home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 860 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58695 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #105: 12 Jul 2012, 22:35 »

Jeg har indtil videre spillet 10 kampe i ligaen og har sat to rekorder i ligaen. Flest sejre i træk og flest kampe uden sejr i træk.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #106: 12 Jul 2012, 23:21 »

Jeg har indtil videre spillet 10 kampe i ligaen og har sat to rekorder i ligaen. Flest sejre i træk og flest kampe uden sejr i træk.
Det var da alligevel en af de mere usædvanlige... crazy

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #107: 12 Jul 2012, 23:31 »

Det var da alligevel en af de mere usædvanlige... crazy

Jeg begyndte at tabe ligeså snart min angriber blev skadet, det siger vist hvor meget en spiller kan betyde Wink

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #108: 12 Jul 2012, 23:43 »

Jeg begyndte at tabe ligeså snart min angriber blev skadet, det siger vist hvor meget en spiller kan betyde Wink

Fml, han blev skadet igen, og denne gang i 2 måneder, tror det er tid til at sige op...

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 13 Jul 2012, 00:25 »

Jamen, så fik jeg også startet.
Jeg overtog IK Sirius, som lå nr. 3, efter de havde spillet 10 kampe. Jeg har indtil nu vundet alle mine (3) første kampe, og holdet spiller super godt sammen. Forventer en oprykning til 1. Division Elite, hvor det formentlig bliver en hård sæson (såfremt jeg skulle rykke op)
Spændene projekt!

bobbefar
Gæst

« Svar #110: 13 Jul 2012, 20:33 »

Har ikke lige kunne spille fordi jeg har været på ferie, så begynder først med kampene her til aften.
Kommer lige med en update når jeg har spillet nogle kampe.

bobbefar
Gæst

« Svar #111: 13 Jul 2012, 21:47 »

Så har jeg spillet de 3 første kampe som er endt i et nederlag, en sejr og en uafgjort så min plads i ligaen er stadig en 8. plads.
Sejren var rigtig god for holdet da det fik morallen rigtig højt op.

JimmyGP
Manager

« Svar #112: 14 Jul 2012, 06:44 »

Tre kampe inde i Allsvenskan og mit Malmø-hold spiller sgu godt! Det er dog blot blev til fem point efter to uafgjorte samt en sejr i den seneste kamp, hvilket kun giver en sølle sjetteplads. Men vi spiller godt og jeg tror på medaljer.. Det var det samme med IK Sirius og Djurgården.. Når holdet først kommer igang så uddeler det lussinger Thumbs Up

Der følger SS af truppen + transfers på et senere tidspunkt Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #113: 15 Jul 2012, 10:06 »

Så er stillingen opdateret eftersom jeg vendte hjem i går! Jeg håber at I kan li' den måde jeg har valgt at sætte det op på! Mega nice at komme hjem og se der har været gang i tråden og I får spillet på jeres spil!

ulle94 ligger solidt i spidsen, mens JimmyGP er lige i hælene på ham! LukasPodolski må tage til takke med sidstepladsen indtil videre!

Anfield Road
Manager

« Svar #114: 15 Jul 2012, 10:08 »

Så er stillingen opdateret eftersom jeg vendte hjem i går! Jeg håber at I kan li' den måde jeg har valgt at sætte det op på! Mega nice at komme hjem og se der har været gang i tråden og I får spillet på jeres spil!

ulle94 ligger solidt i spidsen, mens JimmyGP er lige i hælene på ham! LukasPodolski må tage til takke med sidstepladsen indtil videre!

altså nu har jeg jo ikke fået nogen point endnu så det må vel næsten være mig der er sidst  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #115: 15 Jul 2012, 10:10 »

altså nu har jeg jo ikke fået nogen point endnu så det må vel næsten være mig der er sidst  Wink

Hvis du gerne vil være nummer sidst, så er du velkommen til det Wink

Tjek forsiden champ!

Anfield Road
Manager

« Svar #116: 15 Jul 2012, 10:13 »

Hvis du gerne vil være nummer sidst, så er du velkommen til det Wink

Tjek forsiden champ!

hehe  Grin

det går sku nok. hvis man ikke kan være den bedste kan man vel ligeså godt være den dårligste  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 15 Jul 2012, 12:22 »

Jeg har lige siddet og læst det hele lidt igennem, og bliver sgu nød til at give den her chance. Jeg kommer langt bagud, da jeg først starter nu, men skide værre med det - konge challenge. Thumbs Up

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #118: 15 Jul 2012, 18:09 »

Så er jeg startet, og som flere andre er jeg startet med Thisted FC, og det er allerede et underholdende save. I træningskampene blev det blandt andet sejr over EfB og FC Fyn (som er favorit i Thisteds division), samt en uafgjort mod Cercle Brügge. Første ligakampe er blevet til en 2-0 sejr over Næsby. Jeg har hentet to spillere: Sven Vandenbroeck (røverkøb) + Kasper Fisker Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #119: 16 Jul 2012, 01:26 »

Så er jeg startet, og som flere andre er jeg startet med Thisted FC, og det er allerede et underholdende save. I træningskampene blev det blandt andet sejr over EfB og FC Fyn (som er favorit i Thisteds division), samt en uafgjort mod Cercle Brügge. Første ligakampe er blevet til en 2-0 sejr over Næsby. Jeg har hentet to spillere: Sven Vandenbroeck (røverkøb) + Kasper Fisker Smiley

Du indhenter os nok på et tidspunkt.. tag det i dit tempo og pludselig er du med i topkampen Thumbs Up Der er sikkert også nogen, der går døde undervejs.. Wink Men jeg har da ambitioner om at nuppe en førsteplads i denne challenge Thumbs Up

Det er bare skidegodt champ Thumbs Up Det er dejlig overskueligt og jeg må se om jeg ikke kan hente de syv point når jeg kan komme til at game videre på min nye PC Thumbs Up

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Fedt initaitiv og god challenge, der virkelig har givet mig lysten tilbage til FM (og jeg plejer faktisk ikke at spille i Skandinavien) Thumbs Up

Btw.. tråden er mit bud på juli måneds bedste tråd her på FMF Thumbs Up

Btw. 2: Senõr Fãbregas: Hvor langt er du selv kommet med denne challenge? Peace

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010