home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 215 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Input til det danske data i FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Input til det danske data i FM13  (Læst 128569 gange)
Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #15: 26 Okt 2012, 15:08 »

Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #16: 26 Okt 2012, 15:10 »

sådan Smiley
Logged


sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #17: 26 Okt 2012, 15:11 »

Alder på Tommy Knudsen, Thomas Elfstrøm og Kevin Raabygård fra Nb Bornholm passer ikke de er sat til 18-19 årige og de er alle 30 og Kevin spiller kun på Nexø´s 3 hold plus Mads Funker spiller slet ikke i Nb det har han ikke gjort i næsten 3 år
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #18: 26 Okt 2012, 15:12 »

sådan Smiley

Modtaget. Jeg vender tilbage.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #19: 26 Okt 2012, 15:13 »

Alder på Tommy Knudsen, Thomas Elfstrøm og Kevin Raabygård fra Nb Bornholm passer ikke de er sat til 18-19 årige og de er alle 30 og Kevin spiller kun på Nexø´s 3 hold plus Mads Funker spiller slet ikke i Nb det har han ikke gjort i næsten 3 år

Tak. NBB var vanskelige for os. Er du interesseret i at hjælpe med dem fremover?
Logged

sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #20: 26 Okt 2012, 15:16 »

Tak. NBB var vanskelige for os. Er du interesseret i at hjælpe med dem fremover?
Ja jeg vil gerne prøve at hjælpe jer
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #21: 26 Okt 2012, 15:17 »

Ja jeg vil gerne prøve at hjælpe jer

Send mig lige en mail på norbak7@gmail.com
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #22: 26 Okt 2012, 15:23 »

Frederik Børstin fra AaB er tydeligivs ganske undervurderet. Der foreligger en artikel inde på www.AaBinside.dk hvor der bliver skrevet om AaB's kommende superligaspillere - Andreas Bruhn, Christian Rye, Viktor Ahlmann, Frederik Børsting, Jakob Blåbjerg. Artiklen kræver vidst et login, men der er noget af artiklen her.

http://nordjyske.dk/nyheder/naesten-skydeklare/203e6e60-334b-4957-af6b-6e20396e0dcd/4/1513
Logged

welbz is dat guy

Rønning
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #23: 26 Okt 2012, 15:30 »

I FC Svendborg, er Eldar Grba skiftet til B 1909 og Jonas Thorup er taget fra kværndrup til FC svendborg, kan være der er mere, men har ikke tjekket dem helt igennem
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #24: 26 Okt 2012, 22:26 »

Jacob Schoop, fra OB, spiller central midt, og ikke venstre fløj, han har også selv udtalt at det er hans favorit position... og så syntes jeg at hans potentiale er lidt lav, da han er en af de  bærende kræfter på holdet. Men ellers ser det godt ud,.
Hvis du også har noget med skaderne at gøre, så var Hannes anier, ude med sports brok, mener at der står noget andet...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #25: 26 Okt 2012, 23:07 »

Frederik Børstin fra AaB er tydeligivs ganske undervurderet. Der foreligger en artikel inde på www.AaBinside.dk hvor der bliver skrevet om AaB's kommende superligaspillere - Andreas Bruhn, Christian Rye, Viktor Ahlmann, Frederik Børsting, Jakob Blåbjerg. Artiklen kræver vidst et login, men der er noget af artiklen her.

http://nordjyske.dk/nyheder/naesten-skydeklare/203e6e60-334b-4957-af6b-6e20396e0dcd/4/1513

Lad mig med det samme pointere, at jeg spørger i uvidenhed!

Kan det være at AaB gerne vil fremhæve deres spillere lidt ekstra for fans og sponsorer? Det behøver jo ikke alle sammen være Victor Fischer-talenter, selvom de er gode talenter Peace

Nogle af dem skal jo også bare blive til habile superligaspillere. Jeg har ikke tjekket dem ud i FM13, så jeg skal ikke gøre mig klog på noget som helst, men det lyder for mig af meget, hvis man har 5 talenter man forventer sig rigtig meget af på en eller to årgange.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Søgaard
Gæst
 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #26: 26 Okt 2012, 23:13 »

Lad mig med det samme pointere, at jeg spørger i uvidenhed!

Kan det være at AaB gerne vil fremhæve deres spillere lidt ekstra for fans og sponsorer? Det behøver jo ikke alle sammen være Victor Fischer-talenter, selvom de er gode talenter Peace

Nogle af dem skal jo også bare blive til habile superligaspillere. Jeg har ikke tjekket dem ud i FM13, så jeg skal ikke gøre mig klog på noget som helst, men det lyder for mig af meget, hvis man har 5 talenter man forventer sig rigtig meget af på en eller to årgange.
Altså AaB's årgang 91 har jo Helenius, Kusk, Wichmann, Ahlmann, som alle har spillet ungdomsår i AaB. Ligesom man har Nicolai Larsen som også er 91'er, men er hentet i Lyngby. Så helt urealistisk er det da ikke. Alle fem startede iøvrigt inde i aftenens kamp mod FCN.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #27: 26 Okt 2012, 23:23 »

Sandt nok Smiley

Jeg må bare indrømme, at jeg synes det er lidt vildt, hvis den samme klub kan få to gyldne årgange indenfor 5 år Peace

Men selvfølgelig er intet umuligt Wink

I har jo altid været fornemme til talentarbejde Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #28: 26 Okt 2012, 23:25 »

Lad mig med det samme pointere, at jeg spørger i uvidenhed!

Kan det være at AaB gerne vil fremhæve deres spillere lidt ekstra for fans og sponsorer? Det behøver jo ikke alle sammen være Victor Fischer-talenter, selvom de er gode talenter Peace

Nogle af dem skal jo også bare blive til habile superligaspillere. Jeg har ikke tjekket dem ud i FM13, så jeg skal ikke gøre mig klog på noget som helst, men det lyder for mig af meget, hvis man har 5 talenter man forventer sig rigtig meget af på en eller to årgange.
Jeg fik måske formuleret mig forkert. De 5 nævnte, vurderes alle talentfulde, men hele humlen er, at de vurderes til at være på samme niveau, og ca. samme talent. Derfor finder jeg det lidt mærkeligt at Børsting har 2 stjerner i potentiale, imens de andre har omkring 4. Det virker til, at man ikke har været klar over Frederik's talent, da spillerne blev vurderet.

Dermed ikke sagt, at de alle skal have 4 stjerner, men ihvertfald ca. samme potentiale.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #29: 26 Okt 2012, 23:38 »

Desuden kan jeg tilføje at;

Kasper Kusk er bedre i positionen OMC end han er sat til nu.
Selvsamme Kusk er hurtigere end "12".
Rasmus Würtz favorit position er MC.
Mathias Wichmann er bedre på MH end han er bedømt til.
Henrik Dalsgaard's indlæg er bedre end "10".

Jeg vil ikke udtale mig om eventuelle ideer, da jeg er for subjektiv til at kunne give gode bud.

Derudover synes jeg det er fedt at Lasse Nielsen's hurtighed er ændret. Hans fart var kraftigt undervurderet i 12'eren, så det er fedt at se, at det er ændret.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010