home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1030 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  25# Taktiske analyser - Blog
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem skal jeg vælge efter Vejle?
AGF
- 2 (8,3%)
AaB
- 0 (0%)
AC Horsens
- 3 (12,5%)
HB Køge
- 3 (12,5%)
FC København
- 2 (8,3%)
FC Midtjylland
- 0 (0%)
FC Nordsjælland
- 2 (8,3%)
Lyngby
- 0 (0%)
Silkeborg
- 4 (16,7%)
Viborg
- 0 (0%)
Esbjerg
- 3 (12,5%)
Randers
- 0 (0%)
Skive
- 1 (4,2%)
Næstved
- 1 (4,2%)
Brønshøj
- 3 (12,5%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 25# Taktiske analyser - Blog  (Læst 30648 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: Taktisk analyser - Blog
« Svar #15: 20 Sep 2012, 21:01 »

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #16: 20 Sep 2012, 21:21 »

Bliver spændende, fulgte din OB blog, som jeg synes var virkelig god. Ser frem til at følge denne blog. Smiley

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #17: 21 Sep 2012, 12:45 »

Bliver spændende, fulgte din OB blog, som jeg synes var virkelig god. Ser frem til at følge denne blog. Smiley

Mange tak.. Glæder mig også til at se hvordan den her vil udvikle sig. Håber på god respons og selvfølgelig en masse debat, hvilket er meningen med denne blog. Så hold jer ikke tilbage fra at komme med jeres egen holdninger, eller hvis i har spørgsmål - hvilket forhåbentlig kommer når jeg begynder at analysere lidt dybere   Wink 

Næste update er på trapperne..

Guldbrand
Blogmester

« Svar #18: 21 Sep 2012, 12:46 »

« Seneste Redigering: 24 Jul 2013, 11:49 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Blogmester

« Svar #19: 21 Sep 2012, 14:04 »

Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: 3# Taktisk analyser - Blog
« Svar #20: 22 Sep 2012, 09:44 »

Hold da op, det er spændende at læse med. Smiley Personligt gør jeg altid lige omvendt af dig - bygger altid mine hold op fra angrebet og ned, så derfor glæder jeg mig også til at se hvordan det går. De tanker du har gjort dig lyder i hvert fald til at være velovervejede.

FC Barcelona

Anfield Road
Manager

« Svar #21: 22 Sep 2012, 10:08 »

Endnu en utroligt velfungerende blog du har stablet på benene Guldbrand. Jeg kan godt lide at du tager udgangspunkt i det taktiske i stedet for den sædvanlige gang pre-season pladder. Og jeg har da også allerede lært en ting eller to  Wink

Men hvordan har du egentlig tænkt dig at bruge altmuligt manden Bjørn Paulsen? Han kan jo spille det hele. I hvert flad i virkeligheden  Smiley

Og så lidt flueknepperi. Det hedder enten Taktiske analyser eller Taktisk analyse  Smiley Ved godt at det er underordnet, men overskriften skulle gerne være i orden  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #22: 22 Sep 2012, 12:14 »

Synes du står meget dybt med dit forsvar. Er ikke noget jeg selv plejer at gøre. Glæder mig til at se hvordan det udvikler sig. Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #23: 22 Sep 2012, 12:58 »

Hold da op, det er spændende at læse med. Smiley Personligt gør jeg altid lige omvendt af dig - bygger altid mine hold op fra angrebet og ned, så derfor glæder jeg mig også til at se hvordan det går. De tanker du har gjort dig lyder i hvert fald til at være velovervejede.
Sådan er vi jo forskellige, og hvad der er mest rigtig finder man jo nok aldrig ud af. Men jeg vil til enhver tid altid hellere vinde 1-0 end 5-4.. Så derfor tager jeg altid udgangspunkt fra forsvaret og op..   Wink

Men ja, jeg prøver da at tænke over hvilke konsekvenser hver handling jeg foretager mig har. Og når man tilmed laver en blog, så skal man jo gerne være ekstra velovervejende..   Wink

Endnu en utroligt velfungerende blog du har stablet på benene Guldbrand. Jeg kan godt lide at du tager udgangspunkt i det taktiske i stedet for den sædvanlige gang pre-season pladder. Og jeg har da også allerede lært en ting eller to  Wink

Men hvordan har du egentlig tænkt dig at bruge altmuligt manden Bjørn Paulsen? Han kan jo spille det hele. I hvert flad i virkeligheden  Smiley

Og så lidt flueknepperi. Det hedder enten Taktiske analyser eller Taktisk analyse  Smiley Ved godt at det er underordnet, men overskriften skulle gerne være i orden  Wink

Ja, vi har egentlig manglet nogle "taktiske blogs" - Det er i hvert fald ikke mange jeg kan huske at der har været, så det tænke jeg at der skulle laves lidt om på.

Bjørn Paulsen er ikke rigtig tiltænkt nogen stor rolle på holdet. Han bliver mest anvendt som backup ved skader eller træthed. Han er ikke en spiller jeg mener har kvaliteterne til at begå sig i startelleveren..

Angående overskriften har du nok ret, selvom jeg muligvis er uenig i at man ikke kan sige taktisk analyser.. Men det er ikke en diskussion jeg gider at tage, så jeg har tilføjet et ekstra e   Wink

Synes du står meget dybt med dit forsvar. Er ikke noget jeg selv plejer at gøre. Glæder mig til at se hvordan det udvikler sig. Smiley

Ja jeg står meget dybt i banen, hvilket naturligvis vil give nogle ekstra udfordringer med at få offensiven til at hænge sammen. Men rent defensivt skulle det forhåbentlig gerne give nogle gode resultater.

Guldbrand
Blogmester

Sv: 3# Taktiske analyser - Blog
« Svar #24: 22 Sep 2012, 13:31 »

Guldbrand
Blogmester

Sv: 4# Taktiske analyser - Blog
« Svar #25: 22 Sep 2012, 16:06 »

Ny afstemning er oppe.. Giv jeres mening i forhold til hvad der er succeskriteriet for SønderjyskE i denne sæson. Det er ikke hvad i forventer eller tror jeg slutter på, men hvad i mener at SønderjyskE som klub (i FM) bør have som målsætning...

For god ordens skyld, så har de en medieprognose sat til tiendepladsen..

Guldbrand
Blogmester

Sv: 4# Taktiske analyser - Blog
« Svar #26: 22 Sep 2012, 16:57 »

« Seneste Redigering: 22 Sep 2012, 18:53 af Guldbrand » Logged

Ne1
Ynglingespiller

Sv: 5# Taktiske analyser - Blog
« Svar #27: 22 Sep 2012, 20:01 »

Ser fornuftigt ud, tror nok du skal skabe sammenhæng mellem kæderne. Det eneste som jeg tænker på kan blive et problem, er folk i feltet...Sikker på det er nok med en enkelt angriber?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #28: 22 Sep 2012, 20:05 »

Ser fornuftigt ud, tror nok du skal skabe sammenhæng mellem kæderne. Det eneste som jeg tænker på kan blive et problem, er folk i feltet...Sikker på det er nok med en enkelt angriber?

Det er faktisk også min egen størst bekymring. Dog har jeg Henrik Hansen som forhåbentlig kan iscenesætte de to offensive spillere, så de kan få scoret en del mål. Men der er nok ingen tvivl om at de to offensive spillere bliver overladt meget til sig selv, men heldigvis har Antipas så meget speed i fødderne at han vil kunne sætte sin direkte modstander af, mens Fabricius i mine øjne er god nok til at ligge alene, da han har en fin speed, god fysisk og arbejder hårdt.

Men ingen tvivl om at offensiven meget vel kan blive et problem, men jeg håber at Antipas og Fabricius sammen kan gøre en forskel.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #29: 22 Sep 2012, 20:11 »

Derudover skal det også nævnes, at jeg forventer at modstanderne får mange folk med frem, nu hvor jeg spiller med så lav en defensiv linje. Dette betyder jo at mine offensive spillere meget gerne skulle få mere plads at løbe rundt på, hvilket naturligvis øger chancen for at bryde igennem deres defensiv.

Så ja, jeg forventer egentlig at jeg kan klare mig med en enlig angriber på toppen, og så en offensiv midtbanespiller liggende bagved ham..

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010