home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Sep 2024, 14:55 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
22 Jul 2024, 19:16 Arsrea Blogs #5 - Kongeblå Revoluti...
Antal Registrerede Brugere: 23402
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132870 over 31374 Emner
Nyeste Bruger: lisataylor123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aargh-tråden FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM13  (Læst 120532 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #15: 04 Nov 2012, 18:29 »

OOOOOORK! Kenneth Emil Petersen har spillet en sindsyg halvsæson, også skulle jeg selvfølgelig forlænge med ham, da han har kontraktudløb til sommer, men han har fået storhedsvanvid, og forlanger over 30-tusind om ugen. Hvilket man ikke kan betale i kriseramte AaB.. Skuffet
Logged

[Min signatur er for stor]

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #16: 04 Nov 2012, 18:47 »

Logged

Manchester United just arrogant, not better

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #17: 04 Nov 2012, 18:55 »

Håber satme den første opdatering kommer til at ændre meget af det der er galt..! gider ikke engang spille mere før alt det lort er ændret ! fm13 = Skufende ringe
Logged

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #18: 04 Nov 2012, 19:18 »

Ja
kan heller ikke få det til at fungere!!
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Arch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #19: 05 Nov 2012, 00:02 »




Det er jo ikke i orden, det der
Logged

forza
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #20: 05 Nov 2012, 23:05 »

spiller med vitesse bestyrelsen vil have at man skal købe unge spillere til førsteholdet, da transfervinduet var slut var de meget tilfredse med indkøbne af unge spillere til førsteholdet, nu er jeg så i slutningen af november og nu er de meget skuffet over de manglende indkøb af unge spillere til førsteholdet, hvordan kan det være? jeg kan jo ikke hente spillerer når transfervinduet er lukket
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #21: 06 Nov 2012, 14:33 »

Jeg synes, der er store fejl i selve kampene. Det starter allerede ved teamtalks. Der er næsten altid nogle, der bliver utilfredse på den ene eller anden måde. Det bedste er, hvis de bare slet ikke reagerer.

Under kampene har jeg ofte 65% boldbesiddelse og 2-3 gange så mange afslutninger som modstanderen. Mange af afslutningerne er godt nok langskud fra midtbanen, fordi angriberne ikke vil skyde og kanterne nægter at lave indlæg. Der skal hele tiden spilles over midten. Der kommer aldrig afleveringer i dybden. Det ender altid ud i et håbløst langskud eller mistet bold.

I den anden ende, er de ikke bange for indlæg. Og forståeligt nok. Det ender næsten altid med en scoring eller et straffe. Lange afleveringer er også et godt våben mod mig. Forsvaret løber gerne baglæns indtil de er sat med et par meter.

En skam, spillet har taget så stort et skridt tilbage på kamp-fronten, når så mange andre aspekter er blevet forbedret. Det virker som om, de ikke skulle ha' pillet ved deres match-engine.

Der må være andre end mig, der ligger inde med de frustrationer??? Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #22: 06 Nov 2012, 14:56 »

Kode:
Der må være andre end mig, der ligger inde med de frustrationer??? Smiley

Er enig i samtlige punkter. Alle aspekter du nævner skete gentagne gange igår for mig i mit Karlsruhe save. Match-Engine i 12'eren kørte efter min mening rigtigt godt, den skulle de faktisk ikke pille ved, men bare måske optimere grafikken.

Tvivler sgu efterhånden på at 13'eren nogensinde bliver helt god, overvejer i hvert fald at spille med 2012 udgaven istedet.

Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #23: 07 Nov 2012, 13:16 »

Jeg synes den nye ME er langt langt værre end den gamle. Hold kæft hvor ser det amatøragtigt ud når spillerne bevæger sig. Det er så plat!

Og når man er bagud kommer der INGEN highlights, hvorimod det vælter ind med chancer til modstanderen når man er foran! Der er virkelig nogle ting der ikke fungerer i det nye FM.
« Seneste Redigering: 07 Nov 2012, 13:18 af blomvikings » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #24: 07 Nov 2012, 13:44 »

Ved godt jeg spiller med Liverpool, men behøver det at være en del af spillet at jeg absolut skal have 2-3 skud på stolperne pr kamp snit?
Det minder lidt for meget om virkligheden  Huh

Rekorden er 7 på stolperne i en kamp, skal dog lige siges at jeg samtidig vandt 3-0, men alligevel...
Logged

retov4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #25: 07 Nov 2012, 13:48 »

32. spillerunde med brøndby i anden sæson.

brænde straffe ved stillingen 1-1 ude mod vejle  i 85 min. ved juelsgaard og igen i 91 minut igen ved juelsgaard, og derved gå klip af europa.   ticked off

der var jeg meget tæt på at sku ha ny computer
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #26: 07 Nov 2012, 14:52 »

Scorer til 2-1 i 92' min mod BIF ( er FCK ) Så går FM bare i stå, og havde sidst gemt 1 måned før.......

Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Totti.Roma
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #27: 07 Nov 2012, 18:41 »

Er fucking træt af at Zuma skal udtale sig hele tiden, kan man ikke slå det fra

Ellers er jeg ok tilfreds mester med FCK første sæson med 8 point
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #28: 07 Nov 2012, 19:08 »

Efter en god debut sæson med Manchester United, er jeg godt gal i skalden over at 83 point ikke er nok til at rive det engelske mesterskab hjem!
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #29: 08 Nov 2012, 00:59 »

Er så træt af FM 13. Intet fungere. Og så starter jeg med Napoli. Og så ender første sæsonkamp således:

http://gyazo.com/31c8d801afc9f5cf7ac0ba96b1833b2c

Og for at gøre det hele værre, så er det egen målmand der laver selvmål, og de andre spiller med 9 mand en hel halveg.. ER RASENDE.
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010