home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 711 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League diskussion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem rykker ned i den kommende sæson?
Norwich
Sunderland
Stoke
Hull
Crystal Palace
Cardiff
Newcastle
Aston Villa
Fulham
Southampton
West Ham

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Premier League diskussion  (Læst 27390 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #60: 17 Aug 2012, 19:21 »

Spændende debat i har haft gang i, som jeg gerne vil bidrage lidt til..

Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til årets PL, og man må sige at der er blevet handlet flot ind fra mange hold. Men mange spørgsmål kan stilles.. Hvordan vil Van Persie & Rooney fungere? Vil Joe Allen falde godt ind i Rodgers system som i Swansea, og vil hans koncept overhoved virke? Er Podolski så moden at han kan fungere udenfor Køln? Slår Oscar, Marin, og Hazard igennem? Kan City fortsætte deres offensive flotte spil? Hva kommer Van Persies farvel til at betyde for Arsenal?`

Det bliver sindsygt spændende.. Ligaen i år bliver tættere end nogensinde, og jeg glæder mig til at se Marin og Hazard i PL. Marin har ( Som Jakob skrev) været en af mine helt store favoritter i mange år, og jeg hiver mig simpelthen i håret over at Liverpool ikke hev ham til Anfield. Han er en gennemført fantastisk kantspiller som jeg ikke er et sekund i tvivl om slår til i PL og mere til enda.

Som Liverpool fan glæder jeg mig også ekstremt til at følge holdet under Rodgers ledelse. Det bliver fedt at se om hans offensive shortpassing-stil fungerer hos os, og om vi fra start bliver så boldførende og dominerende som han ønsker at se os.. Assaidi, Allen, samt Borini er spændende unge køb, som har store muligheder for at blive dominerende skikkelser i en offensivt baseret 4-3-3.
Realistisk set tror jeg dog ikke på top 4 i år. Muligheden er der naturligvis, men det bliver enormt svært da systemet er komplet forandret i forhold til under Dalglish. Vores pre-season har dog været positiv. Håber bare træværket er med os i år crazy  Forlegen

Arsenals køb er jeg stor fan af. Specielt Podolski. Kan godt være han tidligere har haft svært ved at slå igennem i større klubber, men i dag tror jeg han er modnet så meget at tiden er kommet.. Han har et dræbende kanonkugle hug med venstrebenet, og er meget målsøgende i sit spil. Potientiale til årets køb i min verden.

Stillingen vil jeg ikke spå om, men tæt bliver det Smiley

Al mulig ulykke til alle som ikke holder med Liverpool  Wink Må det bedste hold vinde !
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #61: 18 Aug 2012, 06:50 »

City og United er stadig bedre end de andre hold, i verdens næstbedste liga, og de virker til at være endnu bedre i år end sidste sæson, især United. I det lange løb, kan ingen andre hold følge med dem. 

Arsenal, Tottenham og Liverpool kommer til at kæmpe om de sidste CL-pladser.

RvP slår selvfølgelig igennem af indkøb. Chelsea flopper og Newcastle overrasker. 
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #62: 18 Aug 2012, 10:05 »

City og United er stadig bedre end de andre hold, i verdens bedste liga, og de virker til at være endnu bedre i år end sidste sæson, især United. I det lange løb, kan ingen andre hold følge med dem. 

Arsenal, Tottenham og Liverpool kommer til at kæmpe om de sidste CL-pladser.

RvP slår selvfølgelig igennem af indkøb. Chelsea flopper og Newcastle overrasker. 

Smiley Fint indlæg, men har lige rettet en stor fejl som gør at dit indlæg ikke virker som noget der er skrevet efter du har haft hovedet i natpotten Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #63: 18 Aug 2012, 10:12 »

Det er i orden at foretrække La Liga frem for Premier League, men at sige La Liga er bedre end Premier League er ikke for skarpt.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #64: 18 Aug 2012, 19:54 »

Så er vi sku i gang!

Fedt med en fin start til Laudrup. Det så godt nok hårdt ud midt i 1. halvleg, men så skal jeg da lige love for at man fik det vendt rundt!

Til gengæld en skidt start for Rodgers og Liverpool, men der var vel ingen der havde regnet med succes fra første fløj. Det tager tid, og det bliver spændende om han får den.

Er der i øvrigt nogen der kender en god engelsk side, hvor man kan se match reviews og interviews?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #65: 18 Aug 2012, 20:01 »

City og United er stadig bedre end de andre hold, i verdens næstbedste liga, og de virker til at være endnu bedre i år end sidste sæson, især United. I det lange løb, kan ingen andre hold følge med dem. 

Arsenal, Tottenham og Liverpool kommer til at kæmpe om de sidste CL-pladser.

RvP slår selvfølgelig igennem af indkøb. Chelsea flopper og Newcastle overrasker. 
Når du siger, at Newcastle overrasker, mener du så, at de forbedrer deres 6. plads fra sidste sæson? Og hvorfor skulle et hold som Liverpool kunne kæmpe med om Champions League-pladserne, men Chelsea kan ikke?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #66: 18 Aug 2012, 20:18 »

1. Chelsea
2. United
3. City
4. Arsenal
5. Newcastle
6. Tottenham

+/-.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #67: 18 Aug 2012, 20:21 »

1. City
2. Man United
3. Chelsea
4. Arsenal
5. Sp*rs
6. Newcastle
7. Liverpool

2 hold (Manchester klubberne) kommer til at kæmpe om 1. pladsen, 2 hold (Chelsea og Arsenal) kommer til at kæmpe om 3. pladsen, og hvad der sker derefter er jeg ligeglad med.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #68: 18 Aug 2012, 20:24 »

1: City
2: United
3: Arsenal
4: Newcastle
5: Chelsea
6: Spuds
7: Everton
8: Liverpool


Måske endda Everton i stedet for Spuds
« Seneste Redigering: 18 Aug 2012, 20:29 af Thierry_Henry12 » Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League diskussion
« Svar #69: 10 Aug 2013, 17:42 »

Med en uge til sæsonstart er det vist tid til at genoplive denne tråd.

Hvem tror I vinder i år?
Jeg tror vi får en meget sprælsk sæson grundet de store ændringer på managerfronten i top 3. Især i sæsonstarten tror jeg vi kan se nogle lidt overraskende resultater fra topholdenes side, og mens vi nok ikke får Superligatilstande, ville jeg blive overrasket hvis ikke et eller flere af de store hold får en start under forventning.

Mht. vinderne synes jeg det er svært helt at aflure, Ferguson var svært at overvurdere vigtigheden af, og Moyes har ikke umiddelbart bevist at han kan være med helt på toppen. Tilsvarende har Pellegrinni meget at bevise,, City har ydermere lavet en del tilføjelser til truppen, hvoraf ingen virker som en utvivlsom styrkelse af starteren, men i stedet øger bredden, en sjov prioritering for et hold der ellers har rigeligt med bredde i forvejen.

Af bund/midterhold der overrasker synes jeg det er svært helt at spå om, Everton må forventes at falde lidt i niveau, Swansea har stadig et godt hold, men ikke helt samme overraskelsesmoment mere. Jeg tror de ender i top10 uden dog at presse på helt oppe hvor det bliver lidt sjovt. Skulle jeg komme med et bud på en positiv overraskelse må det være Southampton. Flere af derse profiler fandt et rigtigt højt niveau sidste sæson, og det lader til at man har stadig har penge tilbage til indkøb af en spiller i semi-stjerne klassen.

Fantasy ligaen eksisterer stadig, se starten af tråden for info om hvordan man joiner.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2013, 17:53 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Korzika
Gæst
 
Sv: Premier League diskussion
« Svar #70: 10 Aug 2013, 17:58 »

Jeg mener, at denne sæson er en af de mest spændende, der længe har været i Premier League.
Jeg føler mig dog ret sikker på, at Top 5 kommer til at være samme som i sidste sæson. Men hvem der kommer til at ligge hvor, er jeg meget i tvivl om.

- Manchester United: Hvordan kommer de til at klare sig under Moyes? United har været forfærdelige i deres pre season, og har Moyes virkelig dét, der skal til? Jeg tvivler. Jeg kunne sagtens se United skuffe i denne sæson.
- Manchester City: Det bliver spændende med Pellegrini. Han har haft succes i flere forskellige klubber, og jeg tror også han får succes i år. City skal nok være med i kapløbet om titlen.
- Chelsea: Jeg er måske lidt biased, men jeg tror også, at Chelsea er med i kampen om titlen til det sidste. Det skyldes primært tilførelsen af Mourinho samt spændende spillere som Schürrle, De Bruyne og Lukaku. I sær sidstnævnte kan vise sig at være en gevinst for Chelsea, da vi i flere sæsoner har manglet en goalgetter. Og netop en goalgetter, tror jeg Lukaku kan blive. Derfor ser jeg i den forbindelse heller ikke rigtigt nogen grund til, at vi henter Rooney, men det er jo en anden diskussion.
- Arsenal skal man aldrig lade sig narre af. Godt nok har transfervinduet endnu engang været tamt, men det tror jeg hurtigt kan ændre sig, hvis man henter Suarez. Bliver Suarez ikke hentet, så er risikoen, at man bliver overhalet af Spurs. Mestre tror jeg dog ikke Arsenal bliver. Med eller uden Suarez.
- Tottenham:Med gode køb af Paulinho, Capue, Paulinho, Soldado og Chadli har Tottenham virkelig gjort et godt stykke arbejde so far. Bale er selvfølgelig det helt store spørgsmål. Meget tyder på, at han bliver solgt, men jeg tror, at det lykkedes Tottenham at finde en god erstatning. Mestre bliver Spurs nok ikke.

TL;DR:
City og Chelsea kommer til at kæmpe om mesterskabet. De tre resterende pladser kan blive fugl og fisk. Disse tre pladser skal Arsenal, Spurs og United kæmpe om.

« Seneste Redigering: 10 Aug 2013, 18:00 af Korzika » Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League diskussion
« Svar #71: 10 Aug 2013, 18:08 »

Uha, jeg har svært ved at udpege denne sæsons vinder. De tre store favoritter har alle skiftet træner, så det kan være svært at aflure hvor de står. Chelsea virker umiddelbart  som det bedste bud synes jeg, og er der nogen der kan vinde mesterskabet for Chelsea, så må det være Mourinho. Jeg tror at Chelsea har klasse nok til at køre den hjem i år. Ingen tvivl om at City skiftede manager fordi Mancini ikke præsterede godt nok i CL, og det vil Pellegrini formegentlig satse hårdt på ikke at gentage. Jeg tror det vil lykkes for City i CL, men i PL ser de svagere ud. United, er en svær størrelse. Jeg har på en eller anden måde svært ved at se Moyes vinde mesterskabet for United og jeg synes heller ikke deres trup er ligeså bred og god som City og Chelseas. Misforstå mig ikke, for det er en rigtig, rigtig stærk trup United præsenterer, men den er slet ikke på samme måde som hos City og Chelsea spækket med verdensstjerner.

Under dem vil det igen blive Arsenal, Tottenham og Liverpool der vil komme til at slås for det. Jeg tror desværre at Liverpool igen er svagest af de tre, mens Arsenal og Tottenham må slås om CL. Men det afhænger også meget af hvorvidt Suarez eller Bale, bliver solgt inden transfervinduet lukker, for de gør, som alle nok er bekendt med, hele forskellen for deres respektive hold.

Bunden er sværere at forudsige. Hull får det svært, og ligeså Crystal Palace. Tror de to tager turen ned igen. Hvem der så tager den sidste billet, det er utroligt svært at vurdere. Jeg tror Sunderland i hvert fald havner i suppedasen, sammen med West Ham og hvis de skuffer igen Aston Villa.

Derudover så tror jeg sæsonens overraskelse bliver Cardiff, om jeg tror vil tage en solid placering mellem 10 og 15. Aston Villa vi igen skuffe, selvom jeg da håber det bedste for Helenius og Okore.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League diskussion
« Svar #72: 10 Aug 2013, 18:12 »

Hull får det svært, og ligeså Crystal Palace.

Nu har vi jo på en eller anden måde lige fået lokket Crystal Palace til at aftage Chamakh på permanent basis, så i angrebet ser de i det mindste farlige ud.

...eller noget.
Logged



Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League diskussion
« Svar #73: 10 Aug 2013, 18:22 »

Uha, jeg har svært ved at udpege denne sæsons vinder. De tre store favoritter har alle skiftet træner, så det kan være svært at aflure hvor de står. Chelsea virker umiddelbart  som det bedste bud synes jeg, og er der nogen der kan vinde mesterskabet for Chelsea, så må det være Mourinho. Jeg tror at Chelsea har klasse nok til at køre den hjem i år. Ingen tvivl om at City skiftede manager fordi Mancini ikke præsterede godt nok i CL, og det vil Pellegrini formegentlig satse hårdt på ikke at gentage. Jeg tror det vil lykkes for City i CL, men i PL ser de svagere ud. United, er en svær størrelse. Jeg har på en eller anden måde svært ved at se Moyes vinde mesterskabet for United og jeg synes heller ikke deres trup er ligeså bred og god som City og Chelseas. Misforstå mig ikke, for det er en rigtig, rigtig stærk trup United præsenterer, men den er slet ikke på samme måde som hos City og Chelsea spækket med verdensstjerner.

Under dem vil det igen blive Arsenal, Tottenham og Liverpool der vil komme til at slås for det. Jeg tror desværre at Liverpool igen er svagest af de tre, mens Arsenal og Tottenham må slås om CL. Men det afhænger også meget af hvorvidt Suarez eller Bale, bliver solgt inden transfervinduet lukker, for de gør, som alle nok er bekendt med, hele forskellen for deres respektive hold.

Bunden er sværere at forudsige. Hull får det svært, og ligeså Crystal Palace. Tror de to tager turen ned igen. Hvem der så tager den sidste billet, det er utroligt svært at vurdere. Jeg tror Sunderland i hvert fald havner i suppedasen, sammen med West Ham og hvis de skuffer igen Aston Villa.

Derudover så tror jeg sæsonens overraskelse bliver Cardiff, om jeg tror vil tage en solid placering mellem 10 og 15. Aston Villa vi igen skuffe, selvom jeg da håber det bedste for Helenius og Okore.
Så er det godt, at det i de sidste mange år har været sådan. Chelsea og City høvler dyre stjernespillere ind, mens United har hentet spillere fra hylden lige under - vel pga. priserne. Vi har dog alligevel formået at vinde ligaen de seneste mange år, kun afbrudt af 2 år hvor vi enten tabte på målscoren eller med ét point.

Jeg er ikke i tvivl om, at næste sæsons titelkamp bliver mellem United, Chelsea og City. Hvem der vinder til sidst, har jeg meget svært ved at forudse, selvom jeg dog tror, at United og Chelsea vil være for stærke for City i det lange løb. Chelsea med Mourinho i spidsen er en farlig kombination. Den sidste CL plads tror jeg Spurs napper, også selvom de skulle sælge Bale, da jeg virkelig synes de har et rigtig godt hold og en rigtig god træner. Men selvfølgelig vil Arsenal have noget at sige også, og lykkes det dem at hente måske historiens største cunt til klubben, kan de også blive farlige og måske endda kæmpe med om titlen.

Men, som jeg tænker hvert år, ser det ud til at blive mere spændende end nogensinde før, og det bliver fantastisk at følge ligaen igen.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League diskussion
« Svar #74: 10 Aug 2013, 18:26 »

Jeg har Chelsea som svage favoritter. City har holdet, men lader alligevel til at mangle noget, United har ligeledes klasse og en vis bredde de fleste steder på banen, men lader umiddelbart til at stå med den svageste træner af de 3 favoritter. En dark horse er Arsenal, men jeg er nok lidt partisk på det punkt. City derimod har både hold og træner, man er dog stadig ikke helt færdig med overgangen fra den gamle garde til den nye.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010