home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58710 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #135: 23 Jul 2012, 09:10 »

Jeg har en tanke.. Hvis man vinder den samme turnering med to forskellige hold? Giver det så point?

Senõr Fãbregas? Opstemt

EDIT: Fuck hvor jeg da spammer funny
« Seneste Redigering: 23 Jul 2012, 12:01 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #136: 24 Jul 2012, 00:59 »

JEG HAR NETOP VUNDET THE DOUBLE MED MALMØ FF!!!!

Allsvenskan

Pokalen

Kampprogram

Stjernen

Giver det så ti eller tyve point til mig?

EDIT:
"Fra de svenske mestre til norsk katastrofe"
Den danske succestræner Jimmy Poulsen har valgt at sige farvel og tak til Malmø, for at blive ny Rosenborg-træner. Trondheimklubben floppede fælt i sidste del af Tippeligaen og smed mesterskabet på gulvet, hvorefter man måtte nøjes med en fjerdeplads efter at at være blevet overhalet af Brann, Vålerenga og Strømgodset. Stay tuned!!

« Seneste Redigering: 24 Jul 2012, 01:02 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 24 Jul 2012, 01:16 »

Så kom jeg på meget godkendt 2. pladsen i Tippeligaen. Vi var seedet til en 11. plads, så jeg er godt tilfreds! Smiley

Jeg kom på 2. pladsen som årets manager. Ved godt det ikke giver noget, men det kunne jo være at Cesc kunne  ændre reglen, så man også fik point, for at  kom i Top 3. Bare et forslag! Wink
« Seneste Redigering: 24 Jul 2012, 01:20 af ulle48 » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #138: 24 Jul 2012, 08:51 »

Så har jeg startet denne challenge Smiley Jeg startede op med Sirius i den tredje bedste række i Sverige Smiley De lå nummer 1 efter 11 kampe da jeg overtog dem, med 7 sejre 3 uafgjorte og 1 nederlag. Jeg har nu selv spillet de første to kampe, hvor det er blevet til 2 sejre. Jeg forventer klart at jeg vinder rækken når vi når vinter, og derfra kan skifte videre til en ny og større klub Smiley

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #139: 24 Jul 2012, 09:12 »

Den her challenge ser faktisk for fed ud!

Min sommerferie er godt nok lige overstået, men det skal ikke forhindre mig i at gå igang alligevel  Thumbs Up

Super idé Cesc!

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #140: 24 Jul 2012, 17:19 »

Senõr Fãbregas? Opstemt

EDIT: Fuck hvor jeg da spammer funny
Jeg synes altså, at man godt må genvinde sin liga med samme hold. Ellers kan man ikke komme i CL jo? Da kun 1. pladsen i både Sverige og Norge giver adgang til CL, kan man jo kun komme i CL Hvis man overtager klubben som vandt Allsvenskan eller en klub i Danmark som kom i Top 2. Og det bliver jo ikke ligefrem let, at kunne overtage en af de klubber, da bestyrrelsen helt sikkert ikke vil fyrer klubbens manager. Man kunne jo selvfølgelig også blive i sin egen klub og spille CL( Hvis man har vundet sin liga), men så er der jo ikke noget at spille for i ligaen! Håber i kan følge mig! :-)

Anfield Road
Manager

« Svar #141: 24 Jul 2012, 17:25 »

Jeg synes altså, at man godt må genvinde sin liga med samme hold. Ellers kan man ikke komme i CL jo? Da kun 1. pladsen i både Sverige og Norge giver adgang til CL, kan man jo kun komme i CL Hvis man overtager klubben som vandt Allsvenskan eller en klub i Danmark som kom i Top 2. Og det bliver jo ikke ligefrem let, at kunne overtage en af de klubber, da bestyrrelsen helt sikkert ikke vil fyrer klubbens manager. Man kunne jo selvfølgelig også blive i sin egen klub og spille CL( Hvis man har vundet sin liga), men så er der jo ikke noget at spille for i ligaen! Håber i kan følge mig! :-)

enig  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager

« Svar #142: 24 Jul 2012, 20:28 »

Jeg efterspørger faktisk mere om det giver point at vinde den samme turnering med forskellige hold, men det er jo op til Cesc at afgøre det, da det er hans Challenge. Men i og for sig er det okay for mig at at genvinde ligaen med flere hold Smiley Hvad siger Cesc?

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #143: 24 Jul 2012, 23:58 »

Så er jeg vist igennem et tranfervindue, hvor jeg føler mig bollet i røven af Vålerenga og Molde!!! Jeg ville have venstrebacken Joakim Våge Nielsen, men han ville hellere til Vålerenga? WTF? I Molde har de Magnus Wolff Eikrem, men ham må jeg heller ikke få ticked off Ydermere har den tidligere manager fucked Rosenborg totalt op ved bl.a. at sælge Markus Henriksen og købe lidt underlige spillere - nu "hænger" jeg på fire spillere som jeg ikke har købt, men står til ansvar for, men mon ikke det kommer til at funke.. Det drejer sig bl.a. om Stuart Holden (Bolton) og min egen tidligere stjerne Miko Albonorez (som fansene mener er et dårligt køb) Tunge

Men nok om det.. Han har da også skrevet kontrakt med 31-årige Javier Saviola så det ser jeg frem til..  Thumbs Up

Nåh, men her er holdet + transfers:

Jeg har købt og solgt alt under den røde streg..

- Veni, vidi, vici -

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #144: 25 Jul 2012, 00:02 »

Så er jeg vist igennem et tranfervindue, hvor jeg føler mig bollet i røven af Vålerenga og Molde!!! Jeg ville have venstrebacken Joakim Våge Nielsen, men han ville hellere til Vålerenga? WTF? I Molde har de Magnus Wolff Eikrem, men ham må jeg heller ikke få ticked off Ydermere har den tidligere manager fucked Rosenborg totalt op ved bl.a. at sælge Markus Henriksen og købe lidt underlige spillere - nu "hænger" jeg på fire spillere som jeg ikke har købt, men står til ansvar for, men mon ikke det kommer til at funke.. Det drejer sig bl.a. om Stuart Holden (Bolton) og min egen tidligere stjerne Miko Albonorez (som fansene mener er et dårligt køb) Tunge

Men nok om det.. Han har da også skrevet kontrakt med 31-årige Javier Saviola så det ser jeg frem til..  Thumbs Up

Nåh, men her er holdet + transfers:

Jeg har købt og solgt alt under den røde streg..
Hvad er der galt med, at han vil til Vålerenga??? Vålerenga er en klasseklub! Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #145: 25 Jul 2012, 00:19 »

Hvad er der galt med, at han vil til Vålerenga??? Vålerenga er en klasseklub! Wink

Hvis han nu bare have valgt Celtic så havde jeg ikke whinet..  Djævel Men Vålerenga... puhaa..  Hævet Øjenbryn Thumbs Up Tunge

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #146: 25 Jul 2012, 00:23 »

JADAK! Så har bestyrelsen indvilliget i at både trænings- og ungdomstrænings faciliteterne skal opgraderes Thumbs Up

Og her min nye stab med et par prominente navne iblandt:

- Veni, vidi, vici -

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 25 Jul 2012, 18:08 »

Hader min bestyrrelse!!! Så vælger de at acceptere et bud på sølle 22 Mio. for min stjerne spiller!?!? Lort..

EDIT: Nu har de også solgt mit stortalent Galeano. 44. Mio. De sælger alt lige op til Europa League.. Skuffet

« Seneste Redigering: 25 Jul 2012, 18:32 af ulle48 » Logged

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 25 Jul 2012, 21:50 »

Så røg vi squ ud af Europa League.. Vi mødte Malmø i 3. Kval. runde. og røg ud på reglen om udebanemål Skuffet

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 26 Jul 2012, 00:04 »

Jeg er lige blevet U-21 landstræner for Danmark. Det tæller vel også, hvis man vinder EM eller VM med dem? :-)

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010