home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League diskussion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem rykker ned i den kommende sæson?
Norwich
Sunderland
Stoke
Hull
Crystal Palace
Cardiff
Newcastle
Aston Villa
Fulham
Southampton
West Ham

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Premier League diskussion  (Læst 26620 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #30: 05 Aug 2012, 00:12 »

Ivanovic er uden tvivl den bedste HB i har i klubben, selvom han ikke er HB. Spørgsmålet er dog om han bliver ved med at være tilfreds med at spille derude. Faktisk mener jeg han er, hvis ikke den bedste forsvarsspiller i Chelsea, så en tæt nummer 2 lige efter Terry.
Han er god derude, og han ved vel også, at han er sikker mand på holdkortet, hvis han vil spille derude. Men ja, Ivanovic er undervurderet. Han er brølstærk, klog og faktisk også rimelig hurtig. Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg vil placere ham i hierarkiet. Cahill og Luiz er også hurtige og ikke mindst rigtig dygtige med bolden. Deres evner til at forsvare, kan der så stilles større spørgsmålstegn ved. Lige omvendt er det med Terry. Jeg synes, Ivanovic kan lidt af det hele.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #31: 05 Aug 2012, 00:13 »

Frank Lampard er stadig en klassespiller og måske den allervigtigste på holdet, når han spiller. Ja, han er oppe i årene, men han er stadig fantastisk god. Derudover forstår jeg ikke kritikken af vores midtbane generelt. Jeg synes, at Chelsea har Premier Leagues bedste midtbane. Mikel er en rigtig god spiiler og førstevalg på den centrale midtbaneplads. Mikel kan du være sikker på ikke render nogen steder. Han er meget stationær. Hvad mere kan man forlange? Jeg er enig i, at købet af Oscar er overflødigt, men jeg synes, det er forkert at sige, at vi har købt dårligt ind. Oscar kan blive meget vigtig og har fremtiden foran sig. Hans pris er bestemt ikke faldet under OL. Desuden er Marin en langt bedre backup end Kalou.

Jeg synes egentlig også, at forsvaret ser fint nok ud. Cole, Ivanovic, Terry, Cahill, Luiz, Bertrand og Hutchinson er vel også noget nær det stærkeste i Premier League. Jeg ved, at Terry er langsom, og at Luiz kan dumme sig, men jeg har altid ment, at de redder mere, end de koster. Desuden har Terry samme indflydelse på holdet som Lampard. Det giver en fantastisk ro, når han spiller. Jeg glemmer aldrig 4-4-kampen på Stamford Bridge mod Liverpool i Champions League for nogle år tilbage. Terry var ikke med, og det hele sejlede simpelthen.

Ja man kan sige at Luiz ligesom opvejer Terrys manglende hurtighed, men jeg har altid undret mig over hvem i alverden der fik den skøre ide at gøre ham til midterforsvarer. I Mine øjne er han på egen banehalvdel intet mere end kropumulig. Jeg er ked af at sige men jeg har ikke set manden forsvarer endnu. Men han ville være en blændende offensiv midtbanespiller  Wink Men for også lige at vende Terry så er jeg enig med dig i at han er utrolig vigtig for det hold. Men han har svagheder. Det så vi blandt andet i CL semifinalen mod Barcelona, hvor han mere eller mindre solgte sit hold(selvom det endte godt).

Jeg vil også sige at i har købt meget ungt på det seneste og, det tyder i mine øjne på at man er ved at sige farvel og tak til nogen af de rutinerede spillere såsom Lampard, Malouda og til dels også Essien, omend det ligger lidt længere ude i fremtiden. Jeg tror at der bliver kamp om pladserne og det er klart at ikke alle jeres talenter vil få så meget spille tid. det vil måske hæmme udviklingen hos dem, og det synes jeg er lidt ærgerligt.

Nogen af jer ved at jeg før har været ude med riven overfor Chelsea, men jeg håber at i vil se det her som en vurdering fra min side og ikke et nyt raserianfald  Peace
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #32: 05 Aug 2012, 00:14 »

Det har du ret i, men jeg synes stadig, at han mangler det sidste, og jeg tror på, at man vil se det i år, og at han vil blive utrolig vigtig, som du skriver.
Han skal ind at tage noget ansvar. Hans var lidt en uromager og fik mange kort i sine yngre dage. Nu er det væk, og han er blevet en rigtig sympatisk og fair spiller. Jeg mener, at jeg skrev for et par år siden, at han kunne blive den næste anfører i Chelsea. Det tror jeg stadig på, at der er en chance for. Meget kan selvfølgelig ske.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #33: 05 Aug 2012, 00:19 »

Ja man kan sige at Luiz ligesom opvejer Terrys manglende hurtighed, men jeg har altid undret mig over hvem i alverden der fik den skøre ide at gøre ham til midterforsvarer. I Mine øjne er han på egen banehalvdel intet mere end kropumulig. Jeg er ked af at sige men jeg har ikke set manden forsvarer endnu. Men han ville være en blændende offensiv midtbanespiller  Wink Men for også lige at vende Terry så er jeg enig med dig i at han er utrolig vigtig for det hold. Men han har svagheder. Det så vi blandt andet i CL semifinalen mod Barcelona, hvor han mere eller mindre solgte sit hold(selvom det endte godt).

Jeg vil også sige at i har købt meget ungt på det seneste og, det tyder i mine øjne på at man er ved at sige farvel og tak til nogen af de rutinerede spillere såsom Lampard, Malouda og til dels også Essien, omend det ligger lidt længere ude i fremtiden. Jeg tror at der bliver kamp om pladserne og det er klart at ikke alle jeres talenter vil få så meget spille tid. det vil måske hæmme udviklingen hos dem, og det synes jeg er lidt ærgerligt.

Nogen af jer ved at jeg før har været ude med riven overfor Chelsea, men jeg håber at i vil se det her som en vurdering fra min side og ikke et nyt raserianfald  Peace
For lige at indskyde en bemærkning omkring Terry. Ja, episoden mod Barcelona var uheldig, men ikke en der forekommer ofte fra hans side. Dog har Terry en lidt kedelig rekord. Jeg læste et sted, at i de seneste tre sæsoner, var han den markspiller der lavede flest fejl der var skyld i mål. En lidt kedelig statistik, men samtidig en tendens jeg synes har været over Terry de seneste par år. I takt med han er blevet ældre og langsommere er han niveau faldet. Jovist, han er stadig en klasseforsvarer, og nok også den bedste i Chelsea, men han har haft nogle uheldige udfald.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #34: 05 Aug 2012, 00:21 »

Ja man kan sige at Luiz ligesom opvejer Terrys manglende hurtighed, men jeg har altid undret mig over hvem i alverden der fik den skøre ide at gøre ham til midterforsvarer. I Mine øjne er han på egen banehalvdel intet mere end kropumulig. Jeg er ked af at sige men jeg har ikke set manden forsvarer endnu. Men han ville være en blændende offensiv midtbanespiller  Wink Men for også lige at vende Terry så er jeg enig med dig i at han er utrolig vigtig for det hold. Men han har svagheder. Det så vi blandt andet i CL semifinalen mod Barcelona, hvor han mere eller mindre solgte sit hold(selvom det endte godt).

Jeg vil også sige at i har købt meget ungt på det seneste og, det tyder i mine øjne på at man er ved at sige farvel og tak til nogen af de rutinerede spillere såsom Lampard, Malouda og til dels også Essien, omend det ligger lidt længere ude i fremtiden. Jeg tror at der bliver kamp om pladserne og det er klart at ikke alle jeres talenter vil få så meget spille tid. det vil måske hæmme udviklingen hos dem, og det synes jeg er lidt ærgerligt.

Nogen af jer ved at jeg før har været ude med riven overfor Chelsea, men jeg håber at i vil se det her som en vurdering fra min side og ikke et nyt raserianfald  Peace
Malouda burde sige vi sige farvel og tak til, det er jeg enig i. Essien er en fin breddespiller at have, og jeg synes også, at det ville være synd at fryse ham ude efter et skadeshelvede af dimensioner. Lampard skal spille i Chelsea til han ikke vil mere, og så må han gøre, hvad han vil. Han er den bedste spiller i klubben nogensinde.

Luiz forsvarer til tider genialt, mens det som sagt andre gange er helt forfærdeligt. Han er desværre mest kendt for det sidste. Det skal der stadig arbejdes på. Men Luiz var jo en af Villas-Boas' yndlings. Det var han, netop fordi at han var så god med fødderne. Han kunne spille bolden op og føre den frem. Noget Terry er håbløs til. Nu har Luiz fået stor konkurrence af Cahill, og det kan forhåbentlig få ham til at spænde hjelmen og formindske hans hjerneblødninger. Hvis det lykkes, har vi en klasse forsvarsspiller.
Logged

Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #35: 05 Aug 2012, 00:22 »

Han skal ind at tage noget ansvar. Hans var lidt en uromager og fik mange kort i sine yngre dage. Nu er det væk, og han er blevet en rigtig sympatisk og fair spiller. Jeg mener, at jeg skrev for et par år siden, at han kunne blive den næste anfører i Chelsea. Det tror jeg stadig på, at der er en chance for. Meget kan selvfølgelig ske.
Præcis, tvivler dog lidt på det med anfører-tjansen Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #36: 05 Aug 2012, 00:23 »

For lige at indskyde en bemærkning omkring Terry. Ja, episoden mod Barcelona var uheldig, men ikke en der forekommer ofte fra hans side. Dog har Terry en lidt kedelig rekord. Jeg læste et sted, at i de seneste tre sæsoner, var han den markspiller der lavede flest fejl der var skyld i mål. En lidt kedelig statistik, men samtidig en tendens jeg synes har været over Terry de seneste par år. I takt med han er blevet ældre og langsommere er han niveau faldet. Jovist, han er stadig en klasseforsvarer, og nok også den bedste i Chelsea, men han har haft nogle uheldige udfald.
Det er jeg enig i. Derfor kommer der også et problem i fremtiden, når kampen skal tages op med Terry. Han er alligevel kun 31 år, og han burde have nogle gode år i sig endnu, men tanken strejfer alligevel en. Det bliver svært med Lampard og Terry, da de nok ikke forlader klubben som Drogba.

Men Terry er blevet dårligere, og han har kostet mål. Det er jeg helt enig i.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #37: 05 Aug 2012, 00:26 »

Præcis, tvivler dog lidt på det med anfører-tjansen Wink
Der var også færre alternativer dengang. Der var ikke så mange spillere med forfærdelig meget fremtid i. Dem har vi en del af i dag. Dog ser jeg ikke Mata, Oscar eller Hazard som ledere på nogen måde. Ivanovic ville være oplagt, men han er alligevel 28, og Terry stopper nok ikke lige foreløbigt. Jeg sætter mine penge på Ramires eller Mikel. Der er dog også en god chance for, at vi slet ikke kender spilleren endnu, og Mikel og Ramires kan også være væk til den tid. Alt kan ske, men jeg ser en chance.
Logged

Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #38: 05 Aug 2012, 00:31 »

Der var også færre alternativer dengang. Der var ikke så mange spillere med forfærdelig meget fremtid i. Dem har vi en del af i dag. Dog ser jeg ikke Mata, Oscar eller Hazard som ledere på nogen måde. Ivanovic ville være oplagt, men han er alligevel 28, og Terry stopper nok ikke lige foreløbigt. Jeg sætter mine penge på Ramires eller Mikel. Der er dog også en god chance for, at vi slet ikke kender spilleren endnu, og Mikel og Ramires kan også være væk til den tid. Alt kan ske, men jeg ser en chance.
Ja, du har ret med Oscar, og Mata og specielt Hazard... Tror dog heller ikke på Ramires.. så tror jeg dog mere på Mikel.. Så er der jo også Gary Cahill, hvis han da kommer ind og bliver fast mand på et tidspunkt Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #39: 05 Aug 2012, 00:38 »

Jeg synes det er vanvittigt den optimisme der er kommet i Chelsea-lejren. Husk nu på, at I ikke blev bedre i ligaen efter RDM tog over. Det gik godt i FA Cuppen, og efter heldig avancement mod Barcelona slog i Bayern på straffespark. Rolig nu.

Ham der nævnte at Marin er en bedre reserve end Kalou, synes jeg er sjov. Marin har de seneste to sæsoner ikke været synderlig skræmmende. Sidste sæson lavede han kun 5 assist. Puha, jeg ryster i bukserne!!! Oscar er en lottokupon i mine øjne, men han kan skam et par fantastiske ting med en bold. Desuden er jeg enig med personen der nævnte at indkøbene virker lidt mærkelige - men det er dygtige teknikere de har hentet.

Chelsea har i øvrigt ikke den bedste midtbane. Det har Manchester City med afstand i mine øjne. Chelsea har heller ikke noget nær det bedste forsvar i ligaen. Endnu engang vil jeg henvise til City. De lukkede kun 29 mål ind sidste sæson. Fy for satan en defensiv!!

Hazard er dog rigtig god, og jeg tror Chelsea bliver rigtig glade for den signing. Men ligesom med Giroud, han har jo kun præsteret i Frankrig ;-) ;-)

Men hvem skal lave Chelseas mål?

Slap nu af, I endte seks sidste sæson. 25 point bag nummer 1.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2012, 00:40 af Cesc » Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #40: 05 Aug 2012, 00:47 »

Men hvem skal lave Chelseas mål?

Bom, der skærer du simpelthen lig ind til benet der. Jeg ser det som et kæmpe problem for Chelsea at Drogba er taget  til Kina. Han lavede mange mål, og så lavede han bare alle de vigtige mål sammen med Ramires. Hvis vi kigger på jeres to finaler og de to semifinaler i CL så lavede de to 5 ud af jeres 6 mål. Hvoraf Drogba stod for 3 af dem.

Torres er bovlam. mere er der ikke at sige til det. Han laver måske en pind i ny og næ men det er ikke det han er købt for. Han er købt for at lave mål i bunkevis. Lukaku har været spået som et stortalent, men har han vist det? overhovedet ikke. Kalou er ikke rigtig angriber, men kan også godt lave pænt med mål af en kant at være.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #41: 05 Aug 2012, 00:52 »

Jeg synes det er vanvittigt den optimisme der er kommet i Chelsea-lejren. Husk nu på, at I ikke blev bedre i ligaen efter RDM tog over. Det gik godt i FA Cuppen, og efter heldig avancement mod Barcelona slog i Bayern på straffespark. Rolig nu.

Ham der nævnte at Marin er en bedre reserve end Kalou, synes jeg er sjov. Marin har de seneste to sæsoner ikke været synderlig skræmmende. Sidste sæson lavede han kun 5 assist. Puha, jeg ryster i bukserne!!! Oscar er en lottokupon i mine øjne, men han kan skam et par fantastiske ting med en bold. Desuden er jeg enig med personen der nævnte at indkøbene virker lidt mærkelige - men det er dygtige teknikere de har hentet.

Chelsea har i øvrigt ikke den bedste midtbane. Det har Manchester City med afstand i mine øjne.

Hazard er dog rigtig god, og jeg tror Chelsea bliver rigtig glade for den signing. Men ligesom med Giroud, han har jo kun præsteret i Frankrig ;-) ;-)

Men hvem skal lave Chelseas mål?

Slap nu af, I endte seks sidste sæson. 25 point bag nummer 1.
Hvorfor er Citys midtbane bedre end Chelseas? Det var den i sidste sæson. Det er den ikke længere. Vi blev ikke bedre i ligaen, men der gik jo heller ikke længe inden, at vi satsede alt på et bræt i Champions League. Vi har i den grad grund til optimisme med gode indkøb og en Champions League- samt FA Cup-triumf.

At du kan sige, at Marin ikke er bedre end Kalou er mig en gåde. Kalou var intet værd i Chelsea til sidst, og Marin har været god so far i preseason. Chelseas danske hjemmeside kaldte ham endda Lionel Marin efter Seattle-kampen, hvor han scorede og kunne alt med en bold. Måske en billig bagrund men Kalou havde ikke gjort det. Det er helt tydeligt, at Marin havde brug for at komme væk for at udfolde hans talent. Han var blandt andet med til VM i 2010, og ham der nok kender det tyske landshold herinde allerbedst, VK, er helt tosset med Marin. Han er en klassespiller, og han er, hvis man kigger på value for the money klart det bedste køb, Chelsea har lavet.

Torres har alle forudsætninger for en god sæson. Han har fået spillere med masser af kreativitet og teknik til at fodre ham. Jeg tror på en god sæson for ham, men ellers så vi i sidste sæson, at man sagtens kan vinde titler uden at have en angriber, der laver masser af mål. Torres, Hazard, Ramires, Mata, Sturridge og sidst men ikke mindst Lampard kommer alle til at lave mål. Derudover ved vi ikke, hvad Lukaku, Marin og Oscar står for målmæssigt. Jeg ser intet problem i at få lavet mål.

Vi bliver nummer seks i sidste sæson, og det gik ikke særlig godt i Premier League, men hvorfor er der ingen grund til optimisme? Vi er et storhold i England, og har vundet 3 mesterskaber siden 2004/05-sæsonen. Det kan vi gøre igen.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2012, 00:56 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #42: 05 Aug 2012, 00:54 »

Bom, der skærer du simpelthen lig ind til benet der. Jeg ser det som et kæmpe problem for Chelsea at Drogba er taget  til Kina. Han lavede mange mål, og så lavede han bare alle de vigtige mål sammen med Ramires. Hvis vi kigger på jeres to finaler og de to semifinaler i CL så lavede de to 5 ud af jeres 6 mål. Hvoraf Drogba stod for 3 af dem.

Torres er bovlam. mere er der ikke at sige til det. Han laver måske en pind i ny og næ men det er ikke det han er købt for. Han er købt for at lave mål i bunkevis. Lukaku har været spået som et stortalent, men har han vist det? overhovedet ikke. Kalou er ikke rigtig angriber, men kan også godt lave pænt med mål af en kant at være.

Drogba lavede stort set ingen mål til sidst i Chelsea. Han lavede nogle vigtige, men mange lavede han ikke. At sige at Lukaku ikke har vist talent i preseason er noget forfærdeligt sludder. Han fik blandt andet et kvarter i dag, og han fik tørret Brighton-forsvaret tre-fire gange. Derudover lavede han også to glimrende kasser mod Seattle. Lukaku er et kæmpe talent.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2012, 00:58 af Jakob E » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #43: 05 Aug 2012, 01:05 »

Fordi at City har oprustet så meget siden jeres sidste mesterskab. Hvordan er jeres midtbane blevet bedre end City over en sommer? Citys er blevet mere sammenspillet? Jeres har fået en masse nye navne som aldrig har spillet Premier League før, mon ikke de lige skal vende sig til det. Jeg vil til hver en tid i England have Silva, Nasri, Toure, Barry osv. på min midtbane fremfor nogen andre. Jeg tror ikke jeg er den eneste.

Du skrev tidligere i dag i chatten efter jeres nederlag i dag, at man ikke kunne bruge pre-season til en skid. Så ikke snak som om Marin er en Lionel Messi-klon, for han er langt fra på det niveau. Flot at han kan spille godt med Seattle. At man bliver udtaget til VM 2010 gør heller ikke automatisk en rigtig god den dag i dag. Walcott var også med, og han har ikke rykket sig SÅ meget siden dengang.

Havde Torres ikke også meget kreativitet sidste sæson? Mata, Sturridge, Malouda osv. det må da føre til mere end seks sæsonmål. Og ja, man kan vinde trofæer uden at have en superangriber, men ikke over en hel sæson.

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #44: 05 Aug 2012, 01:09 »

Drogba lavede stort set ingen mål til sidst i Chelsea. Han lavede nogle vigtige, men mange lavede han ikke. At sige at Lukaku ikke har vist talent i preseason er noget forfærdeligt sludder. Han fik blandt andet et kvarter i dag, og han fik tørret Brighton-forsvaret tre-fire gange. Derudover lavede han også to glimrende kasser mod Seattle. Lukaku er et kæmpe talent.

Jeg har ikke snakker ikke om pre season. Jeg snakker om hvad jeg har set til ham i PL og der har han været cirka ligeså skarp som min fars gamle spejderdolk.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010