home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23412
  0 Brugere, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: strikemoney
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aargh-tråden FM13
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM13  (Læst 120742 gange)
El Jefe
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #30: 08 Nov 2012, 02:00 »



Føler mig liiiidt uheldig.
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #31: 08 Nov 2012, 07:36 »

Er så træt af FM 13. Intet fungere. Og så starter jeg med Napoli. Og så ender første sæsonkamp således:

http://gyazo.com/31c8d801afc9f5cf7ac0ba96b1833b2c

Og for at gøre det hele værre, så er det egen målmand der laver selvmål, og de andre spiller med 9 mand en hel halveg.. ER RASENDE.

Ikke nok med det. Dagen efter er Cavani blevet skadet til træning og ude i 4 uger.... Alt for mange skader i FM 13...
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #32: 08 Nov 2012, 08:08 »

Har liget fået Bale som har den bedste gennemsnitsbedømmel se på mit Unitedmandskab skadet i 7 måneder....
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #33: 08 Nov 2012, 09:19 »



Føler mig liiiidt uheldig.


 funny funny funny funny funny

Ej undskyld, det er lidt sjov!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #34: 08 Nov 2012, 11:58 »

Generelt synes jeg bare at spillet er blevet for svært! Det er rigtig ærgeligt:( For man mister lysten til at spille, når jeg med min 1 Roma gemmer bliver fyret efter 9 kampe med 2 point. Alt imens at hold som Chievo og Parma ligger i top 3. Har nu lavet 3-4 gemmere med Roma, hvor jeg har afprøvet diverse taktikker og måder at spille på men oplever samme resultater. Der er slet ingen glimt af håb på mit hold, alle spillere spiller dårligt ligemeget hvad og de andre hold scorer de vildeste mål.

Spillere med 8 i langskud kan lave de vildeste langskuds mål på mig og alle de andre hold i serie A udspiller mig. Jeg tabte endda til Pescara på hjemme bane med 2-1, hvor Pescara spillede med 10 mand i en halvleg, Pescara scorede selvfølgelig på straffe i det 90 minut.

Oplever også tit at når jeg kommer foran får min modstander et hav af chancer, hvorimod at hvis jeg kommer bagud, så går tiden bare indtil kampen er slut, ligemeget hvor mange tilråb jeg kommer med fra sidelinjen!

Jeg giver sgu snart op
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #35: 08 Nov 2012, 12:07 »

Hold nu hel kæft. Jeg kommer foran med 3-0 efter 30 minutter, og de har endda fået smidt en mand ud. Men så inden halvlegen scorer de så to gange. Fair nok, så spiller jeg da bare noget kedeligt fodbold, og parkere bussen. Det virkede også fint, indtil der er spiller 93 minutter, hvor de så scorer på et totalt ufarligt hjørnespark..
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #36: 08 Nov 2012, 12:10 »

Generelt synes jeg bare at spillet er blevet for svært! Det er rigtig ærgeligt:( For man mister lysten til at spille, når jeg med min 1 Roma gemmer bliver fyret efter 9 kampe med 2 point. Alt imens at hold som Chievo og Parma ligger i top 3. Har nu lavet 3-4 gemmere med Roma, hvor jeg har afprøvet diverse taktikker og måder at spille på men oplever samme resultater. Der er slet ingen glimt af håb på mit hold, alle spillere spiller dårligt ligemeget hvad og de andre hold scorer de vildeste mål.

Spillere med 8 i langskud kan lave de vildeste langskuds mål på mig og alle de andre hold i serie A udspiller mig. Jeg tabte endda til Pescara på hjemme bane med 2-1, hvor Pescara spillede med 10 mand i en halvleg, Pescara scorede selvfølgelig på straffe i det 90 minut.

Oplever også tit at når jeg kommer foran får min modstander et hav af chancer, hvorimod at hvis jeg kommer bagud, så går tiden bare indtil kampen er slut, ligemeget hvor mange tilråb jeg kommer med fra sidelinjen!

Jeg giver sgu snart op

Tjek op på tråden om Roma, det kan være jeg kan give dig lidt mod på det igen Smiley
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #37: 08 Nov 2012, 16:53 »

Er FCK i 2013. Spiller ude imod Real Madrid, og holder stand til det 92 minut. Så scorer Benzema selfølgelig!  Sur Sur
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #38: 08 Nov 2012, 17:29 »

Generelt synes jeg bare at spillet er blevet for svært! Det er rigtig ærgeligt:( For man mister lysten til at spille, når jeg med min 1 Roma gemmer bliver fyret efter 9 kampe med 2 point. Alt imens at hold som Chievo og Parma ligger i top 3. Har nu lavet 3-4 gemmere med Roma, hvor jeg har afprøvet diverse taktikker og måder at spille på men oplever samme resultater. Der er slet ingen glimt af håb på mit hold, alle spillere spiller dårligt ligemeget hvad og de andre hold scorer de vildeste mål.

Spillere med 8 i langskud kan lave de vildeste langskuds mål på mig og alle de andre hold i serie A udspiller mig. Jeg tabte endda til Pescara på hjemme bane med 2-1, hvor Pescara spillede med 10 mand i en halvleg, Pescara scorede selvfølgelig på straffe i det 90 minut.

Oplever også tit at når jeg kommer foran får min modstander et hav af chancer, hvorimod at hvis jeg kommer bagud, så går tiden bare indtil kampen er slut, ligemeget hvor mange tilråb jeg kommer med fra sidelinjen!

Jeg giver sgu snart op

Wow. Som taget ud af min mund! :-O


Jeg har dog bare prøvet med flere forskellige hold. men nøjagtigt de samme problemer. Har også stort set givet op..
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #39: 08 Nov 2012, 17:55 »

Langskud er alt for sindsygt, det er vildt irretrende. 
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #40: 08 Nov 2012, 18:33 »

Aargh  ticked off

Kan ikke åbne nogle af mine spil i FM og ligeledes andre filer på computeren fx. min stil. Fucking lort.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #41: 08 Nov 2012, 18:48 »

Jeg bliver snart hjernedød af det her spil !!!
Er bagud i pausen, jeg laver diverse taktiske ændringer og lign. i løbet af kampen, alligevel kommer der ET sølle højdepunkt i hele anden halvleg, og det er langt fra første gang det sker! Hver gang man er bagud flyver tiden bare afsted!

Derudover er spillernes bevægelsesmønstre og måden de i det hele taget bevæger sig på, en joke!
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #42: 08 Nov 2012, 18:56 »

Synes også generelt 13'eren er skuffende. Det kører langsommere, imo er layoutet grimmere og alle de undermenuer! wtf. Er ligeledes enig i de mange pudsighedder under kampene. Det er sgu en ommer! Håber der kommet nogle opdateringer der kan fikse problematikkerne
Logged

LFC & OB!!!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #43: 08 Nov 2012, 18:59 »

Jeg synes spillet er helt fint, man skal bare lave den rigtige taktik ..
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #44: 08 Nov 2012, 19:01 »

Jeg synes spillet er helt fint, man skal bare lave den rigtige taktik ..

Det her har da intet med taktikken at gøre?

Det kan da ikke passe at der kun kommer et højdepunkt på trods af, at jeg ændrer indstilling til "kast alle frem" og ændrer min opstilling til at være mere offensiv?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010