home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1050 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 53686 gange)
Strandby
Landsholdsspiller

Sv: Ajax
« Svar #195: 26 Jan 2013, 18:07 »

Hvordan bruger i Eriksen? Han spiller godt og laver en del assist, men han score ikke nok..

Hvordan oplever i det problem?

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Shaft
Manager

« Svar #196: 26 Jan 2013, 18:13 »

Hvordan bruger i Eriksen? Han spiller godt og laver en del assist, men han score ikke nok..

Hvad forventer du af ham først og fremmest?

Hos mig har han to gange nettet 15 gange i løbet af en hel sæson, men derudover kun scoret 9 gange (en helvedes masse gange) og så lidt mindre. Hans spil er rigtig godt og hans assist er glimrende (over 12 i alle sæsoner). Det er fint i mine øjne.

Og jeg bruger ham bare som Offensivt midtbane spiller, centralt, med support.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #197: 26 Jan 2013, 18:16 »

Hvad forventer du af ham først og fremmest?

Hos mig har han to gange nettet 15 gange i løbet af en hel sæson, men derudover kun scoret 9 gange (en helvedes masse gange) og så lidt mindre. Hans spil er rigtig godt og hans assist er glimrende (over 12 i alle sæsoner). Det er fint i mine øjne.

Og jeg bruger ham bare som Offensivt midtbane spiller, centralt, med support.

Jamen forventer ham som en mål 8+ mål og 15+ ass, hver sæson, det med ass. det klare han til et 12tal.

Bruger ham på OMC eller MC engang imellem...
Har du lavet noget specialt på ham?

To dare is to do.

COYS <3

Shaft
Manager

« Svar #198: 26 Jan 2013, 18:17 »

Jamen forventer ham som en mål 8+ mål og 15+ ass, hver sæson, det med ass. det klare han til et 12tal.

Bruger ham på OMC eller MC engang imellem...
Har du lavet noget specialt på ham?

Nope, intet så vidt jeg husker. Han klarer det hele selv :-)

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #199: 26 Jan 2013, 18:20 »

Nope, intet så vidt jeg husker. Han klarer det hele selv :-)

Iorden, bare irriterende han ikke score flere mål  Græder

To dare is to do.

COYS <3

Breezer
Ynglingespiller

« Svar #200: 27 Jan 2013, 03:22 »

Jeg er også lige startet med et Ajax save, og jeg kan sku ik få Cornelius til at ville forhandle kontrakt.
Så fatter ik hvordan i andre gør det, medmindre jeres manager erfaring er sat til max eller lign.

JimmyGP
Manager

« Svar #201: 27 Jan 2013, 16:41 »

Du skal rotere ham mellem OMC, MC og OMV.. Det gør at han er super i mit save.. Han scorer heller ikke 15-20 mål på en sæson, men han scorer nok nærmere 5-15 mål med en røvfuld assists eller superbolde til både fløje og angreb.. Han er viceanfører hos mig og en uvurderlig brik på førsteholdet Thumbs Up

I øvrigt.. du skal ikke være bange for at bænke ham.. når han spiller dårligt hos mig sidder han over en kamp eller to.. så "plejer" han at hæve niveauet..  Wink

Jeg er også lige startet med et Ajax save, og jeg kan sku ik få Cornelius til at ville forhandle kontrakt.
Så fatter ik hvordan i andre gør det, medmindre jeres manager erfaring er sat til max eller lign.

Jeg har vist sat den som max - men jeg vil nok anbefale dig at kigge andetsteds for en solid angriber.. han var LORT hos mig.. Men jeg spillede også kun med en angriber - det kan være det gør en forskel, hvis man spiller f.eks. 4-4-2 Wink

Siden han ikke vil skrive med dig.. har han evt. forlænget kontrakten hos FCK? Wink

- Veni, vidi, vici -

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #202: 27 Jan 2013, 17:20 »

Du skal rotere ham mellem OMC, MC og OMV.. Det gør at han er super i mit save.. Han scorer heller ikke 15-20 mål på en sæson, men han scorer nok nærmere 5-15 mål med en røvfuld assists eller superbolde til både fløje og angreb.. Han er viceanfører hos mig og en uvurderlig brik på førsteholdet Thumbs Up

I øvrigt.. du skal ikke være bange for at bænke ham.. når han spiller dårligt hos mig sidder han over en kamp eller to.. så "plejer" han at hæve niveauet..  Wink

Jeg har vist sat den som max - men jeg vil nok anbefale dig at kigge andetsteds for en solid angriber.. han var LORT hos mig.. Men jeg spillede også kun med en angriber - det kan være det gør en forskel, hvis man spiller f.eks. 4-4-2 Wink

Siden han ikke vil skrive med dig.. har han evt. forlænget kontrakten hos FCK? Wink

JimmyGP, kan jeg få dig til at sende SS af Eriksen og hans statistiker - og gerne de 3 andre danskere, Fischer, Lucas og Boilesen? :-)

To dare is to do.

COYS <3

ThogerJunker
Ynglingespiller

« Svar #203: 28 Jan 2013, 12:33 »

jeg bruger ham som  trequartista. jeg er i 2 sæson og over hele sidste sæson lavede han 14 mål i 27 kampe, hvilket jeg synes er fint når han ikke er så vanvittig i afslutninger. i denne sæson har han lavet 4 mål i 7 kampe, så måske skulle du prøve at sætte ham som trequartista. det skal dog også siges at han har udviklet sig meget!  Grin

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #204: 28 Jan 2013, 12:35 »

jeg bruger ham som  trequartista. jeg er i 2 sæson og over hele sidste sæson lavede han 14 mål i 27 kampe, hvilket jeg synes er fint når han ikke er så vanvittig i afslutninger. i denne sæson har han lavet 4 mål i 7 kampe, så måske skulle du prøve at sætte ham som trequartista. det skal dog også siges at han har udviklet sig meget!  Grin

14mål, wow..!

Kan du sende SS af ham, du siger han er udviklet sig meget??

Har du lavet nogle speciale indstillinger på ham ?? Og hvordan er din taktik? Er han den du bygger spillet om omkring osv?  Peace Smiley

To dare is to do.

COYS <3

ThogerJunker
Ynglingespiller

« Svar #205: 28 Jan 2013, 14:32 »

ja selvfølgelig. her er et SS af ham: http://billedeupload.dk/images/OyjXC.png

har trænet ham til at styre tempoet i kampene, og har skiftet fokus til hans udholdenhed, og trænet den hårdt, da den kun er 10 eller sådan noget.
er en glad manager, da jeg lige har forlænget til 2019! :-D
nu, 8 mål i 13 kampe.

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #206: 28 Jan 2013, 15:09 »

ja selvfølgelig. her er et SS af ham: http://billedeupload.dk/images/OyjXC.png

har trænet ham til at styre tempoet i kampene, og har skiftet fokus til hans udholdenhed, og trænet den hårdt, da den kun er 10 eller sådan noget.
er en glad manager, da jeg lige har forlænget til 2019! :-D
nu, 8 mål i 13 kampe.

Har selv trænet ham i udholdenhed, den er på 14-15 nu! ( Pr. 1Januar 2015)
Hvordan har du fået ham til det? ( Hvor gør man det )
2019, gaaalt! Hvad hiver han i løn så??

To dare is to do.

COYS <3

ThogerJunker
Ynglingespiller

« Svar #207: 28 Jan 2013, 16:01 »

Har selv trænet ham i udholdenhed, den er på 14-15 nu! ( Pr. 1Januar 2015)
Hvordan har du fået ham til det? ( Hvor gør man det )
2019, gaaalt! Hvad hiver han i løn så??

han hiver 300k om ugen (145kpr uge efter skat), hvilket jeg synes er fint, da mit budget er meget godt da jeg vandt ligaen i sidste sæson. for at få ham til at styre tempoet har jeg gået ind under spilleren -> træning -> foreslå foretrukket spilmønster via -> (har valgt bergkamp som offensiv træner) -> afleveringstræning -> "jeg vil gerne have, at du begynder at træne christian i at styre tempoet i vores spil".
håber du kan finde ud af det!

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #208: 28 Jan 2013, 16:11 »

han hiver 300k om ugen (145kpr uge efter skat), hvilket jeg synes er fint, da mit budget er meget godt da jeg vandt ligaen i sidste sæson. for at få ham til at styre tempoet har jeg gået ind under spilleren -> træning -> foreslå foretrukket spilmønster via -> (har valgt bergkamp som offensiv træner) -> afleveringstræning -> "jeg vil gerne have, at du begynder at træne christian i at styre tempoet i vores spil".
håber du kan finde ud af det!

Billigt nok!

Jotak, har fundet af det nu  crazy.

To dare is to do.

COYS <3

ThogerJunker
Ynglingespiller

« Svar #209: 28 Jan 2013, 16:28 »

super! håber det kan hjælpe :-) han er ved at blive en suveræn stjerne for mig nu! seriøst, virkelig en nøglespiller!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010