home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177098 gange)
Katanka
Freelance Grafiker

Sv: Den Gamle Dame er flyttet til London!
« Svar #345: 10 Dec 2006, 02:24 »

Det er vel meget godt hvis det går fremad for spillerne.. Men kan du ikke holde os orienteret med træningen også?? Det vil gøre det nemmere for folk som mig som er en spade til det Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #346: 10 Dec 2006, 20:24 »

Rigtig grundig og god update ! Smiley Kan du ikke lige vise et SS af Nicolas Millan ? Smiley

Lidt sent, beklager forsinkelsen, men her er SS'et af Millan

Metsu1
Manager

« Svar #347: 10 Dec 2006, 21:45 »

AUGUST + SEPTEMBER 2012

Så er vi nået til min første officielle kamp som manager for Arsenal. Det er samtidig også den første chance i sæsone for at vinde et trofæ. Kampen vi skal spille er  European Super Cup, hvor vi møder Celtic, som jeg ikke har den bedste erfaring med.

European Super Cup

Arsenal - Celtic
Odds: 2,00 - 3,25 - 3,25

Arsenal - Celtic       0-1         (0-1)
0-1 Stein Huysegems (17)

MOM: Micah Richards (8)

Det var en meget sørgelig debut, da Huysegems scorer, er det på en dribletur forbi 3 mand, der virker meget passive. Jeg ved ikke hvad det er med Celtic, men det er som om, at når det virkelig gælder, så kan mine hold ikke slå dem. Jeg vandt dog over dem, da jeg var Real træner, men både i Juventus og så nu taber jeg til dem.

1. turneringskamp i Premiership
Odds: West Ham: 1,57   Uafgjort: 3,75    Arsenal: 5,00 - det må siges, at være et ganske godt odds på en Champions League vinder i sæsonens første kamp.

West Ham - Arsenal         2-0      (2-0)
1-0 Giovanni Torre (9)
2-0 Giovanni Torre (45+2)

MOM: Giovanni Torre (9)

Hhhmm, det er som om bookmakerne vidste noget, som jeg ikke gjorde, for mine spillerne gider overhovedet ikke at spille fodbold idag. Det var en ren katastrofe i første halvleg og især Lennon og Defoe er direkte pinlige i deres spil. ikke den bedste debut for halv milliard manden Aaron Lennon.

Landsholdssamling

Robinho scorede hattrick mod Ecuador

Brasilien - Ecuador              5-0     (3-0)
1-0 Robinho (2)
2-0 Ronaldinho (24)
3-0 Robinho (45+1)
4-0 Rafinha (str 49)
Rødt kort til Jorge GuaGua, Ecuador (76)
5-0 Robinho (79)

MOM: Robinho (10)

Endelig "klapper" det hele og vi vinder en dejlig sejr på 5-0 over Ecuador. Robinho er den helt store oplevelse og bliver da også fortjent kåret til kampens bedste spiller.

2. turneringskamp i Premiership
Odds: Arsenal: 7,50   Uafgjort: 3,75    Birmingham: 1,40 - Godt nok har vi ikke scoret i 2 kampe, men det her er odds er da vist en fejl

Arsenal - Birmingham (4)        2-0      (1-0)
1-0 Thierry Henry (35)
2-0 David Villa (90+1)

MOM: Francesc Fabregas (7)

1. kamp i Champions League Gruppe B
Arsenal - Benfica
1,66  -  3,25  -  4,50

Arsenal - Benfica                    2-0       (0-0)
1-0 Francesc Fabregas (46)
2-0 Arturo Lupoli (89)

Vi spiller en rigtig god kamp og får en sikker sejr i vores åbningskamp i Champions League. Samtidig var det rigtig godt at se Richards blive kåret som kampens bedste.
Richards har for alvor
fundet formen i Arsenal

3. turneringskamp i Premiership
Odds: Everton: 1,80   Uafgjort: 3,00    Arsenal: 4,00

Everton (6) - Arsenal        1-2      (0-0)
0-1 Thierry Henry (59)
1-1 Giles Barnes (88)
1-2 Micah Richards (90+4)

MOM: Micah Richards (9)

Endelig har vi heldet med os. Vi scorer først dybt inde i overtiden af 2. halvleg, men det skal siges at, det er fuldt fortjent at vi vinder i dag, da vi sidder totalt på spillet og skulle aldrig have lukket dem ind i kampen.

4. turneringskamp i Premiership
Odds: Arsenal: 1,66   Uafgjort: 3,75    Coventry: 4,50

Arsenal - Coventry (15)        2-0      (0-0)
1-0 Carlos Vela (51)
2-0 Carlos Vela (83)

MOM: Carlos Vela (8)

2. kamp i Champions League Gruppe B
Spartak Moskva - Arsenal
4,00  -  3,00  -  1,80

Spartak Moskva - Arsenal      0-2       (0-1)
0-1 Jermain Defoe (2)
0-2 Jermain Defoe (49)

MOM: Aaron Lennon (9)

Igen en sikker indsats og hvad der var endnu bedre er, at Lennon endelig viser hans fulde potentiale og spiller en fremragende kamp med 2 assists til Jermain Defoe

Fansene kunne heller ikke forstå,
hvordan det gik til, at vi ikke vandt idag.

5. turneringskamp i Premiership
Odds: Arsenal: 1,17   Uafgjort: 6,00    West Brom: 11,00

Arsenal - West Brom (19)        0-0      (0-0)

MOM: Joao Paulo, West Brom (7)

Efter at vi har spillet nogle rigtig gode kampe, falder vi i dag sammen og må nøjes med det ene point mod et meget middelmådigt West Bromwich hold.

Stillingen i Premier League efter 5-7 kampe:
« Seneste Redigering: 14 Dec 2006, 00:46 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #348: 11 Dec 2006, 18:27 »

Godt at vende en skidt start af måneden til sejre + en uafgjort Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #349: 11 Dec 2006, 22:48 »

Godt at vende en skidt start af måneden til sejre + en uafgjort Smiley

Tak skal du have.

Jeg må indrømme, at jeg efter West Ham kampen var en lille smule nervøs for, at det var en stor fejl, at skifte til England, men det er blevet bedre og i den næste update bliver det i hvert fald ikke ringere  Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #350: 12 Dec 2006, 00:43 »

OKTOBER 2012

Priser for september

En ting jeg ikke har været vant til fra Italien og Spanien er de mange kåringer, der sker i Premier League. Derfor var det en fornøjelse at se, at på trods af mine startvanskeligheder, var jeg blevet valgt som den anden bedste manager i September måned, kun overgået af den helt suveræne Louis Van Gaal fra Chelsea.

Udover at jeg blev nævnt, mente panelet også, at Thierry Henry havde fortjent prisen for det næstbedste mål i måneden.

35 år, men stadig utrolig skarp

6. turneringskamp i Premiership
Odds: Charlton: 8,00   Uafgjort: 4,00    Arsenal: 1,33

Charlton (17) - Arsenal        0-3      (0-2)
0-1 Thierry Henry (8)
0-2 Thierry Henry (43)
0-3 Jermain Defoe (54)

Vi har for alvor fundet formen og nu spiller vi også rigtig godt på udebane.
Det er lidt ærgeligt, at Chelsea er så suveræne. Hvis de holder dette niveau kan vores svipser mod West Ham i åbningskampen bliver meget dyr.

Richards viste igen sin klasse og
er allerede noteret for 3 MOM's

7. turneringskamp i Premiership
Odds: Man City: 4,50   Uafgjort: 3,25    Arsenal: 1,67

Man City (9) - Arsenal        1-1      (1-0)
1-0 Henry Saivet (23)
1-1 David Villa (90+1)

Vi er meget heldige med at slippe fra Man City med et point. Vi spiller en god kamp og vi fortjener et point, men igen det var i allersidste øjeblik, at Villa sparkede en ripost ind efter et hovedstød fra Richards på et hjørnespark.

Landsholdssamling

Det var blevet tid til yderligere to kampe i forsøget på at kvalificere Brasilien til VM 2014. Jeg var desværre nødt til at overlade ansvaret til min assistenttræner, da jeg havde vigtige kampe med Arsenal på samme tid. Jeg valgte dog spillerne til truppen og mere eller mindre også det taktiske oplæg og kampene gik således:

9. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika
Venezuela - Brasilien       1-4       (1-2)
Rødt kort til Naldo, Brasilien (1)
0-1 Robinho (17)
0-2 Lucas (20)
1-2 Hernan Pereyra (43)
1-3 Daniel Carvalho (59)
1-4 Robinho (68)

MOM: Robinho (9)

10. Kvalifikationskamp i VM-kvalifikationsgruppe Sydamerika
Chile - Brasilien           1-2  (1-1)
0-1 Kaka (6)
1-1 Mark Gonzalez (36)
1-2 Robinho (58)

MOM: Alex - central forsvarsspiller, Brasilien (8)

To dejlige sejre, men den første kamp bliver noget sværere end beregnet da Naldo vælger at trække i nødbremsen allerede i det 1. minut. Vi er dog trods 10 mand totalt overlegen i forhold til Venezuela og endnu en gang er det Robinho, der viser sin klasse og vejen for de andre.
Chile var en meget svær modstander, men vi tager alle points og ligger nu side om side med de øvrige tophold i kvalifikationspulje n.

3. kamp i Champions League Gruppe B
Lyon - Arsenal
2,75  -  3,20  -  2,25

Lyon. Arsenal              0-1     (0-0)
Rødt kort til Micah Richards
0-1 David Villa (90+4)

MOM: Aaron Lennon (7)

Ham skal der holdes øje med!

David Villa er for alvor blomstret op igen i Arsenal efter en halv sløj sæsonstart. Han scorede det udlignende mål mod City i overtiden og i går aftes sikrede han Arsenal en utrolig flot udebanesejr i Frankrig over Lyon med en scoring dybt inde i overtiden. "Jeg har været heldig, men samtidig er en del af grunden også, at vi så småt er ved at være spillet sammen på holdet", var Villa's umiddelbare kommentarer.
Manager Jesper Nissen var dog ikke helt så beskeden. "Villa er en verdensklasse spiller, som spiller sammen med andre verdensklasser spillere i Arsenal og de er nu heldigivs for alvor ved at finde hinanden på banen, så jeg forventer mig store ting af disse spillere". Arsenal har toppoint i Gruppe B efter 3 kampe.

8. turneringskamp i Premiership
Odds: Arsenal: 1,57   Uafgjort: 3,50    Newcastle: 5,00

Arsenal - Newcastle (16)        2-0      (1-0)
1-0 Thierry Henry (14)
Rødt kort til Olivier ter Horst, Newcastle (58)
2-0 Aaron Lennon (80)

MOM: Paul Rodgers, Newcastle (8)

Sikker sejr over Newcastle, som især efter det røde kort til ter Horst aldrig havde en chance for at komme tilbage i kampen. Oktober måned har for alvor udviklet sig til en fremragende en af slagsen. Det er blevet tid til Carling Cuppen, hvor vi møder Fulham. Jeg giver en pause til Richards, Fabregas, Rosicky, Lennon og Thierry Henry.

Carling Cup - 3. runde
Odds: Fulham : 5,50   Uafgjort: 3,60    Arsenal: 1,50

Fulham (D1) - Arsenal           1-6         (1-6)
1-0 Josh Wright (6)
1-1 David Villa (10)
1-2 Jermain Defoe (11)
1-3 David Villa (25)
1-4 David Villa (32)
1-5 Jermain Defoe (36)
1-6 Karl Svensson (43)

MOM: David Villa (10)

Fulham chokstarter ved at score på deres første angreb i kampen, men derefter stod der kun Arsenal på programmet. Jermain Defoe og David Villa scorede nærmest efter behag. Villa var igen i dag i særklasse og får fortjent prisen for kampens bedste spiller. Han er for alvor ved at udvikle sig til en nøglespiller for os.

9. turneringskamp i Premiership
Odds: Preston: 8,00   Uafgjort: 5,00    Arsenal: 1,33

Preston (14) - Arsenal        0-2      (0-2)
0-1 David Villa (3)
0-2 Thierry Henry (12)
Rødt kort til Brede Hangeland (35)

MOM: Francesc Fabregas (9)

Vi vinder igen på udebane idag og er nu oppe på 8 ubesejret kampe i Premier League, vi har kun tabt den dumme åbningskamp mod West Ham. Da jeg tjekker min mail lidt senere på kontoret kan jeg se, vi er blevet udtrukket til at møde  Hartlepool i 4 runde af Carling Cuppen, hvilket skal give en sejr, selvom jeg igen vil give et par af de unge spillere chancen.

4. kamp i Champions League Gruppe B
Arsenal - Lyon
2,00  -  3,25  -  3,25

Arsenal - Lyon            1-0      0-0
1-0 David Villa (53)

MOM: Thomas Vermaelen, Lyon (8)

Det har været for mig en helt igennem fremragende måned uden et eneste nederlag. Udover at vi er kommet igang i Premier League for alvor, betyder denne sejr over Lyon, at vi som det første hold har kvalificeret os til knockout fasen i Champions League. Det giver 2 kampe, hvor jeg har chancen for at prøve diverse spillere af, samt give en pause til de spillere, jeg kommer til at bruge meget i de næste måneders tætte program.

Stillingen i The Premiership efter 9-10 kampe:

« Seneste Redigering: 13 Dec 2006, 19:44 af Metsu1 » Logged

F.C.K.
Gæst

« Svar #351: 12 Dec 2006, 08:22 »

Top 1 Top 1 Top 1 det det' vi vil ha Top 1. Ej meget godt, dejligt at jeg som AFC fan ser David Villa i afc trøjen og Henry kaste hænder op !

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #352: 12 Dec 2006, 17:05 »

Den her blog er bare fantastisk. Mere er der ikke at sige. Håber virkelig du forsætter på den for jeg tror der er så mange der læser den.

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #353: 12 Dec 2006, 17:19 »

Resultaterne bliver jo bedre og bedre Thumbs Up

Måske du skal hente Robinho, når Henry engang stopper? Rullende Øjne, han ser da ud til at kunne finde målet Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #354: 12 Dec 2006, 18:22 »

Den her blog er bare fantastisk. Mere er der ikke at sige. Håber virkelig du forsætter på den for jeg tror der er så mange der læser den.

Tusind tak for de pæne ord og jeg lover dig, at jeg nok skal fortsætte et godt stykke tid endnu  Thumbs Up

Resultaterne bliver jo bedre og bedre Thumbs Up

Måske du skal hente Robinho, når Henry engang stopper? Rullende Øjne, han ser da ud til at kunne finde målet Smiley

Ja, det går godt lige nu, men Chelski og isår Podolski er skræmmende  Ubeslutsom

Robinho er konge på landsholdet, men prisen er omkring 700.000.000, så det bliver lidt svært, men hvem ved, alt kan lade sig gøre, med den "skøre" dansker ved roret  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #355: 13 Dec 2006, 22:13 »

NOVEMBER 2012

Det er endnu engang blevet uddelt måneds priser og det er tydeligt at se, at vi har haft en rigtig god oktober måned!

Priser for oktober 2012

I konkurrencen om månedens bedste spiller blev Micah Richards nummer 2 og han har da også været fremragende for os. Han har i følge FA åbenbart ikke været lige så god som Robert Huth fra Middlesbrough, der vinder prisen som bedste spiller i oktober.
- Jeg blev nummer 2 i kåringen af den bedste manager i september, denne gang vinder jeg prisen foran Alan Irvine fra Everton og Stuart Gray fra Coventry.
- Vi vinder en tredje pris, da David Villa's scoring til 1-0 mod Preston bliver valgt som det bedste mål i september.

10. turneringskamp i Premierhip
Odds: Arsenal: 1,57   Uafgjort: 3,50    Ipswich: 5,00

Arsenal - Ipswich (13)        2-0      (2-0)
1-0 David Villa (14)
2-0 Carlos Vela (25)

MOM: Carlos Vela (8)

Ben Arfa var manden bag målene i dag

Carling Cup - 4. runde
Odds: Hartlepool : 11,00   Uafgjort: 5,00    Arsenal: 1,17

Hartlepool (D2) - Arsenal           0-4       (0-1)
0-1 Arturo Lupoli (37)
0-2 Aliaksandr Hleb (56)
0-3 Bala Bazuaye (64)
0-4 Jermain Defoe (73)

MOM: Hatem Ben Arfa (9)

Lodtrækning til Carling Cup
City venter på os

De kvalificerede hold til kvartfinalen er Chelsea, Arsenal, Man Utd, Man City, Crystal Palace, Tottenham, Newcastle og Birmingham.

Kvartfinalerne ser således ud:

Man Utd - Chelsea
Newcastle - Birmingham
Crystal Palace - Tottenham
Arsenal - Man City

Samtidig med at jeg får nyheden om vores modstander i Carling Cup får jeg desværre også at vide, at Hatem Ben Arfa er kommet til skade i en landskamp for Frankrig og han vil være ude i 2 måneder med en hofteskade. Det er virkelig et hårdt slag, da han for alvor var kommet i gang på vores venstrekant.

11. turneringskamp i Premiership
Odds: Arsenal: 1,33   Uafgjort: 4,00    Aston Villa: 8,00

Arsenal - Aston Villa (12)        1-0      (1-0)
1-0 David Villa (24)

MOM: Shay Given (8)

I dag har vi virkelig heldet med os. Vi vinder 1-0 efter en noget sløj affære. Det der gør sejren endnu bedre er, at Chelsea bliver klasket på Riveside Stadium af Middlesbrough med 3-0. Det betyder, at vi for alvor har fået kontakt igen.

12. turneringskamp i Premiership
Odds: Reading: 8,00   Uafgjort: 4,00    Arsenal: 1,33

Reading (19) - Arsenal        0-2      (0-0)
0-1 Tomas Rosicky (46)
0-2 David Villa (50)

Landsholdssamling for sidste gang i år 2012

Her er årets sidste landsholdstrup, som skal forsøge at tage 3 point hjemme mod Columbia.
Brasiliansk landshold i noget nær stærkeste opstilling

11. kvalifikationskamp i Gruppe Sydamerika
Brasilien - Columbia          1-0      (1-0)
1-0 Robinho (13)

MOM: Aquivaldo Mosquera, Columbia (8)

Vi henter de 3 point i dag, men vi skulle have vundet mere komfortabel, da vi har kontrol columbianerne i det meste af kampen. Robinho bliver endnu en gang matchvinder og må betegnes som den vigtigste spiller for landsholdet i året der er gået.

13. turneringskamp i Premiership
Odds: Liverpool: 5,50   Uafgjort: 3,60    Arsenal: 1,50
Villa scorede sit mål nr. 100
 for Arsenal i dag

Liverpool (6) - Arsenal        4-4      (2-1)
1-0 Rafael Sobis (4)
1-1 Carlos Vela (20)
2-1 Sergio Avila (36)
2-2 Tomas Rosicky (52)
3-2 Dirk Kuyt (58)
3-3 David Villa (59) Mål nr. 100
3-4 Per Mertesacker (selvmål, 63)
4-4 Ryan Taylor (90)

MOM: Rafael Sobis (8)

Ballade efter flot kamp!
Offside? - Døm selv

Efter den kamp som mange vil kalde sæsonens bedste kamp i Premier League mellem Liverpool og Arsenal opstod der ballade.

Arseanal manager Jesper Nissen var stiktosset over, at Ryan Taylor's mål blev godkendt og han var ikke sent til at give dommer Danny Goodchild ren besked på vej ud i omklædningsrummet. Jesper Nissen mente, der var klart offside på Alain Traore inde foran målet, da Traore generede målmand Given og derfor havde indflydelse på spillet.

The Football Association har valgt, at lade Jesper Nissen slippe med en advarsel, men de vil ikke finde sig i flere udbrud fra Arsenal manageren.

Efter mit raseriudbrud over kampen mod Liverpool var det blevet tid til at koncentrere os om Champions League igen. Idet vi allerede var videre og kunne sikrer os 1. pladsen i den sidste hjemmekamp mod Spartak, har jeg valgt at stille med et b-hold mod Benfica. Den eneste faste spiller er Sneijder, da vi er noget tynd besat venstre side efter Ben Arfa's skade.

5. kamp i Champions League Gruppe B
Benfica - Arsenal
4,00  -  3,00  -  1,80

Benfica - Arsenal              0-0     (0-0)

MOM: William Gallas (8)

Vi er spillet helt ned i dagens kamp mod Benfica, men på en eller anden måde slipper vi fra Portugal med det ene point i behold og det ene point betyder, at vi nu sikret 1, pladsen i gruppen.

Berbatov skaffede point til Spurs

14. turneringskamp i Premiership
Odds: Tottenham: 4,50   Uafgjort: 3,25    Arsenal: 1,67

Tottenham (3) - Arsenal        1-1      (0-1)
0-1 Carlos Vela (27)
1-1 Dimitar Berbatov (75)

Et meget tæt lokal opgør, som kunne være gået begge veje. Jeg begår måske en fejl, da jeg skifter til en defensiv taktik allerede en halv time før slutfløjtet, hvilket nok var lidt for tidligt. Jeg vil dog ikke beklage mig over et point på udebane mod Spurs, da de trods alt er placeret på en 3. plads i ligaen

Som altid slutter vi af med en stilling fra Premier League efter 14 kampe:

« Seneste Redigering: 13 Dec 2006, 22:15 af Metsu1 » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #356: 14 Dec 2006, 16:20 »

kanon blog.. resultaterne kommer af sig selv..  bare vent... men held og lykke.

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Zone 43
Manager

« Svar #357: 14 Dec 2006, 16:30 »

Hvor meget indflydelse havde nr. 30 i målet? Han var off-side, selvom det ikke er så meget Smiley

Men fortsat gode resultater Thumbs Up

- Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #358: 14 Dec 2006, 16:33 »

Surt pointtab imod Liverpool. Ellers nogle fine resultater. Æd Chelsea!

Metsu1
Manager

« Svar #359: 14 Dec 2006, 19:13 »

kanon blog.. resultaterne kommer af sig selv..  bare vent... men held og lykke.

Tak skal du have, det håber jeg  Thumbs Up

Hvor meget indflydelse havde nr. 30 i målet? Han var off-side, selvom det ikke er så meget Smiley

Men fortsat gode resultater Thumbs Up

Hehe, nok ikke så meget, men man er vel altid lidt frustreret, når modstanderen scorer i overtiden  Wink

Surt pointtab imod Liverpool. Ellers nogle fine resultater. Æd Chelsea!

Jeg skal gøre mit bedste, men det er jo ikke United jeg spiller med, haha  Opstemt

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010