 1. kamp
Heerenveen: 2,25 Uafgjort: 3,00 Newcastle: 2,75
Heerenveen - Newcastle 1-1 (1-1)
1-0 Raffaele De Martino (11)
1-1 Anthony Vanden Borre (straffe, 23)
MOM: Raffaele De Martino, Heerenveen (8)
Jeg er meget tilfreds med, at vi henter en uafgjort med hjem fra Holland til returopgøret. De får ellers scoret tidligt i kampen, men vi får et lidt billigt straffe og Vanden Borre udligner sikkert. Derefter overtager vi styringen og er tæt på at score sejrsmålet, men det bliver ved 1-1, som jeg som sagt er rigtig godt tilfreds med inden returen på St. James Park.
Fansene gik amok i jubel,
da Anderson scorede i overtiden
34. kamp i Premier League
Newcastle: 2,00 Uafgjort: 3,25 Man City: 3,25
Newcastle - Man City (6) 2-1 (0-1)
0-1 Daniel Sturridge (1)
1-1 Vassiriki Diaby (60)
2-1 Paul Anderson (90+1)
MOM: Paul Anderson (9)
Efter sidste rundes ærgelige nederlag til Arsenal og den ringe indsats i runden før mod Portsmouth, viser spillerne virkelig vilje i dag og laver et rigtig flot comeback mod Man City efter de havde bragt sig foran efter bare 36 sekunders spil. En ting, der er ligeså godt som sejren over Man City er, at Reading slår Arsenal med hele 4-1, så endnu en gang smider Arsenal points på udebane og vi er igen lige i hælene på dem.
Jeg glemte at tage et SS af stillingen efter denne kamp, så I er nødt til at vente til sæsonafslutningen med at se stillingen, da jeg er i fuld gang med at spille sæsonen færdig
Zone 43
Manager
«
Svar #708:
20 Mar 2007, 13:50 »
Det ser bedre og bedre med, at få noget guld til Newcastle
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #709:
20 Mar 2007, 13:51 »
Øv øv... lidt trist at Arsenal nok højs sandsynligt snupper mesterskabet..
Men tilgengæld slog du dem jo ud i Cl, så lidt hævn fik du da.
Men nu må vi jo håbe at du snupper Champions League trofæet.. det ville ihvertfald ikke være dårligt..
Men tænkte egentlig lige lidt på... af de 4 hold der er tilbage.. hvem er så favoritterne til at vinde CL?
(hvis man ser før de første opgør)
Metsu1
Manager
«
Svar #710:
20 Mar 2007, 14:29 »
Citat af: Zone 43 20 Mar 2007, 13:50
Det ser bedre og bedre med, at få noget guld til Newcastle
Mesterskabet er nok væk, men så har vi jo heldigvis Pokalen med de store ører at kæmpe om.
Citat af: Guldbrand 20 Mar 2007, 13:51
Øv øv... lidt trist at Arsenal nok højs sandsynligt snupper mesterskabet..
Men tilgengæld slog du dem jo ud i Cl, så lidt hævn fik du da.
Men nu må vi jo håbe at du snupper Champions League trofæet.. det ville ihvertfald ikke være dårligt..
Men tænkte egentlig lige lidt på... af de 4 hold der er tilbage.. hvem er så favoritterne til at vinde CL?
(hvis man ser før de første opgør)
Ja, det var mega ærgeligt, at vi ikke kunne tage point fra dem på udebane, men jeg fik min hævn i Champions League som du siger og jeg håber virkeligt, at vi kan gå hele vejen
Jeg vil umiddelbart sige, at vi er favoritter til at vinde Champions League sammen med Lyon. City er outsideren mens Heerenveen er den helt store overraskelse.
mrfair
Gæst
«
Svar #711:
20 Mar 2007, 15:28 »
Det ser godt ud. Hvornår kommer næste update?
Metsu1
Manager
«
Svar #712:
22 Mar 2007, 11:08 »
Citat af: mrfair 20 Mar 2007, 15:28
Det ser godt ud. Hvornår kommer næste update?
Den kommer i løbet af i dag
Swaagenz1
Gæst
«
Svar #713:
22 Mar 2007, 13:25 »
Godt gået med The Toons.
Stadig mere succes er uden tvivl på vej under din ledelse.
Glæder mig til updaten senere idag!
Metsu1
Manager
«
Svar #714:
22 Mar 2007, 14:02 »
MAJ 2017
Vi starter denne altafgørende maj måned med en glædelig nyhed. Månedens priser er netop blevet offenliggjort og her er vores spanske vidunderdreng Gonzalo Villenueva fuldt fortjent blevet kåret til månedens bedste unge spiller. Prisen får han selvfølgelig pga. hans fremragende præstationer i april måned og det er glædeligt at se, at han allerede nu er faldet så godt til i den engelske Premier League.
Vi skal til at forberede os på returopgøret mod Heerenveen i Champions League semifinalen som jo desværre bliver uden Villenueva, da han ikke er registreret til turneringen. Vi klarede som bekendt 1-1 hos dem, men derfor har jeg ikke tænkt mig, at vi skal prøve at "fedte" en 0-0'er hjem. Vi skal ud og underholde og samtidig skal vi forhåbentlig sørger for, at vi vinder en sikker sejr, så vi kan booke billetten til Grækenland, hvor finalen spilles på OAKA Spyros Louis, Athen.
Til kampen er vi uden Martini, Button, Villenueva, Silva, Odnoral og Asamoah pga. diverse skader og manglende registrering.
Champions League - semifinale, 2. kamp
Newcastle - Heerenveen
1,66 - 3,25 - 4,50
Newcastle (1) - Heerenveen (1) 4-0 (1-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (21)
2-0 Branamir Kosstadinov (55)
3-0 Jeremy Menez (62)
4-0 Alex Young (90+3)
MOM: Giles Barnes (9)
En formidabel indsats af spillerne gør, at vi kan booke billet til Champions League finalen. Vi udspiller Heerenveen i dag og jeg må indrømme, at jeg ikke fatter, hvordan de er kommet så langt i turneringen. Vi skal desværre møde en af vores hjemlige rivaler, da Man City gik videre fra opgøret mod Lyon efter cifrene 2-1 hjemme og 1-1 ude. Vi har haft rimelig godt fat i Man City i denne sæson, så det håber jeg virkelig fortsætter, da jeg jo nu har muligheden for at vinde Champions League for tredje gang og det endda med 3 forskellige hold.
Davies fik en uheldig rolle
som matchvinder i dagens kamp
35. kamp i Premier League
Liverpool: 2,75 Uafgjort: 3,20 Newcastle: 2,25
Liverpool (12) - Newcastle 1-2 (1-2)
0-1 Kirill Odnoral (21)
1-1 Rafael Sobis (31)
1-2 Curtis Davies (selvmål, 40)
MOM: David Button (9)
Det er aldrig rart, at skulle spille på Anfield mod Liverpool og selvom de ligger og roder midt i tabellen, så havde de fundet arbejdshandskerne frem i dag og gjorde det virkeligt svært for os. Heldigvis har vi et topholds held da Curtis Davies vælger at heade bolden ind i sit eget net. Med sejren i denne kamp er vi faktisk kun 2 sølle point efter Arsenal, men nu skal vi i vores udsatte kamp til Stamford Bridge og møde Chelsea i en kamp, der bliver altafgørende.
Hvis vi vinder kan vi selv afgøre titelkampen, men spiller vi uafgjort eller taber vi, så skal vi have hjælp og der skal vi sjovt nok have af enten Chelsea eller Portsmouth, som er Arsenal to sidste modstandere. Arsenal møder Chelsea hjemme og Portsmouth ude.
Kosstadinov skulle aldrig have været udvist!
36. kamp i Premier League
Chelsea: 2,62 Uafgjort: 3,00 Newcastle: 2,50
Chelsea (3) - Newcastle 2-2 (2-0)
1-0 David Berry (9) - et skud fra 35 meter
2-0 Lukas Podolski (14)
Rødt kort til Branamir Kosstadinov (16)
2-1 Gonzalo Higuain (72)
2-2 Alex Young (89)
MOM: Paul Anderson (8)
Vi er med i kampen om mesterskabet endnu efter et fantastisk comeback af gutterne. Chelsea chokstarter med 2 scoringer indefor det første kvarter og som om det ikke var nok får Kosstadinov det røde kort efter en luftduel, hvor dommeren mener, at han bevidst prøver at ramme Chelsea spilleren med sin albue. Jeg synes, det er et urimelig hårdt dømt rødt kort, men vi får alligevel justeret på tingene og efter en fremragende 2. havleg får vi fuldt fortjent et point med hjem fra Stamford Bridge. Nu skal vi håbe på, at Chelsea kan tage points fra Arsenal på Emirates, så vi selv kan afgøre om vi skal vinde mesterskabet.
37. kamp i Premier League
Newcastle: 1,40 Uafgjort: 3,75 Hull: 7,50
Newcastle - Hull (20) 3-0 (1-0)
1-0 Jeremy Menez (45)
2-0 Kirill Odnoral (55)
3-0 Gonzalo Higuain (84)
MOM: Gabriel Palacios (8)
Vi vinder sikkert over rækkens absolut svageste hold, men desværre henter Arsenal også alle 3 points hjemme på Emirates mod Chelsea med en 2-0 sejr efter scoringer fra Anne Stam og Carlos Vela. Vi er præcis 3 points efter Arsenal før den sidste kamp, men pga. vores målscore, vil vi i tilfælde af pointligehed vinde mesterskabet. Derfor skal vi vinde over Crystal Palace og Portsmouth skal vinde over Arsenal for, at vi bliver mestre. Det sjove er, at Portsmouth også skal vinde for at være sikre på ikke at rykke ned i The Championship, så det bliver noget en kamp. (opdateringer fra denne kamp er markeret med
kursiv
)
Higuain sendte os i ekstase.......
men Arsenal gjorde hvad de skulle
38. kamp i Premier League
Newcastle: 1,16 Uafgjort: 6,00 Crystal Palace: 11,00
Newcastle - Crystal Palace (15) 3-0 (3-0)
1-0 Gonzalo Higuain (7)
Portsmouth - Arsenal - Rødt kort til Adil El Houti (42)
2-0 Kirill Odnoral (23)
3-0 Alex Young (25)
Pausestillingen i Portsmouth - Arsenal er 0-0
Portsmouth - Arsenal 0-1 - målscorer: Carlos Vela (61)
Portsmouth - Arsenal 0-2 - målscorer: Carlos Vela (85)
MOM: Kirill Odnoral (8)
Vi gør, hvad vi skal og slår Crystal Palace med 3-0 efter en første halvleg med fuld tryk på. Endnu en gang scorer vores unge komet Alex Young, men da Portsmouth desværre ikke formår at lave sensationen, må vi endnu en gang tager os til takke med 2. pladsen i Premier League, mens Arsenal endnu en gang kan løfte Premier League trofæet som beviset på, at de har været det bedste hold i denne sæson. Chelsea ender på 3. pladsen med 9 points op til Arsenal. Nedenfor er der et SS af slutstillingen i Premier League 2016/2017.
Slutstillingen i Premier League
2016/2017
Årets Priser
Årets spiller valgt af spillerne
1. Gyan Asamoah, Newcastle
2. Giles Barnes, Newcastle
3. Ron Forrester, Man Utd
Årets unge spiller valgt af spillerne
1. Anne Stam, Arsenal
2. Karel Zahalka, West Ham
3. Jamie Barratt, Wigan
Årets manager
1. John Metgod, Arsenal
2. Jose Mourinho, Chelsea
3. Jesper Nissen, Newcastle
Årets spiller i England
1. Anthony Vanden Borre, Newcastle
2. David Berry, Chelsea
3. Billy Sharp, Middlesbrough
Topscorer i Premiership
1. Nicholas Bignall, Charlton - 20 mål
2. Carlos Vela, Arsenal - 20 mål
3. Wilmer Paredes, Tottenham - 20 mål
8. Gyan Asamoah, Newcastle - 18 mål
Årets hold i Premier League
Næste update bliver et fyldigt sammendrag af Newcastle's vigtigste kamp til dato - Champions League Finalen mod Manchester City
mrfair
Gæst
«
Svar #715:
22 Mar 2007, 16:28 »
Tillykke med finalen og held og lykke der.
Ærgerligt med mesterskabet, men du snupper det næste år - hvis du altså bliver i klubben. Hvad er dine planer?
Blackhawk
Landsholdsspiller
«
Svar #716:
22 Mar 2007, 16:37 »
Stort tillykke herfra med finalepladsen. Jeg er sikker på at du snupper pokalen.! Desværre kunne Chelsea ikke snuppe point fra Arsenal, ellers kunne du jo (måske) havde fejret en fantastiks "double".
Go Newcastle.!
Metsu1
Manager
«
Svar #717:
22 Mar 2007, 18:05 »
Citat af: mrfair 22 Mar 2007, 16:28
Tillykke med finalen og held og lykke der.
Ærgerligt med mesterskabet, men du snupper det næste år - hvis du altså bliver i klubben. Hvad er dine planer?
Jeg har planer om endnu en sæson i Newcastle, men hvis nu det rigtige job kommer, kan jeg ikke sige at jeg ikke vil skifte.
Det kunne være hold som, Lyon, PSG, Ajax, PSV eller måske Celtic, der er jo stadig ligaer, jeg ikke har vundet
Hvad synes du/I, jeg skal??
Citat af: Blackhawk 22 Mar 2007, 16:37
Stort tillykke herfra med finalepladsen. Jeg er sikker på at du snupper pokalen.! Desværre kunne Chelsea ikke snuppe point fra Arsenal, ellers kunne du jo (måske) havde fejret en fantastiks "double".
Go Newcastle.!
Mange tak skal du have. Jeg havde håbet på Mourinho's tropper, men vi må selv tage skylden for det, da vi lod dem vinde på St. James Park ved juletid, den kamp skulle vi have vundet og dermed mesterskabet, men sådan kig det ikke. Jeg håber, at jeg har reportagen fra Champions League finalen klar i løbet af aftenen.
Blackhawk
Landsholdsspiller
«
Svar #718:
22 Mar 2007, 18:09 »
Citat af: Metsu1 22 Mar 2007, 18:05
Hvad synes du/I, jeg skal??
Jeg ville lige blive 1 sæson mere i Newcastle, for at måske vinde ligaen. Dererfter ville jeg tage til en af de ligaer, du nævnte klubber fra. Så kan man næste sige du har været hele Europa rundt.!
- Ellers kunne du jo tage et smut forbi gode gamle Danmark
«
Seneste Redigering: 22 Mar 2007, 18:12 af Blackhawk
»
Metsu1
Manager
«
Svar #719:
22 Mar 2007, 19:44 »
24. maj 2017
Champions League Finale
Så er det blevet tid til den helt store kamp. Pokalen med de store ører er på spil og det er første gang for både os og vores modtander fra Manchester City, så når kampen er forbi i aften, kan man føjer endnu et navn til listen over de holde, der har prøver at løfte mesterholdenes pokal. Jeg håber selvfølgelig, at vi napper trofæet, så jeg kan fejre den 3. titel med 3 forskellige hold.
OAKA Spyros Louis
Jeg blev tidligere på dagen spurgt, om vi var klar til kampen efter vi tabte mesterskabskampen til Arsenal. Jeg blev ret irriteret på journalisten fra Ekstra Bladet og forsikrede ham, at hvis man som spiller ikke er klar til en Champions League finale, ja så er man aldrig klar. Tabt mesterskabskamp eller ej, så vil en sejr i denne turnering gøre vores sæson mere end godkendt.
Vi skal spille på AEK Athen's hjemmebane: OAKA Spyros Louis
Stadionet blev indviet d. 6. september 1982 og er kendt som det olympiske stadion i Grækenland. Det blev brugt under de Olympiske Lege i Athen 2004. Tilskuerkapaciteten er på 66.132, så der skal nok blive gang i den i aften.
Champions League Finale
OAKA Spyros Louis, Athen
Manchester City - Newcastle
10,00 - 5,00 - 1,25
Startopstillingerne
KICK-OFF
3.min:
Reo-Coker laver frispark på Barnes. Vi får et frispark i højreside på kanten af feltet. Vanden Borre sender det indover mod Asamoah som header på mål - men han header den lige over City målet. Det var allerede en stor chance så tidligt i kampen.
Asamoah er startet godt
i dagens finale
7. min:
Asamoah har bolden i venstre side, han spiller den tilbage til Menez, der dribler uden om Jiangjun, han løber til baglinien og sender et indlæg mod forreste stolpe, Alex Young kommer foran Chiellini og får headet mod mål...............
OG SCORER TIL 1-0
, der er bare spillet 7 minutter og vores unge irske angriber har bragt os foran i denne finale, hvilken start.
16. min:
Anderson kikser en clearing i vores bagerste forsvar og sender bolden videre til Sturridge, der finder Saivet på kanten af feltet, han skyder.... men sender den heldigvis langt forbi vores mål.
17. min:
Målspark af Gorgelin som ender ud på venstre kanten hos Asamoah, der tager en god tur ned bag forsvaret og sender en aflevering ind mod Higuain, der er total klumpspil inde foran mål og selvom både Higuain og Young i hærdigt forsøger at sparke bolden ind for Man City forsvaret blokeret og sendt bolden ud af farezonen.
22. min:
Man City har frispark ligeuden for feltet. Saivet står klar, han går til bolden og banker til den, men heldigvis et pænt stykke forbi mål.
James har gjort det til 2-0
30. min:
Barnes har bolden for os på midten af banen, han sender den videre til Higuain, der skyder mod mål men skuddet rammer Turgut så det bliver rettet og Asamoah ser ud til at kunne nå bolden....... nej det går til hjørnespark. Higuain sender bolden indover, den ryger ud til Menez, der skyder fra en spids vinkel, men han overplacerer sit skud.
40. min:
Garay sender et indlæg frem mod Barnes, han header bolden tilbage til James, der tager et træk og skyder.......
MÅL, JAMES HAR SCORET TIL 2-0
med et skud fra omkring 25 meter.
PAUSE
To store afbrændere
af den engelske forward
51. min:
Man City har frispark på deres egen banehalvdel. Jiangjun sender den afsted til Reo-Coker, der spiller den ud til venstre til Ingham, der hurtigt sender bolden indover til Sturridge, der er helt fri........... men Gorgelin hiver en fantastisk refleks frem og får den slået til hjørne, han virker opsat imod hans gamle klub, der kasserede ham i sidste sæson.
55. min:
Indkast til City i venstre side. Chiellini kaster langt til Sturridge, der igen slipper forbi Garay og igen er alene med Gorgelin......... men igen får Gorgelin pareret skuddet fra Sturridge, der er to gange siden pausen City har været tæt på og begge gange har Gorgelin hevet en feberredning frem.
57. min:
Rosina har bolden for City i højre side, han sender et indlæg indover, der får lov at passere hele vejen over til Saivet
OG HAN REDUCERER TIL 2-1
, det var alt andet end prangende forsvarsspil fra Anderson og garay, da de lod den aflevering passerer til Saivet. Nu bliver det pludselig spændende igen.
64. min:
Danny James har bolden på midtbanen, han sender Higuain afsted med en dyb stikning, Higuain skyder første gang, men Marcelo Grohe redder fremragende i City's mål. Jeg trækker tropperne lidt tilbage og spiller mere på kontraspillet i denne fase af kampen.
74. min:
Det hjælper at vi prøver at sænke tempoet, City har ikke haft de store chancer siden scoringen. Daniel Sturridge skyder fra kanten af feltet, men skuddet går langt over, et harmløst forsøg af den engelske landsholdsspiller.
84. min:
Vi har et frispark som Vanden Borre tager sig af, han spiller den til Barnes, der er helt fri på højrekanten, han sender bolden indover men den bliver rettet af ud til Alex Young, der vender på en tallerken og skyder......... men igen er Marcelo Grohe der med en flot redning, han kan dog ikke holde den men Reo-Coker får bolden sendt ud af farezonen.
Den skal med hjem til Newcastle
86. min:
Vanden Borre sender bolden ud til Young på højrekanten, der er god plads, da City har skiftet til en noget mere offensiv stil. Young sender bolden ind til Kosstadinov, der har tid, han banker til bolden
OG SCORER TIL 3-1
med bare små 5 minutter igen har vi øget forspringet, nu tror jeg ikke det kan gå galt.
90+2. min:
Rosina tager et frispark fra venstre side, han sender bolden indover til forreste stolpe, hvor Ingham kommer højest.... men Vanden Borre blokerer bolden væk fra mållinjen, den ender igen hos Ingham, men han bliver taklet af Diaby og Diaby sender bolden væk fra feltet.
90+3. min:
Vanden Borre sparker et frispark fra midtbanen over mod Kosstadinov, som bruger sin hurtighed til at vriste sig fri af Mark Wilson, han er alene med målmand Grohe, men skyder lige på ham. Det er godt, vi ikke var bagud eller der stod uafgjort, da det var en chance han normalt scorer på.
90+4. min:
KAMPEN ER FLØJTET AF
, vi har vundet Champions League turneringen.
Hvilken fantastisk indsats af spillerne og endelig kan fans af The Toon Army fejrer en sejr i den største turnering af dem alle. Jeg tror ikke, det kommer til at gå stille af i Athen's gader i nat.
Kampen i tal
Manchester City - Newcastle 1-3 (0-2)
0-1 Alex Young (7)
0-2 Danny James (40)
1-2 Henry Saivet (58)
1-3 Branamir Kosstadinov (86)
MOM: Giles Barnes (8)
Tilskuertal: 66.096
Årets hold i Champions League 2016/2017
Næste update bliver med et par landskampe og de sædvanlige oplysninger fra sæsonstarten. Derudover er det blevet tid til en ny sponsor hos Newcastle og det betyder så samtidig nye træjer, så se med næste gang, hvor de nye trøjer bliver offentliggjort.
Sider:
1
...
46
47
[
48
]
49
50
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »