Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
1 Bruger, 852 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
26
27
[
28
]
29
30
...
79
Forfatter
Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! (Læst 177213 gange)
N17
Manager
Sv: Den Gamle Dame er flyttet til London!
«
Svar #405:
28 Dec 2006, 00:43 »
Det med billeder er sådan lidt en smagssag. Tror det er for billedede skal passe med kampen, som det omhandler.
Mht. det med at den er svær at finde rundt i, så kan jeg kun være enig! Jeg har den samme følelse, og det synes jeg er lidt ærgerligt!
Del op mellem være kamp, som Zhotlog også foreslår!
Håber du kan bruge det i en ellers god blog
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Metsu1
Manager
«
Svar #406:
28 Dec 2006, 01:51 »
Citat af: ZhotLog 28 Dec 2006, 00:34
Metsu1:
Du skriver godt, og ganske nydeligt sat ind med billederne osv... Men..
Nu vil jeg, modsat alle andre her, komme med en smule (forhåbentlig konstruktiv) kritik. Jeg synes dine updates er lidt svære, at finde rundt i. Det virker nogle gange som lidt af et rod, og jeg savner flere af de grå streger du ellers så flot, har sat op mellem Brasilien og Arsenal teksten. Måske en sådan linje mellem hver kamp? Samtidig vil jeg også efterspørge, at du viser billederne i deres rigtige størrelser, synes det ser en smule grumset ud med fx Laudrup & Lennon billederne.
Håber det her kunne bruges til lidt, så denne fantastiske blog kan blive endnu bedre. :-)
Alle kommentarer er mere end velkomne og jeg vil meget gerne gør bloggen mere overskuelig, som du skriver.
Jeg vil fremover prøve at indsætte en streg efter hver kamp, emne osv. for at se om det kan hjælp med inddelingen.
Jeg har selv synte,s at kampene måske engang imellem er "løbet" lidt sammen, så jeg tror, det er løsningen fremover.
Mht. billederne kan jeg ikke altid indsætte de billeder, jeg vil bruge i fuld størrelse, da de så simpelthen fylder for meget i forhold til teksten, så jeg bruge width/height i img linien og prøve at regne mig til de rigtige indeks (Jeg ved ikke om det her gav mening). Jeg vil gerne fremover prøve at finde billeder, der har den rigtige størrelse, men ellers ser det ud til, at du må leve med de grumsede billeder
Citat af: michaelk 28 Dec 2006, 00:23
Metsu1 det her er helt fantastisk. Nu må du da vinde månedens blog, ellers så ved jeg altså ikke rigtig hvordan man så vinder for det her er jo næsten proffiessonel. Virkelig flot.
Citat af: Inex 27 Dec 2006, 23:39
Rigtig god læsning, med fyldige tekster samt fine billeder dertil. Forsæt det gode spil/arbejde, det fører nok til mange titler
Mange tak for de flotte ord, som sagt er det helt kanon, at I følger med og samtidig gider at smide en kommentar ind i bloggen.
Det gælder selvfølgelig også dig, John Spurs
ZhotLog
Gæst
«
Svar #407:
28 Dec 2006, 01:54 »
Tror lige jeg overlever mht. de grumsede billeder
Får vi en update i aften/nat?
Metsu1
Manager
«
Svar #408:
28 Dec 2006, 01:57 »
Citat af: ZhotLog 28 Dec 2006, 01:54
Tror lige jeg overlever mht. de grumsede billeder
Får vi en update i aften/nat?
Jeg tror desværre ikke, jeg når det i nat, men der vil helt sikkert komme en update i løbet af eftermiddagen i morgen.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #409:
28 Dec 2006, 01:58 »
Far er ikke sur, far er skuffet!
Metsu1
Manager
«
Svar #410:
28 Dec 2006, 02:00 »
Citat af: ZhotLog 28 Dec 2006, 01:58
Far er ikke sur, far er skuffet!
Jeg skal nok gøre det godt igen i morgen, med en fyldig update af en meget målrig måned, kan jeg godt afsløre
Metsu1
Manager
«
Svar #411:
28 Dec 2006, 17:58 »
NOVEMBER 2013
Vi har taget hul på en ny måned efter at have afsluttet en af de bedste måneder, jeg har haft i min tid som manager for Juventus, Real og Arsenal. Det kan også ses i denne meddelelse fra Barclay's om månedens priser for oktober:
De bedste i oktober!
Arsenal spillere -
månedens bedste
Vi har nu fundet navnene i konkurrencen om at vinde prisen som månedens bedste unge spiller, bedste spiller og bedste manager.
Månedens unge spiller blev Stuart Reid fra Arsenal, der har spillet nogle rigtige gode kampe for Arsenal i denne måned. Det samme kan siges om hans holdkammerat Micah Richards, der vinder prisen for månedens spiller.
I kategorien månedens manager er det dog ikke manageren for Arsenal, Jesper Nissen der er valgt som vinder, han må nøjes med en andenplads efter Stuart Pearce fra Newcastle.
Vores næste kamp er udekampen mod en af vores ærkerivaler, Manchester United. Klubben er ikke hvad den har været og har faktisk store problemer i denne sæson, hvor de lige nu kun er placeret som nummer 14!
Brandy blev matchvinder
for et svagtspillende United hold
10. kamp i Premier League
Man Utd: 10,00 Uafgjort: 5,00 Arsenal: 1,25
Man Utd (14) - Arsenal 1-0 (1-0)
1-0 Febian Brandy (36)
MOM: Kasper Schmeichel, Man U (9)
Jeg sidder tilbage med en meget tom fornemmelse, da vi faktisk kører Man United over i dag. De bliver spillet total tynde op til flere gange, men vores spillere glemmer lige den sidste meget vigtige detalje, nemlig at få bolden sparket i kassen. Det er så ikke alene vores egen skyld men også Kasper Schmeichel, da han står en fremragende kamp for United i dag. United er så skidt spillende, at de faktisk kun har en afslutning, der rammer målet, som de så desværre også scorer på.
Carling Cup - 4. runde
Arsenal: 1,17 Uafgjort: 6,00 Barnsley: 11,00
Arsenal - Barnsley (D2) 3-0 (3-0)
1-0 Matt Payne (5)
2-0 Adil El Houti (21)
3-0 Adil El Houti (44)
MOM: Adil El Houti (8)
Reserverne får chancen idag, men samtidig giver jeg fuld spilletid til min marokanske landsholdsspiller Adel El Houti, hvilket viser sig at være en rigtig god ide. Han har leveret nogle rigtig gode kampe for os i denne sæson og jeg håber, at han blive en anelse mere konstant i hans spil, så vil han virkelig bliver farlig på højrekanten. Vi får allerede samme aften oplyst vores modstander i kvartfinalen, det blev Sheff Utd som skal til Ashburton Grove.
Comeback til Lehmann?
Store problemer i Arsenal!
I dag blev det kendt, at Arsenal's førsteholdsmålmand Alexander Johansson vil være ude i minimum 2 uger med en forvredet ankel. Det er selvfølgelig aldrig rart for en manager at mangle førstevalget på målmandsposten, men for Arsenal manager Jesper Nissen er det meget alvorligt, da han allerede har holdets anden og tredje valg ude med skader. Derfor ser det ud til at 4. valg John Fisher, der blev hentet på en fri transfer i Hearts sidste sommer vil få debut imellem stængerne mod Birmingham.
Der er dog nogle rygter ude om, at Jesper Nissen vil forsøge at overtale den gamle Arsenal keeper Jens Lehmann til at tage et par kampe for Arsenal, måske ikke som starter, men så på bænken, da han med hans store rutine skal hjælpe den unge Fisher. Vi fik denne kommentar til ovenstående rygter fra manager Jesper Nissen. "Lehmann var en fremragende målmand for Arsenal, men han har ikke spillet i flere sæsoner, så det er overhovedet ikke i mine overvejelser, jeg har stor tiltro til, at John (Fisher, red.) kan klare presset". Så der bliver ikke noget sensationelt comeback i denne omgang til Jens Lehmann.
11. kamp i Premier League
Birmingham: 4,50 Uafgjort: 3,25 Arsenal: 1,66
Birmingham (6) - Arsenal 1-1 (1-1)
1-0 Jack Jeffrey (9)
1-1 Wesley Sneijder (21)
MOM: Stephen Kelly (8)
Vores målmand klarede det faktisk godt i dag, men der er ikke den samme sikkerhed som der plejer at være i de bagerste rækker og Birmingham har faktisk chancerne til at tage alle 3 points i dag.
Villa fandt vej til målet
to gange i dag
5. kamp i Champions League Gruppe F
Arsenal: 2,00 Uafgjort: 3,25 Galatasaray: 3,25
Arsenal - Galatasaray 4-3 (4-1)
1-0 David Villa (4)
1-1 Steven Taylor (selvmål, 23)
2-1 Karim Saidi (selvmål, 32 )
3-1 Wesley Sneijder (41)
4-1 David Villa (44)
4-2 Carlos Javier Acuna (49)
4-3 Carlos Javier Acuna (79)
MOM: David Villa (8)
Vanvittig kamp, vi igen spiller mod Galatasaray. Holdene må stå godt til hinanden, da der sidst vi mødtes blev scoret fem mål. Jeg prøver, at få spillerne til at holde gejsten i pausen men det lykkedes ikke og samtidig går Fisher, Taylor og Richards fejl af hinanden op til flere gange, hvilket i hvert fald giver tyrkerne to af deres mål. Jeg begynder så småt, at glæde mig til at Johansson er frisk igen, han burde kunne spille igen om en uges tid.
Vela troede han skulle være matchvinder
12. kamp i Premier League
Arsenal: 1,57 Uafgjort: 3,50 Crystal Palace: 5,00
Arsenal - Crystal Palace (5) 3-3 (1-1)
1-0 Laurent Leclerc (36)
1-1 Fred Sears (40)
1-2 John Bostock (48)
2-2 Laurent Leclerc (77)
3-2 Carlos Vela (83)
3-3 John Bostock (90+1)
MOM: John Bostock (8)
Vi spiller den ene vanvittige kamp efter den anden for tiden.
I dag er det desværre tydeligt, at vi mangler en ordenlig keeper i målet. Især ved det udlignende mål ser Fisher rigtig skidt ud. Der er frispark ude i højre side af vores straffesparksfelt, bolden ligger vel ca. 30-35 meter fra mål, men Bostock får alligevel bolden i mål via den ene opstander med et skud, som Fisher minimum skulle have pareret til hjørnespark. Jeg glæder mig til at vi får Johansson tilbage til vores næste svære udekamp mod Liverpool.
13. kamp i Premier League
Liverpool: 3,25 Uafgjort: 3,25 Arsenal: 2,00
Liverpool (12) - Arsenal 0-1 (0-0)
0-1 Carlos Vela (88)
MOM: Steven Taylor (7)
En svær udekamp som giver 3 points er altid en rar ting. Det er faktisk vores første sejr i 4 ligakampe, så det gør det jo bare endnu bedre. Det ser ellers skidt ud i pausen, da vi reelt set ikke havde haft en afslutning i 1. halvleg, men det ændrede spillerne heldigivs på i 2. halvleg, hvor vi klart er bedre end Liverpool, samtidig holder vi nullet og en stor del af forklaring er, den tilbagevendte keeper Johansson.
Anfører Richards
med endnu en flot præstation
14. kamp i Premier League
Arsenal: 2,00 Uafgjort: 3,25 Ipswich : 3,25
Arsenal - Ipswich (7) 3-0 (3-0)
1-0 Aaron Lennon (2)
2-0 Stuart Reid (24)
3-0 Micah Richards (41)
MOM: Micah Richards (9)
En sikker sejr mod Ipswich, som ellers tidligere har voldt os en del problemer. Sidste år bankede de os 3-0 i FA Cuppen på vores egen bane, men denne gang var spillerne klar og sendte Ipswich hjem med et 3-0 nederlag i stedet for.
Stillingen i Premier League, ser jo rigtig godt ud:
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #412:
30 Dec 2006, 23:57 »
Det ser rigtig godt ud nu. Meget mere overskuelig. Også rigtig gode resultater. Chelsea ser heller ikke så skræmmende ud i år.
Hala Madrid!
Metsu1
Manager
«
Svar #413:
31 Dec 2006, 11:00 »
Citat af: michaelk 30 Dec 2006, 23:57
Det ser rigtig godt ud nu. Meget mere overskuelig. Også rigtig gode resultater. Chelsea ser heller ikke så skræmmende ud i år.
Takker, jeg ved ikke selv rigtig, om det er blevet meget bedre, men så længe læserne kan lide det, så er jeg tilfreds
Chelsea virker ikke skræmmende lige nu, men de plejer som regel at tage sig sammen ved juletid, om de gør det i denne sæson, kan I høre i updaten, der forhåbentlig bliver klar i løbet af eftermiddagen.
Man skal jo rundt og ønske et godt nytår, så alt efter om det trækker ud de forskellige steder, så skulle der gerne være en update, frem til nytåret 2014 fra Arsenal inden Dronningen går på skærmen. GUD BEVARE FMFREAKS.DK
F.C.K.
Gæst
«
Svar #414:
31 Dec 2006, 11:05 »
Citat af: Metsu1 31 Dec 2006, 11:00
Takker, jeg ved ikke selv rigtig, om det er blevet meget bedre, men så længe læserne kan lide det, så er jeg tilfreds
Chelsea virker ikke skræmmende lige nu, men de plejer som regel at tage sig sammen ved juletid, om de gør det i denne sæson, kan I høre i updaten, der forhåbentlig bliver klar i løbet af eftermiddagen.
Man skal jo rundt og ønske et godt nytår, så alt efter om det trækker ud de forskellige steder, så skulle der gerne være en update, frem til nytåret 2014 fra Arsenal inden Dronningen går på skærmen. GUD BEVARE FMFREAKS.DK
Glæder mig sygt meget til update! Men nu har du jo fået en udfordring, du ska lave en bedre blog Niko(Jeg syns at du har gjort det, men man ved jo ikk med de andre)Så KUTGW
Metsu1
Manager
«
Svar #415:
31 Dec 2006, 15:04 »
DECEMBER 2013
December bliver en spændende måned, med mange kampe i Premier League pga. det tætte juleprogram, derudover vil det også blive offentliggjort, hvem der skal være vores modstander i 1. knockout runde af Champions League.
Det første ærinde jeg har i december, har dog intet med Arsenal at gøre, men med det brasilianske landshold. Det skal trækkes lod til de indledende puljer ved VM 2014.
Lodtrækning til det indledende gruppespil i VM 2014
Vi får fornøjelsen af følgende tre hold i en forholdsvis svær indledende pulje ved VM:
England
Det er utroligt, at to så store fodboldnationer kan blive trukket sammen i det indledende puljespil til VM. Grunden til dette er, at selvom England på papiret nok har et at verdens bedste landshold på papiret, så kniber det gevaldigt med, at få det til at fungere på banen, så de er kun seedet i anden lag til VM.
Deres nuværende manager Aidan Pearson (tidl. Millwall) har gjort det rigtig godt og guidet dem igennem deres VM-kvalifikationspulje uden nederlag. Han har som tidligere nævnt også mange rigtig gode spillere at vælge i mellem.
Skal man udpege nogle nøglespillere må det være folk som vores egne Richards og Lennon, samt naturligvis Wayne Rooney som endnu en gang skal leve op til presset fra en hel nation.
Sydkorea
Sydkorea er et hold som jeg ikke kender ret meget til.
En ting, jeg dog ved om denne nation er, at de aldrig giver op og de vil kæmpe til sidste dommerfløjt med alt de har, hvilket kan gør dem til lidt af en outsider i denne gruppe, lad det så også være sagt med det samme, Sydkorea er det dårligste hold i gruppen og det er en kamp, vi skal vinde.
Holdets største stjerne er den tidligere Man Utd-spiller Park Ji Sung, der nu spiller for Vicenza i den italienske Serie A.
USA
Amerikanerne har et rigtig godt landshold, som er godt besat på de fleste pladser. Skal man finde et dårligt punkt må det være forsvaret, mens man på midtbanen og i angrebet har nogle rigtig gode spillere.
Skal man pege på de bedste amerikanske spillere, er den rutinerede målmand Tim Howard en meget vigtig mand for dem, mens man på midtbanen har spillere som DaMarcus Beasley fra AZ og Freddy Adu fra HSV. Holdets store profil spiller i angrebet og er den tidligere Man Utd angriber Giuseppe Rossi, der nu tørner ud for italienske AC Milan.
Jeg forventer et meget tæt opgør med USA, men jeg mener også samtidig, at vi har kvaliteterne til at udnytte deres til tider knap så imponerende forsvarspil.
Lodtrækningen til de andre indledende puljer endte således:
Har Defoe genfundet formen?
6. kamp i Champions League Gruppe F
Ruzomberek : 5,50 Uafgjort: 3,60 Arsenal: 1,50
Ruzomberek - Arsenal 1-3 (0-2)
0-1 Wesley Sneijder (30)
0-2 Jermain Defoe (39)
0-3 Jermain Defoe (57)
1-3 Yuki Fujita (selvmål, 63)
MOM: Jermain Defoe (8)
Vi vinder en sikker sejr i den sidste gruppekamp i Champions League. I realiteten skulle sejren have været langt større men lidt manglende skarphed fra reserverne, der havde fået chancen i dag gør, at vi "kun" vinder med 3-1 i Slovakiet. En af de positive ting er også, at den vragede Defoe får chancen i dag og beviser med 2 mål, er han stadig er en målfarlig herre.
15. kamp i Premier League
Arsenal: 1,17 Uafgjort: 6,00 Wigan: 11,00
Arsenal - Wigan (15) 0-0 (0-0)
MOM: James Collins, Wigan (8)
Wigan er reelt chanceløse i dag, desværre lykkes det dem på en eller anden måde samtidig at holde målet rent. Vi spiller flot og kommer frem til rigtig mange chancer, men enten rammer vi stolpen, ellers brænder vi og til sidst stod deres målmand også en god kamp. Vi havde bolden i mål i de døende sekunder, men det blev desværre annulleret for offside, hvilket da også var den korrekt beslutning.
Det er nogle irriterende points at må undvære, når man ved, at man har været det klart bedste hold i hele kampen.
Jeg er blevet inviteret til endnu en lodtrækning, denne gang er det dog af UEFA og det er naturligvis lodtrækningen til ottendedelsfinalern
e i Champions League turneringen eller den runde som officielt hedder 1. knockout fase.
De 16 hold, der er videre er følgende.
Puljevindere:
Inter, Valencia, Chelsea, Tottenham, Steaua, Arsenal, Celtic, Atletico
Toere:
Lyon, HSV, Real Madrid, Feyenoord, Bayern Munchen, Galatasaray, Juventus, Roma
Da jeg sidder og gennemgår listen over vores mulige modstandere, er der mange jeg helst ikke vil møde allerede. Der er faktisk kun to hold, jeg synes er gode modstandere til os og det er enten Feyenoord eller HSV, som jeg håber, vi kan blive trukket sammen med. Lodtrækningen gav disse 8 kampe:
Trofæet alle så gerne ville vinde
Jagten starter for os mod HSV
Bayern - Inter
Lyon - Tottenham
Galatasaray - Valencia
HSV - Arsenal
Juventus - Chelsea
Real Madrid - Steaua
Feyenoord - Atletico
Celtic - Roma
Man må sige, at der for fodboldelskere virkelig er nogle lækkerbidskerne i denne runde, men det er nok kampene mellem min gamle klub Juventus og Chelsea, der må betegnes som højdepunktet. Jeg håber naturligvis, at Den Gamle Dame kan gøre det af med vores evige rivaler fra Chelsea.
Rafinha bevarede roen
i det afgørende øjeblik
16. kamp i Premier League
Arsenal: 2,25 Uafgjort: 3,20 Newcastle: 2,75
Arsenal - Newcastle (2) 2-1 (0-0)
1-0 Micah Richards (57)
1-1 Branamir Kosstadinov (78)
2-1 Rafinha (str. 90+2)
MOM: Scott Carson, Newcastle
En vigtig sejr over de nærmeste konkurrenter i ligaen. Vi scorer godt nok først sejrsmålet i overtiden og det er endda på et straffe, der var en lidt tvivlsomt, men når det så er sagt, er sejren fuldt fortjent.
Vi spiller igen noget flot fodbold og Richards kan da også fortjent bringe os foran, men så slår den lille hurtigløber Koasstadinov til og jeg har faktisk indstillet mig på uafgjort, men så får vi straffesparket, der giver os den afgørende scoring.
Mads Laudrup spillede til
topkarakter i dagens kamp
Carling Cup - Kvartfinale
Arsenal: 1,17 Uafgjort: 6,00 Sheff Utd: 11,00
Arsenal - Sheff Utd 6-0 (2-0)
1-0 Laurent Leclerc (6)
2-0 Laurent Leclerc (17)
Rødt kort til Nathan Dyer, Sheff Utd (38)
3-0 Matt Payne (50)
4-0 Adil El Houti (53)
5-0 Matt Payne (62)
6-0 David Vaughan (selvmål, 68)
MOM: Adil El Houti (10)
En regulær afklapsning, der for alvot tog fart efter Nathan Dyer bliver udvist efter hans anden advarsel. Vi er videre til semifinalerne som forsvarende mestre, hvor vi skal møde Everton.
17. kamp i Premier League
Hull : 5,50 Uafgjort: 3,60 Arsenal: 1,50
Hull - Arsenal 1-1 (-)
0-1 Karl Svensson (21)
1-1 Lee Joyce (32)
Rødt kort til Kirk Broadfoot, Hull (84)
MOM: Lee Joyce, Hull (7)
Jeg er stiktosset på spillerne efter kampen, da vi igen er overlegne men ikke kan finde ud af at ramme målet. Vi har ikke råd til disse pointtab, nu hvor Chelsea for alvor er kommet igang igen.
18. kamp i Premier League
Man City : 4,00 Uafgjort: 3,00 Arsenal: 1,80
Man City (5) - Arsenal 0-0 (0-0)
MOM: Micah Richards (8)
Et OK resultat mod altid utilregnelige Man City. De kan på en god dag slår alle gode hold i England, men i dag formåede vi at holde nullet, men fik desværre ikke scoret, men som sagt er 0-0 et ok resultat at få med hjem fra City Ground.
Rosicky blev dagens helt
19. kamp i Premier League
Arsenal: 1,66 Uafgjort: 3,25 Middlesbrough: 4,50
Arsenal - Middlesbrough (9) 1-0 (0-0)
1-0 Tomas Rosicky (49)
MOM: Tomas Rosicky (8)
Vi slutter året af med en sejr og med godt spil, så vi fastholder dermed vores 1. pladsen i ligaen henover nytår, som jeg håber vil bringe endnu flere sejre til Arsenal.
Som I kan se af stillingen, holder vi forspringet til forfølgerne, hvor Chelsea stadigvæk er de største rivaler til titlen.
«
Seneste Redigering: 31 Dec 2006, 15:05 af Metsu1
»
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #416:
02 Jan 2007, 13:53 »
God update igen. Det ser jo rigtig godt ud!!!
Hala Madrid!
Metsu1
Manager
«
Svar #417:
02 Jan 2007, 14:05 »
Citat af: michaelk 02 Jan 2007, 13:53
God update igen. Det ser jo rigtig godt ud!!!
Tak skal du have, men i januar måned som jeg er i gang med, synes jeg ikke, det går så godt rent spillemæssigt. Jeg håber, jeg får spillet måneden færdig og får lavet en update senere i dag måske.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #418:
02 Jan 2007, 14:14 »
Syntes det ser rigtiggodt ud.
Kunne man få lov til at se et ss af truppen ? Og også et SS af Mads Laudrup hvis det ikke er for meget at forlange
«
Seneste Redigering: 02 Jan 2007, 14:17 af MisterFCK
»
Metsu1
Manager
«
Svar #419:
02 Jan 2007, 14:40 »
Citat af: MisterFCK 02 Jan 2007, 14:14
Syntes det ser rigtiggodt ud.
Kunne man få lov til at se et ss af truppen ? Og også et SS af Mads Laudrup hvis det ikke er for meget at forlange
Det må du selvfølgelig, de er lige her.
Truppen:
Mads Laudrup:
Sider:
1
...
26
27
[
28
]
29
30
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »