home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23412
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: strikemoney
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aargh-tråden FM13
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM13  (Læst 120745 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #45: 08 Nov 2012, 19:09 »

Det her har da intet med taktikken at gøre?

Det kan da ikke passe at der kun kommer et højdepunkt på trods af, at jeg ændrer indstilling til "kast alle frem" og ændrer min opstilling til at være mere offensiv?

Tja, hvis dit hold ikke kan komme frem til chancer, er det vel logisk nok Smiley
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #46: 08 Nov 2012, 19:11 »

Tja, hvis dit hold ikke kan komme frem til chancer, er det vel logisk nok Smiley

Drop nu de der ubegavede svar. Du ved udemærket godt, at det ikke er realistisk med et højdepunkt i en halvleg. Det er aldrig sket i FM12, og i FM13 sker det pludselig ofte. Hvis det så bare var modstanderen der fik nogle, så var det jo fordi man blev udspillet. Men det her er for plat.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #47: 08 Nov 2012, 19:20 »

Drop nu de der ubegavede svar. Du ved udemærket godt, at det ikke er realistisk med et højdepunkt i en halvleg. Det er aldrig sket i FM12, og i FM13 sker det pludselig ofte. Hvis det så bare var modstanderen der fik nogle, så var det jo fordi man blev udspillet. Men det her er for plat.

Well, vil da med glæde sende min taktik til dig, så du kan få nogle flere muligheder per halvleg..

Bare fordi man kaster alt frem, er det ikke ens betydende med at man får et hav a chancer..

Har ikke prøvet det i FM13, prøvede det dog i FM12
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #48: 08 Nov 2012, 19:45 »

Well, vil da med glæde sende min taktik til dig, så du kan få nogle flere muligheder per halvleg..

Bare fordi man kaster alt frem, er det ikke ens betydende med at man får et hav a chancer..

Har ikke prøvet det i FM13, prøvede det dog i FM12

Gerne, upload den evt. her i tråden? Smiley Så vil jeg da give den et skud.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #49: 08 Nov 2012, 19:49 »

Gerne, upload den evt. her i tråden? Smiley Så vil jeg da give den et skud.

2 sek

Eh ... Må lige sende den en anden dag -_-' .. Har ikke gemt taktikken, og kan ikke åbne manager pt..  funny Græder
« Seneste Redigering: 08 Nov 2012, 19:51 af PhilipFlink » Logged


ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #50: 09 Nov 2012, 03:55 »

Må ærligt indrømme at jeg efterhånden, ligesom mange andre er ved at miste håbet angående FM13. For det første så syntes jeg at uanset hvilket hold man er, og hvilken taktik man bruger, så er det helt urealistik så svingende ens hold spiller. Man kan gå lige fra at slå Real Madrid 3-0 på Bernabeu, til så at tabe 4-1 en uge efter hjemme imod Granada. Det virker bare ikke realistisk. Det er også sindsygt svært at komme tilbage i en kamp, hvis man først er kommet bagud. Tror virkelig ikke jeg har prøvet at komme bagud i en kamp endnu, hvor jeg så ender med at vinde den... Håber virkelig snart der kommer en patch som retter op på nogle af alle disse fejl, ellers tror jeg sgu ikke at jeg personligt spiller det her spil, meget længere.  Ubeslutsom
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #51: 09 Nov 2012, 04:41 »

Nå, det lader til at jeg åbenbart skal droppe at købe FM13 og så istedet bare holde mig til FM12, hvis det virkelig passer at der er SÅ mange fejl.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #52: 09 Nov 2012, 09:16 »

Drop nu de der ubegavede svar. Du ved udemærket godt, at det ikke er realistisk med et højdepunkt i en halvleg. Det er aldrig sket i FM12, og i FM13 sker det pludselig ofte. Hvis det så bare var modstanderen der fik nogle, så var det jo fordi man blev udspillet. Men det her er for plat.

Angående højdepunkter, så er der lavet om på hvor omfattende de forskellige indstillinger for 3D-delen er - Key highlights viser nu kun mål og clear cut chances, mens Extended er det som hed Key i FM12, og også har mindre chancer og build-up-play med.
Logged



bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #53: 09 Nov 2012, 09:40 »

Nå, det lader til at jeg åbenbart skal droppe at købe FM13 og så istedet bare holde mig til FM12, hvis det virkelig passer at der er SÅ mange fejl.

Det ville næsten være at snyde dig selv, hvis du spørger mig. På en eller anden måde, er FM 13 så meget mere end FM 12, og de nye personalefunktioner samt kampforberedelsen, der har sin tydelige indvirkning på MI'en, gør det anderledes intenst at spille 13'eren.. Spillet har fået nyt liv og i højere grad et flow, jeg tidligere har savnet. De andre spil har kørt meget langsomt på min meget gamle computer, og selvom jeg nu har fornyet mig på dét punkt, nåede jeg nogle timer med beta'en på det gamle skrog - vidunderligt ikke at skulle vente (groft sagt) minimum to minutter for hvert tryk på mellemrumstasten. FM 13 er med andre ord et forfriskende pust, der, til trods for sine fejl, giver en eminent spiloplevelse. Synes jeg altså Smiley.
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #54: 09 Nov 2012, 10:07 »

Det ville næsten være at snyde dig selv, hvis du spørger mig. På en eller anden måde, er FM 13 så meget mere end FM 12, og de nye personalefunktioner samt kampforberedelsen, der har sin tydelige indvirkning på MI'en, gør det anderledes intenst at spille 13'eren.. Spillet har fået nyt liv og i højere grad et flow, jeg tidligere har savnet. De andre spil har kørt meget langsomt på min meget gamle computer, og selvom jeg nu har fornyet mig på dét punkt, nåede jeg nogle timer med beta'en på det gamle skrog - vidunderligt ikke at skulle vente (groft sagt) minimum to minutter for hvert tryk på mellemrumstasten. FM 13 er med andre ord et forfriskende pust, der, til trods for sine fejl, giver en eminent spiloplevelse. Synes jeg altså Smiley.

Jeg er helt enig. Jeg har ikke oplevet nogen af de store fejl andre beskriver her i tråden. Derimod synes jeg, at spillet er blevet langt bedre på langt de fleste punkter. Det flyver nærmest afsted på min 3 år gamle bærbar, der tøffede sløvt afsted i FM12 Smiley
Logged

Aldrig alene!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #55: 10 Nov 2012, 17:44 »

Der er fire kampe tilbage i Primera Dívision og vi har endelig chancen for at spille os et point foran Barcelona. Vi rejser til netop Barcelona for at møde Espanyol, der er under stregen og vi er gigafavoritter. Vi spiller en kanon kamp, hvor vi bare ikke formår at score og Espanyol skaber tre chancer i kampen. De scorer på alle tre, dog bliver den sidste korrekt annulleret for offside.

Espanyol 2:0 Real Madrid

FML!!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #56: 10 Nov 2012, 17:50 »

Der er fire kampe tilbage i Primera Dívision og vi har endelig chancen for at spille os et point foran Barcelona. Vi rejser til netop Barcelona for at møde Espanyol, der er under stregen og vi er gigafavoritter. Vi spiller en kanon kamp, hvor vi bare ikke formår at score og Espanyol skaber tre chancer i kampen. De scorer på alle tre, dog bliver den sidste korrekt annulleret for offside.

Espanyol 2:0 Real Madrid

FML!!!!


Du farer da frem mellem glædestråden og Arrhg-tråden  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #57: 10 Nov 2012, 17:52 »

Du farer da frem mellem glædestråden og Arrhg-tråden  Wink

Jamen det er jo det.. Det andet var jo Champions League..  Opstemt Ej det er bare pisse bittert.. var tretten point bagefter, da vi var halvvejs i turneringen og har bare kæmpet os tilbage i mesterskabskampen så nu er det bare BITTERT.. havde vi stadig været ti point bagud havde jeg været ligeglad..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #58: 11 Nov 2012, 00:07 »

http://img338.imageshack.us/img338/9898/celticmodrangersoversig.png

Øv en lorte start på sådan et ærkerival opgør..

Især fordi vi er 1p efter dem inden kampen 
« Seneste Redigering: 11 Nov 2012, 00:09 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #59: 11 Nov 2012, 00:33 »

Går amok over den game engine!! Der er ALT for mange fejl i det, forsvars spillere fatter jo intet i det her spil...
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010