home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177178 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Den Gamle Dame er flyttet til London!
« Svar #390: 24 Dec 2006, 13:54 »

Han er her:

Shockeret Wow! Han er da en farlig herre Opstemt

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #391: 25 Dec 2006, 17:08 »

Jojo Podolski er vidst en voldsom herre Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #392: 26 Dec 2006, 02:38 »

JUNI-JULI- og lidt af AUGUST 2013

Så var det blevet sommerferie tid - for spillerne i hvert fald. Jeg er på vej til Argentina, men dog ikke på ferie, derimod skal vi spille en meget vigtig kamp i VM-kvalifikationen mod vores ærkerivaler Argentina. Derefter har vi en kamp mere i kvalifikationsturne ringen mod Uruguay, som vi bare skal vinde over.

Landsholdssamling!

Truppen og opstillingen mod Argentina

Carvalho var i hopla i dag

14. Kvalifikationskamp i den sydamerikanske pulje
Argentina - Brasilien      1-2         (1-1)
1-0 Lionel Messi (28)
1-1 Robinho (45+2)
1-2 Adriano (str 70)

MOM: Daniel Carvelho (8)

Et fantastisk comeback af spillerne og hvilket vigtig et af slagsen over lige netop Argentina. Alle spiller en god kamp, men især Carvalho på venstrekanten var rigtig skarp i dag og havde flere rigtig gode indlæg.

15. Kvalifikationskamp i den sydamerikanske pulje
Brasilien - Uruguay     0-1      (0-0)
0-1 Pedro Morales (48)

MOM: Nestor Muslera, Uruguay (8)

Lige så flot sejren mod Argentina var for 4 dage siden, ligeså stor en fiasko er dette nederlag mod Uruguay. Vi havde meget spil og store chancer, men det er stadig fuldstændig uacceptabelt at vi ikke henter 3 point og kvalifikationen i dag. Skal vi gør os forhåbninger om at vinde VM til næste sommer, så skal folk til at spille mere stabilt end de gør i øjeblikket.

Da jeg ankom til London og var retur på kontoret på Ashburton Grove var der adskillige mails til mig. I får her en kort gennemgang er de vigtigste.

- Vi er rykket op som nummer 2 på listen over de bedste hold i Europa, kun overgået af Barcelona

- Vores stadion skal udvides med 16000 siddepladser. Det vil tage et halvt år og i den periode vil kapaciteten være på 57.000, da en del af den sydlige tribune skal lukkes ned i forbindelse med ombygningen.

- Jeg har fået tildelt 485.000.000 kr. til spillerkøb og mit lønbudget for den nye sæson er på 12.000.000 kr.

- Efter Deloitte og Touche's gennemgang er de forskellige klubber i verden er vi kommet i Top 3 som den tredje rigeste klub i verden. De to klubber foran os er begge spanske, det er Barcelona på andenpladsen og Real Madrid som topper listen.

- David Villa bliver kåret som årets spiller af supporterne.

- I en anden og noget mere prestigefyldt konkurrence, nemlig kåringen af Europas bedste midtbanespiller, bliver Cesc Fabregas kåret som den næstbedste i den forgangne sæson.

- I kåringen af den bedste fodboldspiller i Europa blev det også til en andenplads for Fabregas efter Wayne Rooney og foran Lukas Podolski

- Vi var favoritter til at genvinde mesterskabet sammen med Chelsea.

Arsenal: 3,00
Chelsea:  3,00
Tottenham: 17,00
Everton: 17,00
Man Utd: 21,00
Birmingham: 34,00

Transfers ind

Mickaël Chrétien - F/WB H

Chrétien er en spiller, jeg har hentet på en fri transfer og er kun tiltænkt en rolle som back-up for Rafinha. Jeg vil dog ikke udelukke at han får nogle chancer ind i mellem, da jeg et eller andet sted, er ret sikker på, han har hvad der skal til for at spille rigtig godt som højre back. Han er hurtig, udholdende og så har han et rigtig godt blik for spillet. En spiller, jeg tror, vi bliver rigtig glade for i Arsenal.

Stéphane Amara - F V

Gael Clichy indgav som bekendt en transferanmodning lige efter vi havde spillet den sidste kamp i ligaen. På det tidspunkt havde vi kun en decideret venstre back i klubben og det var den aldrende William Gallas, så jeg vidste jeg skulle ud og finde en ny. Da jeg så fik rapporten fra min talentspejder, der sagde til mig, at jeg skulle skrive kontrakt med denne 20-årige belgier for enhver pris, var jeg ikke i tvivl. Amara skulle være den ny venstre back i klubben. Pris: 65.000.000 kr.

Diego Biseswar - OM HVC/A C

Den 25-årige Diego Biseswar er en spiller, jeg har været ude efter før, dog ikke i min tid som Real eller Arsenal manager, men helt tilbage i Juventus tiden. Nu havde jeg muligheden for at hente ham på en fri transfer fra Ajax og den ville jeg ikke gå glip af. Biseswar vil ikke blive brugt som fast mand, men han vil gå ind i et rotationsprincip med de andre wings i klubben, som et led i den nye taktik, jeg vil indfører i denne sæson.

Adil El Houti - OM HC

Denne 24-årge marokkaner er vores dyreste indkøb i denne sæson indtil videre. Han er også den spiller, jeg klart forventer mig mest af. Han er købt til at spille højre wing, hvor den dyreste spiller i Arsenal's historie jo spiller, nemlig Aaron Lennon, som jeg jo ikke har været helt tilfreds med. Jeg håber, at El Houti med hans dirble og afleveringsegenskab er, kan lave en masse oplæg til vores angribere. Prisen for ham er 110.000.000 og han skifter fra Bayern München.

Yann Lambert - F C/DM

En meget ung spiller fra Frankrig, som kommer fra den franske klub Toulouse og koster os 4.000.000. Når man ser på det faktum, at han kun er 16 år, synes jeg at hans egenskaber er rigtig gode og med det rette og den rette mængde træning, tror jeg at Lambert kan udvikle sig til en rigtig god defensiv midtbanespiller for os.

Mads Laudrup - M C

Som søn af den danske fodboldlegende Michael Laudrup er der naturligvis et stort forventningspres til Mads Laudrup. Jeg har valgt, at hente ham fra FC København på en fri transfer, da jeg synes, vi mangler en udpræget central midtbanespiller. Mads vil fungere som back-up for Fabregas og Reid, men vil få nogle chancer ind i mellem. Som man kan se på hans egenskaber, skulle der være gode muligheder for, at han kan udvikle sig til en god central midtbanespiller for os.

Ezequiel Garay - SW/F C

Ezequiel Garay er endnu en spiller, jeg har holdt øje med i nogle sæsoner. Han har alt, hvad jeg leder efter i en centerforsvarer. Han er god med hovedet, til makeringsspillet, han placerer sig godt, men har også hurtigheden. Han skal konkurrerer med Steven Taylor om pladsen ved siden af Micah Richards i vores centerforsvar. Han skifter fra Newell's for 37.000.000 kr.

Gilles Meslien - Mm

En gammel kending som er hentet i Juventus. Efter jeg forlod klubben har Meslin ikke rigtig fået chancen og han kostede os heller ikke mere end 3.000.000 kr. Han er en spiller, der bliver tredje valg på målmandsposten, men målmandsposten var også den position, jeg var mindst tilfreds med sidste sæson, så det kan være han pludselig får chancen og så må vi se om han griber den.

Yuki Fujita - F/WB H

Fujita skifter fra vores samarbejdsklub Osaka for 5.750.000 kr. Han er den anden højreback jeg køber, så vi må siges at være rigtig godt besat på denne plads. Jeg synes bare, at knægten ser rigtig god ud og det kan vise sig at de små 6.000.000. kr. er en god investering ellers er det jo heller ikke et indkøb, vi går fallit af. Fujita er hoveedsagelig købt, fordi han har alle de ting, der skal til for at være en rigtig god højre wingback. Han vil blive brugt som back-up for Rafinha sammen med Chretien.

Borivoje Drinic - OM H/Bo

Drinic er også hentet på en fri transfer fra Red Star Belgrade. Han er 20 år og ser måske ikke så stærk ud. Det var dog igen på en opfordring af mine talentspejdere, at jeg har skrevet kontrakt med ham. Jeg forventer heller ikke, han kommer til at spille ret meget for os i denne sæson for jeg vil helt sikkert se, om jeg ikke kan få ham lejet ud til en af vores samarbejdsklubber.

Transfers ud:

- Arturo Lupoili er solgt til Ipswich for 45.000.000 + 10.000.000 efter 10 mål og 25% videresalgsklausul.

- 32-årige Kolo Toure er blevet solgt til Man City 49.000.000

- Den unge spanske midterforsvarer Jesus Valencia er solgt til PSV for 21.000.000

- Vi har solgt den umotiverede Gael Clichy til Inter for 100.000.000

- Derudover er 37-årige Shay Given skiftet til Birmingham for 15.000.000

Alt i alt er jeg ganske tilfreds med de forskellige handler og de passer rigtig godt ind i den nye taktik, jeg nu kort vil fortælle om.

Taktikken

Hjemme:

Jeg har valgt at skifte den gode, gamle 4-4-2 taktik ud med en mere avanceret 4-2-3-1 opstilling, hvor jeg vil prøve at få spillerne til at spille bredt og samtidig også mere offensivt. Det kan give lidt huller bagude, men jeg håber meget, at vi med de offensive kvaliteter, der er i vores trup kan score rigtig mange mål, så det ikke betyder så meget om modstanderne scorer en enkelt.
Den offensive midtbanespiller skal være den kreative og har derfor også en fri rolle. Jeg har bedt forsvaret om ikke at være alt for offensive, mens angriberne har fået at vide, de skal lægge masser af pres på modstandernes forsvar.

Ude:

Når vi skal spille på udebane er det næsten den samme opstilling, dog har jeg valgt, at trække den offensive midtbanespiller lidt længere tilbage på banen. Han fastholder dog sine frie tøjler, men skal samtidig tænke lidt mere defensivt.
Selve mentaliteten er også ændret til at være mindre offensiv, men det skal stadog foregå over kanterne og nu skal vi spille mere direkte, så vi for mere ud af vores kontraangreb. Når vi har bolden og vi ikke er ved et kontraangreb, har jeg bedt spillerne om, at holde den i egne rækker og på den måde forsøge at bestemme tempoet i kampene på udebane.

Her er en oversigt over de træningskampe, vi har spillet med den nye opstilling.

Wilhelmshaven - Arsenal    1-4   (0-4)

Elversberg - Arsenal           0-4   (0-2)

Leverkusen - Arsenal         2-1   (2-1)

Arsenal - Galatasaray         2-1   (0-0)

Arsenal - Bayern München   5-2   (3-1)

Træningskampene er forløbet ret godt på nær et dumt nederlag på udebane mod Leverkusen. Den sidste kamp mod Bayern er rigtig god og den giver grundlag for optimisme med hensyn til vores nye taktik. Det er nu blevet tid til den første "rigtige" kamp i denne sæson, Community Shield kampen mod Ipswich.

Community Shield fra Wembley. London

Arsenal: 1,80    Uafgjort: 3,00   Ipswich: 4,00

Cesc blev fortjent valgt
til MOM i dag

Arsenal - Ipswich      2-0       0-0
1-0 Stuart Reid (49)
Rødt kort til Sean Evans, Ipswich (57)
2-0 Hatem Ben Arfa (65)

MOM: Francesc Fabregas (9)

En rigtig dejlig sejr i dag over Ipswich og sæsonens første pokal er sikret. Vi spiller en god kamp og især de to på midtbanen Stuart Reid og Francesc Fabregas finder sammen i et rigtig godt samarbejde. Ipswich har da godt nok deres chancer men da Evans modtager det røde kort, er det slut, derefter har de intet at komme med og vi kunne og burde have gjort det til både  3 og 4-0.

Følg med i næste update, hvor vi tager hul på titelforsvaret i Premier League og jagten på europæisk succes.

« Seneste Redigering: 26 Dec 2006, 02:39 af Metsu1 » Logged

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #393: 27 Dec 2006, 00:18 »

Hvilken fantastisk update Wink

Metsu1
Manager

« Svar #394: 27 Dec 2006, 14:10 »

AUGUST-SEPTEMBER 2013

Efter åbningssejren i Community Shield over Ipswich var det nu blevet tid til at starte titelforsvaret i Premier League. Vi starter med Man City på hjemmebane, hvorefter vi har 2 udekampe mod hhv. Middlesbrough og Aston Villa.

Apropos Villa, så er vores David Villa ude i 5-6 uger med en dårlig lægmuskel. Der står flere i kø for at spille pladsen som ene angriber og valget står mellem Vela, Defoe og Leclerc.

Vela greb chancen
 i Villa's fravær

1. kamp i Premier League
Arsenal: 2,00    Uafgjort: 3,25   Man City: 3,25

Arsenal - Man City    2-0     (0-0)
1-0 Carlos Vela (49)
2-0 Aaron Lennon (73)

MOM: Gary O'Brien, målmand, Arsenal (8)

En meget svær åbningskamp mod et rigtig godt hold, som vi heldigvis slår med 2-0. Det var dog ikke fordi, vi spillede en prangende kamp og havde det ikke været for vores målmand, Gary O'Brien kunne vi nemt have måttet nøjes med det ene point i dag. Den nye taktik giver os mange scoringsmuligheder i dag, men den giver os mange muligheder til modstanderne, så jeg må ind og have kigget på, om vi kan lukke bedre af for modstanderne.

2. kamp i Premier League
Middlesbrough: 5,50    Uafgjort: 3,60      Arsenal: 1,50

Middlesbrough - Arsenal      1-1       (0-1)
1-0 Julien Faubert (9)
1-1 Tomas Rosicky (78)

MOM: Gary O'Brien, målmand, Arsenal (9)

Vi kommer meget hurtig bagud og er også heldige med, at de ikke scorer yderligere imod os. Heldigvis er vores unge målmand i god form og han bliver endnu engang valgt som banens bedste spiller.

Champions League lodtrækning

Vi er nået til opstarten på en ny omgang Champions League fodbold og vi er naturligvis blevet placeret i første seedningslag. Her er en kort gennemgang er de 4 seedningslag og jeg har sat en lille * ved dem, jeg meget gerne vil i pulje med fra de forskellige lag.

Seedningslag 1
Arsenal, Chelsea, Feyenoord, Juventus, Atletico, Bayern, Inter, Valencia

Seedningslag 2
Celtic, Heerenveen*, Real Madrid, Lyon, Roma, HSV, Tottenham, CSKA Moskva

Seedningslag 3
AZ, Benfica, Galatasaray, Rangers, Palermo, Sevilla, Steaua og Shakhtar*

Seedningslag 4
Anderlecht, Everton, Dinamo, Besiktas, Legia, Fenerbahce, Panathinaikos, Ruzomberok*

Jeg får en enkelt af mine ønskemodstandere, men jeg synes vi slipper godt fra lodtrækningen og vi må ikke få problemer med at gå videre fra gruppen. Hvis man ser på de andre grupper, må man sige de resterende engelske hold har fået et noget sværere lod, bl.a skal de forsvarende mestre fra Chelsea møde Real Madrid, Benfica og Anderlecht i hvad der ligner den sværeste pulje sammen med Gruppe D.

En legende siger farvel!

I en pressemeddelelse fra Arsenal Football Club blev det i dag offentliggjort at den tidligere franske landsholdsspiller Thierry Henry vil trække sig tilbage efter sæsonen er afsluttet.
Henry startede sin glorværdige karriere i Monaco, hvor han gjorde sig så gost bemærket at Juventus hentede ham i sæsonen 1998-99. Det blev dog ikke det eventyr, Henry havde forventet med opholdet i Italien og han blev hentet til Arsenal af daværende manager Arsene Wenger og har siden hen været synonymet med Arsenal.
Den nuværende manager, Jesper Nissen havde følgende kommentar til sagen. "Jeg vil gerne takke Henry for den energiske indsats, han altid viser til træning og selvom han ikke har været inde omkring førsteholdet i denne sæson, er han stadig meget positiv og profesionel, jeg ønsker ham alt held i fremtiden". 

3. kamp i Premier League
Aston Villa: 5,00    Uafgjort: 3,50      Arsenal: 1,57

Aston Villa (5) - Arsenal      0-0       (0-0)

MOM: Ledley King, Aston Villa (8)

Der er ikke så meget at sige, andet end det var en meget kedelig kamp, som helt fortjent ikke får nogen vinder. Det positive, vi kan tage med fra kampen er, at vi holder nullet og får et point med hjem fra en svær udekamp.

Landsholdssamling!

Jeg rejser til Ecuador for at mødes med resten af det brasilianske landshold. Vi har en enkelt kvalifikationskamp denne gang mod Ecuador, som vi meget gerne skulle vinde og dermed sikrer os videre kvalifikation til VM 2014.

Taktikken mod Ecuador

Ecuador - Brasilien    0-0    0-0

MOM: Patricio Silva, Ecuador (7)

Et utrolig skuffende resultat og en ligeså skuffende indsats. Det er godt, at vi har to hjemmekampe til sidst og at vi selv kan afgøre, om vi vil til VM næste sommer.

Vela igen matchvinder for Arsenal

1. Gruppekamp i Champions League
Galatasaray - Arsenal        2-3      (1-2)
1-0 Yilmaz Aydin (15)
1-1 Adil El Houti (35)
1-2 Steven Taylor (45+1)
2-2 Yilmaz Aydin (52)
2-3 Carlos Vela (80)

MOM: Yilmaz Aydin (8)

Sikke en gejst spillerne viser i dag og hvilken fremragende kamp, der bølger frem og tilbage. Det er heldigvis os, det løber med sejren og set over hele kampen er vi også de bedste. Jeg ville bare ønske, at vi få lukket lidt bedre af, da der bliver lukket mange mål ind i denne sæson.

Biseswar kom ind fra bænken
og scorede det afgørende mål

4. kamp i Premier League
Everton: 4,00    UAfgjort: 3,00      Arsenal: 1,80

Everton (9) - Arsenal      1-2       (1-1)
0-1 Stuart Reid (5)
1-1 Sean Howard (9)
1-2 Diego Biseswar (84)

MOM: Ezequiel Garay (8)

Igen formår vi at hente en sejr i de sidste minutter og så endda på udebane mod The Toffees. Biseswar's første scoring for Arsenal blev matchvinder målet og det ser ud som om spillerne er ved at finde hinanden i den nye opstilling. Det lover rigtig godt for fremtiden.

5. kamp i Premier League
Arsenal: 2,50    Uafgjort: 3,00   West Ham : 2,62

Arsenal - West Ham (1)     4-3     (1-2)
0-1 Giovanni Torre (9)
1-1 Tomas Rosicky (26)
1-2 Dean Ashton (36)
2-2 Johnny Heitinga (selvmål, 46)
3-2 Carlos Vela (56)
4-2 Adil El Houti (58)
4-3 Giovanni Torre (70)
Rødt kort til Bastien Kerroux (73)

MOM: Giovanni Torre (9)

En fuldstændig vanvittig kamp, der har alt en fodboldkamp skal have. Masser af mål, flot offensiv fodbold og samtidig en god portion dramatik. Det er igen os, der trækker os ud som sejrsherre i en meget tæt kamp mod West Ham, der virkelig er gode i år og især Torre gør livet svær for os i dag og så vidt jeg husker, gør han det hver gang, vi spiller i mod West Ham.

Sneijder var fremragende i dag

2. Gruppekamp i Champions League
Arsenal: 1,40    Uafgjort: 3,75   Ruzomberok: 7,50

Arsenal - Ruzomberok        5-0      (3-0)
1-0 Aaron Lennon (27)
2-0 Wesley Sneijder (38)
3-0 Francesc Fabregas (45+1)
4-0 Laurent Leclerc (55)
5-0 Steven Taylor (75)

MOM: Wesley Sneijder (9)

Dagens kamp var en opvisning i offensiv fodbold. Vi har tæt ved 30 afslutninger i dag, det er selvfølgelig ikke alle, der rammer målet, men bare det at tilspille sig så mange chancer er dejligt at se for en manager.

Richards tilbage med stil

6. kamp i Premier League
Preston: 11,00    Uafgjort: 5,00      Arsenal: 1,17

Preston (20) - Arsenal      1-3       (1-2)
1-0 Darren Smith (8)
1-1 Tomas Rosicky (9)
1-2 Darren Smith (selvmål, 17)
1-3 Micah Richards (53)

MOM: Micah Richards (9)

Det er aldrig nemt som tophold, at skulle møde ligaens bundprop. Vi fik os da også lidt af en overraskelse, da Darren Smith bringer Preston foran efter bare 8 minutter, men heldigvis får Rosicky scoret til 1-1 inden Preston-spillerne har fået armene ned og da Smith så også scorer et selvmål, er det som om at gejsten helt forsvinder fra de hårdtplagede Preston spillere.
Micah Richards vender tilbage efter sin skadespause, som om intet var hændt og spiller en fremragende kamp for os og kroner sin indsats med hans første sæsonmål.

Efter de første 6 kampe i Premier League, er stillingen rigtig god læsning:
« Seneste Redigering: 27 Dec 2006, 14:12 af Metsu1 » Logged

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #395: 27 Dec 2006, 14:59 »

Jeg savler .. Peace Jeg elsker dine updates ( L ) <'3333333333333333333 333 osv Peace

Metsu1
Manager

« Svar #396: 27 Dec 2006, 15:11 »

Hvilken fantastisk update Wink

Jeg savler .. Peace Jeg elsker dine updates ( L ) <'3333333333333333333 333 osv Peace

Tak for de mange pæne ord, det er med til at holde gejsten oppe  Thumbs Up

MJ91
Lilleputspiller
*

« Svar #397: 27 Dec 2006, 17:02 »

Igen nogle super updates. Elsker den her blog Smiley
I år snupper du vel alle tre titler Peace

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #398: 27 Dec 2006, 17:40 »

Tak for de mange pæne ord, det er med til at holde gejsten oppe  Thumbs Up

Godt at hører at jeg kan være med til at holde bloggen oppe Thumbs Up

F.C.K.
Gæst

« Svar #399: 27 Dec 2006, 19:25 »

Så vil jeg da os hjælpe  Peace
F A N T A S T I S K ! !

Metsu1
Manager

« Svar #400: 27 Dec 2006, 20:07 »

OKTOBER 2013

Som det fremgår af stillingen i The Premiership, så er vi kun 2 points efter de førende fra West Ham og vi har en kamp i hånden. Den kamp skal vi spille i dag mod Charlton, der frister en tilværelse midt i tabellen.
Rosicky grundlagde sejren

7. kamp i Premier League
Arsenal: 1,40    Uafgjort: 3,75   Charlton: 7,50

Arsenal - Charlton (11)    2-0     (0-0)
1-0 Tomas Rosicky (63)
2-0 Diego Biseswar (90+4)

MOM: Tomas Rosicky (8)

Vi holder nullet for første gang i 4 kampe og samtidig scorer vi to i den anden ende. Det er den lille tjekke Rosicky, der åbner ballet. Han er ved at være en ældre herre, men efter jeg har sat ham op som den offensive midtbanestyrmand og givet ham en fri rolle, synes jeg for alvor han er blomstret op. Med sejren følger der jo også en ny betegnelse med, nemlig betegnelsen topholdet i Premier League, lad os håbe vi kan holde gejsten.

Engelsk landsholdsspiller til salg!

Vil Defoe igen optræde
 i den hvide Spurs trøje?

Efter nogle dårlige kampe for Arsenal i dette efterår, har manager Jesper Nissen taget konskekvensen og placeret den tidligere Tottenham stjerne, Jermain Defoe på transferlisten.

Der er i øjeblikket ikke nogle interesserede klubber, men en spiller med Defoe's omdømme burde ikke have problemer med at finde en ny klub, når vi kommer til januar måned og åbningen af transfervinduet.

Arsenal menes, at ville have omkring 40.000.000 kr. for den 31-årige boksspiller, hvilket svarer til ca. halvdelen af de 95.000.000 kr. de betalte Tottenham for 6 sæsoner siden.

Det har ikke været muligt på nuværende tidspunkt, at få en kommentar fra Defoe eller manager Jesper Nissen omkring transferhistorien.

Landsholdssamling!

Vi er nået til de afgørende to kvalifikationskampe til VM 2014 og det er to hjemmekampe, vi har tilbage. Vi skal op imod Paraguay og Venezuela i to opgør, som vi bare skal vinde. Jeg har valgt at afprøve min nye taktik, jeg bruge i Arsenal i disse to kampe, for at se om det kan hjælpe lidt på de mangelende scoringer, vi har været vidne til de sidste kampe.

Truppen og taktikken til de næste kampe

Ronaldinho sprudlede på hans nye position

17. kamp i den sydamerikanske kvalifikationspulje
Brasilien - Paraguay     3-0     1-0
1-0 Adriano (21)
2-0 Kaka (57)
3-0 Anderson (74)

MOM: Ronaldinho (8)

18. kamp i den sydamerikanske kvalifikationspulje
Brasilien - Venezuela     3-0     2-0
1-0 Diego (2)
2-0 Fred (29)
3-0 Rafael Sobis (71)

MOM: Arouca (8)

Den nye taktik viser sig at gøre underværker og vi spille i princippet både Paraguay og Venezuela ud af banen. I kampen mod Venezuela, kunne og burde vi have scoret flere mål, men der gik for meget legestue i den og vi glemte at score. Det var nok også fordi, at kvalifiikationen var sikret, så vi skal til VM og prøve at vinde guldet til næste sommer.
Vi endte som tre'er i kvalifikationspulje n som Argentina vandt foran Columbia.

Lennon er begyndt at score mål

3. gruppekamp i Champions League
CSKA Moskva: 2,75    Uafgjort: 3,20   Arsenal: 2,25

CSKA Moskva - Arsenal       2-3        (1-3)
0-1 Aaron Lennon (5)
0-2 Steven Taylor (12)
1-2 Rafael Gaucho (15)
1-3 David Villa (45)
2-3 Yagif Djavadov (77)

MOM: Micah Richards (8)

En meget vigtig sejr på udebane over gruppens vel nok sværeste modstander. CSKA formår dog at presse os, så det sidste kvarter efter Djavadov's udligning er ren overlevelse, men vi hænger i og sikrer os 3 dejlige og fortjente points. Vejen er for alvor banet til Knockout fasen.

8. kamp i Premier League
Coventry: 13,00    Uafgjort: 6,00      Arsenal: 1,12

Coventry (19) - Arsenal      0-1       (0-0)
0-1 Aaron Lennon (90+2)

MOM: Aaron Lennon (8)

Vi venter meget længe med at sikre os sejren. Selvom vi kontrollerer kampen fuldstændig, kan vi ikke score, men heldigvi dukker Lennon endnu engang op og scorer målet, der sikrer os de 3 points. Han er for alvor kommet i gang i denne sæson og alt den snak om en transfer, der var i sidste sæson er forstummet nu.

Carling Cup - 3. runde
Arsenal: 1,17    Uafgjort: 6,00   Sheff Wed: 11,00

Arsenal - Sheff Wed (D2)    1-0     (0-0)
1-0 Matt Payne (10)
Rødt kort til Diego Biseswar (13)

MOM: Alexander Johansson (8)

Denne kamp blev meget mere tæt end jeg havde forventet fra starten. Jeg laver en del rokeringer op til kampen, hvor jeg blandt andet giver debut til Mads Laudrup, der går ind og gør en ganske hæderlig figur på den centrale midtbane. Det er dog lidt svært at bruge kampen til så meget, da det bliver en anelse ustruktureret, efter Biseswar blive udvist for en regulær nedslagtning af en sagesløs Wednesday spiller. Det vigtigste er dog, at vi er videre i en turnering, der giver mig muligheder for, at give spilletid til de spillere, der ikke lige er med hver gang, vi spiller i Premier League.

9. kamp i Premier League
Arsenal: 1,10    Uafgjort: 6,00   West Brom: 16,00 - (Det er vist odds fra Danske Spil)

Arsenal - West Brom (14)     4-1     (2-0)
1-0 Tomas Rosicky (21)
2-0 Carlos Vela (36)
3-0 Tomas Rosicky (48)
3-1 Steven Naismith (80)
4-1 Ezequiel Garay (str 86)

MOM: Tomas Rosicky (8)

Endnu en sikker sejr på hjemmebane og vi har igen fundet ud af, hvor modstandernes mål står placeret. Rosicky scorer to mål i dag og må betegnes som en af vores allervigtigste spiller indtil videre i denne sæson.

Efter vores sejr over West Brom får jeg oplyst modstanderen i 4. runde af Carling Cuppen. Det bliver 2. divisionsholdet Barnsley, der kommer på besøg på Ashburton Grove. Som sagt en kamp, der vil blive brugt til at afprøve andre spillere, end jeg er vant til at sætte på holdet.

Det var glæde blandt fansene over dagens storsejr

4. gruppekamp i Champions League
Arsenal: 2,00    Uafgjort: 3,25   CSKA Moskva : 3,25

Arsenal - CSKA Moskva        6-3        3-2
0-1 Yagif Djavadov (1)
1-1 Laurent Leclerc (3)
2-1 Adil El Houti (21)
2-2 Yagif Djavadov (1)
3-2 Adil El Houti (21)
4-2 Stephane Amara (47)
5-2 Adil El Houti (57)
5-3 Aslan Fedulov (59)
Rødt kort til Yagif Djavadov (74)
6-3 Stuart Reid (90+1)

MOM: Adil El Houti (10)

Fantastisk kamp igen fra vores side og min satsning fra Marokko Adil El Houti har indtil videre indfriet mine forventninger og fansene. Med denne sejr er vi 99% sikre på, at gå videre til næste fase af Champions League.

Som altid til sidst i en update tager vi et kig på den fremragende stilling i Premier League

Metsu1
Manager

« Svar #401: 27 Dec 2006, 20:11 »

Så vil jeg da os hjælpe Peace
F A N T A S T I S K ! !
Igen nogle super updates. Elsker den her blog Smiley
I år snupper du vel alle tre titler Peace

Endnu engang tak for støtten og MJ91, jeg håber virkelig, jeg vinder The Treble i år  Thumbs Up

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #402: 27 Dec 2006, 23:39 »

Rigtig god læsning, med fyldige tekster samt fine billeder dertil. Forsæt det gode spil/arbejde, det fører nok til mange titler Wink

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #403: 28 Dec 2006, 00:23 »

Metsu1 det her er helt fantastisk. Nu må du da vinde månedens blog, ellers så ved jeg altså ikke rigtig hvordan man så vinder for det her er jo næsten proffiessonel. Virkelig flot.

Hala Madrid!

ZhotLog
Gæst

« Svar #404: 28 Dec 2006, 00:34 »

Metsu1:

Du skriver godt, og ganske nydeligt sat ind med billederne osv... Men.. Wink Nu vil jeg, modsat alle andre her, komme med en smule (forhåbentlig konstruktiv) kritik. Jeg synes dine updates er lidt svære, at finde rundt i. Det virker nogle gange som lidt af et rod, og jeg savner flere af de grå streger du ellers så flot, har sat op mellem Brasilien og Arsenal teksten. Måske en sådan linje mellem hver kamp? Samtidig vil jeg også efterspørge, at du viser billederne i deres rigtige størrelser, synes det ser en smule grumset ud med fx Laudrup & Lennon billederne.

Håber det her kunne bruges til lidt, så denne fantastiske blog kan blive endnu bedre. :-)

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010