home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Input til det danske data i FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Input til det danske data i FM13  (Læst 128935 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #30: 27 Okt 2012, 00:04 »

Aron Johansson(AGF) bør vil være stærkere som afslutter. Det vil være realistisk, da Aron er en af de mest scorende spillere herhjemme. 15 i Finishing vil ikke være for meget. Aron har været meget skarp i afslutningerne. Ligeledes må man sige, at Aron er koldblodig - de mange mål til følge. 13 i koldblodighed vil ikke være for meget. Ellers godt arbejde Nørbæk. Højde og vægt samt stats på Kjellerupspillerne passer ikke. De burde nok være mere realistiske. Lukas Enevoldsen kan roligt få 13 i marking - han er dygtig mand til mand og i øvrigt noget højere end det angivende(kan ikke lige huske hvor høj han er)
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #31: 27 Okt 2012, 00:19 »

Nu skal man huske på, at et højt niveau i afslutninger ikke betyder, at han scorer flere mål Smiley

Færdigheden afslutninger er hvor højt teknisk niveau en spillers afslutninger er på. Ikke hvor mange mål de scorer. Der skal man snarere kigge på hans forudseenhed, koldblodighed, beslutninger, uden bold og andre skills, da de afgør hvor god han er til at placere sig i feltet og dermed have større chance for at få et kvalificeret skud ind.

En målsluger kan jo i og for sig være en relativt begrænset afslutter rent teknisk, men hvis han ALTID står det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, så skal de jo nærmest bare prikkes ind. Derfor behøver hans afslutninger ikke være forkert sat Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #32: 27 Okt 2012, 00:41 »

Nu skal man huske på, at et højt niveau i afslutninger ikke betyder, at han scorer flere mål Smiley

Færdigheden afslutninger er hvor højt teknisk niveau en spillers afslutninger er på. Ikke hvor mange mål de scorer. Der skal man snarere kigge på hans forudseenhed, koldblodighed, beslutninger, uden bold og andre skills, da de afgør hvor god han er til at placere sig i feltet og dermed have større chance for at få et kvalificeret skud ind.

En målsluger kan jo i og for sig være en relativt begrænset afslutter rent teknisk, men hvis han ALTID står det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, så skal de jo nærmest bare prikkes ind. Derfor behøver hans afslutninger ikke være forkert sat Smiley

Jeg er enig i at koldblodighed, furdseenhed og beslutninger, off the ball selvfølgelig har stor betydning for målscoringen. Alle disse stats burde måske sættes op en to til tre for Aron Johannsson. Når man ser Johannssons mål vil man vide, at der er tale om præcise afslutninger samtidig med han af antallet af afslutninger holder en høj procent med målscoringer. Derfor synes jeg fint, at afslutninger kan sættes op. Hans afslutninger må i forhold til andre målscoreres være snarere 15 end 10 Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #33: 27 Okt 2012, 00:56 »

Jeg har ikke set nok af hans mål til at kunne udtale mig om det, men 15 er meget i afslutninger i FM Peace

Men enig - 10 er måske liiige i underkanten. Så meget har jeg da set til Johansson Opstemt

Tror jeg havde sat ham til 13 hvis jeg uden videre blev bedt om at sætte en værdi for ham. Men igen - analyserer man på hans scoringer i år, så kan den meget vel skulle sættes højere op. Det må de kloge hoveder vurdere.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #34: 27 Okt 2012, 08:36 »

Frederik Børstin fra AaB er tydeligivs ganske undervurderet. Der foreligger en artikel inde på www.AaBinside.dk hvor der bliver skrevet om AaB's kommende superligaspillere - Andreas Bruhn, Christian Rye, Viktor Ahlmann, Frederik Børsting, Jakob Blåbjerg. Artiklen kræver vidst et login, men der er noget af artiklen her.

http://nordjyske.dk/nyheder/naesten-skydeklare/203e6e60-334b-4957-af6b-6e20396e0dcd/4/1513

Vi kigger på ham.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #35: 27 Okt 2012, 08:37 »

I FC Svendborg, er Eldar Grba skiftet til B 1909 og Jonas Thorup er taget fra kværndrup til FC svendborg, kan være der er mere, men har ikke tjekket dem helt igennem

Tak. Følger du FCS? Vi kan sagtens bruge hjælp til dem.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #36: 27 Okt 2012, 08:39 »

Jacob Schoop, fra OB, spiller central midt, og ikke venstre fløj, han har også selv udtalt at det er hans favorit position... og så syntes jeg at hans potentiale er lidt lav, da han er en af de  bærende kræfter på holdet. Men ellers ser det godt ud,.
Hvis du også har noget med skaderne at gøre, så var Hannes anier, ude med sports brok, mener at der står noget andet...

Vi har allerede justeret Schoop. Jeg kigger på Aniers skade. Jeg er ret sikker på, at skaden er rigtig i spillet (sports hernia). Måske er den danske oversættelse forkert.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #37: 27 Okt 2012, 08:43 »

Aron Johansson(AGF) bør vil være stærkere som afslutter. Det vil være realistisk, da Aron er en af de mest scorende spillere herhjemme. 15 i Finishing vil ikke være for meget. Aron har været meget skarp i afslutningerne. Ligeledes må man sige, at Aron er koldblodig - de mange mål til følge. 13 i koldblodighed vil ikke være for meget. Ellers godt arbejde Nørbæk. Højde og vægt samt stats på Kjellerupspillerne passer ikke. De burde nok være mere realistiske. Lukas Enevoldsen kan roligt få 13 i marking - han er dygtig mand til mand og i øvrigt noget højere end det angivende(kan ikke lige huske hvor høj han er)

Johansson har åbenlyst ramt en stime af god form siden vores deadline, så han bliver justeret. Forvent dog ikke store ændringer ved hans profil. Fx mener vi, finishing 10 er mere rigtigt end finishing 15. Han spilder virkeligt mange chancer.

Vedrørende Kjellerup er det i flere år aldrig nogensinde lykkedes os at få svar fra klubben. Kan du hjælpe med info om dem? Men Enevoldsen får altså ikke 13 i marking. Det svarer til en god superligaspiller. 8-10 er en god stat i 2. division, så der lægger vi ham.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #38: 27 Okt 2012, 11:50 »

Vi har allerede justeret Schoop. Jeg kigger på Aniers skade. Jeg er ret sikker på, at skaden er rigtig i spillet (sports hernia). Måske er den danske oversættelse forkert.

Hernia og brok er i hvert fald det samme indenfor den medicinske verden Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #39: 27 Okt 2012, 12:07 »

Johansson har åbenlyst ramt en stime af god form siden vores deadline, så han bliver justeret. Forvent dog ikke store ændringer ved hans profil. Fx mener vi, finishing 10 er mere rigtigt end finishing 15. Han spilder virkeligt mange chancer.

Vedrørende Kjellerup er det i flere år aldrig nogensinde lykkedes os at få svar fra klubben. Kan du hjælpe med info om dem? Men Enevoldsen får altså ikke 13 i marking. Det svarer til en god superligaspiller. 8-10 er en god stat i 2. division, så der lægger vi ham.
Nørbæk! Jeg skal vide, hvad du skal vide! Måske du kan Sende de oplysninger, som du har brug for over facebook... Vi kender jo fint hinanden fra andre steder end her:-)
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #40: 27 Okt 2012, 12:56 »

Jeg er AaB-fan og måske er jeg lidt farvet af den grund. Men jeg mener at en spiller som Kusk er lidt undervurderet i fm13. Han er imo en af ligaens bedste spillere.

Men ja, som sagt er jeg måske lidt farvet.

Og N. Thomsen på AaB's midtbane, for helved han har et stort potentiale, ved ikke om han har det i spillet også.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #41: 27 Okt 2012, 14:55 »

Nørbæk! Jeg skal vide, hvad du skal vide! Måske du kan Sende de oplysninger, som du har brug for over facebook... Vi kender jo fint hinanden fra andre steder end her:-)

Smid mig lige en mail, så tager vi det den vej Smiley

Er spændt på, hvor vi kender hinanden fra. Kan gætte lidt ud fra brugernavnet Smiley

Min mail er norbak7@gmail.com
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #42: 27 Okt 2012, 14:56 »

Jeg er AaB-fan og måske er jeg lidt farvet af den grund. Men jeg mener at en spiller som Kusk er lidt undervurderet i fm13. Han er imo en af ligaens bedste spillere.

Men ja, som sagt er jeg måske lidt farvet.

Og N. Thomsen på AaB's midtbane, for helved han har et stort potentiale, ved ikke om han har det i spillet også.

Smiley

Bare rolig: Begge er vurderet som store talenter i spillet.

Jeg er dog enig i, at Kusk at forbedret sig ENDNU mere siden vores deadline. Han vil blive hævet i næste ombæring. Primært mener jeg, vi har set forkert med hans højre ben - det skal op.
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #43: 27 Okt 2012, 15:08 »

Umiddelbart er mit indtryk, at der ikke er ramt helt ved siden af. Dog havde jeg personligt glædet mig til at se Rasmus Falk og Kadrii fra OB. Synes begge er en smule undervurderet imo. Kan have noget med selve holdets indsats at gøre sidste sæson evt. Har ikke brugt så meget tid i Superligaen endnu, men det skal jeg helt sikkert når den endelige udgave kommer!
Logged

LFC & OB!!!

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #44: 27 Okt 2012, 15:14 »

Umiddelbart er mit indtryk, at der ikke er ramt helt ved siden af. Dog havde jeg personligt glædet mig til at se Rasmus Falk og Kadrii fra OB. Synes begge er en smule undervurderet imo. Kan have noget med selve holdets indsats at gøre sidste sæson evt. Har ikke brugt så meget tid i Superligaen endnu, men det skal jeg helt sikkert når den endelige udgave kommer!

De er begge vurderet som gode Superligaspillere med potentiale til landsholdet.

Hvis der er specifikke stats, du mener, der skal hæves, vil jeg meget gerne høre om det (og en begrundelse Smiley).
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010