home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58717 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #120: 16 Jul 2012, 10:27 »

Tak for de rosende ord om konceptet. Jeg læste faktisk bare om Skandinavien på wikipedia (hvor topbilledet er fra) og tænkte - det kunne sgu' da være sjovt at lave noget spas ud af det. Havde lige kigget på challenges, for at få min egen lyst tilbage. Det er bare pisse fedt, at den idé ramte på det tidspunkt på året hvor folk spiller mindst FM pga. motivationen når de rigtige kampe ikke er i gang!

Håber sgu' også den vinder haha! ;-)

Og jeg er ikke med i den. Personligt stinker jeg selv til udfordringer som denne, fordi jeg ikke er ret gode til dem. Så lader bare jer om det, for det er lidt federe at følge ude fra. Måske går jeg i gang på et tidspunkt, men jeg ved det ikke helt!

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #121: 16 Jul 2012, 17:20 »

Går ikke ud fra at man får point, hvis man opnår den samme bedrift 2 gange? Har jeg ret? Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #122: 17 Jul 2012, 17:23 »

Går ikke ud fra at man får point, hvis man opnår den samme bedrift 2 gange? Har jeg ret? Smiley

Det har jeg faktisk ikke tænkt over endnu.

Men lad os sige nej, ellers kan man bare vinde ligaen hver eneste sæson og vinde det uden problemer. ;-)

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #123: 18 Jul 2012, 19:04 »

Har aldrig rigtig deltaget i denne slags spil, men pga manglende motivation har jeg sgu nu besluttet mig for at starte et spil op, da det lyder som en super fed udfordring. Vender lige tilbage når jeg har fået startet spillet op osv  Thumbs Up  Thumbs Up

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 18 Jul 2012, 19:40 »

Så er jeg også igang, og jeg blev hurtigt ansat i den Svenske klub IK Sirius. Det er godt nok uoverskueligt lige når man starter, og når man ikke kender en eneste spiller på holdet, men det skal nok blive sjovt!  crazy

Anfield Road
Manager

« Svar #125: 19 Jul 2012, 23:05 »

Det kørte egentlig okay i Vimmerby men da Silkeborg fyrede Troels Bech kunne jeg ikke lade være med at takke ja. De er er rykket ned, men det bliver forhåbentligt kun et år i 1.Division

Så det er vel 4 nemme point  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager

« Svar #126: 20 Jul 2012, 01:15 »

Jeg har en tanke.. Hvis man vinder den samme turnering med to forskellige hold? Giver det så point?

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #127: 22 Jul 2012, 02:21 »

Jeg har en tanke.. Hvis man vinder den samme turnering med to forskellige hold? Giver det så point?

?

Nåh men nu er der gang i den nye computer og jeg er kommet et par kampe ind i Allsvenskan Cool Vi er lidt efter suveræne Helsingborg, der vandt seks ud af de første seks kampe. Vi er selv nummer fire, men der er et point fra nummer to til nummer fem, så vi står med gode muligheder for at komme i top3, der er målsætningen. Jeg tør ikke spå om mesterskab og pokal, men chancen er der.. på papiret har jeg et af de mest talentfulde hold i Sverige pt. så jeg tror jeg det er muligt.. men nu får vi se.. der er stadig toogtyve kampe endnu Thumbs Up

Holdet:

Transfers:

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #128: 22 Jul 2012, 16:46 »

Så er halvdelen af sæsonen spillet og Malmø FF ligger nummer... 1 Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Vi er på vej mod the Double (specielt hvis Okaka gider at score mål) ticked off

Har sagt nej til Lyngby, Silkeborg, Viking Stavanger og Brøndby hen over sommeren Peace
« Seneste Redigering: 22 Jul 2012, 16:53 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Anfield Road
Manager

« Svar #129: 22 Jul 2012, 16:49 »

æv æv. glippede lige 10 point ved at tabe 0-1 hjemme mod Zürich hvis jeg bare havde holdt 0-0 var jeg gået videre. og så var det oven i købet  et selvmål  ticked off

spiller med Silkeborg

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager

« Svar #130: 22 Jul 2012, 22:04 »

æv æv. glippede lige 10 point ved at tabe 0-1 hjemme mod Zürich hvis jeg bare havde holdt 0-0 var jeg gået videre. og så var det oven i købet  et selvmål  ticked off

spiller med Silkeborg

Lyder satme som en træls oplevelse.. Hvor langt ude i fremtiden er du og hvordan har din karriere set ud indtil nu? Peace

- Veni, vidi, vici -

Anfield Road
Manager

« Svar #131: 22 Jul 2012, 22:11 »

Lyder satme som en træls oplevelse.. Hvor langt ude i fremtiden er du og hvordan har din karriere set ud indtil nu? Peace

En sæson (efter den svenske kalender to halve) i Vimmerby IF og nu tre måneder i Silkeborg IF  Smiley så efteråret 2012 Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #132: 22 Jul 2012, 23:48 »

Oki.. så er du lidt efter mig.. er snart igennem august måned 2013 Thumbs Up

Så er der handlet.. lønomkostninger er nedbragt en del og bestyrelsen er glade! Et par reserver har forladt klubben mod profit, Ricardinho har fået sit ønske opfyldt om at prøve noget nyt og Okaka, der kun har scoret et ligamål i ti kampe er solgt for et par millioner Cool

EDIT: Richard Johnson har netop forladt klubben for 3.000.000 kroner - alle parter er glade Peace
« Seneste Redigering: 22 Jul 2012, 23:50 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #133: 23 Jul 2012, 00:18 »

Kongen af Skandinavien? En challenge omhandlende det, uden min deltagelse? Nu stopper festen! Jeg har netop overtaget Viking Stavanger i den bedste norske række på et tidspunkt hvor holdet ligger nummer 12, det skal der rettes op på!

Det hele startede med tilbuddet:

Ligaen ser således ud:

Og holdet ser således ud:

I vil høre mere fra mig inden længe, nu er det dog sengetid, så den egentlige begyndelse på eventyret må vente lidt endnu (:

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager

« Svar #134: 23 Jul 2012, 07:56 »

Jeg glemte at poste i nat at mit Malmø er faretruende tæt på mesterskabet efter at man trak sig sejrigt ud af opgøret mod Helsingborg, der igen ligner et hold med gmmiben. BK Häcken & Djurgården har ligeledes meldt sig ud af mesterskabskampen og vi har derfor både en kamp i baghånden samt det psykiske overtag. Jeg kan lugte GULD Thumbs Up

Dog skal det siges at jeg har lyst til at skyde min bestyrelse, der har valgt at takke ja til et tilbud på 20.000.000 kroner på en af mine stjerne-regens, angriberen Brian Cooper!!! Det er så hvad det er, men de har også valgt at acceptere et bud på Miiko Albornoz! Begge skifter til Rosenborg per 01-01-2014 ticked off

Vi er ligeledes i pokalfinalen, hvor Norkøping venter og jeg satser indædt på at vinde the Double. Herefter siger jeg definitivt farvel til Sverige og håber på at få chancen i en større dansk eller norsk klub. Btw. missede jeg det danske landstrænerjob, der i stedet for gik til Lars Olsen Tunge

Jeg vender tilbage når jeg ved mere Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010