home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58669 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #165: 28 Jul 2012, 16:51 »

Så kom denne : besked ind af døren. det kunne jeg ikke stå for  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager

« Svar #166: 29 Jul 2012, 00:17 »

Nu med dobbeltjob - Rosenborg og Danmark Thumbs Up

Der er spillet femten kampe i Tippeligaen og jeg har seks points forspring ned til Molde Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Anfield Road
Manager

« Svar #167: 29 Jul 2012, 00:19 »

Nu med dobbeltjob - Rosenborg og Danmark Thumbs Up

Der er spillet femten kampe i Tippeligaen og jeg har seks points forspring ned til Molde Thumbs Up

jeg har aldrig rigtigt forstået det Smiley kan man spille med både klub og landshold, med samme manager?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #168: 29 Jul 2012, 09:26 »

jeg har aldrig rigtigt forstået det Smiley kan man spille med både klub og landshold, med samme manager?

Ja... Det sker jo også af og til i den virkelige verden.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #169: 29 Jul 2012, 12:07 »

blomvikings
Manager

« Svar #170: 29 Jul 2012, 12:25 »

Min første "achievement" Smiley

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #171: 29 Jul 2012, 14:04 »

Så fik jeg genoptaget mit save, og fik kvalificeret mig til CHL (og 10 point Wink)

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #172: 29 Jul 2012, 15:37 »

Efter at have været i gang i noget tid med denne her challenge vil jeg lige fortælle hvordan det er gået. Jeg startede med at få job i Randaberg, men det gik ikke særlig godt og derfor rykkede jeg ned. Heldigvis bed Lyngby ikke mærke i de dårlige resultater så jeg fik job der. I Lyngby gik det ganske godt, og holdet kom op på 2. pladsen i 1. division, og kom også i pokalfinalen, som dog blev tabt stort . Efter min tid i Lyngby har jeg så valgt at tage til Viking fra Norge, som har en del penge at gøre godt med.

Oprykning fra 1. division
http://s866.photobucket.com/albums/ab228/ogasogas/?action=view&current=OprykningmedLyngby.jpg

Andenplads i pokalturneringen
http://s866.photobucket.com/albums/ab228/ogasogas/?action=view&current=Andenpladsipokalfinalen.jpg

Bevis for at jeg var træner i Lyngby:
 http://s866.photobucket.com/albums/ab228/ogasogas/?action=view&current=Bevis.jpg

EDIT: Efter en ok sæson i Viking kunne jeg se Rosenborgs træner forlod dem, og derfor ansøgte jeg om job, og det fik jeg så. Har nået at spille ligaen færdig, og her blev det til et mesterskab, og jeg er også stadig med i Europa League,

Mesterskab med Rosenborg:
http://s866.photobucket.com/albums/ab228/ogasogas/?action=view&current=Rosenborgmesterskabifrstesson.jpg
« Seneste Redigering: 04 Aug 2012, 16:23 af ogasogas » Logged

Manchester United just arrogant, not better

Anfield Road
Manager

« Svar #173: 29 Jul 2012, 15:59 »

æv æv. glippede lige 10 point ved at tabe 0-1 hjemme mod Zürich hvis jeg bare havde holdt 0-0 var jeg gået videre. og så var det oven i købet  et selvmål  ticked off

spiller med Silkeborg

Brøndby leverer ny europæisk skuffelse. For første gang i min tid i FM var jeg blevet seedet i ELs fjerde kval runde, så målet var at komme videre. Det kørte da også fint på hjemmebane. Jeg kom rimeligt hurtigt foran med 2-0 og da de så reducerede var jeg hurtig til at udbygge til 3-1. I anden halvleg blev Tørnes skadet så jeg skiftede reserve keeper Falkesgaard ind. Der går ikke lang tid så vælger han at bokse bolden ind i eget net. og når jeg siger bokser, så mener jeg bokser!  ticked off Men som det så ofte sker for brøndby så får modstanderen blod på tanden og de får søreme også udlignet. Og returkampen. det taler vi ikke mere om.

Nu er det anden år i træk jeg ryger ud her. Jeg bliver snart Vanvittig!! prøv at se hvad der skete sidste gang. Igen igen er det et slevmål der ødelægger det hele  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

nu har jeg glippet 20 dyrebare point her.  Græder

Anfield Road
Manager

« Svar #174: 29 Jul 2012, 23:09 »

hurra hurra. Så skete det også i spillet  Opstemt Måske der alligevel er en vej ud af krisen.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #175: 30 Jul 2012, 00:02 »

Er kommet til 2015 og efter 9 klubber, er min karriere stadig en katastrofe, men verdensranglisten er blevet fuldstændig fucked up i mit spil,   Grin

1. Portugal
2. Argentina
3. Spanien
4. Italien
5. Brasilien
6. Elfensbenskysten
7. Cameroun
8. Holland
9. Nigeria
10. England

Tyskland er på 11. Danmark er helt nede på 42. Gabon er endda højere end Danmark.

JimmyGP
Manager

« Svar #176: 31 Jul 2012, 06:56 »

Nåh men jeg har da rundet 21 kampe i Tippeligaen og topper med 46 point mod 43 point hos Molde, Vålerenga og Brann. Vi er inde i en downperiode, hvor de to af de sidste tre kampe er tabt til bundhold, men en sejr i den seneste giver fornyet håb i mesterskabskampen. Vi har dog sagt farvel til Henrique og Stuart Holden, der har gjort det fantastisk, men bestyrelsen gik hen over hovedet på mig og solgte Henrique for 24 millioner kroner. En okay pris, men ville da godt have holdt på ham sæsonen ud Skuffet Holden ville bare væk - fik ellers masser af spilletid og så røg han tilbage til PL, nærmere bestemt West Ham Smiley

Ind er kommet to regens fra Sydamerika - der skal nok komme SS Thumbs Up

EDIT: Vi er ude af pokalen, da Brann sikrede en nervepirrende 0-0'er.. Brann var bedst og fortjente sejren, men derfor ærger det mig alligevel at mine bedste to straffesparksskytte r brændte!! ØV!

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #177: 01 Aug 2012, 05:32 »

Jeg er nød til at anbefale Miiko Albornoz Thumbs Up Den knægt er en fremragende venstre back, der scorer mål og leverer asist efter asist. Samtidigt kan han også spille venstrekant og er vel en slags svensk Gareth Bale uden at fornærme nogen.. køb køb køb Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #178: 04 Aug 2012, 03:40 »

Vinder af Tippeligaen:

------------

Mangler der ikke prisen som årets manager ?

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #179: 04 Aug 2012, 04:06 »

Skal/ skal ikke? Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010