home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 577 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 50015 gange)
Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #225: 30 Jan 2013, 10:05 »

Jeg er nu gået igang med Ajax og giver mig i kast med 4-1-1-4-0 altså uden angriber. Jeg kommer med resultater når jeg er kommet længere ind.

Glæder mig til at høre om du får det til at fungere Smiley
Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #226: 30 Jan 2013, 10:39 »

Glæder mig til at høre om du får det til at fungere Smiley
Er ikke langt nok inden til at komme med en vurdering endnu. Men har tænkt over hvad du sagde med strategien. Og da Ajax er et hold som faktisk gerne burde kunne slå alle, eller ihvertfald spille op med de store. Spiller jeg også kontrollerne. Til gengæld synes jeg ikke de er farlige nok oppe foran, hvor Maher står for langt de fleste mål.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #227: 30 Jan 2013, 12:33 »

Er ikke langt nok inden til at komme med en vurdering endnu. Men har tænkt over hvad du sagde med strategien. Og da Ajax er et hold som faktisk gerne burde kunne slå alle, eller ihvertfald spille op med de store. Spiller jeg også kontrollerne. Til gengæld synes jeg ikke de er farlige nok oppe foran, hvor Maher står for langt de fleste mål.

Det problem syntes jeg ikk at have da jeg brugte den opstilling. Jeg havde De Jong og de to kanter som som den målscorende, og Eriksen som kontrollerende.
Som du selv siger, så er Ajax et hold som bør kunne spille op med de fleste, og jeg forsøgte at tilpasse holdprofilen så de 4 oppe foran spillede sig igennem. Tålmodighed var nøglen for mig Smiley
Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #228: 30 Jan 2013, 12:47 »

Det problem syntes jeg ikk at have da jeg brugte den opstilling. Jeg havde De Jong og de to kanter som som den målscorende, og Eriksen som kontrollerende.
Som du selv siger, så er Ajax et hold som bør kunne spille op med de fleste, og jeg forsøgte at tilpasse holdprofilen så de 4 oppe foran spillede sig igennem. Tålmodighed var nøglen for mig Smiley
Scorede de også som wings? eller mest som IA?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #229: 30 Jan 2013, 12:56 »

bruger i nogle bestemte på jeres dødbolde, og hvordan gør i? lige nu tænker jeg hjørnespark.. sætter i aldewerield til forreste stolpe eller hvordan gør i på dødbolde?
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #230: 30 Jan 2013, 12:59 »

Scorede de også som wings? eller mest som IA?

Begge. Kommer an på hvem der spiller og hvor, havde ingen problemer med det. Eksempelvis Babel som indvendig angriber, Boerrigter som Kantspiller, begge scorede for mig Smiley
Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #231: 30 Jan 2013, 13:00 »

bruger i nogle bestemte på jeres dødbolde, og hvordan gør i? lige nu tænker jeg hjørnespark.. sætter i aldewerield til forreste stolpe eller hvordan gør i på dødbolde?

Bruger faktisk kun standardindstilling er, men hvis man sender hjørne til forreste stolpe er det self god ide at have en hovedstærk stående ved den Smiley
Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #232: 30 Jan 2013, 15:38 »

Som sagt er jeg startet op med Ajax, og jeg har sat mig nogen regler.
Lige så snart en spiller fylder 28 år, bliver han sat på transferlisten.
Jeg skal være storproducent af danskespiller så de får meget spilletid, og har konstant spejder i Danmark.
Ingen spiller over 23 bliver købt, medmindre de er hollændere.

Det var det indtil videre, sætter mig ingen mål for hvor meget der skal vindes, fordi så kunne jeg hurtigt overstå dem, og så videre.

Og nå ja så er ingen over klubben, lige så snart de begynder at brokke sig. Bliver de solgt, alle spillere har en pris i min klub.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2013, 16:12 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #233: 30 Jan 2013, 18:07 »



11 mål i 19 kampe, er svært at undvære i 6-7 måneder Græder Græder Græder
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thorsted
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #234: 30 Jan 2013, 18:23 »



11 mål i 19 kampe, er svært at undvære i 6-7 måneder Græder Græder Græder

Av av av
Logged

Er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er stadig den der skærer bedst!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #235: 31 Jan 2013, 20:27 »



Så er første sæson færdig, og som i kan se blev det ikke til mesterskab. Det er vel lidt skuffende, men efter en dårlig start hvor jeg lå nummer 10 er jeg egentlig fint tilfreds Smiley Som i kan se var det heller ikke angrebet der blev problemet alligevel, mere forsvaret Smiley



Til gengæld aner jeg ikke hvordan det gik så "dårligt" i chl, jeg havde håbet at komme lidt længere, men havde 4-5 skader på den offensive midtbane og kanter der. Og Montpellier gik dog også hen og blev nummer 2 Smiley

Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

TheBoss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #236: 14 Feb 2013, 11:59 »

Hvilke spillere har i haft succes med at hente efter en sæson?
Skriv gerne navn, klub før skiftet, er han købt som profil reserve eller talent, pris, evt. andre årsager til at i fik ham. (eks. han var utilfreds)

Er han slået i gennem og efter hvor lang tid gjorde han det. Smiley
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #237: 17 Feb 2013, 11:18 »

jeg er startet op med Ajax nu

Vil gerne have gode forslag til min stab, hvem jeg skal skille mig af med og hvem jeg skal beholde, og ansætte
Logged

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #238: 17 Feb 2013, 13:11 »

jeg er startet op med Ajax nu

Vil gerne have gode forslag til min stab, hvem jeg skal skille mig af med og hvem jeg skal beholde, og ansætte

Johan Cruijff er en glimrende assistent. Derudover henter jeg i hvert fald altid Jens Bangsbo ind. Husk at forlænge John Steen Olsens kontrakt.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #239: 11 Apr 2013, 16:53 »

Er nu startet med Ajax, og vil hører om i har nogen gode ideer til indkøb. Jeg vil jo selvfølgelig satse på unge spillere, lige som alle andre, helst danske, men hellere talent frem for nationalitet.
Jeg vil også gerne prøve mig af med nye spillere, men fyr løs hvis i ligger inde med nogen gode råd? :-)
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010