home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 166884 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #90: 11 Jun 2012, 22:43 »

I må gerne meget gerne fortælle mig lidt om kampen, og fortælle hvad i selv oplevede.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #91: 11 Jun 2012, 22:54 »

MBJs Corner udgår i aften, grundet andre interesser.

Morgendagens første kamp må i også undvære, da jeg er til håndbold.

Det er bare ikke iorden MBJ   Wink
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #92: 11 Jun 2012, 22:58 »

Tænker jeg gerne Opstemt
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #93: 11 Jun 2012, 23:08 »

MBJs Corner udgår i aften, grundet andre interesser.

Morgendagens første kamp må i også undvære, da jeg er til håndbold.

der blev jeg sgu skuffet  Skuffet
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #94: 12 Jun 2012, 08:00 »

der blev jeg sgu skuffet  Skuffet
+1 Skuffet
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #95: 12 Jun 2012, 11:51 »

Lige lidt opfølgning på kampen igår, som jeg lige har set højdepunkter fra.

 Ukraine virkede hele kampen igennem farligst, specielt når deres hurtige og driblestærke kanter modtog bolden. Og så vil jeg sige at jeg blev helt stolt over at eje en Sheva-trøje. Hvor er den mand dog fantastisk. Samtidig vil jeg også nævne stemningen på stadion. De to holds fans bød hinanden op til dans og skabte en sublim tribune. Vil mene sejren var fortjent ud fra det jeg så.


Nu er vi færdig med 1. runde.

Rundens positive oplevelse
 Rusland - Fantastisk angrebsspil banede vejen for en 4-1 sejr over Tjekkiet. Man var bange for at russerne var trætte efter at deres sæson i hjemlandet et lavet om. Men de holdt højt niveau i første kamp.

Rundens skuffelse
 Tyskland - Ja, de vinder deres kamp. Men den kunne lige så godt have endt med pointdeling. Tyskerne spillede ikke så sprudlende og fantastisk som vi havde forventet. De viste ikke hvorfor mange regner dem som favoritter til titlen. Men det spil de leverede mod Portugal vinder de ikke EM.

Rundens hold:
            Andersen
Srna Hummels Agger Lahm
      Diarra Tymoschuk
Dzagoev  Iniesta  Arshavin
           Shevchenko

Boblere:
Hart
Lescott
Shirokov
Mandzukic
Sneijder
Krohn-Dehli

« Seneste Redigering: 12 Jun 2012, 11:52 af MBJ » Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #96: 12 Jun 2012, 13:02 »

Fedt initaitiv og du rammer rundens hold meget godt synes jeg :-)
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #97: 12 Jun 2012, 14:49 »

Er også stort set enig i rundens hold. Srna og de to centrale midtbanespillere imponerede ikke i lige så høj grad som de andre udvalgte, men det er svært at se, hvem der skulle erstatte dem. Pizczek (stav) spillede en god kamp for Polen og fløj over kanten konstant, men er ikke sikker på, det er nok til rundens hold. Til gengæld kan jeg nærmest ikke finde nogle gode centrale midtbanespillere denne runde. Så skulle man rykke Iniesta ned, selvom det godt nok ikke helt var den plads, han spillede mod Italien, og så sætte Yevheniy Konoplyanka ind på en af de offensive pladser.

Desuden er en lille detalje, at 8 ud af 20 mål er blevet scoret med hovedet denne slutrunde.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #98: 12 Jun 2012, 16:11 »


Rundens skuffelse
 Tyskland - Ja, de vinder deres kamp. Men den kunne lige så godt have endt med pointdeling. Tyskerne spillede ikke så sprudlende og fantastisk som vi havde forventet. De viste ikke hvorfor mange regner dem som favoritter til titlen. Men det spil de leverede mod Portugal vinder de ikke EM.


Nej?  Rullende Øjne
 Det var ikke kønt nej, men det er indledende kampe sjældent. De tre point kom i hus, og det var ikke flot, men det var effektivt. Man skabte nogle chancer, de andre havde nogle chancer og man scorede på sin.

Ud fra hva jeg har læst og set så har både England og Frankrig da været mere skuffende. Det samme med Holland som taber til DK. Hvordan du kan vælge et hold her som rent faktisk vinder sin kamp, holder buret rent, og får en god statrt mod en på papiret god modstander, står hen i det uvisse for mig Smiley

Men igen som jeg har sagt andre gange. Fair nok at du har din mening  Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #99: 12 Jun 2012, 16:19 »

Der er da ingen tvivl om, at enten Holland eller Tjekkiet er rundens skuffelse. Jeg hælder mest til Tjekkiet, som jeg ser som et ganske fint hold, der simpelthen ikke må tabe med tre til en nation som Rusland.

Tyskland skuffede ikke. De vandt, og det var hvad man forventede.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #100: 12 Jun 2012, 16:33 »

Et hold kan jo godt stadigvæk skuffe, selvom det vinder. I forhold til de forventninger, der har været til Tyskland, så synes jeg godt, at man kan sige, de har skuffet. Det spil de leverede mod Portugal var end ikke nogen semifinale værdigt. Hvis Brasilien slår Qatar 1-0 efter en ringe kamp, kan de jo sagtens være skuffende alligevel eksempelvis.

Synes selv, at Holland var de mest skuffende. Der kom ikke rigtig noget modspil til den danske scoring.
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #101: 12 Jun 2012, 17:14 »

Der er da ingen tvivl om, at enten Holland eller Tjekkiet er rundens skuffelse. Jeg hælder mest til Tjekkiet, som jeg ser som et ganske fint hold, der simpelthen ikke må tabe med tre til en nation som Rusland.

Tyskland skuffede ikke. De vandt, og det var hvad man forventede.
Jo, de storskuffede i min optik. Spillet var slet ikke, hvad de normalt står for.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #102: 12 Jun 2012, 17:18 »

Jo, de storskuffede i min optik. Spillet var slet ikke, hvad de normalt står for.
Du pakker det alt for pænt ind. Tyskland var elendige - deres mest kreative spiller var Mats Hummels og så var Müller og Podolski gennemført elendige.(og jeg kan godt lide Poldi normalt). De var heldige med Gomez, men mod et velfungerende hold(Danmark red.) så havde de fået tæsk. Men hvis de kan forsætte med at være elendige og få point, så er det fint for os.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #103: 12 Jun 2012, 19:37 »

Du pakker det alt for pænt ind. Tyskland var elendige - deres mest kreative spiller var Mats Hummels og så var Müller og Podolski gennemført elendige.(og jeg kan godt lide Poldi normalt). De var heldige med Gomez, men mod et velfungerende hold(Danmark red.) så havde de fået tæsk. Men hvis de kan forsætte med at være elendige og få point, så er det fint for os.
Hvordan pakker jeg det pænt ind? Jeg skriver, at de storskuffede... Ellers er jeg helt enig i dine betragtninger.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #104: 12 Jun 2012, 20:03 »

Jeg er enig i at tyskland absolut ikke leverede varen, men Holland må være rundens største skuffelse. Hos bookmakere og eksperter lå de nr. 3 i favoritfeltet til at vinde EM, og de kunne ikke matche danskerne på en god dag. DET må være rundens skuffelse.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010