home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 50014 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #240: 12 Apr 2013, 16:41 »

I 3. sæson i Brøndby, fik jeg et tilbud fra Ajax, så det kunne jeg ikke sige nej til, så derfor er jeg kommet herind nu Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #241: 19 Apr 2013, 10:20 »

Har aldrig nogensinde oplevet noget så vildt, som den måde Eriksen spiller på, her i min anden sæson.
-Første fine præstation var at han blev udtaget som starter på Verdens bedste hold.
-Årets spiller i Ajax
-Årets spiller i Danmark
-Årets Unge spiller
-Årets u21 talent
-Jounalisterne + Spillernes spiller.

Han statistik siger:
28 kampe - 26 mål - 18 assist - 10 MoM - 8.09 gns
HAR ALDRIG SET NOGET LIGNENDE FRA EN OMC!
Specielt i efteråret var han flyvende, en ting jeg er meget overrasket over, er at han også score mange på frispark og er STEN sikker på straffe!
Logged

Maibum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #242: 14 Maj 2013, 20:51 »

Jeg har nu også givet mig i kast med den stolte traditionsklub Smiley
Jeg er dog ikke kommet så langt endnu, men vil vende tilbage når jeg når til vinterpausen..

Er der ikke andre der er i gang med den spændende danskerklub ? Smiley
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #243: 19 Maj 2013, 19:20 »

ENDELIG!

INVINCIBLE!! : D


Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #244: 19 Maj 2013, 22:02 »

ENDELIG!

INVINCIBLE!! : D




Nu skal du så bare vinde ALLE dine kampe. Wink
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #245: 19 Maj 2013, 22:18 »

Nu skal du så bare vinde ALLE dine kampe. Wink

Jeg har prøvet at Vinde alle mine kampe og fik den ikk Smiley

Var vist i 12'ern .. så fik jeg afvide af en FM nørd at det gælder vist alle kampe med pokal, venskab osv?
Kan det passe?
Logged

Younes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #246: 04 Jun 2013, 21:47 »

Er lige startet med Ajax, og det lover godt for 1. sæson. Ligger nummer 1 efter 7 kampe og har vundet min første kamp i CL 5-0 mod Partizan Beograd og gik lige 2-2 ude mod City i min anden, selvom jeg var ret presset kampen igennem.

Ud er gået:
Alderweireld 100 mil
Sulejmani 30 mil
(Vertonghen selvfølgelig også).

Ind er kommet:
Andile Jali 15 mil
Carlos Fierro 36 mil
Jores Okore 20 mil
Mateo Musacchio 60 mil
Ezequiel Cirigliano 37 mil

Regner med at have et virkelig slagkraftigt hold om 2 sæsoner!
Logged

Younes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #247: 07 Jun 2013, 18:29 »

Vandt mesterskabet i første sæson, men kun knebent! Førte med 1 point over PSV inden sidste spillerunde. PSV kom hurtigt foran 2-0 i deres kamp, og jeg kunne derfor se, at jeg var tvunget til at vinde min kamp som var ude mod Feyenoord. Altså en ret svær kamp. Jeg kom bagud 1-0 og udlignede til 1-1 lige efter halvleg, men kunne umiddelbart ikke får et sejrsmål. Jeg skiftede så Fischer ind efter 80 minutter og i 93. minut scorede han til 2-1 og gav mig så mesterskabet! Fantastisk afslutning!

Inden anden sæson skilte jeg mig af med følgende:
Schøne, 16 mil
Boerrigter, 10 mil
Eriksen, 220 mil
Hoesen, 23 mil
Poulsen, 7 mil
Vermeer, gratis (glemte at forlænge han kontrakt)

Ind er kommet:
Alessandro Florenzi, 39 mil
David Ospina, gratis
Adam Maher, 102 mil
Marco Capuano, 35 mil
Mate Simao, gratis
Blaise Matuidi, 12 mil (PSG var desperate, rent røverkøb)

I 2. sæson har jeg spillet 10 kampe og er stadig ubesejret i ligaen. Victor Fischer begynder så småt at præstere på et højt niveau og det samme gør Carlos Fierro, som jeg har store forventninger til. Jeg ligger også til at gå videre i CL, og der håber jeg på at nå kvartfinalerne.

Nuværende opstilling:

Ospina

Van Rhijn - Okore - Musacchio - Blind

Cirigliano/Jali - Matuidi - Maher

Milanov - Fierro - Fischer

Alle spillere er unge og bliver bare bedre og bedre, så regner bestemt med at nå langt i CL på et tidspunkt.




Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #248: 07 Jun 2013, 18:32 »

Vandt mesterskabet i første sæson, men kun knebent! Førte med 1 point over PSV inden sidste spillerunde. PSV kom hurtigt foran 2-0 i deres kamp, og jeg kunne derfor se, at jeg var tvunget til at vinde min kamp som var ude mod Feyenoord. Altså en ret svær kamp. Jeg kom bagud 1-0 og udlignede til 1-1 lige efter halvleg, men kunne umiddelbart ikke får et sejrsmål. Jeg skiftede så Fischer ind efter 80 minutter og i 93. minut scorede han til 2-1 og gav mig så mesterskabet! Fantastisk afslutning!

Inden anden sæson skilte jeg mig af med følgende:
Schøne, 16 mil
Boerrigter, 10 mil
Eriksen, 220 mil
Hoesen, 23 mil
Poulsen, 7 mil
Vermeer, gratis (glemte at forlænge han kontrakt)

Ind er kommet:
Alessandro Florenzi, 39 mil
David Ospina, gratis
Adam Maher, 102 mil
Marco Capuano, 35 mil
Mate Simao, gratis
Blaise Matuidi, 12 mil (PSG var desperate, rent røverkøb)

I 2. sæson har jeg spillet 10 kampe og er stadig ubesejret i ligaen. Victor Fischer begynder så småt at præstere på et højt niveau og det samme gør Carlos Fierro, som jeg har store forventninger til. Jeg ligger også til at gå videre i CL, og der håber jeg på at nå kvartfinalerne.

Nuværende opstilling:

Ospina

Van Rhijn - Okore - Musacchio - Blind

Cirigliano/Jali - Matuidi - Maher

Milanov - Fierro - Fischer

Alle spillere er unge og bliver bare bedre og bedre, så regner bestemt med at nå langt i CL på et tidspunkt.






Hvorfor har du solgt Eriksen?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #249: 07 Jun 2013, 18:37 »

Hvorfor har du solgt Eriksen?

Synes egentlig det er et godt salg, håber du har husket at få en klausul med "procentdel af næste skifte" med i salget. Med alt respekt for Christian Eriksen lægger hans markedsværdi vel omkring de 230 millionær +/- en 50 stykker.

Gjorde præcis det samme i mit save med Ajax, solgte Eriksen for 200 millionær til Atl. Madrid. Med en klausul om 50% af næste skifte skulle gå til mig, han blev 3 sæsoner senere solgt til Liverpool for 320 millionær. Så tjente i alt 360 millionær på Eriksen, hvilket jeg er yderst tilfreds med.
Logged

Younes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #250: 07 Jun 2013, 20:52 »

Har aldrig fået videresalgsklausule r  ind i mine spillersalg. Har aldrig tænkt over det egentlig.... det kunne være jeg skulle gøre det fremover Smiley Og selvom Eriksen spillede virkelig godt, så fik jeg bare et bud, jeg ikke kunne sige nej til. Adam Maher er i øvrigt en glimrende erstatning for den halve pris, så jeg ser det som win-win.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #251: 07 Jun 2013, 21:02 »

Har aldrig fået videresalgsklausule r  ind i mine spillersalg. Har aldrig tænkt over det egentlig.... det kunne være jeg skulle gøre det fremover Smiley Og selvom Eriksen spillede virkelig godt, så fik jeg bare et bud, jeg ikke kunne sige nej til. Adam Maher er i øvrigt en glimrende erstatning for den halve pris, så jeg ser det som win-win.

Videresalgsklausule r. Det er sgu' det bedste i FM når man er hold som Ajax, der producerer en masse talenter, som ofte ryger til lidt større klubber og derefter ryger til de helt store.

Generelt smider jeg altid en videresalgsklausul i stort set alle mine handler, da man jo kan være heldig at spilleren skifter klub endnu engang og man derved får lidt ekstra millioner, man ikke havde regnet med!

Men fedt med Maher. Har ham selv i Arsenal. Klasse spiller!
Logged

Younes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #252: 14 Jun 2013, 17:14 »

Starter nu på 3. sæson med Ajax. 2. sæson bød desværre på et tidligt exit fra CL i en ellers overkommelige pulje. Jeg vandt mesterskabet med en ret stor margen ned til PSV og mit supertalent Carlos Fierro bombede 20 kasser i sæsonens sidste 15 kampe. Han er ved at blive vild. Efter at have været ubesejret i over 20 kampe tabte jeg af en eller anden grund pokalfinalen til Utrecht.

Inden 3. sæson har jeg solgt:
Georgi Milanov 120 mil
Serero Thulani 52 mil
Siem De Jong 60 mil
Daley Blind 50 mil
samt en masse reserver..

Ind er kommet:
Denys Garmash (fri)
Stefan de Vrij (fri)
Laurens De Bock 50 mil
Agustin Allione 77 mil

Derudover har jeg stadig et transferbudget på 400 millioner, men gider ikke kaste store penge efter alle mulige spillere. Venter på de rigtige spillere og betaler ikke overpris selvom jeg har råd til det. Jeg fik i øvrigt et bud på 165 millioner på Viktor Fischer, der virkelig har slet i gennem, men takkede pænt nej. Jeg vil gerne nå så langt som muligt med mit nuværende hold. Jeg prøvede gennem hele transfervinduet at købe Wellington Nem, men Fluminense ville bare ikke af med ham, så jeg måtte nøjes med Allione, som jeg i øvrigt også tror bliver vild spiller.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #253: 11 Aug 2013, 21:20 »

Hvad er jeres taktik med Ajax? Har netop lige overtaget Ajax op til 2019/2020 sæsonen efter storhedstid i Dortmund og det er et spændende hold at arbejde med grundet danskerne og talentfabrikken som de ofte kaldes. Der er bare et problem. Jeg kan ikke finde ud af den rigtige taktik med Ajax. Jeg er af den allerhøjeste overbevisning, at Ajax spiller flydende, offensivt fodbold, men det kan jeg ikke rigtigt få i gang med mit Ajax hold. Har prøvet med Gung-Ho af Wester som jeg havde succes med i Dortmund, men efter 4-5 kampe har det ikke rigtigt hjulpet. Har også prøvet hans 4-2-3-1 samt Jupp Heynckes Bayern, men det fungerer ikke. Det betyder så, at jeg nu kører med balanceret filosofi og ikke rigtigt de store ændringer i instruktionerne.

Jeg er åben for alle råd!

Her er lige nogle SS:

Taktik: http://i778.photobucket.com/albums/yy63/BREMSEP/AFCAjax_TaktikOversigt.png
Instruktioner: http://i778.photobucket.com/albums/yy63/BREMSEP/AFCAjax_TaktikHold.png
Kampe: http://i778.photobucket.com/albums/yy63/BREMSEP/AFCAjax_KampeProgram.png
Transfers: http://i778.photobucket.com/albums/yy63/BREMSEP/Ajax_TransfersHistorie.png
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010