home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 50352 gange)
Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #210: 28 Jan 2013, 16:31 »

super! håber det kan hjælpe :-) han er ved at blive en suveræn stjerne for mig nu! seriøst, virkelig en nøglespiller!

Det har han været hos mig lige siden jeg startede  crazy...
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #211: 28 Jan 2013, 19:03 »

Hvad med Lucas Andersen??
Hvordan gør han det hos jer ?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #212: 28 Jan 2013, 19:26 »

Spiller også med Ajax, og har gjort det længe nu Peace

Er der andre end mig, som har forsøgt sig med deres originale 4-1-1-4-0 formation, og fået det til at virke ? Peace
Altså med 4 off midts hvoraf den ene (Siem De Jong) er indvendig angriber ? Havde KÆMPE succes med den opstilling de første 4-5 sæsoner. INGEN af storholdene havde et modsvar.
Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #213: 28 Jan 2013, 19:55 »

Spiller også med Ajax, og har gjort det længe nu Peace

Er der andre end mig, som har forsøgt sig med deres originale 4-1-1-4-0 formation, og fået det til at virke ? Peace
Altså med 4 off midts hvoraf den ene (Siem De Jong) er indvendig angriber ? Havde KÆMPE succes med den opstilling de første 4-5 sæsoner. INGEN af storholdene havde et modsvar.

Nej sådan har jeg aldrig spillet med dem, men kunne da godt fristet til at prøve det af Smiley Kan du ikke smide et SS op af din taktik og hold-indstillinger?  Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #214: 29 Jan 2013, 01:35 »


JimmyGP, kan jeg få dig til at sende SS af Eriksen og hans statistiker - og gerne de 3 andre danskere, Fischer, Lucas og Boilesen? :-)



Jamen når jeg lige kommer til min egen computer vil jeg gerne smide dem op.. Thumbs Up Boilesen er godt nok solgt fra, men jeg smider lige otte SS til dig på et tidspunkt Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #215: 29 Jan 2013, 08:04 »

Jamen når jeg lige kommer til min egen computer vil jeg gerne smide dem op.. Thumbs Up Boilesen er godt nok solgt fra, men jeg smider lige otte SS til dig på et tidspunkt Wink

Top dollar!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #216: 29 Jan 2013, 10:03 »

bruger i nogle bestemte på jeres dødbolde, og hvordan gør i? lige nu tænker jeg hjørnespark.. sætter i aldewerield til forreste stolpe eller hvordan gør i på dødbolde?
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #217: 29 Jan 2013, 11:18 »

Nej sådan har jeg aldrig spillet med dem, men kunne da godt fristet til at prøve det af Smiley Kan du ikke smide et SS op af din taktik og hold-indstillinger?  Peace

Jo da, kan lige smide op senere.
Skal siges at jeg ikke bruger den mere, da jeg har fået nogle angribere op som ikke kan undværes. Smiley Men har gemt taktikken, så smider den lige op senere Smiley
Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #218: 29 Jan 2013, 16:34 »

Der var et lille SS af min 4-1-1-4-0 taktik. Afhængigt af kvaliteterne på dit hold, kan man ændre de forskellige roller fra support til angreb/defensiv. Spiller med Offensiv centermidt da forsvar + def midt er ret gode, og mine Kanter + ene Off midt er på support, og derfor er det ikke nær så offensivt som det måske virker.
Håber det giver noget inspiration til andre folk, til at lave vilde taktikker (sys selv det ret vildt at lave den her Peace )
Hvis folk ønsker det, kan jeg lave en lille guide til den senere hen.
Nå ja, vandt CL i 2. - 4. sæson med denne opstilling, og det var ikke med spillere som Van Persie, Hazard, men mere Fischer, Eriksen og De Jong Wink

Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #219: 29 Jan 2013, 16:46 »

Der var et lille SS af min 4-1-1-4-0 taktik. Afhængigt af kvaliteterne på dit hold, kan man ændre de forskellige roller fra support til angreb/defensiv. Spiller med Offensiv centermidt da forsvar + def midt er ret gode, og mine Kanter + ene Off midt er på support, og derfor er det ikke nær så offensivt som det måske virker.
Håber det giver noget inspiration til andre folk, til at lave vilde taktikker (sys selv det ret vildt at lave den her Peace )
Hvis folk ønsker det, kan jeg lave en lille guide til den senere hen.
Nå ja, vandt CL i 2. - 4. sæson med denne opstilling, og det var ikke med spillere som Van Persie, Hazard, men mere Fischer, Eriksen og De Jong Wink


Bruger du nogen spiller instrutioner?
Og hvem brugte du hvor på de 4 forreste?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #220: 29 Jan 2013, 17:01 »

Bruger du nogen spiller instrutioner?
Og hvem brugte du hvor på de 4 forreste?

Spillerinstruktione r variere afhængig af hvem der spiller hvor. Eksempelvis sætter jeg ikke en driblestærk spiller til at skyde langskud, men lader ham løbe mere med bolden.
De 4 forreste (Fra start) brugte jeg følgende (fra venstre):
Boerrigter - C. Eriksen - Siem De Jong (oftest som indvendig angriber) - Babel

Man kan med fordel ændre venstre kant til indvendig angriber og sætte Babel derover. Det fungerede fantastisk for mig, men han gør det også godt som Wing.

Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #221: 29 Jan 2013, 21:27 »

Top dollar!

Her er de.. Jeg tog lige Lasse Schöne med Wink

Viktor Fischer: har været skadet ind til nu - derfor ingen kampe i den nuværende sæson. Ellers super OMV Peace



Nicolai Boilesen: var meget skadet - jeg havde en anden spiller i kikkerten og jeg fik en super pris Peace



Lucas Andersen: Gået en stjerne ned pga. en skade - omskolet til OMH - gør det fortræffeligt og er rimelig presset pga regen på OMH Peace



Lasse Schöne: Brokrøv og direkte elendig



Kong Christian af Amsterdam: Han er sublim og slår til når det er nødvendigt. Han er en nøglespiller med perleaflevering og overblik - uvurderlig!

Logged

- Veni, vidi, vici -

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #222: 29 Jan 2013, 22:55 »

Spillerinstruktione r variere afhængig af hvem der spiller hvor. Eksempelvis sætter jeg ikke en driblestærk spiller til at skyde langskud, men lader ham løbe mere med bolden.
De 4 forreste (Fra start) brugte jeg følgende (fra venstre):
Boerrigter - C. Eriksen - Siem De Jong (oftest som indvendig angriber) - Babel

Man kan med fordel ændre venstre kant til indvendig angriber og sætte Babel derover. Det fungerede fantastisk for mig, men han gør det også godt som Wing.


Lyder spændende, tror jeg vil prøve det af i Ajax, du har vel ikke lyst til at forklare mig lidt nærmere med roller og sådan i PB?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #223: 30 Jan 2013, 08:07 »

Her er de.. Jeg tog lige Lasse Schöne med Wink

Viktor Fischer: har været skadet ind til nu - derfor ingen kampe i den nuværende sæson. Ellers super OMV Peace



Nicolai Boilesen: var meget skadet - jeg havde en anden spiller i kikkerten og jeg fik en super pris Peace



Lucas Andersen: Gået en stjerne ned pga. en skade - omskolet til OMH - gør det fortræffeligt og er rimelig presset pga regen på OMH Peace



Lasse Schöne: Brokrøv og direkte elendig



Kong Christian af Amsterdam: Han er sublim og slår til når det er nødvendigt. Han er en nøglespiller med perleaflevering og overblik - uvurderlig!



Tusind tak Jimmy!
Dog er jeg skuffet over ALLE sammen, da jeg lige har vundet 3sæson, og er i sommertransfer på vej til 4sæson.
Så må jeg sige at ALLE de spillere du sendte, så har alle mine udviklet sig meget bedre end dine...  Thumbs Up

Men endnu engang tak!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #224: 30 Jan 2013, 08:13 »

Jeg er nu gået igang med Ajax og giver mig i kast med 4-1-1-4-0 altså uden angriber. Jeg kommer med resultater når jeg er kommet længere ind.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010