home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League diskussion
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem rykker ned i den kommende sæson?
Norwich
Sunderland
Stoke
Hull
Crystal Palace
Cardiff
Newcastle
Aston Villa
Fulham
Southampton
West Ham

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Premier League diskussion  (Læst 27452 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #45: 05 Aug 2012, 01:10 »

Sidste sæson lavede han kun 5 assist

Marin havde op til flere småskader i løbet af sæsonen, der både holdte ham ude, og generelt gjorde det svært for ham at præstere, når der ofte enten var en skade eller den stod på genoptræning.
Når det er sagt, er jeg ikke i tvivl om at City har det bedste hold i England i skrivende stund. Deres trup er stort set identisk med den, der i sidste sæson rev alle andre hold rundt som det passede dem.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #46: 05 Aug 2012, 01:15 »

Jeg har ikke snakker ikke om pre season. Jeg snakker om hvad jeg har set til ham i PL og der har han været cirka ligeså skarp som min fars gamle spejderdolk.
Hvor mange chancer har Lukaku fået i Premier League?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #47: 05 Aug 2012, 01:17 »

Hvor mange chancer har Lukaku fået i Premier League?

aner det ikke men det jeg har set til ham (og det er mere end to gange) har han været bovlam  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #48: 05 Aug 2012, 01:20 »

Hvor mange chancer har Lukaku fået i Premier League?

Men han fik jo et kvarter i dag og scorede to mod Seattle, hvor han gjorde det fremragende? Kan han så ikke også score på 30 minutter i Premier League?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #49: 05 Aug 2012, 01:23 »

Fordi at City har oprustet så meget siden jeres sidste mesterskab. Hvordan er jeres midtbane blevet bedre end City over en sommer? Citys er blevet mere sammenspillet? Jeres har fået en masse nye navne som
Du skrev tidligere i dag i chatten efter jeres nederlag i dag, at man ikke kunne bruge pre-season til en skid. Så ikke snak som om Marin er en Lionel Messi-klon, for han er langt fra på det niveau. Flot at han kan spille godt med Seattle. At man bliver udtaget til VM 2010 gør heller ikke automatisk en rigtig god den dag i dag. Walcott var også med, og han har ikke rykket sig SÅ meget siden dengang. aldrig har spillet Premier League før, mon ikke de lige skal vende sig til det. Jeg vil til hver en tid i England have Silva, Nasri, Toure, Barry osv. på min midtbane fremfor nogen andre. Jeg tror ikke jeg er den eneste.


Havde Torres ikke også meget kreativitet sidste sæson? Mata, Sturridge, Malouda osv. det må da føre til mere end seks sæsonmål. Og ja, man kan vinde trofæer uden at have en superangriber, men ikke over en hel sæson.

Jeg skrev, at man ikke kunne bruge preseason til noget resultatmæssigt. Jeg har aldrig sagt, at man ikke kunne bruge preseason til noget generelt, for det kan man. Blandt andet til at se en skarp Lukaku og en Marin som virker som en, der sagtens kan blive en gevinst for holdet. Han er rigtig god.

Og Malouda spillede kun 21 kampe fra start i sidste sæson. Det viser altså, at han ikke er den spiller, han har været. Der er mere kreativitet i Marin, Hazard og Oscar. Sturridge spillede sgu heller ikke Torres fri mange gange. Derudover har Torres nu heller ikke Drogba at kæmpe med, og det betyder at han er klart førstevalg, og det burde give flere mål end sidste sæson.

Og jeg vil langt hellere have Essien, Mikel, Lampard, Meireles, Mata, Marin, Hazard, Oscar, Romeu, McEachran, Malouda, Ramires og (Sturridge), end jeg vil have Barry, Toure, Silva, Nasri, de Jong, Milner og Johnson. Det forstår jeg ikke kan diskuteres. Desuden har jeg heller aldrig sagt, at Chelsea har ligaens bedste forsvar, men at det var noget nær, og det synes jeg også, at det er.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2012, 01:33 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #50: 05 Aug 2012, 01:24 »

Men han fik jo et kvarter i dag og scorede to mod Seattle, hvor han gjorde det fremragende? Kan han så ikke også score på 30 minutter i Premier League?
Måske, måske ikke. Men man skal i hvert fald ikke dømme en mand, der ingen chancer har fået.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #51: 05 Aug 2012, 01:31 »

Hvorfor kan du bruge præstationer til noget, men ikke resultater? Præstationer plejer at afspejle resultatet, så hvis det ene åbenbart gælder, gælder det andet vel også.
Faktum er, at Chelsea ikke har vundet en træningskamp siden kampen mod Seattle. 1-1 mod Paris. 2-3 til Allstar MLS. 0-1 mod AC Milan. 1-3 mod Brighton. Ikke overbevisende præstationer - uanset om Marin og Lukaku så har spillet godt, har det ikke været nok til at få en sejr.

Har heller ikke nævnt du har sagt andet end noget nær. Men fra at lukke næsten 50 mål ind til at lukke 29 ind - vil jeg ikke sige, at man kan sige noget nær. Tilmed bliver Terry kun langsommere og langsommere.

Vi har forskellige holdninger til den bedste midtbane - det er også fint nok. Jeg synes bare Citys var fantastisk i sidste sæson og en stor del af skylden i deres mesterskab. Den fremragende kreativitet fra Silva mixet med brutal råstyrke fra Yaya og klogt defensiv spil af Barry/De Jong er fantastisk at overvære.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #52: 05 Aug 2012, 01:39 »

Hvorfor kan du bruge præstationer til noget, men ikke resultater? Præstationer plejer at afspejle resultatet, så hvis det ene åbenbart gælder, gælder det andet vel også.
 Faktum er, at Chelsea ikke har vundet en træningskamp siden kampen mod Seattle. 1-1 mod Paris. 2-3 til Allstar MLS. 0-1 mod AC Milan. 1-3 mod Brighton. Ikke overbevisende præstationer - uanset om Marin og Lukaku så har spillet godt, har det ikke været nok til at få en sejr.

Har heller ikke nævnt du har sagt andet end noget nær. Men fra at lukke næsten 50 mål ind til at lukke 29 ind - vil jeg ikke sige, at man kan sige noget nær. Tilmed bliver Terry kun langsommere og langsommere.

Vi har forskellige holdninger til den bedste midtbane - det er også fint nok. Jeg synes bare Citys var fantastisk i sidste sæson og en stor del af skylden i deres mesterskab. Den fremragende kreativitet fra Silva mixet med brutal råstyrke fra Yaya og klogt defensiv spil af Barry/De Jong er fantastisk at overvære.
Fordi det handler om at spille de nye ind, se hvad de kan, få alle i gang osv. Det kommer til at hæmme resultatet, at der ikke er styr på det hele endnu. Jeg vil ikke lægge noget i resultat og spillet, men hvis Marin og Lukaku har gjort det godt, er det bestemt værd at tage med.

Der er dog heller ingen tvivl om, at Chelsea sammen med City og United har det bedste forsvar i Premier League. Og det er nok til at kalde det "noget nær", hvis du spørger mig.

Jeg synes skam også, at Citys midtbane er fantastisk, men når Chelsea har så mange flere spillere at vælge i mellem, og de allesammen har så meget kvalitet, så synes jeg ikke, at der er noget at rafle om. Men nu vindes fodboldkampe jo ikke på papiret.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #53: 05 Aug 2012, 01:45 »

Fordi det handler om at spille de nye ind, se hvad de kan, få alle i gang osv. Det kommer til at hæmme resultatet, at der ikke er styr på det hele endnu. Jeg vil ikke lægge noget i resultat og spillet, men hvis Marin og Lukaku har gjort det godt, er det bestemt værd at tage med.

Der er dog heller ingen tvivl om, at Chelsea sammen med City og United har det bedste forsvar i Premier League. Og det er nok til at kalde det "noget nær", hvis du spørger mig.

Jeg synes skam også, at Citys midtbane er fantastisk, men når Chelsea har så mange flere spillere at vælge i mellem, og de allesammen har så meget kvalitet, så synes jeg ikke, at der er noget at rafle om. Men nu vindes fodboldkampe jo ikke på papiret.

Præcis. Du sagde det selv der. Guldkornet. De nye skal spilles ind. Vidste jeg kunne få dig til at sige det. Derfor er Chelsea ikke SÅ farlige som I gør dem til. De skal have tilpasset et helt nyt spilkoncept, og samtidig skal de have et par nye spillere ind i truppen. Desuden er resultatet da vigtigt når præstationerne er. Måske gør Marin og Lukaku det godt, men hvis forsvaret sejler og resten af holdet er lort for tiden, så er jeg bange for at Lukaku og Marin ikke kan redde et mesterskab til Broen. ;-) Husk nu ligaen begynder om to uger.

City har desuden også mange spillere at vælge i mellem til deres midtbane, i og med de også bruger Balotelli, Agüero, Tevez på kanterne og den offensive midtbane. Men det er en smagssag, og lad os lade den ligge.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #54: 05 Aug 2012, 01:49 »

Præcis. Du sagde det selv der. Guldkornet. De nye skal spilles ind. Vidste jeg kunne få dig til at sige det. Derfor er Chelsea ikke SÅ farlige som I gør dem til. De skal have tilpasset et helt nyt spilkoncept, og samtidig skal de have et par nye spillere ind i truppen. Desuden er resultatet da vigtigt når præstationerne er. Måske gør Marin og Lukaku det godt, men hvis forsvaret sejler og resten af holdet er lort for tiden, så er jeg bange for at Lukaku og Marin ikke kan redde et mesterskab til Broen. ;-) Husk nu ligaen begynder om to uger.

City har desuden også mange spillere at vælge i mellem til deres midtbane, i og med de også bruger Balotelli, Agüero, Tevez på kanterne og den offensive midtbane. Men det er en smagssag, og lad os lade den ligge.
Men det er reelt kun Oscar der mangler at blive spillet ind. Hazard og Marin har klaret det fint og de har ikke virker dårligere end resten af truppen. Chelsea skal nok være klar til om to uger. Præcis som de resterende 19 hold nok skal være det. Jeg er ligeglad med resultatet af preseason lige nu. Det er nogle rodet kampe uden nogen rytme. Det kommer der i Premier League, og det vil også give sejre.

Men nu skal jeg nok snart i seng.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #55: 05 Aug 2012, 01:52 »

Men det er reelt kun Oscar der mangler at blive spillet ind. Hazard og Marin har klaret det fint og de har ikke virker dårligere end resten af truppen. Chelsea skal nok være klar til om to uger. Præcis som de resterende 19 hold nok skal være det. Jeg er ligeglad med resultatet af preseason lige nu. Det er nogle rodet kampe uden nogen rytme. Det kommer der i Premier League, og det vil også give sejre.

Men nu skal jeg nok snart i seng.

De skal nok hundrede procent være skarpere om to uger end nu, ligesom de resterende. Men synes det er skræmmende så dårlige resultater de har fået. Men fuck it, det eneste jeg egentlig vil frem til, er at Chelsea ikke vinder mesterskabet den kommende sæson.

Sov godt! Skal også i seng nu. Vi ses nok i en anden debat ;-)
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #56: 05 Aug 2012, 02:50 »

Hvad skete der egentlig med "Yaya" og det at han gerne ville væk fra City, da sæsonen var slut??
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #57: 05 Aug 2012, 16:59 »

Herligt at se hvor langt I er nået i debatten.

Jeg er enige med de andre ikke-Chelsae fans med at der er klare svagheder, både på den centrale midtban, men så sandelig også i forsvaret. På midtbanen er Lampard ved at nærme sig sidste sæson, og Mikel og Essien imponerede bestemt ikke i anden halvdel af sæsonen. I forsvaret ser det nærmest endnu værre ud. Terry er langsom og kommer tit alt for sent og laver kæmpe personlige fejl der koster. Flere end Luiz! Luiz er en ok forsvarsspiller, men heller ikke mere end det. Offensivt gør han det godt, men han koster for tit i forsvaret. Cahill er rigtig god, og nok noget nær den bedste forsvarer i Chelsea. Men også på højre back ser det ikke alt for imponerende ud med Ivanovic, og hvor mange år har Cole egentlig tilbage. Jeg ser både City, United og faktisk også Arsenals forsvar som værende bedre end Chelseas. Det kommer til at koste dem i næste sæson hvor der ikke kommer forstærkninger der. Og en enkelt til den centrale boldfordelende og lidt defensive midtbane.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #58: 06 Aug 2012, 14:56 »

Lampard, Essien, Meireles, Mikel, Romeu, Ramires og McEachran til den centrale midtbane, synes jeg vidner om klasse. Lampard er stadig en klassespiller, Mikel er blevet en klassespiller, og Ramires er, hvis du spørger mig, en af de bedste midtbanespillere i Europa. Derudover har vi glimrende backups i Essien, som ikke er hvad han har været, Meireles som jeg heller ikke synes er en stor succes, men som også er en fin reserve og så de to unge gutter McEachran og Romeu. Jeg synes, vi er uhyggelig stærke på midtbanen. Uenigheden opstår vel fordi, at vi er uenige om spillernes niveau.

I forsvaret kan jeg se problemer, men jeg synes ikke, at det er værre end i så mange andre end de klubber, vi skal konkurrere med. Især ikke Spurs og Arsenal. Liverpools forsvar synes jeg er rigtig godt og det samme med Citys. Men jeg vil stadig vurdere, at Chelsea har blandt de allerbedste forsvar i Premier League.
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #59: 06 Aug 2012, 23:05 »

Lampard, Essien, Meireles, Mikel, Romeu, Ramires og McEachran til den centrale midtbane, synes jeg vidner om klasse. Lampard er stadig en klassespiller, Mikel er blevet en klassespiller, og Ramires er, hvis du spørger mig, en af de bedste midtbanespillere i Europa. Derudover har vi glimrende backups i Essien, som ikke er hvad han har været, Meireles som jeg heller ikke synes er en stor succes, men som også er en fin reserve og så de to unge gutter McEachran og Romeu. Jeg synes, vi er uhyggelig stærke på midtbanen. Uenigheden opstår vel fordi, at vi er uenige om spillernes niveau.

I forsvaret kan jeg se problemer, men jeg synes ikke, at det er værre end i så mange andre end de klubber, vi skal konkurrere med. Især ikke Spurs og Arsenal. Liverpools forsvar synes jeg er rigtig godt og det samme med Citys. Men jeg vil stadig vurdere, at Chelsea har blandt de allerbedste forsvar i Premier League.

Du er simpelthen alt for farvet i dine kommentarer. Hvis Chelsea er uhyggeligt stærke på midtbanen, hvad er Tottenham eksempelvis så, især hvis Modric bliver. Lennon - Modric/van der Vaart - Parker - Bale, det er efter min mening noget stærkere end det Chelsea kan stille med. Og så er City og United ikke engang nævnt endnu. Tror vist godt du kan pakke dine mesterskabsdrømme sammen, mesterskabsdrømme som givetvis er opstået efter en ekstremt heldig CHL sejr, som aldrig nogensinde burde have været sket. Men endnu engang så er bolden rund og alt kan ske, der er bare forskel på en cup turnering og 38 ligakampe. Over 38 kampe tvivler jeg stærkt på, at Chelsea kan følge med de 2x Manchester.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010