home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Input til det danske data i FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Input til det danske data i FM13  (Læst 128834 gange)
Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Input til det danske data i FM13
« : 26 Okt 2012, 14:24 »

Kære alle

Håber, I nyder betaen og glæder jer til den 2. november. Det gør jeg.

Jeg vil gerne høre jeres forslag til justeringer, rettelser etc., som vi kan lave til det danske data.

Spillerbilleder har jeg intet med at gøre, så det behøver I ikke nævne.

Heller ikke spillere/klubber i andre ligaer end den danske (dog gerne danske spillere i udlandet) skal nævnes. Dette har jeg ingen indflydelse på.

Der bliver ikke lavet ændringer til udgivelsesversionen, men ændringer vil kunne blive medtaget i en eventuel datapatch, hvis der skulle komme en sådan.

Vi havde deadline midt i september, hvorfor kontraktforlængelse r, transfers, niveaujusteringer etc. efter dette tidspunkt i meget begrænset omfang vil være med i spillet.

Tak for hjælpen på forhånd.

Søren Nørbæk, dansk researcher
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #1: 26 Okt 2012, 14:39 »

Synes godt man kunne ændre Brøndbys medieprognose.. tror ikke der er nogen som tror på top 3 er muligt.
Derudover mener jeg godt at Lasse Schøne kan blive lidt bedre, da han kun er 3 stjerner i Ajax, og stort set alle spillere er enten bedre eller har potientiale til mere. 
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #2: 26 Okt 2012, 14:42 »

Alt for mange mål på indlæg til bagerste stolpe :-) og Aron Johanssons billede er af Adam Eckersly
Logged


Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #3: 26 Okt 2012, 14:45 »

Synes godt man kunne ændre Brøndbys medieprognose.. tror ikke der er nogen som tror på top 3 er muligt.
Derudover mener jeg godt at Lasse Schøne kan blive lidt bedre, da han kun er 3 stjerner i Ajax, og stort set alle spillere er enten bedre eller har potientiale til mere. 

Enig.

Disse og bestyrelsernes forventninger afgøres desværre p.t. alene ud fra klubbernes reputation, så jeg har ikke den store indflydelse Skuffet

Jeg har beklaget mig over dette i årevis, og vi må håbe, spilkoderne ændrer dette til FM14.

I forhold til Lasse Schöne vil jeg ikke forholde mig til stjerner. Scouten kan jo være dårlig Wink

Hans tal er fine, som de er, synes jeg.

Tak for inputtet.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #4: 26 Okt 2012, 14:45 »

Jeg synes I skal kigge på valutaforholdene Smiley

Den danske krones værdi er for lav i forhold til i hvert fald euroen har vi konstateret i en anden tråd, hvilket gør at prisen på fx trænerkurser virker alt for lav. Det er en mindre ting, som ikke har nogen større betydning, men er en kosmetisk ting der falder en del i øjet Peace

Ellers er mit (meget korte) føstehåndsindtryk af betaen rigtig godt. Nu spiller jeg med FCK, og jeg synes I har ramt rigtig godt med spillernes niveauer her efter i hvert fald to talenter pludselig har vist sig at være markant bedre end man troede bare i FM12 (Cornelius og Remmer). Hvis det samme gør sig gældende med de andre danske klubber, så kan det danske reserach-team godt tillade sig at være stolte af arbejdet!

Generelt har jeg heller ikke kunnet finde andre datating i Superligaen der sprang mig i øjnene, men jeg har vist også kun logget 3-4 timers spil Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #5: 26 Okt 2012, 14:47 »

Alt for mange mål på indlæg til bagerste stolpe :-) og Aron Johanssons billede er af Adam Eckersly

Indlæg til bagerste stolpe har næppe noget med spiller- og klubvurderinger at gøre.

I forhold til billederne beder jeg dig gennemlæse mit oprindelige indlæg i tråden.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #6: 26 Okt 2012, 14:48 »

Jeg synes I skal kigge på valutaforholdene Smiley

Den danske krones værdi er for lav i forhold til i hvert fald euroen har vi konstateret i en anden tråd, hvilket gør at prisen på fx trænerkurser virker alt for lav. Det er en mindre ting, som ikke har nogen større betydning, men er en kosmetisk ting der falder en del i øjet Peace

Ellers er mit (meget korte) føstehåndsindtryk af betaen rigtig godt. Nu spiller jeg med FCK, og jeg synes I har ramt rigtig godt med spillernes niveauer her efter i hvert fald to talenter pludselig har vist sig at være markant bedre end man troede bare i FM12 (Cornelius og Remmer). Hvis det samme gør sig gældende med de andre danske klubber, så kan det danske reserach-team godt tillade sig at være stolte af arbejdet!

Generelt har jeg heller ikke kunnet finde andre datating i Superligaen der sprang mig i øjnene, men jeg har vist også kun logget 3-4 timers spil Smiley

Tak for rosen.

Kursen på EUR-DKK sætter vi desværre ikke.
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #7: 26 Okt 2012, 14:50 »

Kan klubber i de øverste serier (danmarksserien, albaniserien, københavnerserien, jyllandsserien osv.) se frem til en update, evt. med henblik på op- og nedrykning til og fra 2. division?
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #8: 26 Okt 2012, 14:54 »

Tak for rosen.

Kursen på EUR-DKK sætter vi desværre ikke.

Roses skal den der roses bør Peace


Nej, det regnede jeg heller ikke med var jeres område. Men hvis I skal give forslag/input videre til SI, så var det i hvert fald en der burde nævnes Peace

Nu har jeg så af anden vej fået at vide, at kursen i et senere build stemmer meget godt overens med den nuværende kurs, så noget tyder på at det er blevet rettet crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #9: 26 Okt 2012, 14:56 »

Rasmus Krag fra FC skanderborg, spiller altså ikke i Skanderborg men Odder :-)
Logged


Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #10: 26 Okt 2012, 14:58 »

Kan klubber i de øverste serier (danmarksserien, albaniserien, københavnerserien, jyllandsserien osv.) se frem til en update, evt. med henblik på op- og nedrykning til og fra 2. division?

Danmarksserien skulle gerne være ajour for de fleste klubbers vedkommende. Flere af klubberne har dog ikke trupper på deres hjemmesider og har ikke besvaret vores henvendelser Skuffet

Desværre har vi ikke ressourcerne til at opdatere de lavere hold, uanset at vi gerne ville.

Så svaret er nej.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #11: 26 Okt 2012, 14:59 »

Rasmus Krag fra FC skanderborg, spiller altså ikke i Skanderborg men Odder :-)

Tak. Jeg flytter ham. Skanderborgs træner sendte mig en liste i august/september, hvor Krag fremgik Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #12: 26 Okt 2012, 15:01 »

hm, det lyder mærkeligt, for han har været i min klub ret længe Smiley
Logged


Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #13: 26 Okt 2012, 15:04 »

Vi mangler hjælp til Odder. Er du interesseret?
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #14: 26 Okt 2012, 15:06 »

Jeps :-)
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010