home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1213 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177253 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Den Gamle Dame er flyttet til London!
« Svar #420: 02 Jan 2007, 15:16 »

Det lyder godt med en update idag Smiley

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #421: 02 Jan 2007, 22:11 »

JANUAR 2014

Nytåret er godt overstået og vi skal allerede spille den første kamp d. 01.01. mod Aston Villa, der ligger på en rigtig fin 6. plads i tabellen. Aston Villa er et hold, man skal passe på og især på kontra, hvor de har en af de allerbedste, Alexander Kerzhakov, der er en rigtig hurtig og boldsikker angriber, der før har drillet mig.

Kerhakov chokstartede for Villa,
men det var slet ikke nok i dag

20. kamp i Premier League
Arsenal: 1,57     Uafgjort: 3,50      Aston Villa: 5,00

Arsenal - Aston Villa (6)      4-1       (1-1)
0-1 Alexander Kerzhakov (10)
1-1 Laurent Leclerc (str 20)
2-1 Laurent Leclerc (53)
3-1 Stuart Reid (55)
4-1 Micah Richards (60)

MOM: Laurent Leclerc (9)

Jeg skal lige love for, at spillerne vågnede op efter min opsang i halvlegen. Efter Kerzhakovs føringsmål var jeg ellers nervøs for, at vi ville løbe ind i et meget sjældent hjemmebanenederlag, men vi får hurtigt udlignet på straffespark og så går gutterne jo nærmest amok med tre scoringer i det første kvarter af 2. halvleg.

FA Cup - 3. runde
Wigan: 5,50    Uafgjort: 3,60    Arsenal: 1,50

Wigan - Arsenal         1-1      (1-1)
0-1 Wesley Sneijder (str 4)
1-1 Roman Bednar (22)

MOM: Roman Bednar (7)

Vi skal ud i en irriterende omkamp efter vi ikke formår at score det andet og afgørende mål. Jeg ville ønske, at FA ville bruge forlænget spilletid og straffesparkskonkur rence allerede i den første kamp. Det er irriterende for et hold som os, at skulle spille en omkamp, idet vi er med i mange forskellige turneringer og i forvejen har omkring 55-60 kampe i løbet af sæsonen.

Svensson var kampens bedste idag

1. semifinale - Carling Cup

Everton - Arsenal       0-2        (0-1)
0-1 Adil El Houti (9)
0-2 Carlos Vela (86)

MOM: Karl Svensson (8)

Det er godt at se, spillerne  så opsatte på at forsvare titlen i Carling Cuppen, som jo ellers er den mindst betydningsfulde turnering, vi er med i. De leverer et stykke professionelt arbejde i dag og især i forsvaret, er vi rigtig gode. Det er derfor også fuldt fortjent, at Karl Svensson bliver valgt som kampens bedste. Han har for alvor grebet chancen og sendt Steven Taylor ud af startopsillingen.

Charlton fansene holder stadig humøret højt,
trods en indtil videre svær sæson

21. kamp i Premier League
Charlton: 4,50    Uafgjort: 3,25    Arsenal: 1,66

Charlton (12) - Arsenal           1-2      (1-2)
0-1 Laurent Leclerc (8)
0-2 Wesley Sneijder (21)
1-2 Nicholas Bignall (23)

MOM: Micah Richards (9)

Endnu en udebanesejr mod et af de bedre hold i Premier League som i denne sæson slet ikke lever op til deres potentiale. Charlton har mange rigtig gode spillere og en af dem scorede mod os idag, Nicholas Bignall. Han var meget svær at styre for vores forsvar, men samtidig bliver Richards udnævnt til MOM, så han må have gjort et eller andet rigtigt. Det er faktisk kun pga. manglende skarphed fra Bignall's side, at Charlton ikke tager minimum et point fra os i dag, men man skal også være heldig i så lang en turnering som Premier League, hvis man vil vinde den.

FA Cup - 3. runde, omkamp
Arsenal: 1,12    Uafgjort: 6,00    Wigan: 13,00

Arsenal - Wigan         2-0   e.f.s.  (0-0) 
Rødt kort til David Gray (92)
1-0 Rafinha (str 93)
2-0 David Villa (114)

Det er utroligt, at vi ikke afgører denne kamp i de første 90 minutter. Vi vader i chancer men vi kan ikke scorer det forløsende mål. Heldigvis får de en mand udvist ret hurtigt inde i den forlængede spilletid og så var det bare et spørgsmål om tid før, vi ville få prikket hul på bylden. Vi skal på endnu en udebane tur i 4. runde, denne gang er det Villa Park og Aston Villa, der venter i 4. runde.

Gamle Rosicky var arkitekten
bag dagens sejr over Everton

22. kamp i Premier League
Arsenal: 2,25     Uafgjort: 3,20      Everton: 2,75

Arsenal - Everton (14)       3-2    (1-0)
1-0 Laurent Leclerc (19)
2-0 Wesley Sneijder (27)
2-1 Goran Pandev (55)
3-1 Mads Laudrup (67)
3-2 Sean Howard (73)

MOM: Tomas Rosicky (8)

Vi møder idag endnu et af de hold, der på papiret er rigtig godt, men ligesom Charlton kan Everton heller ikke få det til at fungere på banen. Vi gør heldigvis, det vi skal og henter en fortjent sejr hjem, men det er frustrerende, at vi igen ikke formår at lukke kampen, vi lader Everton lever i håbet hele kampen og det gør dem svære at have med at gøre. Vi har igen masser af muligheder, men igen forlader jeg banen som et nervevrag pga. vores manglende evne til at omsætte vores chancer til scoringer. Jeg har prøvet at ændre lidt i taktikken, så vi nu spille en lidt mere defensiv udgave af den oprindelige 4-2-3-1.

Kan vi forsvare Carling Cuppen
mod Chelsea i finalen?

Carling Cup - 2. semifinale
Arsenal: 2,00    Uafgjort: 3,25    Everton: 3,25

Arsenal - Everton        3-1       (2-1)
1-0 Aaron Lennon (3)
2-0 Wesley Sneijder (29)
2-1 Sean Howard (73)
3-1 Tomas Rosicky (49)

MOM: Tomas Rosicky (8)

Sådan!!! Vi klarer os sikkert igennem returopgøret mod Everton og man må da vist sige, at Rosicky er meget glad for at spille mod Everton, da han ligesom for 4 dage siden, igen idag blev kåret som banens bedste.

Sneijder scorede for tredje kamp i træk

FA Cup - 4. runde
Aston Villa: 10,00    Uafgjort: 5,00    Arsenal: 1,25

Aston Villa - Arsenal         1-2    (1-2) 
0-1 Wesley Sneijder (4)
0-2 Karl Svensson (7)
1-2 Alexander Kerzhakov (19)

Hvis vi kan beholde det held, vi har lige i øjeblikket, så vinder vi det hele i år, for vi er endnu en gang meget heldige i dag. Aston Villa styrer faktisk kampen i den sidste time, men de har lidt samme problem som vi har haft på det seneste, hvor vi ikke har været skarpe nok, så kan de set ikke ramme målet. De har den ene afslutning efter den anden, men de skyder forbi næsten hver gang. Vi skal til City of Manchester i 5. runde af FA Cuppen.

Spillerssalg og køb hos Arsenal

Defoe er blevet købt af Manchester City

Arsenal havde i dag indkaldt til pressemøde. Der var mange rygter om formålet med pressemødet og der var da også mange, der mente, at det var pga. enten salg af en spiller eller købet af en ny spiller til klubben.
Det blev offentliggjprt at den tidligere engelsk landsholdsspiller Jermain Defoe, var blevet solgt til Manchester City, da han ikke ville skrive en ny kontrakt med Arsenal. Derfor var man i klubben nødt til at sætte ham til salg hurtigst muligt og det var da også meget begrænset hvad City måtte slippe for Defoe. De har kun betalt 2.100.000 kr. for den 31-årige angriber. Han opnåede 114 Premier Leagu kampe for Arsenal og scorede 47 mål i disse kampe.

Der blev ved samme lejlighed præsenteret to nye spillere i Arsenal trøjen. Man har købt den 22-årige franskmand Patrice Amptil fra Atletico for 92.500.000 kr. Han går direkte ind på venstre back pladsen, da Stephane Amara er sendt til Chelsea for 90.000.000 kr. iflg. manager Jesper Nissen.
Den anden spiller, der er kommet til klubben, er også 22 år og kommer fra Barcelona i Spanien. Det er den defensive midtbanespiller Antonio Cerrajero, der har kostet Arsenal 75.000.000 kr.

23. kamp i Premier League
West Ham: 8,00    Uafgjort: 4,00    Arsenal: 1,33

West Ham (8) - Arsenal         0-1    (0-0)
0-1 Francesc Fabregas (62)

MOM: Anton Ferdinand (8)

Vi vinder endnu en gang på udebane og denne gang mod en af vores lokalrivaler, West Ham. Jeg synes, vi spiller godt i dag og har igen chancer nok til at afgøre kampen tidligere end vi gør, men så længe vi vinder, kan jeg vist ikke tillade mig at klage over noget.

Der er desværre kun et screenshot over top 7 i tabellen denne gang. (jeg koksede lidt rundt, da jeg tog SS'et  Opstemt ):

« Seneste Redigering: 02 Jan 2007, 22:13 af Metsu1 » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #422: 03 Jan 2007, 15:41 »

Ja det ser jo bare rigtig godt ud. Virkelig en klasse taktik du har. Har selv vundet ligaen og CL med Berningham med den taktik du brugerD!

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #423: 03 Jan 2007, 19:38 »

Ja det ser jo bare rigtig godt ud. Virkelig en klasse taktik du har. Har selv vundet ligaen og CL med Berningham med den taktik du brugerD!

Lækkert at høre min blog kan bruges til inspiration.  Thumbs Up

Hvor mange sæsoner tog du om det??

Zone 43
Manager

« Svar #424: 03 Jan 2007, 19:58 »

2.1 for Defoe er sgu ikke meget, bare jeg kunne købe ham for samme beløb i mit spil Grin

Ellers ser det jo rigtig godt ud Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #425: 03 Jan 2007, 21:20 »

2.1 for Defoe er sgu ikke meget, bare jeg kunne købe ham for samme beløb i mit spil Grin

Ellers ser det jo rigtig godt ud Thumbs Up

Du har ret, men den gamle mand ville jo ikke forlænge med os, så ud det skulle han hurtigst muligt,  Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #426: 03 Jan 2007, 22:58 »

Jeg var næsten færdig med at spille Februar måned, men så startede mit CD-Rom drev op med min FM cd i og så fik jeg en besked om en alvorlig fejl og spillet lukkede ned.  ticked off

Jeg har lige siddet og skrevet en hel stil om mit 3-0 nederlag til Chelsea i ligaen og så 14 dage efter i FM tid, så crasher spillet........... jeg håber ikke, at det er en fejl der gør, at jeg ikke kan spille videre på min blog.  Græder

Jeg dropper det for i dag og så prøver jeg igen i morgen.  Ubeslutsom

Metsu1
Manager

« Svar #427: 04 Jan 2007, 17:13 »

Spillet kører igen og jeg er forbi det sted, hvor det crashede i går.  Thumbs Up

Jeg aner ikke, hvad der var grunden til problemet i går, er der nogen der har prøvet det ved et spil??  Huh

Hvis alt går godt, kommer der nok en update i aften eller i morgen formiddag, hvis det skulle have interesse  Wink

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #428: 04 Jan 2007, 17:14 »

NOOOOO!! Det håber jeg ikk.

Jeg brugte forresten 3 sæsoner. Første rykkede jeg op. I anden blev jeg nr. 2 og i tredie blev jeg nr. 1 og vandt CL.

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #429: 04 Jan 2007, 17:20 »

NOOOOO!! Det håber jeg ikk.

Jeg brugte forresten 3 sæsoner. Første rykkede jeg op. I anden blev jeg nr. 2 og i tredie blev jeg nr. 1 og vandt CL.

Det kører igen, så håber jeg bare ikke det sker igen  Wink

God "tur" med Birmingham, respekt  Thumbs Up

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #430: 04 Jan 2007, 17:51 »

Nå godt. Jeg er virkelig ivrig læser af denne blog!

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #431: 05 Jan 2007, 14:17 »

FEBRUAR 2014

Efter vi er gået igennem januar måned som ubesejret får jeg endnu engang et trofæ som bevis på denne bedrift. Jeg vinder månedens manager pris for januar og det er jo altid rart med lidt anerkendelse. Desværre er der ingen af spillerne, der bliver nævnt denne gang.

Fansene var vidner til et sjældent
pointtab på hjemmebane

24. kamp i Premier League
Arsenal: 1,16     Uafgjort: 6,00      Preston: 11,00

Arsenal - Preston (16)      1-1       (1-0)
1-0 Micah Richards (11)
1-1 Christian Kebeya (75)

MOM: Elliot Omozusi, Preston (8)

Så gik den ikke længere! Efter vi i de sidste kampe har formået at hive den ene smalle sejr hjem efter den anden, fik Preston af alle hold endelig skovlen under os. Det er altid ærgeligt at miste point til en modstander, der er væsentlig dårlige end en selv, hvad det er endnu værre er, hvis man så har fortjent at miste points, hvilket vi faktisk har i dag, da vi spiller en dårlig kamp. Det er et meget dårligt tidspunkt at få et formdyk, da vi i næste spillerunde skal møde Chelsea på Stamford Bridge.

Svensson scorede sit vigtigste mål
 nogensinde som Arsenal spiller i dag

25. kamp i Premier League
Chelsea : 2,62     Uafgjort: 3,00       Arsenal: 2,50

Chelsea - Arsenal       1-1     (1-1)
1-0 Ashley Miller (11)
1-1 Karl Svensson (23)

MOM: Micah Richards (8)

Vi stiller meget defensivt op til dagens kamp og det giver til en vis grad pote. Vi sørger for at Chelsea ikke vinder og samtidig holder vi dem fra at have de helt store chancer imod os. Det var rart, at kunne tage herfra med den samme afstand i tabellen som vi kom med, det eneste negative er, at vi mister Fabregas med en ribbensskade i cirka 4 uger.
Vi var også hårdt ramt op til denne kamp, da vi både har Villa og Lennon ude med skader, samt var Vela og El Houti på landsholdstur, de vender heldigvis tilbage til næste kamp.

Den tidligere Liverpool-spiller
sikrede Wigan et tiltrængt point

26. kamp i Premier League
Wigan: 13,00      Uafgjort: 6,00       Arsenal: 1,12

Wigan (19) - Arsenal          1-1       (0-1)
0-1 Mads Laudrup (16)
1-1 Florent Sinama-Pongolle (77)

MOM: Mads Laudrup (7)

For dårligt!!!!! Det er hvad spillerne får at vide efter kampen. At vi kun formår at hente et point med hjem fra Wigan er simpelthen ikke godt nok og især ikke, når vi havde alle tre indefor rækkevidde, men igen smider vi det hele væk indefor de sidste 15 minutter.
Resultatet er fair nok og jeg er ved at blive lidt bekymret over vores manglende resultater i de sidste kampe i Premier League. Heldigvis får jeg efter kampen at vide, at Tottenham har hjulpet os ved at tæske Chelsea 4-2 på White Hart Lane.

FA Cup - 5. runde
Man City: 4,00      Uafgjort: 3,00       Arsenal: 1,80

Man City  - Arsenal      3-0       (1-0)
1-0 Zhang Jianjun (24)
2-0 Henri Saivet (48)
3-0 Daniel Sturridge (83)

MOM: Daniel Sturridge (9)

London, London, we have a problem............ ..............

Jeg ved ikke, hvad der er galt med spillerne, men det vi præsterer i dag er nok det værste, jeg har været vidne til i min tid som manager. Vi får decideret klø i dag og det er fuldt fortjent, da vi faktisk ikke er med i kampen på noget tidspunkt.
Jeg er bare glad for, at vi ikke mistede point i ligaen ved dette nederlag, men at det trods alt "bare" var i FA Cuppen, at vi fik et blackout. Det er meget vigtigt, at spillerne glemmer denne kamp hurtigst muligt, da næste opgave er i Hamborg, hvor vi jo har HSV i 1. knockout runde af Champions League.

Champions League - 1. knockout fase, 1. kamp
HSV - Arsenal

1-0 Steven Linke (19)
2-0 Steven Linke (25)
2-1 Carlos Vela (55)

MOM: Steven Linke (8)

Hvad er det med tyske angribere og mig. Først gør Klose fra Roma livet surt for mig i Juventus, nu driller Podolski mig i Chelsea og så for at det ikke skal være løgn, dukker der et nyt navn op: Steven Linke.
Som I kan se, er han er en fremragende angriber, der minder en del om Klose i spillestil og jeg er faktisk klar til at gå efter ham til sommer, når vi igen må købe spillere.
Tilbage til kampen, så er 1-2 ikke det værste udgangspunkt før vi har fornøjelsen af HSV på hjemmebane. Jeg synes, vi spillemæssigt viser tegn på forbedringer i forhold til de seneste kampe, men det er vi også nødt til for at kun gå videre i Champions League, genvinde mesterskabet og slå Chelsea i weekendens Carling Cup finale.

CARLING CUP FINALE
Arsenal - Chelsea
2,00  -  3,25  -  3,25

Startopstillingerne til dagens finale

Før kick-off: Jeg har besluttet mig for at ændre lidt i startopstillingen. Jeg giver Laurent Leclerc en pause og prøver i stedet vores unge nigerianske angriber Bala Bazuaye fra start. Samtidig er Mads Laudrup gledet ud af startopstillingen og blevet erstattet af vores nye mand fra Barcelona, Antonio Cerrajero.

KICK-OFF

12 min.: GAAABB er vist det eneste udtryk, der kan bruges indtil videre, der har ikke været skyggen af en afslutning fra nogen af holdene endnu. Der er meget spil på midtbanen i øjeblikket, vi får spillet bredt ud til Lennon, der tager et rush ned af højresiden, han centrer bolden og Bazuaye kommer først og SCORER TIL 1-0 FOR OS, han takker for tilliden og scorer et flot mål efter rigtig godt forarbejde fra Aaron Lennon.

25. min: Der er ikke sket meget siden scoringen, vi har haft et par gode indlæg, mens Chelsea ikke rigtig kan få opspillet til at fungere. De har haft et enkelt langskud fra Ashley Miller, men ellers har de været meget harmløse.
Aaron Lennon var vores
bedste mand i 1. halvleg

37. min: Chelsea har et frispark midt på vores banehalvdel. Det er Imudia, der står klar til at tage det. Han finder Miller, men vi får clearet bolden, den ender hos Terry, der spiller godt til Diego, han bliver tacklet og Adil El Houti sætter gang i et kontranangreb, han spiller Lennon helt fri med en flot afleveing i dybden, men Edwards når tilbage og kaster sig ned i skuddet fra Lennon. Det var lige ved at blive en rigtig stor chance.

45. min: Vi er i dommerens tillægstid og Chelsea får et hjørnespark. Dos Santos sparker bolden indover, men heldigvis når Richards højest og header bolden ud af farezonen. Rafinha får bolden, men mister den til Dos Santos med det samme, han sender bolden ind til Podolski, som lægger bolden skråt tilbage til Diego, der skyder............. . men den får for meget og ryder over mål, det er skidt at Rafinha ikke bare sparker bolden langt væk, når vi er så tæt på pausefløjtet.

PAUSE

46. min: Vi er knap kommet i gang før Robben modtager en god aflevering fra Dos Santos, han er helt fri men vinklen er lidt spids, han skyder, Johansson klarer skuddet til hjørnespark. Vi skal op i gear igen ellers kan det blive en meget lang halvleg.

63. min: Vi har fået ro på spillet igen og Cerrajero står klar til at tage et frispark ca. 30-35 meter ude. Jeg har set ham til træning og han har et rigtig hårdt og præcist spark, så han skyder garanteret direkte. Han løber til bolden og hamrer den afsted mod kassen............. Cech kan kun parere, lige ud til Lennon, men igen er Edwards lidt hurtigere og får igen banket bolden til indkast.

70. min: Vi får et nyt frispark helt ude i venstresiden denne gang. Det er Sneijder, der tager disse frispark, det er indadskruet og Cerrajero får hovedet på.......... men lige forbi Chelsea målet. Vi får lagt et godt pres nu og Chelsea virker modløse, vi har triumfen inde for rækkevidde.

78. min: Chelsea har ikke noget at komme med i dag, de har haft nogle enkelte landskudsforsøg, men vi kontrollerer kampen. Biseswar er kommet på banen i stedet for Lennon og han har bolden i højre side nu, han runder Edwards og løfter bolden ind, der er klumpspil, bolden ender hos Cerrajero, han hugger til den............. men han skyder over fra 10 meters afstand!!!!!  Det var en kæmpe chance til at lukke finalen, ærgeligt at han ikke er mere koldblodig i denne situation.
Sinclair var meget tæt på at
spolere drømmen for os til sidst

85 min: Chelsea spiller mere offensivt nu, med både Sinclair, Robben og Butler på toppen. Miller har bolden på midtbanen, han ser Intagliata's dybdeløb, han er fri, men Richards kaster sig ned og får tacklet, faren er ikke over endnu, Robben har bolden, han dribler og bliver tacklet, men bolden lander for fødderne af Sinclair, han skyder mod mål, men den flyver lige henover overliggeren. Det var chancen til udligning for Chelsea.

87. min Kontrachance til Biseswar, han tager bolden med og banker til den, men den er desværre langt over mål, det var faktisk en ret stor chance til hollænderen.

90+3. min: Chelsea kaster alt frem. Joe Cole har bolden, han finder Scott Sinclair, der afdribler både Amptil og Scott Taylor, han er alene med Johansson som blokerer, men han får endnu en chance, DOBBELTREDNING af Johansson på et utrolig vigtigt tidspunkt. Rafinha sparker bolden langt op af banen......... og dommer Richard Ward fløjter kampen af, vi har genvundet Carling Cuppen i en finale, der blev ligeså tæt som man kunne forvente.

Vi sikrede os endnu en pokal

KAMPFAKTA

Arsenal - Chelsea

1-0 Bala Bazuaye (12)
Gult kort til Giampaolo Intagliata, Chelsea (17)
Gult kort til Patrice Ampril, Arsenal (45)
Gult kort til Jeffrey Imudia, Chelsea (74)

MOM: Antonio Cerrajero, Arsenal (7)

27. kamp i Premier League
Arsenal: 1,16     Uafgjort: 6,00      Coventry: 11,00

Arsenal - Coventry (20)      2-0       (1-0)
1-0 Elliott Ward (sm, 42)
2-0 Laurent Leclerc (90+1)

MOM: Patrice Amptil (8)

Vi slutter rigtig godt af, efter vi var noget i krise i starten af februar. Jeg håber, at spillerne kan fastholde deres form, så vi kan hente endnu et mesterskab hjem til Arsenal og hvem ved måske også noget europæisk sølvtøj til London.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #432: 05 Jan 2007, 14:25 »

Tillykke med titlen. Det er jo altid dejlig at vinde over Chelski. Syntes dog ikk det var det bedste måned resultat mæsigt men du fik dog lige to sejre til sidst.

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #433: 05 Jan 2007, 14:37 »

Damn, det tog sin tid at få et par gode resultater...

Det bliver vel bedre i næste update?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #434: 05 Jan 2007, 14:55 »

Tillykke med titlen. Det er jo altid dejlig at vinde over Chelski. Syntes dog ikk det var det bedste måned resultat mæsigt men du fik dog lige to sejre til sidst.

Tak for det, godt med lidt sølvtøj efter en meget jævn måned, kan man vist godt sige  Thumbs Up

Damn, det tog sin tid at få et par gode resultater...

Det bliver vel bedre i næste update?

Jeg har kun fået spillet et par kampe og der ser det allerede meget bedre ud, hehe  Wink

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010